Succes morgenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beria is mijn Soviet held, maar ik geef het op. Aju
Dat was een pussy sniperquote:Op donderdag 18 april 2013 01:43 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Enemy at the Gates, baas
Hij kreeg overigens een prachtige begrafenis toen hij overleed enkele jaren terug.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:43 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Enemy at the Gates, baas
Waarvan akte.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij kreeg overigens een prachtige begrafenis toen hij overleed enkele jaren terug.
CAMPER!quote:Op donderdag 18 april 2013 01:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat was een pussy sniper
simo hayha
Dát was een baas
Best lang volgehoudenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij kreeg overigens een prachtige begrafenis toen hij overleed enkele jaren terug.
Met hem aan het roer zou de SU na Stalins overlijden Amerika zo hebben aangevallenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beria is mijn Soviet held, maar ik geef het op. Aju
zonder scope, in het sneeuwquote:Op donderdag 18 april 2013 01:45 schreef Saind het volgende:
[..]
505 stuks gek
geconfirmed
waarschijnlijk 750 ofzo
yepperdepepquote:Op donderdag 18 april 2013 01:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Werd daar niet ergens z'n halve gezicht weggeblazen?
Door mortieren volgensmij ja..quote:Op donderdag 18 april 2013 01:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Werd daar niet ergens z'n halve gezicht weggeblazen?
Vind ik een leuke uitspraak, wil ik in mijn dagelijkse vocabulair gebruiken wel.quote:
ja wacht heel ffquote:Op donderdag 18 april 2013 01:49 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ik ga in m'n nest liggen en nog een episode Vikings kijken. Tot morgen
En ook nog best oud geworden, wat zeg ik, 96 zelfs.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Door mortieren volgensmij ja..
Ze hebben alles op hem afgestuurd, die baasje wist telkens te ontsnappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |