Mooie lijst heur.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:18 schreef Reemi het volgende:
VWO
[ afbeelding ]
Wiskunde is inmiddels een 6,0
Haha, klopt inderdaad.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:19 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
[..]
Mooie lijst heur.
6.0 staat gelijk veel mooier he?
En wat is je combi cijfer?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:56 schreef Festa94 het volgende:
(vwo)
Nederlands. 6,5
Engels. 6,7
Duits. 6,6
Wiskunde B 7,7
Natuurkunde 9,2
Scheikunde 7,2
Biologie 8,3
Informatica. 8,0
Ik ben niet zo goed in talen
Herkansing op 3 vakken? Hoe dan? Wij mochten altijd maar 1 vak herkansen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:50 schreef FreshLife het volgende:
damn goede cijfers allemaal. Dit is mijn lijstje:
Frans: 6,2
Engels: 6,1
Nederlands: 6,2
Scheikunde: 6,6
Biologie: 6,0
Economie: 7,0
Aardrijkskunde: 6,2
Wiskunde: 6,4
Maar heb volgende week nog een herkansing op bio, wis, en ak, dus hopelijk kan ik er nog wat meer zekerheid voor het examen in bouwen.
van elke toetsweek 1 toets, dus in totaal 3;)quote:Op donderdag 18 april 2013 21:53 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Herkansing op 3 vakken? Hoe dan? Wij mochten altijd maar 1 vak herkansen.
Netjes. Wat doe je volgend jaar?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:59 schreef Nafi het volgende:
VWO N&G, N&T
Nederlands: 7,8
Engels: 8,0
Duits: 8,7
Biologie: 8,6
Natuurkunde: 7,8
Wiskunde B: 7,4
Scheikunde: 8,3
Latijn: 7,3
Combinatiecijfer: 9
Natuurkunde, Latijn en Wiskunde B herkanst, hopen dat die nog omhoog gaan![]()
Ik ga voor de 8 gemiddeld trouwens, vraag me af of het gaat lukken...
Thanksquote:
Thanks. Beetje verkloot met m'n laatste toetsweek, maar ja, zo is het leven. Acht gemiddeld moet je wel kunnen halen toch? Anders succes met de loting!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:34 schreef Nafi het volgende:
[..]
Thanks! Jij hebt anders ook een erg nette lijst, vooral als je niet van plan bent een lotingsstudie te gaan doen.
Wil geneeskunde studeren, mocht alles goed komen. Jij?
Als ik zo naar jouw cijferlijst kijk, dan lijkt het me verstandiger om een examentraining voor wiskunde B & Natuurkunde te doen. Als beide eindcijfers een 7 worden, dan moet je dat met twee 9 compenseren. En dat is best lastig.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:59 schreef Nafi het volgende:
VWO N&G, N&T
Natuurkunde: 7,8
Wiskunde B: 7,4
Latijn: 7,3
Ik doe m'n best, thanks!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:52 schreef Push. het volgende:
[..]
Thanks. Beetje verkloot met m'n laatste toetsweek, maar ja, zo is het leven. Acht gemiddeld moet je wel kunnen halen toch? Anders succes met de loting!
Ga University College in Maastricht doen als ik binnenkom, morgen intake gesprek. Anders waarschijnlijk econometrie in Rotterdam.
Hmm, heb daar eigenlijk niet aan gedacht. Er is een grote kans dat ik door m'n herkansing voor natuurkunde weer rond de 8,5 sta, zou dan een 6,5 moeten halen voor de 8. Moet te doen zijn denk ik, al zijn onze SE's erg anders dan het Natuurkunde CE. Echt knap dat jij een 9,2 staat trouwensquote:Op donderdag 18 april 2013 23:24 schreef Festa94 het volgende:
[..]
Als ik zo naar jouw cijferlijst kijk, dan lijkt het me verstandiger om een examentraining voor wiskunde B & Natuurkunde te doen. Als beide eindcijfers een 7 worden, dan moet je dat met twee 9 compenseren. En dat is best lastig.
Bedankt, jij ook echt respect dat je een 8,7 voor Duits staat, zou mij never nooit lukken ...quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:13 schreef Nafi het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, thanks!![]()
Oee intake gesprek.. University College is zo'n brede Engelstalige studie of niet? Succes morgen!
[..]
Hmm, heb daar eigenlijk niet aan gedacht. Er is een grote kans dat ik door m'n herkansing voor natuurkunde weer rond de 8,5 sta, zou dan een 6,5 moeten halen voor de 8. Moet te doen zijn denk ik, al zijn onze SE's erg anders dan het Natuurkunde CE. Echt knap dat jij een 9,2 staat trouwens![]()
En wiskunde, tja... Alles gaat me prima af behalve dat kut bewijzenHeb ook het idee dat wiskunde CE simpel is, heb nog geen compleet examen gemaakt maar het niveau lijkt toch lager te zijn dan onze schoolexamens.
Ik ga er toch maar over nadenken, bedankt voor de tip in ieder geval!
Holy shit!quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef spacer730 het volgende:
VWO
Nederlands: 5,7
Duits: 4,9
Engels: 8,1
Biologie: 8,8
Scheikunde: 8,0
Informatica: 10
Natuurkunde: 8,9
Wiskunde B: 9,6
Wiskunde D: 9,0
Comb.cijfer: 10 (alleen PWS)
Jouw cijfers zijn denk ik toch iets indrukwekkender voor de hoeveelheid tijd die je ervoor nodig hebt gehadquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik heb drie jaar vwo in een jaar gedaan, dus 4, 5 en 6 vwo. Dus deze cijfers zijn gemiddelden van telkens drie tentamens, 1 per "schooljaar", SO's heb ik nooit gehad.
Nederlands: 7,5
Engels: 7,1
Aardrijkskunde: 7,0
Economie: 6,7
Wiskunde A: 8,3
Biologie: 6,9
Natuurkunde: 7,7
Scheikunde: 7,7
PWS (combinatiecijfer): 7,6
Ik ga voor de 7,5 gemiddeld om in lotingsklasse B te komen. (als de decentrale selectie niks uithaalt)
[..]
Holy shit!Ga naar Oxford/Harvard ofzo!
22quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef spacer730 het volgende:
[..]
Jouw cijfers zijn denk ik toch iets indrukwekkender voor de hoeveelheid tijd die je ervoor nodig hebt gehadHoe oud ben je eigenlijk?
Wtfquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef spacer730 het volgende:
VWO
Geen 2e vreemdetaalquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik heb drie jaar vwo in een jaar gedaan, dus 4, 5 en 6 vwo. Dus deze cijfers zijn gemiddelden van telkens drie tentamens, 1 per "schooljaar", SO's heb ik nooit gehad.
Nederlands: 7,5
Engels: 7,1
Aardrijkskunde: 7,0
Economie: 6,7
Wiskunde A: 8,3
Biologie: 6,9
Natuurkunde: 7,7
Scheikunde: 7,7
PWS (combinatiecijfer): 7,6
Ik ga voor de 7,5 gemiddeld om in lotingsklasse B te komen. (als de decentrale selectie niks uithaalt)
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef spacer730 het volgende:
VWO
Holy shit! Ga naar Oxford/Harvard ofzo!
Paar veranderingetjesquote:Op donderdag 18 april 2013 21:59 schreef Nafi het volgende:
VWO N&G, N&T
Natuurkunde: 7,8 8,6
Wiskunde B: 7,4 8,0
Latijn: 7,3 7,5
Netjes gedaan met de herkansingen!!! Die 8 gemiddeld komt goed denk ik, gewoon knallen he! En jaloers op je mooie 9 voor combiquote:Op maandag 22 april 2013 19:57 schreef Nafi het volgende:
[..]
Paar veranderingetjes![]()
En jeetje, erg nette lijsten hier inderdaad!
Nee, op vavo zijn nog eens wat vrijstellingen te regelen. Ik heb economie in de plaats genomen.quote:
Die hangen ergens met een blikje redbull in een parkje rondom hun scooters en hebben geen tijd voor FOK!.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:56 schreef xKarlijntje het volgende:
alleen maar VWO en Havo, waar zijn de VMBO'ers?
Haha niet alleen allochtonen en gabbers zitten op het vmbo.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die hangen ergens met een blikje redbull in een parkje rondom hun scooters en hebben geen tijd voor FOK!.
Dat is echt zo'n vooroordeel, en ik voel me erg aangesproken. Ik werk kei hard voor m'n examen ik doe VMBO en ik zit OOK niet met een blikje energie, slaat nergens op. Ook vwo en Havo scholieren hangen wel eens met een blikje energie. Het word eens tijd dat mensen een ander beeld krijgen van het VMBOquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die hangen ergens met een blikje redbull in een parkje rondom hun scooters en hebben geen tijd voor FOK!.
Ik hoef er niet hard voor te werken maar wat je idd zegt is wel waar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:38 schreef xKarlijntje het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n vooroordeel, en ik voel me erg aangesproken. Ik werk kei hard voor m'n examen ik doe VMBO en ik zit OOK niet met een blikje energie, slaat nergens op. Ook vwo en Havo scholieren hangen wel eens met een blikje energie. Het word eens tijd dat mensen een ander beeld krijgen van het VMBO
7, 7, 6, 7, 7, 7, 6, 7, 8, waar is die zesjescultuur dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:03 schreef Maraten het volgende:
Gymnasium
Nederlands: 7,1
Engels: 7,0
Latijn: 5,6
Frans: 6,7
Geschiedenis: 7,2
Aardrijkskunde: 7,1
Wiskunde A: 6,1
Economie: 6,9
Combinatiecijfer: 8
Ben wel een beetje van de zesjescultuur
Zesjescultuur?quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:03 schreef Maraten het volgende:
Gymnasium
Dankjewel, heeft toch nut gehad gelukkig die herkansingen! Hoop zo dat het me gaat lukken..quote:Op maandag 22 april 2013 22:35 schreef acalaca het volgende:
[..]
Netjes gedaan met de herkansingen!!! Die 8 gemiddeld komt goed denk ik, gewoon knallen he! En jaloers op je mooie 9 voor combi
Ik heb zelf ook op het VMBO gezeten (doe nu examen HAVO) en natuurlijk is niet iedereen op VMBO zo. Alleen als je de gemiddelde VMBO'er neemt dan herken ik het zelf ook wel hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:38 schreef xKarlijntje het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n vooroordeel, en ik voel me erg aangesproken. Ik werk kei hard voor m'n examen ik doe VMBO en ik zit OOK niet met een blikje energie, slaat nergens op. Ook vwo en Havo scholieren hangen wel eens met een blikje energie. Het word eens tijd dat mensen een ander beeld krijgen van het VMBO
Ga buitenspelen alsjeblieft, 2 afgeronde 6en, dan ben je niet van de zesjescultuur.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:03 schreef Maraten het volgende:
Gymnasium
Daarom, met alleen maar zesjes kun je zelfs FOK! moderator worden!quote:Op woensdag 24 april 2013 10:53 schreef SiIk het volgende:
Wat een commentaar over Maraten en z'n zesjescultuur.
Ik was ook altijd van de zesjescultuur, en als ik dan de daarbij behorende lijst zie, zie ik 1 6 en 4 7ens. Het is meer een gevoel dan dat je echt alleen maar 6en hebt naar mijn idee.
Ik deed er nooit wat voor en het boeide me niet, zolang het maar 6en waren. Toevallig viel het kwartje regelmatig aan de goede kant, maar dat kan heel goed meer geluk dan wijsheid zijn.
Dit. Ik bedoelde niet per se mijn cijfers, maar dat ik gewoon die houding een beetje heb/had. Dat deze cijfers niet op zesjescultuur lijken snap ik ook welquote:Op woensdag 24 april 2013 10:53 schreef SiIk het volgende:
Wat een commentaar over Maraten en z'n zesjescultuur.
Ik was ook altijd van de zesjescultuur, en als ik dan de daarbij behorende lijst zie, zie ik 1 6 en 4 7ens. Het is meer een gevoel dan dat je echt alleen maar 6en hebt naar mijn idee.
Ik deed er nooit wat voor en het boeide me niet, zolang het maar 6en waren. Toevallig viel het kwartje regelmatig aan de goede kant, maar dat kan heel goed meer geluk dan wijsheid zijn.
Ik sta ook een 8,1 voor engels en geloof me als ik zeg dat het vrijwel onmogelijk is om een 8,9 voor engels CE te halen. De N-term is de afgelopen 10 jaar niet hoger dan 0,8 geweest en zit meestal lager, als je daar rekening mee houdt dan kom je erachter dat je maar 3-4 fouten mag maken. Mijn engels leraar zei dat hij de afgelopen 5 jaar zelfs niemand hoger dan een 8,0 voor het CE heeft zien halen en hij heeft elk jaar 2-3 examenklassen... Nevertheless hoop ik dat je het goed maakt en met wat (veel) geluk toch nog een 8,9 haalt!quote:Op maandag 6 mei 2013 22:18 schreef Uvejal het volgende:
VWO E&M
Nederlands - 7.7
Engels - 8.1
Duits - 7.4
Wiskunde A - 8.6
Economie - 8.9
Geschiedenis - 8.2
M&O - 8.6
Informatica - 8.0
Combinatiecijfer - 8.0
Ben er wel tevreden mee. Wil Wiskunde A, Economie en M&O op een (afgeronde) negen houden en daarnaast misschien nog voor Engels of Geschiedenis een afgeronde negen halen. Voor de rest ga ik voor de afgeronde achten.
Had achteraf gezien trouwens wel liever N&T gedaan.
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:27 schreef spacer730 het volgende:
[..]
Ik sta ook een 8,1 voor engels en geloof me als ik zeg dat het vrijwel onmogelijk is om een 8,9 voor engels CE te halen. De N-term is de afgelopen 10 jaar niet hoger dan 0,8 geweest en zit meestal lager, als je daar rekening mee houdt dan kom je erachter dat je maar 3-4 fouten mag maken. Mijn engels leraar zei dat hij de afgelopen 5 jaar zelfs niemand hoger dan een 8,0 voor het CE heeft zien halen en hij heeft elk jaar 2-3 examenklassen... Nevertheless hoop ik dat je het goed maakt en met wat (veel) geluk toch nog een 8,9 haalt!
Overigens heel mooie punten, wel jammer zoals je al zelf aangeeft dat je destijds geen N&T hebt gekozen
Hoe komt het dat je bent gezakt eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef Thezeurminator het volgende:
Nederlands 6,8
Engels 6,4
Wiskunde A 6,8
Duits 5,5
EC 5,7
En ik heb vorig jaar al gehaald:
M&O 7 CE: 7,8
AK 6 CE: 5,8
Ges 7 CE: 7,3
PWS/ANW/COMBINATIE 7
Moet wel lukken. als ik Wisk A een 4,5 heb en NL en Engels een 5,5 ben ik in feite geslaagd.
Ik ben niet gezakt ik doe VWO in deeltijd. Ik heb in 2011 mijn havo gehaald en deed in 2012 3 vakken + pws en nu dus 5 vakken. Via avondschool(vavo)quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:57 schreef Festa94 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je bent gezakt eigenlijk?
Niceeeeee!!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:01 schreef franckribery22 het volgende:
Nederlands: 8.3
Engels: 8.2
Latijn: 8.6
Duits: 8.4
Natuurkunde: 8.9
Scheikunde: 8.9
Wiskunde B: 7.9
Biologie: 8.4
Aardrijkskunde: 8.5
Kunst: 7.4
VWO
Je moet gewoon alles uitschrijven. Tijdlijnen maken en zo als je stortingen hebt. Ben zelf te slordig voor een echt hoog cijferquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:02 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
The fucking fuck?
?!
Hoe?!
Sebesse 4,4![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:04 schreef Push. het volgende:
[..]
Je moet gewoon alles uitschrijven. Tijdlijnen maken en zo als je stortingen hebt. Ben zelf te slordig voor een echt hoog cijfer.
Voor mij wel. Raak met al die gegevens altijd het overzicht kwijt. Zodra je het goed op een rijtje hebt staan is het alleen nog maar wat simpel rekenwerk.quote:
Ja, maar ik weet vaak niet wat ik precies moet doen. Dat is het vooral ook ;oquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:06 schreef Push. het volgende:
[..]
Voor mij wel. Raak met al die gegevens altijd het overzicht kwijt. Zodra je het goed op een rijtje hebt staan is het alleen nog maar wat simpel rekenwerk.
Ik heb zelf de laatste 2 jaar het gevoel gehad dat het met M&O twee kanten op gaat; of je bent er goed in en haalt erg hoge cijfers. Of je bent er niet goed in, en haalt erg lage cijfers. In mijn klas zaten iig weinig middenmotors ;P.quote:The fucking fuck?
?!
Hoe?!
Sebesse 4,4![]()
![]()
Ik heb zelf de laatste 2 jaar het gevoel gehad dat het met M&O twee kanten op gaat; of je bent er goed in en haalt erg hoge cijfers. Of je bent er niet goed in, en haalt erg lage cijfers. In mijn klas zaten iig weinig middenmotors ;P.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:15 schreef Kartmans het volgende:
[quote=Sebesse]
The fucking fuck?
?!
Hoe?!
Sebesse 4,4![]()
![]()
Misschien ook maar goed dat ik dan omsingeld ben door Management-Genieën!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:21 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik heb zelf de laatste 2 jaar het gevoel gehad dat het met M&O twee kanten op gaat; of je bent er goed in en haalt erg hoge cijfers. Of je bent er niet goed in, en haalt erg lage cijfers. In mijn klas zaten iig weinig middenmotors ;P.
Moet dan wel goed komen toch!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:22 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Misschien ook maar goed dat ik dan omsingeld ben door Management-Genieën!
quote:
Nog 3 weken, alle tijd. Gewoon chillllllquote:Ik ben de wanhoop nabij, maar dat is natuurlijk niet de goede aanpak!![]()
Maar, ooooh, wat ga ik jullie onderspammen!
3 weken? Maandag.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:24 schreef Kartmans het volgende:
[..]
[..]
Nog 3 weken, alle tijd. Gewoon chillllll
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:26 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Ohhhhh. Ja dan mag je nu officieel stressen. Ik heb hem pas 28 mei.
Laatste examenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:26 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Ohhhhh. Ja dan mag je nu officieel stressen. Ik heb hem pas 28 mei.
Ik ben de wanhoop nabij, maar dat is natuurlijk niet de goede aanpak!quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:02 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Als je bij M&O de stof beheerst is een hoog cijfer halen niet zo moeilijk. Het is een vrij groot vak maar niet echt moeilijk. Gewoon veel oefenen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
The fucking fuck?
?!
Hoe?!
Sebesse 4,4![]()
![]()
Probleem is dat ik (en de rest van mijn klasgenoten) de stof niet beheerst. Sinds februari hebben wij pas een leraar...quote:
9.1 voor het laatste SEquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:02 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
The fucking fuck?
?!
Hoe?!
Sebesse 4,4![]()
![]()
Nederlands 5.9quote:Op maandag 13 mei 2013 09:07 schreef replay11nl het volgende:
Ik ga er denk ik nog wel het slechtste in van allemaal
Nederlands 5.7
Engels 7.9
Economie 5.4
Wiskunde A 4.6
M&O 4.5
Geschiedenis 5.3
Combinatiecijfer 6
Duits 5.7
fuuuckkk, had ik maar wat meer uitgevoerd in het begin van het jaar
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:39 schreef Paksoi het volgende:
[ afbeelding ]
VMBO TL, wil hierna de havo gaan doen, en dat kan met deze cijfers.![]()
Moet als totale gemiddelde van alle cijfers een 6,8 staan, wil ik naar de havo na m'n examen.
Zie tevens maar weinig vmbo'ers in dit forum.
Zeker wel, HAVO valt echt mee qua niveau. Toetsen kunnen alleen erg langdradig zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:39 schreef Paksoi het volgende:
[ afbeelding ]
Moet als totale gemiddelde van alle cijfers een 6,8 staan, wil ik naar de havo na m'n examen.
Ik heb 2 jaar geleden ook TL gedaan en doe nu Havo examen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:39 schreef Paksoi het volgende:
[ afbeelding ]
Oke nice. Fijn dat je het zegt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar geleden ook TL gedaan en doe nu Havo examen.
Het verschil is in de meeste vakken niet te merken als je het mij vraagt
Denk hierbij aan de vakken Nederlands, Engels...
Wiskunde is wel van een ander niveau.
Zesjes cultuur met beetje kutten op school.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:04 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Oke nice. Fijn dat je het zegt.![]()
Haalde je hoge cijfers op het vmbo?
Heb je wiskunde A? Zo ja, valt dat te doen? Vond wiskunde op het vmbo erg lastig, maar hoor van iedereen dat wiskunde A heel wat anders is en zelfs makkelijker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zesjes cultuur met beetje kutten op school.
Nu ook zesjes cultuur met beetje kutten op school.
Nee, ik heb wiskunde B. Gelijk NT profiel genomenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:31 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Heb je wiskunde A? Zo ja, valt dat te doen? Vond wiskunde op het vmbo erg lastig, maar hoor van iedereen dat wiskunde A heel wat anders is en zelfs makkelijker.
Oké. Neem aan dat je nu wel leert? En wat voor cijfers haal je nu? Ik leerde altijd voor mijn toetsen, heb dan ook nog nooit een onvoldoende op het VMBO gehaald.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:49 schreef genster het volgende:
Verschil tussen HAVO en VMBO TL was wel groot voor mij hoor. Ik had op VMBO TL 2 jaar geleden een luie instelling, omdat ik overal een 8 voor haalde en dan is het wel een omschakeling om toch maar eens in je boeken te gaan kijken. Overschat het niet, want je hebt wel een winnaars mentaliteit nodig.
Ja, nu leer ik uiteraard wel anders zag mijn cijferlijst er wel bedroevender uit. De meeste vakken sloten goed aan toen ik op HAVO kwam. Ik doe zelf E&M nu en buiten eco sta ik voor de meeste vakken ook ruim voldoende en voor vakken als Geschiedenis zelfs een 8. Als je het doel hebt om echt dat diploma te willen halen, omdat je volgens je gevoel beter kan dan weet ik zeker dat het je gaat lukken. De doorgestroomde VMBO TL leerlingen scoren zelfs beter over het algemeen dan de HAVO leerlingen vanwege het mentaliteitsverschil. Ik had zelf ook in 4 HAVO dat ik mezelf wilde bewijzen. Zet hem op zou ik zeggen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Oké. Neem aan dat je nu wel leert? En wat voor cijfers haal je nu? Ik leerde altijd voor mijn toetsen, heb dan ook nog nooit een onvoldoende op het VMBO gehaald.
Bedankt voor je antwoord. Ik kies Cultuur & Maatschappij als profiel, omdat ik wiskunde op het vmbo erg lastig vond. Moet ook zeggen dat ik me nog niet zo verdiept heb in wiskunde A. Kun je goed meekomen met wiskunde A of heb je wiskunde B?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:10 schreef genster het volgende:
[..]
Ja, nu leer ik uiteraard wel anders zag mijn cijferlijst er wel bedroevender uit. De meeste vakken sloten goed aan toen ik op HAVO kwam. Ik doe zelf E&M nu en buiten eco sta ik voor de meeste vakken ook ruim voldoende en voor vakken als Geschiedenis zelfs een 8. Als je het doel hebt om echt dat diploma te willen halen, omdat je volgens je gevoel beter kan dan weet ik zeker dat het je gaat lukken. De doorgestroomde VMBO TL leerlingen scoren zelfs beter over het algemeen dan de HAVO leerlingen vanwege het mentaliteitsverschil. Ik had zelf ook in 4 HAVO dat ik mezelf wilde bewijzen. Zet hem op zou ik zeggen.
Ik heb Wiskunde A, maar het is denk ik dan voor jou een verstandige keuze om het niet te kiezen. Meeste die van VMBO TL kwamen en niet echt een feeling voor Wiskunde hadden zijn allemaal aardig onderuit gegaan vorig jaar. Ik zit er een beetje tussen in, zesjes dus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:21 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord. Ik kies Cultuur & Maatschappij als profiel, omdat ik wiskunde op het vmbo erg lastig vond. Moet ook zeggen dat ik me nog niet zo verdiept heb in wiskunde A. Kun je goed meekomen met wiskunde A of heb je wiskunde B?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |