Ben ik ook aan het doen.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:04 schreef bambino het volgende:
Ben toevallig net weer de serie opnieuw aan het kijken. Wat kijkt dit lekker weg zeg
Zit nu al in Seizoen 3 ergens in 4 avonden
Huell.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:35 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, S03/S04/S05.1 op blu-ray kopen in mei, snel alles erdoorheen jagen met mijn rewatch en dan in augustus hypetrainen.
Klopt, is flash-forward. In de normale tijdlijn van de afleveringen is ie nog 51.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:31 schreef benjamin15 het volgende:
Toch snap ik 1 ding niet aan de hele serie, in het allereerste stukje in Seizoen 5 Aflevering 1
dat hij in dat Restaurant zat, (zijn 52de verjaardag vierde) en hij een Shotgun koopt, is dit al een voorstukje van de nog komende 8 afleveringen ??? iemand een idee ?
oh ja bedenk me net iets van het begin van Seizoen 4 met Gale en zijn Stanley mes!quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, is flash-forward. In de normale tijdlijn van de afleveringen is ie nog 51.
Had je in het begin van de seizoenen toch steeds? Dat de aflevering begon met een flashforward die pas een aflevering later afspeelde?
Gale en z'n Stanley mes was een flashback hoe hij het 'lab' ingericht heeft. In seizoen 2 had je de roze teddybeer die telkens terug kwam.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:46 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
oh ja bedenk me net iets van het begin van Seizoen 4 met Gale en zijn Stanley mes!
toch bedankt voor de tip !
Eens. Ik ben de hele serie opnieuw aan het kijken nu.quote:Op maandag 22 april 2013 23:02 schreef TC03 het volgende:
Wat een geniale serie is dit toch. Echt historische tv. Vol met legendarische scènes, quotes en personages. En we krijgen gewoon nog afleveringen!![]()
quote:2:10 My reaction when I found out Season 5 was being split into 2 parts.
http://www.sundancechannel.com/series/rectify/aboutquote:From the producers of Breaking Bad comes a startling new series about a man coming home after two decades on death row. Rectify: 2 hour series premiere tonight at 9p on Sundance Channel.
Film 1 gaat het vanaf vrijdag 26 april uitzenden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:45 schreef sjeppert het volgende:
[..]
http://www.sundancechannel.com/series/rectify/about
klinkt goed
Dit blijft echt zo geniaal hequote:Op maandag 22 april 2013 23:40 schreef TC03 het volgende:
Ook een prima scène. Maar zo kan ik er nog wel 1000 opzetten.
Nu ik dit weer zo terugzie: hoevaak zal die scene opnieuw zijn gedaan? Of zou die pizza in een keer zo majesteus op het dak zijn beland?quote:
Die scene vind ik toch wel een van de beste scenes sinds de uitvinding van televisie.quote:Op maandag 22 april 2013 23:40 schreef TC03 het volgende:
Ook een prima scène. Maar zo kan ik er nog wel 1000 opzetten.
De making of van de Pizza scenequote:Op dinsdag 23 april 2013 14:27 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Nu ik dit weer zo terugzie: hoevaak zal die scene opnieuw zijn gedaan? Of zou die pizza in een keer zo majesteus op het dak zijn beland?
idde, even volgenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:45 schreef sjeppert het volgende:
[..]
klinkt goed
Had het ook gelezen, ga zeker kijkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:45 schreef sjeppert het volgende:
[..]
klinkt goed
Zelfde had ik bij Walt vs Mike. Dat geluid als Walt terug komt lopen met die gunquote:Op woensdag 24 april 2013 09:04 schreef Xurk het volgende:
Inderdaad, van die outro's (die hier direct boven mij en die van "Crawl Space") raak je als kijker ook gewoon helemaal van slag nadat het voorbij is
heerlijke plaat inderaadquote:Op woensdag 24 april 2013 08:59 schreef EddyAlbena het volgende:
Ik vind ze zo goed in het meetrekken van de kijker in de misère.
Deze scene doet ook zoiets, maar de muziek maakt het extra tof:
Hoewel je die foto zo ongeveer uit elk seizoen wel kan trekkenquote:Op woensdag 24 april 2013 08:41 schreef FredVleespet het volgende:
Eerste foto episode 509
[ afbeelding ]
Daar heb ik ook wel eens over nagedachtquote:Op woensdag 24 april 2013 17:13 schreef Forbry het volgende:
11 augustus dus.... Je zou tussen nu en dan maar komen te overlijden en dan dus nooit het einde van BB meer hebben gezien...![]()
Een gedachte die ik eigenlijk niet te verkroppen vind, ga aankomende tijd wel ff extra gezond leven ofzo
Die gedachte heb ik al sinds de laatste afleveringquote:Op woensdag 24 april 2013 17:13 schreef Forbry het volgende:
11 augustus dus.... Je zou tussen nu en dan maar komen te overlijden en dan dus nooit het einde van BB meer hebben gezien...![]()
Een gedachte die ik eigenlijk niet te verkroppen vind, ga aankomende tijd wel ff extra gezond leven ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |