foto 2. Stootjuk schijnt ook vervangen te zijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:25 schreef Viezze het volgende:
[..]
Welk stuk is vervangen dan?
Hier staan wat foto's; http://www.spoorplaatjes.nl/gron-drachten/groningendrachten0.htm die eerste of tweede gok ik? Hoewel het bij die tweede foto heel erg zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
foto 2. Stootjuk schijnt ook vervangen te zijn
Hé, het station zonder rommelmarkt!quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Heb ik![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, volgens mij wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:14 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Mochten die materieelseries 5000 · 5100 · 5200 wel enkel rijden duuf?
Daar staat al in dat ie tot 2016 rijdt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:36 schreef dennistd het volgende:
Mooi foldertje over de Beneluxtrein uit 1986:
http://www.feijenoordseme(...)Beneluxen%201986.pdf
Via Feijenoordse Meesters
Tja. Het is in exploitatie, dus het zit vast in het onderhoudsrooster. Gok ik zo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
och ja, laten we maar eens een stukje spoor vernieuwen, ook al komt er geen trein
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)t-overbodig-spoor-op
klopt en dan wordt niet gekeken naar hoe lang zo'n spoor nog blijft liggenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Tja. Het is in exploitatie, dus het zit vast in het onderhoudsrooster. Gok ik zo.
Dat is ook weer waar. Dat wordt verbouwen daarquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
DM'90 is in Nederland soms al buiten profiel, laat staan in de UK!
Hoe kan iets soms buiten profiel zijn?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Dat wordt verbouwen daar
Omdat sommige plekken krap zijn en andere niet?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:29 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Hoe kan iets soms buiten profiel zijn?
Ja, ok, maar je spreekt toch landelijk profielmaten af, en als je treinen besteld dan hou je die toch er binnen? Dan kan het toch niet mis gaan lijkt me? Of "soms"quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Omdat sommige plekken krap zijn en andere niet?
Wat een tieverituszooi is dat spoor eigenlijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:37 schreef Duvel het volgende:
Ja en nee. DM'90 is net als SM'90 en VIRM een wide-body trein. Zo worden de randen van het omgrenzingsprofiel opgezocht. Alleen bleken niet alle sporen te voldoen, ik meen dat rond Meppel wat sporen verlegd zijn destijds.
D'r kan ook gewoon in de loop der jaren een nieuw omgrenzingsprofiel zijn afgesproken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Wat een tieverituszooi is dat spoor eigenlijkDaarvan zak je toch van door je hangmat...
Overal regeltjes voor, en hierop kloten ze dus maar wat raak
Nee, de Britse treinen zijn zo'n 2,65m breed, Nederlandse (normale) 3,00m. De Britse maat is in Nederland gebruikelijk voor lightrail (met uitzondering van de Amsterdamse Zilvermeeuwen die 3m breed zijn).quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:40 schreef ACT-F het volgende:
Wie heeft een beetje goede timmermansogen? Zou het passen?![]()
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
D'r kan ook gewoon in de loop der jaren een nieuw omgrenzingsprofiel zijn afgesproken.
klopt. iig de sporen naar Leeuwarden zijn iets verder uit elkaar komen te liggen. In het boogje iets ten noorden van Meppel zou een schommelboot anders in het profiel van het andere spoor hebben kunnen komen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:37 schreef Duvel het volgende:
Ja en nee. DM'90 is net als SM'90 en VIRM een wide-body trein. Zo worden de randen van het omgrenzingsprofiel opgezocht. Alleen bleken niet alle sporen te voldoen, ik meen dat rond Meppel wat sporen verlegd zijn destijds.
Dat is een fors verschil. DM90 is 3,20mquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, de Britse treinen zijn zo'n 2,65m breed, Nederlandse (normale) 3,00m. De Britse maat is in Nederland gebruikelijk voor lightrail (met uitzondering van de Amsterdamse Zilvermeeuwen die 3m breed zijn).
Iddquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:48 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat scheelt, er rijden toch al bussen
http://www.ns.nl/reiziger(...)amheden-bij-schiphol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |