Die homo in de OPquote:
Mooie quote.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:15 schreef Rave_NL het volgende:
War is not a big game, my English friends.
It is a desperate business to gain the upper hand, and one must use one's brain in order to find the weak spot of one's enemy. It is not fair to blame me if I have found yours.
It was my duty.
Dan kijk ik wel een andere keer; f*cking druk nuquote:Op donderdag 18 april 2013 19:48 schreef Rave_NL het volgende:
De bron. Voor als je niets te doen hebt...
Redder in nood jijquote:Op donderdag 18 april 2013 19:48 schreef Rave_NL het volgende:
De bron. Voor als je niets te doen hebt...
Verzekeringen kennende het laatste....quote:Op donderdag 18 april 2013 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
Jongens; onderweg naar huis (vlak na het vliegtuig) kwam er ineens een vraag bij mij op m.b.t. autoverzekeringen.
Ik heb een WA+ verzekering die ook stormschade dekt. Maar wat nou als je door een harde wind (hihi, hij zei wind) vlaag ineens rechtsaf gaat de berm in.
Valt dat onder stormschade of onder je rijgedrag niet voldoende aanpassen aan de omstandigheden en heb je dus dikke pech?
No-claim inleveren, tezamen met je testikels.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
Jongens; onderweg naar huis (vlak na het vliegtuig) kwam er ineens een vraag bij mij op m.b.t. autoverzekeringen.
Ik heb een WA+ verzekering die ook stormschade dekt. Maar wat nou als je door een harde wind (hihi, hij zei wind) vlaag ineens rechtsaf gaat de berm in.
Valt dat onder stormschade of onder je rijgedrag niet voldoende aanpassen aan de omstandigheden en heb je dus dikke pech?
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 18 april 2013 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
Stormschade dekt meestal alleen, bv, takken die op een auto vallen.
Al, samen met ruggengraatquote:Op donderdag 18 april 2013 20:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
No-claim inleveren, tezamen met je testikels.
Windjesquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:11 schreef jitzzzze het volgende:
Lekker windje hé? Ja, zal ik er nog één laten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |