Oh ja zo. Op lijn D (Erasmuslijn) werd altijd dubbel gereden, ook al met de oude metro's. In de echte buitengebieden rijdt nu een enkel stel SG3 's avonds.quote:Op zaterdag 20 april 2013 06:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik heb destijds begrepen dat er weerstand was binnen de RET om dat op die manier te bestellen. Vanwege de sociale veiligheid wouden ze namenlijk op sommige uren met slechts 1 setje rijden. Begrijp me niet verkeerd, het is zeker geen verkeerd materieel, ik heb er altijd van genoten. Maar sommigen hadden het liever ander gezien en op sommige trajecten, en tijdstippen slechts enkel gereden.(Zoals vroeger de avondpendel capelsebrug/ommoord, geen idee of ide situatie nog steeds zo is) Ik praat dan over de beginjaren van het materieel![]()
James, uiteraard.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:50 schreef bork het volgende:
Wie kent dit treinmateriaal?
CAF Oaris, ik kwam er per ongeluk bij terecht, ik had er nog nooit van gehoord.
[ afbeelding ]
Twee weken terug ook op de RandstadRail naar Den Haag, terwijl er werkzaamheden waren op het normale spoor. Elke keer stond dat ding dus gewoon stampvol... Toen maar eerst even naar Stadhuis gegaan, om daar in te stappen en zo tenminste een zitplaats te hebben. Dat ze op zulke dagen niet gewoon met dubbele stellen rijden snap ik dan niet, juist dan kun je wat reclame maken bij mensen die normaal met de trein gaan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja zo. Op lijn D (Erasmuslijn) werd altijd dubbel gereden, ook al met de oude metro's. In de echte buitengebieden rijdt nu een enkel stel SG3 's avonds.
Heb je er ooit mee gereden?quote:
Bij Den Bosch komen ook overloopwissels, dus er is niks aan de hand.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:29 schreef Bitlord het volgende:
De volgende IC wordt bijgestuurd naar spoor 3b. Best wel handig die wissels bij grote stations, dan kan er nog eens worden bijgestuurd bij storingen...
Ik denk aan utrecht over een paar jaar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:50 schreef b2py het volgende:
[..]
Bij Den Bosch komen ook overloopwissels, dus er is niks aan de hand.
Nein Mann, lekker wegsanerenquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:29 schreef Bitlord het volgende:
De volgende IC wordt bijgestuurd naar spoor 3b. Best wel handig die wissels bij grote stations, dan kan er nog eens worden bijgestuurd bij storingen...
Ik zal een kaarsje aansteken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:01 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik denk aan utrecht over een paar jaar.
Nee! Niet wegsaneren!quote:
Nog niet.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:20 schreef bork het volgende:
Bonnetjes gecheckt, op een ICE op een binnenlands traject (Duitsland) kost een 0,5 liter Becks 3,70 euro en op ICE 120 (Frankfurt-Amsterdam) 3,90 euro![]()
![]()
Ja! Heb ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:16 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nog niet.
De metro van Newcastle is best grappig trouwens, doet me een beetje aan Amsterdam denken: weinig lijnen, oud materieel, maar wel veel gebruikt.
Schijnt nog af en toe voor werktreinen gebruikt te worden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
och ja, laten we maar eens een stukje spoor vernieuwen, ook al komt er geen trein
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)t-overbodig-spoor-op
Welk stuk is vervangen dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
och ja, laten we maar eens een stukje spoor vernieuwen, ook al komt er geen trein
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)t-overbodig-spoor-op
niet erg vaak. Heb er in het verleden wel eens een ballasttreintje zien staan, maar dat is al lang geledenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Schijnt nog af en toe voor werktreinen gebruikt te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |