abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 april 2013 @ 15:25:30 #201
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125482730
Wat is er gebeurd habitue?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 19 april 2013 @ 15:26:32 #202
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125482768
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:20 schreef habitue het volgende:
Nou gesprek gehad gisteren. Was best wel een drama, ze begon echt beetje door te draaien/schreeuwen/huilen/smeken. Heb haar geprobeerd te kalmeren maar dat werkte niet echt. ;(

Ik heb toen vriendin van haar gebeld om langs te komen om haar op te vangen.

Vervolgens naar een vriend gereden, fles bacardi leeg gedronken, WC ondergekotst, barstende koppijn nu.

Memorabele dag.
Het vrijgezellen bestaan vieren :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 19 april 2013 @ 15:26:34 #203
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125482770
quote:
Nou gesprek gehad gisteren. Was best wel een drama, ze begon echt beetje door te draaien/schreeuwen/huilen/smeken. Heb haar geprobeerd te kalmeren maar dat werkte niet echt. ;(

Vervolgens naar een vriend gereden, fles bacardi leeg gedronken, WC ondergekotst, barstende koppijn nu.

Memorabele dag.
Kut man ;(

Succes komende tijd...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_125482823
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:21 schreef Cue_ het volgende:
Waarom draaide ze zo door dan?

Smekende mensen :N
Ik weet het niet zo goed, ze had zelf ook wel door dat de laatste 2 weken niet zo goed verliepen.
Met haar moeder gaat het heel slecht , dus dat zal er zeker mee te maken hebben. En ze bleef herhalen dat ik het nog een kans moest geven. Maar ik had mijn besluit al genomen, dat kon ze niet handelen op dat moment.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 19 april 2013 @ 15:31:21 #205
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125482951
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:27 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik weet het niet zo goed, ze had zelf ook wel door dat de laatste 2 weken niet zo goed verliepen.
Met haar moeder gaat het heel slecht , dus dat zal er zeker mee te maken hebben. En ze bleef herhalen dat ik het nog een kans moest geven. Maar ik had mijn besluit al genomen, dat kon ze niet handelen op dat moment.
Ze voelt zich in de steek gelaten. Plus haar moeder gaat slecht, dat is kut. Vriendje laat haar barsten, is kut. Dus haar volledige leven is nu kut!

Zo zal ze zicht ongeveer voelen en zo zien. Over een week is dat totaal anders :)

Dus haar reactie is helemaal niet zo gek. Maar maak je niet druk, binnen een paar dagen zal ze er al anders over denken en gaat het beter.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 19 april 2013 @ 15:32:57 #206
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125483029
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:27 schreef habitue het volgende:

[..]

Oh... -O-
Sterkte man... Wel jammer.. het was nogwel zo een mooi succesverhaal.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_125483235
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:32 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Oh... -O-
Sterkte man... Wel jammer.. het was nogwel zo een mooi succesverhaal.
Thnx,

Nouja voordeel voor jullie is dat ik weer vrijgezel ben en wellicht komt er weer een nieuw succesverhaal :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ze voelt zich in de steek gelaten. Plus haar moeder gaat slecht, dat is kut. Vriendje laat haar barsten, is kut. Dus haar volledige leven is nu kut!

Zo zal ze zicht ongeveer voelen en zo zien. Over een week is dat totaal anders :)

Dus haar reactie is helemaal niet zo gek. Maar maak je niet druk, binnen een paar dagen zal ze er al anders over denken en gaat het beter.
Ik was op gegeven moment ook echt bang dat ze zichzelf wat zou aandoen, vandaar dat ik die vriendin ook belde. Ik hoop ook echt dat het snel beter met haar gaat. Heb haar ook aangeraden om met iemand te praten.
  vrijdag 19 april 2013 @ 15:42:20 #208
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125483511
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:36 schreef habitue het volgende:

Ik was op gegeven moment ook echt bang dat ze zichzelf wat zou aandoen, vandaar dat ik die vriendin ook belde. Ik hoop ook echt dat het snel beter met haar gaat. Heb haar ook aangeraden om met iemand te praten.
Zal wel mee vallen. Je wereld stort in als je moeder ernstig ziek is en slecht gaat. Geloof me, ik kan het weten ;)

Jij was haar steun en die valt opeens weg. Okal wist ze dat al van te voren. In beide gevallen is zij machteloos, daarom het smeken. Maar over een paar dagen gaat ze weer "normaal" nadenken en is het opeens een stuk minder. Ipv drama, wereld vergaat enz naar het is kut.

Niet al te veel druk om maken. En ze zal je vast nog eens gaan bellen of smsen.
  vrijdag 19 april 2013 @ 15:43:21 #209
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125483564
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zal wel mee vallen. Je wereld stort in als je moeder ernstig ziek is en slecht gaat. Geloof me, ik kan het weten ;)

Jij was haar steun en die valt opeens weg. Okal wist ze dat al van te voren. In beide gevallen is zij machteloos, daarom het smeken. Maar over een paar dagen gaat ze weer "normaal" nadenken en is het opeens een stuk minder. Ipv drama, wereld vergaat enz naar het is kut.

Dit dus.
  vrijdag 19 april 2013 @ 15:43:25 #210
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125483567
"zichzelf iets aan zou doen" ? Enkel avondje kapot zuipen of een week lang van mij part. Of denk je serieus dat ze der eigen polsen zou doorsnijden ofzo?
pi_125483727
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:43 schreef Cue_ het volgende:
"zichzelf iets aan zou doen" ? Enkel avondje kapot zuipen of een week lang van mij part. Of denk je serieus dat ze der eigen polsen zou doorsnijden ofzo?
Geen idee, ik heb zelden iemand zo hysterisch zien doen. Polsen doorsnijden wellicht niet, maar misschien dronken achter het stuur kruipen of zoiets. Better safe than sorry.
pi_125483942
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt. :)
  vrijdag 19 april 2013 @ 15:54:31 #213
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125483997
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:53 schreef habitue het volgende:

[..]

Gewoon rustig afwachten. Waarom nou druk maken over iets wat nog niet aan de orde is. Zonde van je tijd en je maakt je zelf er alleen maar gek mee ;)
pi_125484077
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:53 schreef habitue het volgende:

[..]

Zou je nog contact met haar willen hebben?
pi_125486256
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:56 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Zou je nog contact met haar willen hebben?
Jawel. Maar ik weet niet of dat wel zo goed voor ons beide is nu.

Wellicht over een poos
pi_125486528
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:08 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Is al geregeld :7
Wel 3 weken wachten -O-
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
Dit strookt alleen niet met mijn idee het "rustig aan te doen" :')
Maar ja, ik heb er nou niet bepaald moeite voor gedaan :P moet je bij de zangeres van m'n vaders band wezen :P
Leuk :Y
Kun je in die 3 weken toch mooi nog even 'rustig aandoen' ;).

quote:

Memorabele dag.
Ai -O-
Sterkte...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  vrijdag 19 april 2013 @ 17:10:08 #217
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125487270
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 16:47 schreef habitue het volgende:

[..]

Jawel. Maar ik weet niet of dat wel zo goed voor ons beide is nu.

Wellicht over een poos
Lekker laten rusten. Gewoon wat tijd geven. Later kan je altijd nog eens vragen hoe het gaat. Kan ook over een jaar bv :P
  vrijdag 19 april 2013 @ 17:30:30 #218
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_125488079
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
Lol, kreeg een berichtje van de zangeres uit m'n vaders band waarvoor ik foto's heb gemaakt met m'n auto (en waardoor ik dus opeens ook fatsoenlijke foto's heb :P).
Heeft ze schijnbaar m'n foto laten zien aan een collega, of ik met haar collega van bijna 22 op blind-date wil :')
Grappig om nu net dit bericht te lezen want ik zit nu ook te twijfelen of ik een vriendin moet koppelen aan iemand. :P

Kreeg een bericht op rp van een hele leuke jongen en hoe verder ik op zij profiel keek werd ik meer en meer enthousiaster. Enige probleem is; niet voor mijzelf. Dacht wow hij is voor zoverre je kan beoordelen via een profiel en een bericht de perfecte jongen voor mijn beste vriendin. Echt alles voldoet aan haar droomman en geloof mij dat is erg lastig :') Ben zelf al een tijdje met iemand aan het daten dus zou nu sowieso met niemand afspreken of nieuwe contacten zoeken.

Lang verhaal kort te maken: leuke jongen, zoverre ik kan weten droomman van beste vriendin, foto's van hem laten zien en ze zwijmelde weg, fb van hem in dat bericht gekregen om hem een bericht te sturen nadat ik een interessebericht had terug gestuurd op zijn bericht. Eerste reactie was dan leg ik aan hem uit in een bericht op fb dat ik nu exclusief aan het daten ben met iemand maar zijn profiel en berichten mij zo aanspraken dat ik denk dat mijn beste vriendin goed bij hem zou passen en dat hij dat zelf kan beoordelen door op haar fb te kijken en misschien zonder verwachtingen een berichtje naar haar kan sturen als haar fb hem aanspreekt. En ja ze is een lekker ding dus scheep hem niet op met een gedrocht ;)
Doen of niet doen is mijn vraag dus eigenlijk? Zij vind het iig goed en als ik iemand irl ontmoet zou ik ze meteen koppelen maar dit kan natuurlijk raar overkomen omdat het via het internet is. Vandaar de twijfels. En zo ja, wat slim zou zijn om te sturen in zo'n bericht :P
pi_125488276
ik zeg doen. is toch geinig? ~:)
  vrijdag 19 april 2013 @ 17:39:25 #220
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_125488411
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 17:30 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Grappig om nu net dit bericht te lezen want ik zit nu ook te twijfelen of ik een vriendin moet koppelen aan iemand. :P

Kreeg een bericht op rp van een hele leuke jongen en hoe verder ik op zij profiel keek werd ik meer en meer enthousiaster. Enige probleem is; niet voor mijzelf. Dacht wow hij is voor zoverre je kan beoordelen via een profiel en een bericht de perfecte jongen voor mijn beste vriendin. Echt alles voldoet aan haar droomman en geloof mij dat is erg lastig :') Ben zelf al een tijdje met iemand aan het daten dus zou nu sowieso met niemand afspreken of nieuwe contacten zoeken.

Lang verhaal kort te maken: leuke jongen, zoverre ik kan weten droomman van beste vriendin, foto's van hem laten zien en ze zwijmelde weg, fb van hem in dat bericht gekregen om hem een bericht te sturen nadat ik een interessebericht had terug gestuurd op zijn bericht. Eerste reactie was dan leg ik aan hem uit in een bericht op fb dat ik nu exclusief aan het daten ben met iemand maar zijn profiel en berichten mij zo aanspraken dat ik denk dat mijn beste vriendin goed bij hem zou passen en dat hij dat zelf kan beoordelen door op haar fb te kijken en misschien zonder verwachtingen een berichtje naar haar kan sturen als haar fb hem aanspreekt. En ja ze is een lekker ding dus scheep hem niet op met een gedrocht ;)
Doen of niet doen is mijn vraag dus eigenlijk? Zij vind het iig goed en als ik iemand irl ontmoet zou ik ze meteen koppelen maar dit kan natuurlijk raar overkomen omdat het via het internet is. Vandaar de twijfels. En zo ja, wat slim zou zijn om te sturen in zo'n bericht :P
Meh. Zelf ook een keer gehad. Aan het chatten met A en met de foto's van A dus. Op een gegeven moment (na 20 minuten) zegt A. Trouwens ik ben B. Op het account van A. Maar we zijn zussen (of nichtjes of whatever). Dus ik dacht: boeie, je typt wel aardig en de appel valt nooit ver van de pruimenboom.
Damn, wat was ik fout.

Moraal: weet ik veel.
pi_125488495
Zij is akkoord en hem zal het eerlijk gezegd ook niet veel uitmaken als het een leuke meid is.

Gewoon doen dus.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  vrijdag 19 april 2013 @ 17:42:42 #222
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125488549
Gewoon doen
  vrijdag 19 april 2013 @ 17:55:25 #223
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_125489082
Oke bericht is verstuurd. Ben benieuwd :P
  vrijdag 19 april 2013 @ 17:56:39 #224
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125489137
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef love_sharon het volgende:
Oke bericht is verstuurd. Ben benieuwd :P
Je snapt nu wel dat als het fout loopt het jou schuld is he :P
pi_125489633
'in het weekend maak ik me agenda vrij voor je'

...maakt mijn twijfel of ik überhaupt wel moet afspreken alleen maar groter. :{
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')