Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Jaaaa, Harrie Jekkers met zijn verhaaltje over Willem met de hazelipquote:Op woensdag 17 april 2013 22:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet goed tegen, zwak hart hé
ken ik nietquote:Op woensdag 17 april 2013 23:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jaaaa, Harrie Jekkers met zijn verhaaltje over Willem met de hazelip
Ik heb de koffietent wel eens gezien dus moet het kennen.....quote:Op donderdag 18 april 2013 00:21 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jaaaa, maar dan zonder beeld helaas
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb de koffietent wel eens gezien dus moet het kennen.....
hij treed niet meer op toch?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]![]()
Ik hep hem een keer laaif gezien, zong hij deze ook
zondequote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij treed niet meer op toch?
Ken je dat stuk over sjoelen/het leger ook van Jekkers?
mijn ex schoonvadert had alle dvd'squote:
Gezellig met de hele zaal Owow Den Haag gezongen en de helft begon natuurlijk te vroeg met "Owow"quote:Op donderdag 18 april 2013 00:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
zonde
Had graag x naar hem gaan kijken.
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Gezellig met de hele zaal Owow Den Haag gezongen en de helft begon natuurlijk te vroeg met "Owow"Harrie zogenaamd pissed
Woehahahahahahaha en bedankt, hou ook van jouquote:Op donderdag 18 april 2013 00:32 schreef Takaiki het volgende:
Maar jij mag in Den Haag iig een ventvergunning aanvragen
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
Woehahahahahahaha en bedankt, hou ook van jou
Jij ook trusten/werk ze (doorhalen wat niet van toepassing is)quote:
trusten straks. Weekend, zaterdag pas weer werken.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jij ook trusten/werk ze (doorhalen wat niet van toepassing is)
Jij hebt nu al weekend?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
trusten straks. Weekend, zaterdag pas weer werken.
heb zes dagen gewerkt nu 3,5 dag vrij en dan 1 dag werken, 2 dagen vrij en weer 4 werkenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:44 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jij hebt nu al weekend?![]()
![]()
Na ja, zaterdag zijn wij weer aan de beurt
hoi Toekquote:Op donderdag 18 april 2013 00:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb zes dagen gewerkt nu 3,5 dag vrij en dan 1 dag werken, 2 dagen vrij en weer 4 werken
Oeh, dat heb ik van tijd tot tijd ook.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:38 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb donderdag om 17:30 uur pas weekend. Volgende week welteverstaan
quote:
Dus ruim vijf dagen vrij in 16 dagen? Niet piepen!quote:Op donderdag 18 april 2013 00:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb zes dagen gewerkt nu 3,5 dag vrij en dan 1 dag werken, 2 dagen vrij en weer 4 werken
ik piep ook niet dacht ik....ik wil soms wel meer werken maar sinds die operatie in november houden ze me een beetje uit de wind.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus ruim vijf dagen vrij in 16 dagen? Niet piepen!
Ooooh! Ik dacht dat je vond dat je teveel werkte.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik piep ook niet dacht ik....ik wil soms wel meer werken maar sinds die operatie in november houden ze me een beetje uit de wind.
nee juist niet....maar baal dat ik gebroken week heb maarja soms moet dat ivm sociaal leven enzoquote:Op donderdag 18 april 2013 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ooooh! Ik dacht dat je vond dat je teveel werkte.
is die nog niet binnen?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:49 schreef roos85 het volgende:
Wij de uitreiking van de 3FM awards.. ik zit ondertussen beetje papierwerk uit te zoeken.. had liever dvd van Van God Los (serie) gekeken.
Ik heb toch al gezegd dat ie binnen is... we hebben dit maar opgezet en ik zit op mijn gemakje papieren in de juiste map te doen ( structuurmiep dak benquote:
Heb je iemand op het oog?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:37 schreef Greys het volgende:
Wijvenfilmtijd
Op tv is een film met Michelle Pfeiffer over een vrouw van 40 met een gozert van 29.
Even kijken
Die film, of zoek je mijquote:Op donderdag 18 april 2013 20:37 schreef Greys het volgende:
Wijvenfilmtijd
Op tv is een film met Michelle Pfeiffer over een vrouw van 40 met een gozert van 29.
Even kijken
Tis een mooie verzameling dat je hebquote:Op donderdag 18 april 2013 20:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ie binnen is... we hebben dit maar opgezet en ik zit op mijn gemakje papieren in de juiste map te doen ( structuurmiep dak ben)
Wat is jouw favo romantische film trouwens?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
TheaterMaMa komt wrs ook weer![]()
Hij laat volgende week weten!
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
TheaterMaMa komt wrs ook weer![]()
Hij laat volgende week weten!
Oh wat een moeilijke vraag!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is jouw favo romantische film trouwens?
Nou, een paar titels mag ook.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat een moeilijke vraag!
Closer is geen romantische film zeker?
Die vond ik zalig omdat je er na afloop zelf een beetje fucked up van bent.
Even nadenken wat ik de ultieme klefbek film vond...
P.S. I Love You (2007) - IMDb was een van mijn favorieten omdat ik daarom moest lachen èn huilen en omdat Gerard Butler.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, een paar titels mag ook.Probeer wat inspiratie op te doen.
Oh ja, Closer, een voormalig vriendin van mij vond dat een geweldige film. Nooit helemaal gezien.
owja sorry had ik ff vergetenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ie binnen is... we hebben dit maar opgezet en ik zit op mijn gemakje papieren in de juiste map te doen ( structuurmiep dak ben)
Ons vertellen waar je het over hebt.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:23 schreef sp3c het volgende:
afgelopen, 3-2 geworden voor Oekraine in overtime
maar toch ... 1 punt voor Oranje (eerste punt ooit tegen Oekraine)
wat zal ik nu is gaan doen?
wk ijshockey obviouslyquote:Op donderdag 18 april 2013 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ons vertellen waar je het over hebt.
Neeeee, niet The Notebook!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
P.S. I Love You (2007) - IMDb was een van mijn favorieten omdat ik daarom moest lachen èn huilen en omdat Gerard Butler.
Jeux d'enfants (2003) - IMDb is een ráre film, maar toch geweldig. Heel intens, heel apart.
The Notebook (2004) - IMDb omdat prachtig verhaal.
(500) Days of Summer (2009) - IMDb omdat origineel en fris.
Alfie (2004) - IMDb omdat gewoon lekker vermaak en omdat Jude Law.
Cute.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
wk ijshockey obviously
ik kan het er wel bij vertellen maar het zegt jullie nog steeds niets
ik zat met zweet in mijn samengeknepen billetjes op het puntje van mijn stoel iig
The Notebook vond ik alleen al tof door de regen-zoenen-Gosling scenequote:Op donderdag 18 april 2013 21:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neeeee, niet The Notebook!Heb ik eens een klb-topic over geopend. [ afbeelding ]
(500) Days of Summer is inderdaad tof, de rest niet (helemaal) gezien.
Valt me wel een beetje tegen dat Brokeback Mountain er niet in staat.![]()
Binnenkort maar eens wat van die films gaan kijken. Thanks.
Fixedquote:
Gr3us!quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
The Notebook vond ik alleen al tof door de regen-zoenen-Gosling scene![]()
Bwehe.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:48 schreef Fascination het volgende:
Na deze scene begon ik te vrezen voor de rest van de film. Deze vrees bleek helaas gegrond te zijn. Ik zal geen uitgebreide beschrijving geven, maar het ene clichématige, lachwekkende moment volgde het andere op. Lekker spontaan, gepassioneerd zoenen in de regen. Er fashionable verwaarloosd uitzien. Erg goed voor mijn lachspieren, hoewel dit natuurlijk niet de bedoeling was. Hoe de film eindigt hoef ik geeneens te vertellen.
Regenzoenscenes vind ik soms/vaak wel cliché, maar deze vond ik nou net wèl hot uitgevoerdquote:
Romantische huilfilms. Dramatische onmogelijke liefdes etc.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:39 schreef Greys het volgende:
Fascination, waar zoek je nou inspiraaaaaaatie voor dan.
Dan kan ik beter helpen
Zoek je klefklef films of hothot films?
PS I Love You.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Romantische huilfilms. Dramatische onmogelijke liefdes etc.
Ja, denk dat dat wel verschil maakt. Ik kan me beter inleven in een gayfilm.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Regenzoenscenes vind ik soms/vaak wel cliché, maar deze vond ik nou net wèl hot uitgevoerd
Maar is dat niet een verschil in beleving als je op mannen valt zeg maar? Of is dat een rare vraag?
Een van de allerhotste scenes die ik ooit in een 'gewone' (quote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, denk dat dat wel verschil maakt. Ik kan me beter inleven in een gayfilm.
* Fascination gaat downloaden.quote:
Ja! Die film alleen gekeken voor de seksscenes.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Een van de allerhotste scenes die ik ooit in een 'gewone' () film zag is die tussen Jennifer Tilly en Gina Gershon in Bound. En dat als hetero zijnde
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
Oh en als je een ander soort jankfilm zoekt, kijk dan Hachiko.
Dan weet je zeker dat je jankt. Met gierende uithalen en veel snot.
Volwassen kerels gaan er van huilen.
Tis alleen een ander soort liefdesverhaal, tussen man en hond
Oh nou dan waarschuw ik je (en bloedserieus ook nog)...quote:Op donderdag 18 april 2013 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]! Ik ben wel een echte hondenliefhebber, dus misschien brul ik de boel dan ook wel bij elkaar. Had jij trouwens niet een hond die Binky heet of was dat iemand anders?
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan waarschuw ik je (en bloedserieus ook nog)...
Kijk die film NIET als je daarna de deur nog uit moet. Want je ziet er niet uit daarna.
Op imdb moest ik alleen al janken bij het lezen van de recensies![]()
En ze hadden gelijk, al die kerels die zeiden dat ze onmogelijk niet konden huilen.
Maar tis denk ik de mooiste film die ik ooit gezien heb.
Zonder tietenschietenhelicopters, een heel integer rustig prachtig verhaal.
Ik heb het een half uurtje droog gehouden en de laatste anderhalf uur bijna non stop zitten brullen. Heb de film eerst een jaar niet durven kijken en daarna was ik blij dat ik het toch gedaan heb.
Ik ben normaal geen fan van Richard Gere maar dit is de rol van zijn leven.
En ja, mijn hondje heette Bink
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu heb ik alleen nog deze twee
Boor en Biet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:13 schreef Greys het volgende:
Dit was mijn BinkyKat aan de riem en je hond los.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu heb ik alleen nog deze twee
Boor en Biet.
[ afbeelding ]![]()
Wat voor ras was Bink? Maltezer?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Slaap lekker sp3ccie!quote:
Kruising Malthezer / York.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kat aan de riem en je hond los.![]()
Wat voor ras was Bink? Maltezer?
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:13 schreef Greys het volgende:
Dit was mijn BinkyLijkt het maar zo, of is je hondje met bezeten ogen aan het trekken aan de riem van de kat die het heul niet leuk vindt dat hondje aan de riem trekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu heb ik alleen nog deze twee
Boor en Biet.
[ afbeelding ]![]()
Hij vond dat de kat een beetje door moest lopenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lijkt het maar zo, of is je hondje met bezeten ogen aan het trekken aan de riem van de kat die het heul niet leuk vindt dat hondje aan de riem trekt?
Ooooowwwwquote:
Aww, ziet er beter uit dan hier. Vanmorgen stond mijn dikke Boes aan mn deur te mauwen, triest. De doggygang stond hem, toen hij boven zijn behoefte op de bak deed, weer te pesten. Dus hij durfde niet meer naar beneden.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij vond dat de kat een beetje door moest lopen
Maar ze houden enorm van elkaar hoor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was gisterquote:Op donderdag 18 april 2013 23:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ooooowwww
Ik zou dat stelletje zo graag live willen zien
Ja, hoogtepuntquote:Op donderdag 18 april 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit was gister
Die wiebelkont van Boor ergens halverwege vlak voordat ie in dat tassie springt
Je huilt bij reclames?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Greys, lees ik dat je een filmhuiler bent?
Is niet erg hoor, ik ben het waarschijnlijk nog erger dan jij
Ben bij het moment dat hij op het station komt en Hachi er niet is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al gekeken?
En ja MP ik ben een filmjankerd
En? Aanradertquote:Op donderdag 18 april 2013 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Even de film af kijken of het aangeraden wordt!
Had je wel vrij gevraagd?quote:
Zou het dit keer doorgaan, kamer delen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef Ynske het volgende:
aanvraag is ingediend
als hij goedgekeurd is, cat zullen wij dan de kamer delen?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou het dit keer doorgaan, kamer delen?![]()
Dien maar een solli in, Toek heeft ook al een aanvraag gedaan. Maar we kunnen er ook een driepersoontje van maken.
Zijn we het toch een keer eensquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:14 schreef sp3c het volgende:
als Muis zegt dat het niet mag dan lijkt die discussie me iig gesloten
vast wel toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dien maar een solli in, Toek heeft ook al een aanvraag gedaan. Maar we kunnen er ook een driepersoontje van maken.
Dus volgend jaar winnen we niet hoorquote:Ik dacht dat we de slechtste nummers altijd voor het songfestival bewaarden.
twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 13:09:04Dat #koningslied zou tijdens #songfestival alleen wat punten uit Montenegro sprokkelen - daar wordt 't vast voor alternatief versleten reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:10 schreef Fascination het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 13:09:04Dat #koningslied zou tijdens #songfestival alleen wat punten uit Montenegro sprokkelen - daar wordt 't vast voor alternatief versleten reageer retweet
Nee, ik ben niet zo goed in dingen boeken.quote:
zou best kunnen ... Yvonne maakt namelijk nooit leuke grapjes!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo goed in dingen boeken.
Jij wacht op de expert, Erik?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo goed in dingen boeken.
Huh? een stoplicht?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:00 schreef RenRen- het volgende:
Rood stoplicht op de A16. Dat ziet er raar uit
waar staat die dan? Want dat ben ik me niet bewust dat er daar een stoplicht staat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ja. Iedereen stond midden op de snelweg stil voor een stoplicht
Als jij me ooit vraagt om mee te rijden...quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
waar staat die dan? Want dat ben ik me niet bewust dat er daar een stoplicht staat.
rond hectometerpaal 31/32. Ik ook niet, denk dat hij het ook nooit doet normaalquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
waar staat die dan? Want dat ben ik me niet bewust dat er daar een stoplicht staat.
Echt?quote:
Misschien bel ik morgen wel. (rightquote:
Dat vond ik wel een emotioneel momentje, ja. Maar niet genoeg om de tranen te laten vloeien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Ook niet toen ze hem daar na al die jaren weer zag aan het eind?
Jij bruut
Ik help je even de opties te verkleinen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien bel ik morgen wel. (right)
Of ik probeer ergens als roomie in te sneaken.![]()
Misschien kunnen we gaan kwartettenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Past niet!quote:
Nee sp3cquote:
Ja, dan moet ik deze week 6 avondenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar nee maar ja maar dat kán niet
Kan je nog ruilen?
That's the spirit!quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik deze week 6 avondenMaaaaaaaaar, dat heb ik er voor over, dus geruild en 6 avonden werken
IK HOU VAN JE!quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik deze week 6 avondenMaaaaaaaaar, dat heb ik er voor over, dus geruild en 6 avonden werken
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rotterdam heeft zonquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:26 schreef Cat22 het volgende:
Het regent.![]()
En ik moet dadelijk weg op de fiets.
Dat vind ik ook, maar als ik die dag geen vrij kan krijgen, eet ik noodgedwongen in de trein.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:19 schreef Peter het volgende:
Waar eten al die mensen die geen +eten achter hun naam hebben staan? Samen eten is toch héél gezellig?
De meesten daarvan eten waarschijnlijk ook mee, maar die hebben het nog niet officieel gemeldquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:19 schreef Peter het volgende:
Waar eten al die mensen die geen +eten achter hun naam hebben staan? Samen eten is toch héél gezellig?
Wanneer moet jij het aantal melden bij Henk?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
De meesten daarvan eten waarschijnlijk ook mee, maar die hebben het nog niet officieel gemeld
quote:
Voor Henk is een dag of vier-vijf van te voren goed qua spullen inkopen, maar ik wil ongeveer een weekje van te voren de PM's er uit gooien met rekeningnummer, zodat iedereen nog ruim tijd heeft om het op tijd over te maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Wanneer moet jij het aantal melden bij Henk?
ik krijg nu al trekquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Huisgemaakte gehaktballen, saté, spareribs, patat, brood, salade.
Ja volgens mij waren die er altijd teveel iddquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Buffet, maar we hebben volgens mij altijd nog spare-ribs over gehouden
Maar nu kom ik !quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Buffet, maar we hebben volgens mij altijd nog spare-ribs over gehouden
voor een spare-rib ben ik erg behulpzaamquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:57 schreef Muis006 het volgende:
Ik meld mij nogmaals even officieel voor het Henkbuffet
Moet iemand me misschien even helpen mijn bord dragen anders wordt dat geen succes
wat schuift het ?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:57 schreef Muis006 het volgende:
Ik meld mij nogmaals even officieel voor het Henkbuffet
Moet iemand me misschien even helpen mijn bord dragen anders wordt dat geen succes
Meh, doe ik het niet voorquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een kusje op den wang en een schuifelpartij
Dat heb je wel eens...quote:
Wel voorgekauwt toch? anders stikt ze dalijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:07 schreef Greys het volgende:
Muis, als je je nou gewoon naast het buffet opstelt met je mond wijd open als een jong vogeltje, dan stapel ik er wel e.e.a. in
Ik denk dat ik dat plan zelf maar gewoon ga uitvoeren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wel voorgekauwt toch? anders stikt ze dalijk
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wel voorgekauwt toch? anders stikt ze dalijk
Oh ik wil je wel stukjes uitgekauwt vlees geven hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat plan zelf maar gewoon ga uitvoeren.
En dat jullie me dan voeren
NOEM JE ME NOU DIK?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh ik wil je wel stukjes uitgekauwt vlees geven hoor.
wel de smaak, 0callorien
Nee, jij krijgt het vlees..quote:
Smooooooth.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt het vlees..
ik daarintegen alleen de smaak
Mag ik het niet uit jouw mond bietsenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:07 schreef Greys het volgende:
Muis, als je je nou gewoon naast het buffet opstelt met je mond wijd open als een jong vogeltje, dan stapel ik er wel e.e.a. in
ik ben dan gewoon zelf aan het eten hoor, jullie zoeken het maar uitquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat plan zelf maar gewoon ga uitvoeren.
En dat jullie me dan voeren
En dan hier gezellig met ons commentaar leverenquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:06 schreef Laysa het volgende:
Ik ga ook mee kijken op tv...ok?![]()
Naar het ESF bedoel ik dan
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:48 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En dan hier gezellig met ons commentaar leveren
Kroeg vol mensen die aan hun smartphone gekluisterd zitten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:48 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En dan hier gezellig met ons commentaar leveren
Ik doe met jou mee , eigenlijk moesten we een livestream uit de kroeg kunnen krijgen, vindt je nietquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:06 schreef Laysa het volgende:
Ik ga ook mee kijken op tv...ok?![]()
Naar het ESF bedoel ik dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Overleg het met Henk, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik doe met jou mee , eigenlijk moesten we een livestream uit de kroeg kunnen krijgen, vindt je niet
Leef je uit!quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
zal ik mijn baas bellen wat het kost?
Mwah, die vindt dat wel prima.quote:
24/7 meetlocatie!quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:36 schreef Jimbo het volgende:
k ga even spammen.
mocht iemand mij eerder willen ontmoeten, toon eens wat interesse hier
V&A / [TK/TH] Opslagruimte 48.96m²hihi spam
Goed planquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik doe met jou mee , eigenlijk moesten we een livestream uit de kroeg kunnen krijgen, vindt je niet
quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ben je er toch een beetje bij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een grapje hoor en sowieso alleen voor Laysa en voor mij natuurlijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, die vindt dat wel prima.
Maar van mij hoeft het eigenlijk niet, dan ga ik bij alles lopen nadenken wat ik daar doe die avond
Vrees dat het beetje duur wordt en idd FOK!kers en camera's is geen succes meestal.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leef je uit!![]()
Dat zou een klapper geven, volgens mij komt de helft dan niet meer want die willen niet op de stream.
wat voor werk doe je dan dat je baas dat kan regelen als ik vragen mag??quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vrees dat het beetje duur wordt en idd FOK!kers en camera's is geen succes meestal.
''s Nachts heb ik geen zomerkleren aan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed moment , vannacht gaat het vriezen
oh wat danquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
''s Nachts heb ik geen zomerkleren aan.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:51 schreef franklop het volgende:
we zagen volgens mij de twee oudste van de drie wel door een raam
+1 voorspelbaarquote:
Nog even en ik zeg 'HE OUWE!' tegen je de 14e!quote:
hahaha als je rond de 15bent val je wel in mn doelgroepquote:Op zondag 21 april 2013 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog even en ik zeg 'HE OUWE!' tegen je de 14e!
En hoera voor je schutting
quote:Op zondag 21 april 2013 00:41 schreef Fascination het volgende:
[Upd] John Ewbank trekt Koningslied terug
Bwhehehe.
Ik had ook die Facebookpagina van 'Sorry...' geliked, maar die doodsbedreigingen aan Ewbank zijn adres vind ik dan weer nog honderd keer zo walgelijk als het nummerquote:Op zondag 21 april 2013 00:41 schreef Fascination het volgende:
[Upd] John Ewbank trekt Koningslied terug
Bwhehehe.
Ja, helemaal mee eens. Het mag dan wel als grapje bedoeld zijn (neem ik aan), maar als zulke berichten in groten getale bij je binnen stromen lijkt me dat bijzonder naar.quote:Op zondag 21 april 2013 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had ook die Facebookpagina van 'Sorry...' geliked, maar die doodsbedreigingen aan Ewbank zijn adres vind ik dan weer nog honderd keer zo walgelijk als het nummer
Echt, internethelden die iemand dood wensen om een kutnummer en hem dat dan gaan sturen.
Wat heb je dan voor leven
quote:Op zondag 21 april 2013 00:57 schreef Greys het volgende:
Oh en akelig ontopic misschien, maar de Noorse songfestivalfans hebben gestemd wie ze het beste nummer van de eerste halve finale vonden en...
[ afbeelding ]
Sure, maar doodsbedreigingen krijgen over een nummer dat je geschreven hebt gaat nergens over, daar zou ik ook best even rot van slapen, best begrijpelijk. Hij zegt ook niet dat ie beveiliging wil ofzoquote:Op zondag 21 april 2013 00:58 schreef Jimbo het volgende:
Een beetje internet gebruiker weet alles met een korrel zout te nemen
quote:Op zondag 21 april 2013 00:57 schreef Greys het volgende:
Oh en akelig ontopic misschien, maar de Noorse songfestivalfans hebben gestemd wie ze het beste nummer van de eerste halve finale vonden en...
[ afbeelding ]
Oh yeahh!!! NIETS GAAT DE FINALE VOOR ONS NOG TEGENHOUDEN!!!11quote:Op zondag 21 april 2013 00:57 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
het is sneu dat t gebeurd, maar je word tegenwoordig voor alles al doodgewenst.quote:Op zondag 21 april 2013 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Sure, maar doodsbedreigingen krijgen over een nummer dat je geschreven hebt gaat nergens over, daar zou ik ook best even rot van slapen, best begrijpelijk. Hij zegt ook niet dat ie beveiliging wil ofzoMaar dat ie er klaar mee is snap ik wel.
Of bedoelde je de uitslag van de noorse eurovisiefans(
)
Jup en dat vind ik persoonlijk dus nog veel sneuer dan dat hele lied (en dát vind ik al een gruwelquote:Op zondag 21 april 2013 01:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is sneu dat t gebeurd, maar je word tegenwoordig voor alles al doodgewenst.
Helaas
ZO NOU ALS JE DAT MAAR WEET!quote:Op zondag 21 april 2013 01:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh yeahh!!! NIETS GAAT DE FINALE VOOR ONS NOG TEGENHOUDEN!!!11
Daar had ik het natuurlijk ook over.quote:Op zondag 21 april 2013 01:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank dank!
Dagje sauna geweest!![]()
Oh, wacht...
Oh ja nee gelukkigquote:Op zondag 21 april 2013 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar had ik het natuurlijk ook over.![]()
Wat kan mij de mening van die Noren nou schelen.![]()
Dank je, ik heb het net deze week weer afgeschoren.quote:Op zondag 21 april 2013 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja nee gelukkig![]()
Wat zit je haar fab vandaag Roozjee!
goedkope ranjaquote:Op zondag 21 april 2013 09:26 schreef Toekito het volgende:
Greys die fontein hier in Rotterdam moet wel Oranje water hebben de 14de, enige suggesties?
ik zeg niks meer in openbare foraquote:Op zondag 21 april 2013 13:13 schreef Toekito het volgende:
En jij komt ff helpen jimbo? Want er staan camera's he...
iets met vogels die van de rooftop af sodemieterenquote:Op maandag 22 april 2013 08:37 schreef Brighteyes het volgende:
Greys rammelde aan mijn ketting en hier staat 14/5 nu ook op de kalender.![]()
Nu moet ik alleen nog even aan de studie, want ik zou Birds geloof ik niet eens herkennen als ik hem zou horen.
[edit]Oh wacht, toch wel.![]()
WOEHOEEEEEEEEEEEE ik vind het zo tof dat je komtquote:Op maandag 22 april 2013 08:37 schreef Brighteyes het volgende:
Greys rammelde aan mijn ketting en hier staat 14/5 nu ook op de kalender.![]()
Nu moet ik alleen nog even aan de studie, want ik zou Birds geloof ik niet eens herkennen als ik hem zou horen.
[edit]Oh wacht, toch wel.![]()
Kijk maar! Ik vind het al heeeeeeel tof dat je komt en ik ga je meteen in de OP zettenquote:Op maandag 22 april 2013 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Buffet gaat niet lukken. Ik doe rond een uur of 7 de overdracht van de kinderen met de echtgenoot zeg maar.![]()
Heeeeeeeeeeeel misschien krijg ik hem zo gek dat hij er eerder voor naar huis komt, maar ik moet even kijken hoe dat logistiek werkt.![]()
gewoon blijven pitten is gezelligquote:Op maandag 22 april 2013 11:17 schreef Oerbeer het volgende:
Is er iemand die mij en Stephan5 wil oppikken en weer afzetten?
Zet er even een ongeveer-plaats-regio bij voor wie dat niet weetquote:Op maandag 22 april 2013 11:17 schreef Oerbeer het volgende:
Is er iemand die mij en Stephan5 wil oppikken en weer afzetten?
Omgeving Amsterdam-Haarlem.quote:Op maandag 22 april 2013 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet er even een ongeveer-plaats-regio bij voor wie dat niet weet
Mehquote:Op maandag 22 april 2013 15:37 schreef sp3c het volgende:
gewoon solliciteren op 1 van de 1 miljoen vacatures is misschien gemakkelijker
ben jij mijn referentie?quote:Op maandag 22 april 2013 15:37 schreef sp3c het volgende:
gewoon solliciteren op 1 van de 1 miljoen vacatures is misschien gemakkelijker
Dunno, misschien had je het tot nu toe over 'waarschijnlijk wel'quote:
ik weet van nixquote:
anders ik wel in ruil voor een burgertquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dunno, misschien had je het tot nu toe over 'waarschijnlijk wel'
Je kunt naar boven verhuizen op de lijst dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |