Mooie lijst heur.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:18 schreef Reemi het volgende:
VWO
[ afbeelding ]
Wiskunde is inmiddels een 6,0
Haha, klopt inderdaad.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:19 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
[..]
Mooie lijst heur.
6.0 staat gelijk veel mooier he?
En wat is je combi cijfer?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:56 schreef Festa94 het volgende:
(vwo)
Nederlands. 6,5
Engels. 6,7
Duits. 6,6
Wiskunde B 7,7
Natuurkunde 9,2
Scheikunde 7,2
Biologie 8,3
Informatica. 8,0
Ik ben niet zo goed in talen
Herkansing op 3 vakken? Hoe dan? Wij mochten altijd maar 1 vak herkansen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:50 schreef FreshLife het volgende:
damn goede cijfers allemaal. Dit is mijn lijstje:
Frans: 6,2
Engels: 6,1
Nederlands: 6,2
Scheikunde: 6,6
Biologie: 6,0
Economie: 7,0
Aardrijkskunde: 6,2
Wiskunde: 6,4
Maar heb volgende week nog een herkansing op bio, wis, en ak, dus hopelijk kan ik er nog wat meer zekerheid voor het examen in bouwen.
van elke toetsweek 1 toets, dus in totaal 3;)quote:Op donderdag 18 april 2013 21:53 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Herkansing op 3 vakken? Hoe dan? Wij mochten altijd maar 1 vak herkansen.
Netjes. Wat doe je volgend jaar?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:59 schreef Nafi het volgende:
VWO N&G, N&T
Nederlands: 7,8
Engels: 8,0
Duits: 8,7
Biologie: 8,6
Natuurkunde: 7,8
Wiskunde B: 7,4
Scheikunde: 8,3
Latijn: 7,3
Combinatiecijfer: 9
Natuurkunde, Latijn en Wiskunde B herkanst, hopen dat die nog omhoog gaan![]()
Ik ga voor de 8 gemiddeld trouwens, vraag me af of het gaat lukken...
Thanksquote:
Thanks. Beetje verkloot met m'n laatste toetsweek, maar ja, zo is het leven. Acht gemiddeld moet je wel kunnen halen toch? Anders succes met de loting!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:34 schreef Nafi het volgende:
[..]
Thanks! Jij hebt anders ook een erg nette lijst, vooral als je niet van plan bent een lotingsstudie te gaan doen.
Wil geneeskunde studeren, mocht alles goed komen. Jij?
Als ik zo naar jouw cijferlijst kijk, dan lijkt het me verstandiger om een examentraining voor wiskunde B & Natuurkunde te doen. Als beide eindcijfers een 7 worden, dan moet je dat met twee 9 compenseren. En dat is best lastig.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:59 schreef Nafi het volgende:
VWO N&G, N&T
Natuurkunde: 7,8
Wiskunde B: 7,4
Latijn: 7,3
Ik doe m'n best, thanks!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:52 schreef Push. het volgende:
[..]
Thanks. Beetje verkloot met m'n laatste toetsweek, maar ja, zo is het leven. Acht gemiddeld moet je wel kunnen halen toch? Anders succes met de loting!
Ga University College in Maastricht doen als ik binnenkom, morgen intake gesprek. Anders waarschijnlijk econometrie in Rotterdam.
Hmm, heb daar eigenlijk niet aan gedacht. Er is een grote kans dat ik door m'n herkansing voor natuurkunde weer rond de 8,5 sta, zou dan een 6,5 moeten halen voor de 8. Moet te doen zijn denk ik, al zijn onze SE's erg anders dan het Natuurkunde CE. Echt knap dat jij een 9,2 staat trouwensquote:Op donderdag 18 april 2013 23:24 schreef Festa94 het volgende:
[..]
Als ik zo naar jouw cijferlijst kijk, dan lijkt het me verstandiger om een examentraining voor wiskunde B & Natuurkunde te doen. Als beide eindcijfers een 7 worden, dan moet je dat met twee 9 compenseren. En dat is best lastig.
Bedankt, jij ook echt respect dat je een 8,7 voor Duits staat, zou mij never nooit lukken ...quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:13 schreef Nafi het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, thanks!![]()
Oee intake gesprek.. University College is zo'n brede Engelstalige studie of niet? Succes morgen!
[..]
Hmm, heb daar eigenlijk niet aan gedacht. Er is een grote kans dat ik door m'n herkansing voor natuurkunde weer rond de 8,5 sta, zou dan een 6,5 moeten halen voor de 8. Moet te doen zijn denk ik, al zijn onze SE's erg anders dan het Natuurkunde CE. Echt knap dat jij een 9,2 staat trouwens![]()
En wiskunde, tja... Alles gaat me prima af behalve dat kut bewijzenHeb ook het idee dat wiskunde CE simpel is, heb nog geen compleet examen gemaakt maar het niveau lijkt toch lager te zijn dan onze schoolexamens.
Ik ga er toch maar over nadenken, bedankt voor de tip in ieder geval!
Holy shit!quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef spacer730 het volgende:
VWO
Nederlands: 5,7
Duits: 4,9
Engels: 8,1
Biologie: 8,8
Scheikunde: 8,0
Informatica: 10
Natuurkunde: 8,9
Wiskunde B: 9,6
Wiskunde D: 9,0
Comb.cijfer: 10 (alleen PWS)
Jouw cijfers zijn denk ik toch iets indrukwekkender voor de hoeveelheid tijd die je ervoor nodig hebt gehadquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik heb drie jaar vwo in een jaar gedaan, dus 4, 5 en 6 vwo. Dus deze cijfers zijn gemiddelden van telkens drie tentamens, 1 per "schooljaar", SO's heb ik nooit gehad.
Nederlands: 7,5
Engels: 7,1
Aardrijkskunde: 7,0
Economie: 6,7
Wiskunde A: 8,3
Biologie: 6,9
Natuurkunde: 7,7
Scheikunde: 7,7
PWS (combinatiecijfer): 7,6
Ik ga voor de 7,5 gemiddeld om in lotingsklasse B te komen. (als de decentrale selectie niks uithaalt)
[..]
Holy shit!Ga naar Oxford/Harvard ofzo!
22quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef spacer730 het volgende:
[..]
Jouw cijfers zijn denk ik toch iets indrukwekkender voor de hoeveelheid tijd die je ervoor nodig hebt gehadHoe oud ben je eigenlijk?
Wtfquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef spacer730 het volgende:
VWO
Geen 2e vreemdetaalquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik heb drie jaar vwo in een jaar gedaan, dus 4, 5 en 6 vwo. Dus deze cijfers zijn gemiddelden van telkens drie tentamens, 1 per "schooljaar", SO's heb ik nooit gehad.
Nederlands: 7,5
Engels: 7,1
Aardrijkskunde: 7,0
Economie: 6,7
Wiskunde A: 8,3
Biologie: 6,9
Natuurkunde: 7,7
Scheikunde: 7,7
PWS (combinatiecijfer): 7,6
Ik ga voor de 7,5 gemiddeld om in lotingsklasse B te komen. (als de decentrale selectie niks uithaalt)
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef spacer730 het volgende:
VWO
Holy shit! Ga naar Oxford/Harvard ofzo!
Paar veranderingetjesquote:Op donderdag 18 april 2013 21:59 schreef Nafi het volgende:
VWO N&G, N&T
Natuurkunde: 7,8 8,6
Wiskunde B: 7,4 8,0
Latijn: 7,3 7,5
Netjes gedaan met de herkansingen!!! Die 8 gemiddeld komt goed denk ik, gewoon knallen he! En jaloers op je mooie 9 voor combiquote:Op maandag 22 april 2013 19:57 schreef Nafi het volgende:
[..]
Paar veranderingetjes![]()
En jeetje, erg nette lijsten hier inderdaad!
Nee, op vavo zijn nog eens wat vrijstellingen te regelen. Ik heb economie in de plaats genomen.quote:
Die hangen ergens met een blikje redbull in een parkje rondom hun scooters en hebben geen tijd voor FOK!.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:56 schreef xKarlijntje het volgende:
alleen maar VWO en Havo, waar zijn de VMBO'ers?
Haha niet alleen allochtonen en gabbers zitten op het vmbo.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die hangen ergens met een blikje redbull in een parkje rondom hun scooters en hebben geen tijd voor FOK!.
Dat is echt zo'n vooroordeel, en ik voel me erg aangesproken. Ik werk kei hard voor m'n examen ik doe VMBO en ik zit OOK niet met een blikje energie, slaat nergens op. Ook vwo en Havo scholieren hangen wel eens met een blikje energie. Het word eens tijd dat mensen een ander beeld krijgen van het VMBOquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die hangen ergens met een blikje redbull in een parkje rondom hun scooters en hebben geen tijd voor FOK!.
Ik hoef er niet hard voor te werken maar wat je idd zegt is wel waar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:38 schreef xKarlijntje het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n vooroordeel, en ik voel me erg aangesproken. Ik werk kei hard voor m'n examen ik doe VMBO en ik zit OOK niet met een blikje energie, slaat nergens op. Ook vwo en Havo scholieren hangen wel eens met een blikje energie. Het word eens tijd dat mensen een ander beeld krijgen van het VMBO
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |