Niet als de ontvanger hem niet ophaald, maar de TS had hem via drieweg moeten doen. Mondeling, mail & post. Nu heb je echt pech, je had ook moeten controleren of hij ontvangen was.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:01 schreef Rasor het volgende:
je zou zeggen dat het met een aangetekende brief wel goed zit.
Nope; http://pleinplus.nl/-/nie(...)risico-geadresseerdequote:Op donderdag 18 april 2013 17:05 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Niet als de ontvanger hem niet ophaald, maar de TS had hem via drieweg moeten doen. Mondeling, mail & post. Nu heb je echt pech, je had ook moeten controleren of hij ontvangen was.
Dikke prima, niks aan de hand dus.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:06 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Nope; http://pleinplus.nl/-/nie(...)risico-geadresseerde
+ je wil beweren dat je bij die verhuurder geen automatische incasso had, anders had hij namelijk de huur vanzelf wel van je rekening afgehouden de afgelopen maanden/jaren?!?!?!quote:Op donderdag 18 april 2013 17:17 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
De woning waar je in zat is inmiddels toch weer door andere bewoner(s) betrokken?
Sowieso was een 'aangetekende brief' wel wat overdreven, een dergelijk opzegging kun je vaak met een simpel telefoontje al af.
Bel voor de zekerheid nog effe naar verhuurder en informeer nogmaals dat alles goed zit!
Juist, je hebt de retour gezonden brief nog langs gebracht en een verklaring gegeven, sindsdien verder niets meer van gehoord, einde hoofdstuk dus!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 17:26 schreef Nico987 het volgende:
Euhm is het huis nu niet opnieuw verhuurd dan?
Lol, met een telefoontje sta je helemaal niet rechtsgeldig he. Een mailtje, maar liever een aangetekende brief worden als bewijs gezien. Mondelinge toezeggingen niet echt, het is dan altijd een woord tegen het andere.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:17 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
De woning waar je in zat is inmiddels toch weer door andere bewoner(s) betrokken?
Sowieso was een 'aangetekende brief' wel wat overdreven, een dergelijk opzegging kun je vaak met een simpel telefoontje al af.
Bel voor de zekerheid nog effe naar verhuurder en informeer nogmaals dat alles goed zit!
Bij telefonische opzegging kan idd om een schriftelijke bevestiging worden verzocht, maar deze hoeft dan zeker niet aangetekend, zal mss ook per verhuurder verschillen idd,..quote:Op donderdag 18 april 2013 18:33 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Lol, met een telefoontje sta je helemaal niet rechtsgeldig he. Een mailtje, maar liever een aangetekende brief worden als bewijs gezien. Mondelinge toezeggingen niet echt, het is dan altijd een woord tegen het andere.
Hoe kom je daar dan bij?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:31 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
P.s. de verzender van een aangetekende brief krijgt altijd bericht thuis zodra de ontvanger voor ontvangst getekend heeft
Ik heb eens een aangetekende brief weggedaan en kreeg binnen 2 dagen van de postbode een schriftelijk bevesting(ondertekend strookje) dat de ontvanger voor ontvangst tekende en de brief dus in handen heeft gekregen, is me trouwens op het postkantoor toen ook vooraf duidelijk gemaakt dat dit vaste procedure is bij aangetekende brieven,.. anders weet ik het ook nie!!!quote:
Maar dat is lang geleden. PostNL doet dit al tijden niet meer (en daarvoor enkel tegen een meerprijs).quote:Op vrijdag 19 april 2013 05:37 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Ik heb eens een aangetekende brief weggedaan en kreeg binnen 2 dagen van de postbode een schriftelijk bevesting(ondertekend strookje) dat de ontvanger voor ontvangst tekende en de brief dus in handen heeft gekregen, is me trouwens op het postkantoor toen ook vooraf duidelijk gemaakt dat dit standaart is bij aangetekende brieven,.. anders weet ik het ook nie!!!
Ik geloof je,.. ¿;)quote:Op vrijdag 19 april 2013 05:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar dat is lang geleden. PostNL doet dit al tijden niet meer (en daarvoor enkel tegen een meerprijs).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |