SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Nietquote:
Aldo was toch laatste?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
NietMet je door slotjes heen posten
Mij helemaal onzeker maken.. Kreng
Zal jou eens beginnen :$quote:
Waar is Aldo eigenlijk?quote:
Wat?quote:
wie de fuck is Aldo?quote:
Je brengt me helemaal in de warquote:
AldoTheApache. Maar die is er heul niet dus snap er niks van.quote:
Wij zijn tegelijk vrij!quote:
Ik heb geen drugs meer nodig met Tamashii, trip nu hardquote:Op donderdag 18 april 2013 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
AldoTheApache. Maar die is er heul niet dus snap er niks van.
We're high on tamashiiquote:Op donderdag 18 april 2013 15:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb geen drugs meer nodig met Tamashii, trip nu hard
Hehehe ik ook jaquote:Op donderdag 18 april 2013 15:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb geen drugs meer nodig met Tamashii, trip nu hard
Heb je weer aan je telefoon gelikt?quote:
Tamashii niet hoor, heeft ze niks mee te makenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:33 schreef rival het volgende:
Jullie zijn echt een stelletje mafkezen!!
Same here.. Ik weet iig van gekkigheid niet wat ik moet doenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:38 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb echt geen fuck te doen.. Gewoon niet leuk meer
Je was gewoon weer door het slotje aan het postenquote:
Lezen.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Same here.. Ik weet iig van gekkigheid niet wat ik moet doen
Maar nog ong 20 min, dan komt alles goed voor mij
Tot hoe laat moet je?
Je haat homo's maar bent er zelf 1?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:24 schreef Adolecens het volgende:
Ow, ik haat homo's
SEX / adolecens...
edit nog een
SEX / wie vind moderator adolecens ook zoeen homo
Sowieso mij valselijk beschuldigen van kapen, het maakt me ziedendquote:Op donderdag 18 april 2013 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je was gewoon weer door het slotje aan het posten
Dat moet ik nog wel doen ja, maar mijn spanningsboog is nu even heeeeeeeel slechtquote:Op donderdag 18 april 2013 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lezen.
Ik lees Scott Pilgrim against the world. Zo tofjes
Beschuldigde ze mij gisteren toch ook al vanquote:Op donderdag 18 april 2013 15:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso mij valselijk beschuldigen van kapen, het maakt me ziedend
[..]
Dat moet ik nog wel doen ja, maar mijn spanningsboog is nu even heeeeeeeel slecht
Seks in je hoofd he?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat moet ik nog wel doen ja, maar mijn spanningsboog is nu even heeeeeeeel slecht
Voor de verandering eens nietquote:
So so gemeenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beschuldigde ze mij gisteren toch ook al van
Werk ze dan schatje.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor de verandering eens nietMuziek, zon en zenuwachtig gevoel omdat deze werkdag anders is dan anders
Nog een kwartiertje, maar bedankt alvastquote:Op donderdag 18 april 2013 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werk ze dan schatje.
Ik ga wat te eten koken.
Jaquote:Op donderdag 18 april 2013 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je was gewoon weer door het slotje aan het posten
Weer helemaal puik.. Netjes schoongepoetstquote:Op donderdag 18 april 2013 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
dqop, hoe is het met je laptop? Al opgedroogd? Beetje plakkerig?
Ben thuis aan het werk, omdat ik al inschatte dat als ik naar kantoor zou gaan me helemaal stierlijk verveeldequote:Op donderdag 18 april 2013 15:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Same here.. Ik weet iig van gekkigheid niet wat ik moet doen
Maar nog ong 20 min, dan komt alles goed voor mij
Tot hoe laat moet je?
Ik ben panseksueelquote:Op donderdag 18 april 2013 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je haat homo's maar bent er zelf 1?![]()
Ik ben een spuitje 11 aan het doen zeker?
wtf did you do?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weer helemaal puik.. Netjes schoongepoetst
Squirten over de laptopquote:
Wat voor pan dan? Koekenpan?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ben thuis aan het werk, omdat ik al inschatte dat als ik naar kantoor zou gaan me helemaal stierlijk verveelde
[..]
Ik ben panseksueel
Oh dat is wel chill, wou dat ik ook vanuit huis kon werken, lijkt me best fijnquote:Op donderdag 18 april 2013 15:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ben thuis aan het werk, omdat ik al inschatte dat als ik naar kantoor zou gaan me helemaal stierlijk verveelde
[..]
Ik ben panseksueel
Niks :$quote:
Applequote:Op donderdag 18 april 2013 15:46 schreef BobbyB het volgende:
Waarom kan die kut iMac nu nooit eens fatsoenlijk met SD kaarten of andere externe zooi omgaan
[..]
Wat voor pan dan? Koekenpan?
Bwehehehequote:Op donderdag 18 april 2013 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Mam, ik wil vanavond graag kip en rijst eten. Gaat dat lukken denk je?
- Vast wel hoor.
Nee, ik bedoel heb je genoeg geld voor kip en rijst en patat?
- Patat?
Ja, voor als je de kip met rijst verziekt natuurlijk![]()
-
Eens. Als Aids een merk was...quote:
Het ergste is nog wel dat er op zeker een kern van waarheid in zijn opmerking zitquote:
Ik las serieus Adidasquote:
ik mag hem wel!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Mam, ik wil vanavond graag kip en rijst eten. Gaat dat lukken denk je?
- Vast wel hoor.
Nee, ik bedoel heb je genoeg geld voor kip en rijst en patat?
- Patat?
Ja, voor als je de kip met rijst verziekt natuurlijk![]()
-
Gedoemd te mislukken, die kip en rijst?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat er op zeker een kern van waarheid in zijn opmerking zit
Leuk joch wel hequote:
Mwoah eigenlijk gewoon alles wat ik probeer te kokenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gedoemd te mislukken, die kip en rijst?
Hahaha awwwwquote:Op donderdag 18 april 2013 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk joch wel he
[..]
Mwoah eigenlijk gewoon alles wat ik probeer te koken
hou je je aandacht er dan wel bij?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Mwoah eigenlijk gewoon alles wat ik probeer te koken
Ik ben jou niet he!!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
hou je je aandacht er dan wel bij?
waarom kan ik het wel
die bedenk je toch niet zelf? dus is er toch een bereidingswijze.... dus moet het goedkomen? gewoon even een recept lezen en de stappen volgen.... zo kom ik ook aan nieuwe dingen...quote:Op donderdag 18 april 2013 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Laat ik het zo zeggen, als ik een voor mij nieuw gerecht ga proberen dan duurt dat een keer of 8 minimaal voordat het goed te nassen is
geyl :$quote:
ja, kan ik mee meppen als er iets gebeurt wat me niet aanstaatquote:Op donderdag 18 april 2013 15:46 schreef BobbyB het volgende:
Waarom kan die kut iMac nu nooit eens fatsoenlijk met SD kaarten of andere externe zooi omgaan
[..]
Wat voor pan dan? Koekenpan?
werksequote:Op donderdag 18 april 2013 15:59 schreef Dqod het volgende:
Afsluiten en richting m'n werk zo, kusjessss![]()
Werk zequote:Op donderdag 18 april 2013 15:59 schreef Dqod het volgende:
Afsluiten en richting m'n werk zo, kusjessss![]()
Mjah maar mijn zoon geeft door wat ie wil en dan kan ik er geen recept van vinden dus moet ik maar iets aanmodderenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
die bedenk je toch niet zelf? dus is er toch een bereidingswijze.... dus moet het goedkomen? gewoon even een recept lezen en de stappen volgen.... zo kom ik ook aan nieuwe dingen...
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
en dan kan ik er geen recept van vinden
Ik raak verdwaald in al die recepten op google hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
er is niks dat je niet kan vinden
je moet er ook 1 pakken, je moet ze niet met elkaar mengenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik raak verdwaald in al die recepten op google hoor![]()
Bij de 1 moet je rijst warm slaan met een theedoek terwijl je bij de ander de rijst moet aanstampen met een juslepel (bij wijze van spreken)
Kijk!!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
je moet er ook 1 pakken, je moet ze niet met elkaar mengen
Vast wel...quote:Op donderdag 18 april 2013 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ik heb denk ik wel vertrouwen dat het goed komt hoor met het avondeten.
We staan samen in de keukenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:33 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Vast wel...
Alles op gevoel...kan nooit lastig zijn,,
Naaktfoto's man!!quote:
Ohh, dan helemaal natuurlijk....quote:Op donderdag 18 april 2013 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We staan samen in de keuken![]()
Moet goed komen
Alleen dqop, ado, tam en fera maar. Totaal niet boeiend natuurlijkquote:
Laat me hem nou eens rustig foppen!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen dqop, ado, tam en fera maar. Totaal niet boeiend natuurlijk
De eerste berichten zijn goed en hoopvolquote:Op donderdag 18 april 2013 16:45 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ohh, dan helemaal natuurlijk....
En anders...www.thuisbezorgt.nl
En niet eens in kpdquote:
Ik ga heus niet mensen appen omdat er foto's worden gepost hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 16:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niemand die mij even wakker maakt?
Nee, hoe minder mensen het zien, hoe fijner het is.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niemand die mij even wakker maakt?
Tam heeft wel een heerlijk figuurtje hoor!!quote:
Alsof jij dat niet 24/7 benquote:
Dat had ik al begrepen.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tam heeft wel een heerlijk figuurtje hoor!!
Jouw timing was mooi jaquote:Op donderdag 18 april 2013 16:53 schreef rival het volgende:
en wie was er toevallig wel bij gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |