doet me nietsquote:
Te trancy en clubby voor mij, doe mij maar Duitse techno.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:39 schreef drummerdude het volgende:
Nederlandse dance is iets te groot geworden
gewoon niet kijken en alleen luisterenquote:
Ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:41 schreef iFok. het volgende:
Zou hij ook zo bekend zijn als hij er 'normaal' uit zou zien?
fapfapquote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
M'n schatjes van Kensington winnenHiephoera
[ afbeelding ]
ditquote:Op donderdag 18 april 2013 21:41 schreef iFok. het volgende:
Zou hij ook zo bekend zijn als hij er 'normaal' uit zou zien?
dit klinkt niet eens als countryquote:Op donderdag 18 april 2013 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon niet kijken en alleen luisteren
als country-fan moet je dit toch ook wel kunnen waarderen?
Lekkere foto weer D_A!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
M'n schatjes van Kensington winnenHiephoera
[ afbeelding ]
Ik lijk sprekend op die kerel, ja echtquote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
fapfap
Mooie foto trouwens, en niet alleen omdat hij erop staat
Chasing Cars.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef drummerdude het volgende:
(Dit gitaargeluid is trouwens precies een oud nummer van Snow Patrol.. Iemand die weet welke ik bedoel? Kan er niet opkomen...)
Folk is ook niet hetzelfde als country.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dit klinkt niet eens als country![]()
en Munford en Sons vind ik ook niets
Take back the city?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef drummerdude het volgende:
(Dit gitaargeluid is trouwens precies een oud nummer van Snow Patrol.. Iemand die weet welke ik bedoel? Kan er niet opkomen...)
Run of Chocolate?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef drummerdude het volgende:
Run?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef drummerdude het volgende:
En ook iets van coldplay maar kan er ff niet opkomenquote:
Yellow.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
En ook iets van coldplay maar kan er ff niet opkomen
The hardest part.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
En ook iets van coldplay maar kan er ff niet opkomen
Ik denk dat ie Chocolate bedoelt. Of Spitting Games.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
fapfap
Mooie foto trouwens, en niet alleen omdat hij erop staat
Nog eentje voor julliequote:
Je hebt die vorige discussie nog steeds niet afgerond en bent nog steeds aan het zoeken?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb ooit zo'n "Dat lijkt ergens op"-discussie gehad. Nooit weer
Ik noem gewoon wat willekeurigs op ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef Cee het volgende:
Zie alle mogelijke nummers van Snow Patrol en Coldplay voorbij komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |