Die krijg je niet zomaar kapotquote:Op donderdag 18 april 2013 01:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
En ook nog best oud geworden, wat zeg ik, 96 gewoon.
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:49 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ik ga in m'n nest liggen en nog een episode Vikings kijken. Tot morgen
Welterusten!!quote:Op donderdag 18 april 2013 01:49 schreef kapiteintje het volgende:
2002 ja, dat is 11 jaar geleden, best langquote:Op donderdag 18 april 2013 01:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
En ook nog best oud geworden, wat zeg ik, 96 zelfs.
Volgens mij kon hij in die ruimte waar eerst z'n kaak zat nu gewoon z'n sniperonderdelen bewaren, of bier, uiteraard.quote:
Finland hè, vodka dus.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Volgens mij kon hij in die ruimte waar eerst z'n kaak zat nu gewoon z'n sniperonderdelen bewaren, of bier, uiteraard.
En z'n dochter woont in Voorburgquote:
Uiteraard het is koud.quote:
welterustenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:49 schreef kapiteintje het volgende:
Wij gebruiken 'm om de haverklap. Eigenlijk zeg je het als je iets voor kennisgeving aanneemt. Daarom is het een heerlijk lullige uitspraak als iemand net een heel verhaal heeft gedaan en jij met een droge 'waarvan akte' reageert en met een smal glimlachje de persoon blijft aanstaren.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind ik een leuke uitspraak, wil ik in mijn dagelijkse vocabulair gebruiken wel.
In welke contexten kan hij allemaal? Gewoon confirmerend?
Ah jezus daar komt ie nu nog even mee hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij gebruiken 'm om de haverklap. Eigenlijk zeg je het als je iets voor kennisgeving aanneemt. Daarom is het een heerlijk lullige uitspraak als iemand net een heel verhaal heeft gedaan en jij met een droge 'waarvan akte' reageert en met een smal glimlachje de persoon blijft aanstaren.
Ahja volgens mij heb ik hem, zal het morgen eens gaan proberen.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij gebruiken 'm om de haverklap. Eigenlijk zeg je het als je iets voor kennisgeving aanneemt. Daarom is het een heerlijk lullige uitspraak als iemand net een heel verhaal heeft gedaan en jij met een droge 'waarvan akte' reageert en met een smal glimlachje de persoon blijft aanstaren.
Haha, inderdaad, had je dat verhaal gelezen over die miljonair of miljardair die zo ongelukkig was om op zijn pad te komen.quote:
Nee?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, had je dat verhaal gelezen over die miljonair of miljardair die zo ongelukkig was om op zijn pad te komen.
Die Nederlander reed daar dus over de weg in Rusland.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die Nederlander reed daar dus over de weg in Rusland.
Ergens krijgt hij dus een aanvaring met die miljonair/miljardair.
Die is kwaad en stuurt z'n bewaker op die Nederlander af die hem een paar tikken probeert te geven.
Dat had hij beter niet kunnen doen want die Nederlander gaat naar z'n schoonpapa.
Paar weken of maanden later die man voor de rechter wegens corruptieschandalen, verboden wapenbezit, en meer van dat soort zaken. Zo'n 4 van z'n 5 bedrijven hebben moeten sluiten en een gevangenisstraf aan z'n broek gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |