en dan lees ik net dit bericht: http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=120085quote:Op donderdag 18 april 2013 17:15 schreef gelestipjes het volgende:
Wat een drama vandaag met die wind. Ik zag er bij thuiskomst uit alsof ik had deelgenomen aan Parijs-Roubaix of zo. Echt overal zand. Als ik mijn neus snuit komt er alleen maar zwart spul uit. Moest af en toe ook echt stoppen omdat mijn ogen dan zo vol zand zaten dat ik niks meer kon zien.
Ja lijkt me echt waardeloos met dit weer om post te bezorgen. Hoewel met de bladblazer rondlopen ook niet zo'n succes was, ik zit ook onder het stof en zandquote:Op donderdag 18 april 2013 17:15 schreef gelestipjes het volgende:
Wat een drama vandaag met die wind. Ik zag er bij thuiskomst uit alsof ik had deelgenomen aan Parijs-Roubaix of zo. Echt overal zand. Als ik mijn neus snuit komt er alleen maar zwart spul uit. Moest af en toe ook echt stoppen omdat mijn ogen dan zo vol zand zaten dat ik niks meer kon zien.
maar kom je wel weer terug in dienst?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:19 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt waardeloos met dit weer om post te bezorgen. Hoewel met de bladblazer rondlopen ook niet zo'n succes was, ik zit ook onder het stof en zand![]()
Trouwens, volgens mij mag ik wel uit de OP hoorBen al 3 maanden uit dienst nu
Ik denk het niet, wil me verder ontwikkelen en heb een opleiding tot fitnessinstructeur gevonden die ik ga volgen. Dus beweging genoeg, en als ik het nieuws zo volg ga ik er niet op vooruit als ik hier terug in dienst komquote:Op donderdag 18 april 2013 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
maar kom je wel weer terug in dienst?
haha klopt. Maar je hebt het wel overwogenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:23 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik denk het niet, wil me verder ontwikkelen en heb een opleiding tot fitnessinstructeur gevonden die ik ga volgen. Dus beweging genoeg, en als ik het nieuws zo volg ga ik er niet op vooruit als ik hier terug in dienst kom
lekkerquote:Op donderdag 18 april 2013 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanavond aardappels met rode kool en appeltjes, plus slavinken![]()
verschil moet er zijnquote:Vriendin mag het doen met haar dieetvoeding, gestoomde zalm met knijnevoer
Terug in de schoolbanken geen idee? En daarnaast een baantje bij de Post?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:23 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik denk het niet, wil me verder ontwikkelen en heb een opleiding tot fitnessinstructeur gevonden die ik ga volgen. Dus beweging genoeg, en als ik het nieuws zo volg ga ik er niet op vooruit als ik hier terug in dienst kom
Idd!!quote:Op donderdag 18 april 2013 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
lekker
[..]
verschil moet er zijn
Er staat toch dat ik een opleiding ga doen? Ik wil geen baantje bij de Post.. Ga nog liever het leger in, serieusquote:Op donderdag 18 april 2013 17:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Terug in de schoolbanken geen idee? En daarnaast een baantje bij de Post?
Met een opleiding bedoelde ik een beroepsopleiding, HAVO/VWO. Maar goed ik las niet goed genoegquote:Op donderdag 18 april 2013 17:26 schreef Selestha het volgende:
[..]
Er staat toch dat ik een opleiding ga doen? Ik wil geen baantje bij de Post.. Ga nog liever het leger in, serieus
gaat hard de tijd 3mnd alweerquote:Op donderdag 18 april 2013 17:19 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt waardeloos met dit weer om post te bezorgen. Hoewel met de bladblazer rondlopen ook niet zo'n succes was, ik zit ook onder het stof en zand![]()
Trouwens, volgens mij mag ik wel uit de OP hoorBen al 3 maanden uit dienst nu
landelijk staan ze te dringen om bij de post te mogen werkenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:26 schreef Selestha het volgende:
[..]
Er staat toch dat ik een opleiding ga doen? Ik wil geen baantje bij de Post.. Ga nog liever het leger in, serieus
Lijkt toch wel vaker en vaker te gebeuren dan... daar was ik al bang voor.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:31 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Volgende week di hebben wij gamma karwei, donderdag karwei praxis en zaterdag ah
Ja kan best. Ik heb er bijna 15 maanden gewerkt, ik sta niet zo te dringenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:31 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
landelijk staan ze te dringen om bij de post te mogen werken
Ja en die van donderdag zijn aanbiedinge voor koniginnedagquote:Op donderdag 18 april 2013 17:32 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Lijkt toch wel vaker en vaker te gebeuren dan... daar was ik al bang voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |