http://nl.wikipedia.org/wiki/Anatoli_Onoprienkoquote:Op donderdag 18 april 2013 01:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die seriemoordenaar?
Die een schaakbord vol dode zwervers probeerde te krijgen?
Inderdaad maar Putin schijnt zelf iets van tientallen miljarden inmiddels te hebben vergaard.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]![]()
Schoonvader Putin zeker?
Die fixt ook even een privéjet voor Dick
Oh nee dan had ik het over een andere seriemoordenaar.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anatoli_Onoprienko
waarschijnlijk meer dan 100 moorden
Volgens mij heb je daar niet eens hekken nodig, waar moet je naar toe, een grote wildernis.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:59 schreef Doublepain het volgende:
Heb je ook die docu gezien van een russische gevangenis in Siberië
Ontsnappen is niet mogelijk
hij ging afgelegen huizen langs om hele gezinnen neer te knallen met zijn jachtgeweer. had geen doel, ja hij had een visioen van god ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 01:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Oh nee dan had ik het over een andere seriemoordenaar.
Maar ook hoe die gevangenen leven(zijn allemaal verkrachters, moordernaars etc), kunnen ze hier nog van leren.quote:Op donderdag 18 april 2013 02:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar niet eens hekken nodig, waar moet je naar toe, een grote wildernis.
Dan denk ik dat hij God verkeerd verstaan heeftquote:Op donderdag 18 april 2013 02:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
hij ging afgelegen huizen langs om hele gezinnen neer te knallen met zijn jachtgeweer. had geen doel, ja hij had een visioen van god ofzo
Tsja, haha, met die Russen weet je het niet wat ze verstaan onder 'verkrachters' en 'moordenaars' het zal me niet verbazen als daar ook wat politieke tegenstanders en demonstranten zitten.quote:Op donderdag 18 april 2013 02:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar ook hoe die gevangenen leven(zijn allemaal verkrachters, moordernaars etc), kunnen ze hier nog van leren.
over 4 wedstrijdenquote:Op donderdag 18 april 2013 02:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Welterusten!!
En wanneer mag je je UI weer vervangen??
Niks mis met die UI.quote:Op donderdag 18 april 2013 02:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Haha.
Het blijft wennen![]()
maar komt weer goed want eendracht maakt macht
![]()
.
Die komt er nietquote:Op donderdag 18 april 2013 02:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ooit zal het een symbool van onze wederopstanding worden!!
Hopelijk![]()
.
quote:Op donderdag 18 april 2013 02:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ha dat zei ze vannacht ook maar het tegenovergestelde bleek waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |