en dan lees ik net dit bericht: http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=120085quote:Op donderdag 18 april 2013 17:15 schreef gelestipjes het volgende:
Wat een drama vandaag met die wind. Ik zag er bij thuiskomst uit alsof ik had deelgenomen aan Parijs-Roubaix of zo. Echt overal zand. Als ik mijn neus snuit komt er alleen maar zwart spul uit. Moest af en toe ook echt stoppen omdat mijn ogen dan zo vol zand zaten dat ik niks meer kon zien.
Ja lijkt me echt waardeloos met dit weer om post te bezorgen. Hoewel met de bladblazer rondlopen ook niet zo'n succes was, ik zit ook onder het stof en zandquote:Op donderdag 18 april 2013 17:15 schreef gelestipjes het volgende:
Wat een drama vandaag met die wind. Ik zag er bij thuiskomst uit alsof ik had deelgenomen aan Parijs-Roubaix of zo. Echt overal zand. Als ik mijn neus snuit komt er alleen maar zwart spul uit. Moest af en toe ook echt stoppen omdat mijn ogen dan zo vol zand zaten dat ik niks meer kon zien.
maar kom je wel weer terug in dienst?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:19 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt waardeloos met dit weer om post te bezorgen. Hoewel met de bladblazer rondlopen ook niet zo'n succes was, ik zit ook onder het stof en zand![]()
Trouwens, volgens mij mag ik wel uit de OP hoorBen al 3 maanden uit dienst nu
Ik denk het niet, wil me verder ontwikkelen en heb een opleiding tot fitnessinstructeur gevonden die ik ga volgen. Dus beweging genoeg, en als ik het nieuws zo volg ga ik er niet op vooruit als ik hier terug in dienst komquote:Op donderdag 18 april 2013 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
maar kom je wel weer terug in dienst?
haha klopt. Maar je hebt het wel overwogenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:23 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik denk het niet, wil me verder ontwikkelen en heb een opleiding tot fitnessinstructeur gevonden die ik ga volgen. Dus beweging genoeg, en als ik het nieuws zo volg ga ik er niet op vooruit als ik hier terug in dienst kom
lekkerquote:Op donderdag 18 april 2013 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanavond aardappels met rode kool en appeltjes, plus slavinken![]()
verschil moet er zijnquote:Vriendin mag het doen met haar dieetvoeding, gestoomde zalm met knijnevoer
Terug in de schoolbanken geen idee? En daarnaast een baantje bij de Post?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:23 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik denk het niet, wil me verder ontwikkelen en heb een opleiding tot fitnessinstructeur gevonden die ik ga volgen. Dus beweging genoeg, en als ik het nieuws zo volg ga ik er niet op vooruit als ik hier terug in dienst kom
Idd!!quote:Op donderdag 18 april 2013 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
lekker
[..]
verschil moet er zijn
Er staat toch dat ik een opleiding ga doen? Ik wil geen baantje bij de Post.. Ga nog liever het leger in, serieusquote:Op donderdag 18 april 2013 17:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Terug in de schoolbanken geen idee? En daarnaast een baantje bij de Post?
Met een opleiding bedoelde ik een beroepsopleiding, HAVO/VWO. Maar goed ik las niet goed genoegquote:Op donderdag 18 april 2013 17:26 schreef Selestha het volgende:
[..]
Er staat toch dat ik een opleiding ga doen? Ik wil geen baantje bij de Post.. Ga nog liever het leger in, serieus
gaat hard de tijd 3mnd alweerquote:Op donderdag 18 april 2013 17:19 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt waardeloos met dit weer om post te bezorgen. Hoewel met de bladblazer rondlopen ook niet zo'n succes was, ik zit ook onder het stof en zand![]()
Trouwens, volgens mij mag ik wel uit de OP hoorBen al 3 maanden uit dienst nu
landelijk staan ze te dringen om bij de post te mogen werkenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:26 schreef Selestha het volgende:
[..]
Er staat toch dat ik een opleiding ga doen? Ik wil geen baantje bij de Post.. Ga nog liever het leger in, serieus
Lijkt toch wel vaker en vaker te gebeuren dan... daar was ik al bang voor.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:31 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Volgende week di hebben wij gamma karwei, donderdag karwei praxis en zaterdag ah
Ja kan best. Ik heb er bijna 15 maanden gewerkt, ik sta niet zo te dringenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:31 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
landelijk staan ze te dringen om bij de post te mogen werken
Ja en die van donderdag zijn aanbiedinge voor koniginnedagquote:Op donderdag 18 april 2013 17:32 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Lijkt toch wel vaker en vaker te gebeuren dan... daar was ik al bang voor.
Tijdens de bestelling?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Een postchauffeur gepakt met dit
[ afbeelding ]
waar was dat?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Absurd!quote:Op donderdag 18 april 2013 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Nope, wel in Rio en Sampa.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:57 schreef ophaling10 het volgende:
@Erwin
ben je weleens in Forta geweest?
Havo en VWO zijn geen beroepsopleidingen, je bedoelt waarschijnlijk MBO/HBO.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met een opleiding bedoelde ik een beroepsopleiding, HAVO/VWO.
MBO/HBO bedoelde ik idd.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Havo en VWO zijn geen beroepsopleidingen, je bedoelt waarschijnlijk MBO/HBO.
Het verbaast me trouwens dat jij mensen aanraadt het leger in te gaan, je bent zelf nota bene zwaar getraumatiseerd en waarschijnlijk beschadigd voor het leven teruggekomen.
Wij eten vandaag verse groentesoepquote:Op donderdag 18 april 2013 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanavond aardappels met rode kool en appeltjes, plus slavinken![]()
Vriendin mag het doen met haar dieetvoeding, gestoomde zalm met knijnevoer
Dat is ook heerlijk, maar dan wel met stukjes rundvlees en eigengemaakte gehaktballetjesquote:Op donderdag 18 april 2013 18:04 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Wij eten vandaag verse groentesoep
Ik heb 8 jaar gewoond in nabij Sampa, waar de Embraer vliegtuigen gebouwd werden.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:06 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat is het ook niet meer daar, vroeger gingen hordes nl ers erheen,de fora erover staan droog
Altijd met zelfgemaakte gehaktballetjes.....vind stuiterballen nooit zo'n succes daarmeequote:Op donderdag 18 april 2013 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is ook heerlijk, maar dan wel met stukjes rundvlees en eigengemaakte gehaktballetjes
Met veel vermicelli er inquote:Op donderdag 18 april 2013 18:08 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Altijd met zelfgemaakte gehaktballetjes.....vind stuiterballen nooit zo'n succes daarmeeRundvlees had ik nu het geld niet voor dus volgende keer weer....
En wanneer komen jullie?
Ja deze keer zit er best veel vermicelli in.....vind mijn vriend niet zo en ik juist wel....quote:Op donderdag 18 april 2013 18:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met veel vermicelli er in![]()
En daarnaast toast met boter.
Ohh ja, wanneer we komen
Dat is steeds weer afhankelijk van of van Lotusss of van mij. Onze werktijden verschillen vreselijk van elkaar. Daarnaast hebben we ook vaak een vol programma (vrijwilligerswerk, en militair gedoe).
Ik wil bewegen, fysiek bezig zijn. Niet de schoolbanken in, niet studeren. Dat is niets voor mij, daar ben ik vroeger arbeidsongeschikt door geraakt. Ik moet niet teveel in mijn hoofd zitten, laat mij maar hard werkenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met een opleiding bedoelde ik een beroepsopleiding, HAVO/VWO. Maar goed ik las niet goed genoeg
Het leger in? Leuk voor even, ze zoeken mensen.
Zelf in gezeten, geen spijt van gehad. Prachtige tijd was dat.
Tsja ik weet het nog niet hoor. Maar ik hou de optie wel open mocht er niets anders voor me zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 18:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
MBO/HBO bedoelde ik idd.
Mbt mijn eerdere carriėre, het leger is voor een ieder een optie om zijn of haar grenzen te leren kennen, zowel fysiek als mentaal.
Daar ga je enkel beter op worden.
5% van de uitgezonden militairen houdt er iets op na, en helaas ben ik daar eentje van.
Maar mocht ik het overdoen? Zeker, want je zit in een mooie wereld, een wereld echt apart waar kameraadschap voorop staat.
Ik zou het zo weer doen, ondanks de gevolgen die dat voor mij heeft gehad
Inmiddels, 22 kilo lichter dan 2 jaar terug, ben ik zeker sportief ja. En ben er juist bij de post achter gekomen dat ik geniet van bewegen. En ik werk nu 8 uur per dag buiten, beweeg veel, en zou niet meer zonder kunnen. Baal nu echt als ik een dag op mijn kont zitquote:Op donderdag 18 april 2013 18:25 schreef dud0r het volgende:
Ben je zo sportief Selestha? Is iets als de ALO of CIOS dan niks voor je? Dan heb je daarna iets meer opties in het sportgebeuren.
@ GeintregeerdePool:
Chill he, 1 bundel. Ik blijf het ook een vreemd iets vinden dat ze ooit bedacht hebben dat 2 bundels handiger/goedkoper was.(Weet niet wat de reden is dat ze het ooit geprobeerd hebben)
exact. Mijn pa heeft ook 20 jaar in dienst gezeten. 6 maanden naar Bosnie geweest. Wel zwaar, maar wel een hele leuke tijd gehad.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
MBO/HBO bedoelde ik idd.
Mbt mijn eerdere carriėre, het leger is voor een ieder een optie om zijn of haar grenzen te leren kennen, zowel fysiek als mentaal.
Daar ga je enkel beter op worden.
5% van de uitgezonden militairen houdt er iets op na, en helaas ben ik daar eentje van.
Maar mocht ik het overdoen? Zeker, want je zit in een mooie wereld, een wereld echt apart waar kameraadschap voorop staat.
Ik zou het zo weer doen, ondanks de gevolgen die dat voor mij heeft gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |