als ik ontslag neem krijg ik dan nog WW?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:24 schreef amenth het volgende:
Vandaag was ik per ongeluk iets te stoned geworden in mijn pauze, dus erna ging ik weer verder met een Audi A8 repareren. Ik zat alleen niet goed op te letten waardoor ik die distributieriem had gebroken per ongeluk. Toen werd me baas boos, die dacht omdat hij de baas was dat ik niks terug zou zeggen of zo maar ik ging vol in verzet en wou hem eigenlijk nog slaan.. ik zou niet zeggen dat hij bang zou zijn want hij is een Veteraan Joegoslaaf maar dat maakt mij niet uit.
Nu is het probleem alleen dat ik geen zin meer voor hem te werken heb, en hij wilt me niet ontslaan omdat ie me nog nodig had zei die toen ie niet meer boos was, maar als ik ontslag neem krijg ik dan nog WW? Ik werk er pas 4 maanden ofzo maar bij me vorige werk werkte ik 3 jaar en toen 2 maand pauze en toen hier. Ik heb ook sinds pas een BMW m5 geleased, is dat erg als ik ie betaal zonder werk te hebben? of kan ik beter zorgen dat eme alsnog ontslaat?
Een normaal mens niet, maar Amenth wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
als ik ontslag neem krijg ik dan nog WW?
wat denk jezelf?
Deze reactie!quote:Op woensdag 17 april 2013 22:38 schreef Janneke141 het volgende:
Als er niet in je contract staat dat je niet stoned mag werken, dan zie ik het probleem niet. Je baas had niet boos mogen worden, verstoorde arbeidsrelatie, dus recht op WW. Omdat je er al vier maanden werkt heb je in totaal 4 jaar recht op WW.
Als je geen werk hept, sou ik ook die GELEASTJE BMW M5 gewoon niet verder betaluh. Ken jij tog niks an doen dat je geen werk meer hep straxquote:Op woensdag 17 april 2013 22:24 schreef amenth het volgende:
Ik heb ook sinds pas een BMW m5 geleased, is dat erg als ik ie betaal zonder werk te hebben? of kan ik beter zorgen dat eme alsnog ontslaat?
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:38 schreef Janneke141 het volgende:
Als er niet in je contract staat dat je niet stoned mag werken, dan zie ik het probleem niet. Je baas had niet boos mogen worden, verstoorde arbeidsrelatie, dus recht op WW. Omdat je er al vier maanden werkt heb je in totaal 4 jaar recht op WW.
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:39 schreef Nemephis het volgende:
Is dit echt? Bestaan er echt zulke domme mensen?
Ja dusquote:Op woensdag 17 april 2013 22:40 schreef Miklofan123 het volgende:
Ik heb een keer een zelfde situatie aan de hand gehad. Ik werkte vroeger ook in een garage (4 maanden ongeveer) en nadat ik in mijn pauze een dikke jonko had gerookt en wat bieries had ge-at beschadigde ik in de middag ook een keer de auto van een klant.
Mijn toenmalige baas helemaal over de rooie "klootzak dit,dat enz" en toen knapte er iets bij me. Ik werd ff helemaal para brother en gaf hem een flinke stoot tegen zijn kin en was weggelopen.
Dag erna belt hij op van "ik heb er even een nachtje over geslapen, en ik had niet zo tegen je uit moeten vallen, maar ook echt niet normaal dat je mij een klap verkocht bla bla bla"
Het kwam er uiteindelijk op neer dat hij me ook niet kon missen en mij dus niet wou ontslaan om dat akkefietje. Ik had ook totaal geen zin meer om bij hem te blijven werken en ben zelf naar het UWV gegaan en mijn verhaal gedaan.
Blijkt dat die lui daar totaal geen inlevingsgevoel hebben en geen begrip konden opbrengen dat ik het niet meer zag zitten om bij die werkgever te blijven. Dus kon wel ontslag nemen maar gewoon geen enkele tegemoetkoming van het UWV voor een uitkering.
Hoop voor jou dat het UWV tegenwoordig wat schappelijker is en ze willen meedenken aan een oplossing dat je gewoon WW kan ontvangen als je bij die baas stopt. Is gewoon geen fijne situatie meer voor je daar.
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:43 schreef klipper het volgende:
Ondanks dat jezelf ontslag neemt krijg je gewoon een ww-uitkering.
Om je lagere inkomen op te peppen kun je tevens een scholingsverzoek indienen, ondanks dat de opleidingen pas weer in september starten krijg je hier gewoon een extra vergoeding voor.
Vindt je werk voordat de opleiding start, dan hoef je niet aan de opleiding te beginnen en hoef je ook niets terug te betalen.
Mijn vertrouwen in de mensheid is weer flink gezakt door dit topicquote:
maak nie uit als nodig is spray ik een ak47 wie t ook isquote:Op woensdag 17 april 2013 22:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik denk dat je de Joegoslavische knokploeg wel kan verwachten
Nee, dit is niet echt.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:39 schreef Nemephis het volgende:
Tuurlijk joh! Lekker makkelijk om anoniem op internet jezelf beter voordoen dan anderen. Ik wil je wel eens horen als jij een keer in zo'n situatie terecht komt op je werk.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:46 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in de mensheid is weer flink gezakt door dit topic![]()
Aan de andere kant, voel me ineens een stuk beter over mezelf
Deze zeker?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:46 schreef amenth het volgende:
[..]
maak nie uit als nodig is spray ik een ak47 wie t ook is
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:39 schreef Nemephis het volgende:
Het UWV is de laatste jaren gelukkig veel gemakkelijker geworden. Daar heeft TS wel geluk mee. TS, pak gewoon je biezen, pis hem nog eens in z'n gezicht en ga dan op je gemak naar het UWV toe.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:40 schreef Miklofan123 het volgende:
Hoop voor jou dat het UWV tegenwoordig wat schappelijker is en ze willen meedenken aan een oplossing dat je gewoon WW kan ontvangen als je bij die baas stopt. Is gewoon geen fijne situatie meer voor je daar.
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:38 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe sloop je de waterpomp door een kapotte riem ?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:15 schreef amenth het volgende:
Alleen de riem en waterpomp niks ergs dus fix ik zo
Stel je toch niet zo ontzettend aan johquote:Op woensdag 17 april 2013 23:18 schreef amenth het volgende:
Die moes ook gelijk vervanfe worde en dat deed ik tijdens de ruzie dus ging mis
Vast nietquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:40 schreef Miklofan123 het volgende:
Ik heb een keer een zelfde situatie aan de hand gehad.
in mijn pauze een dikke jonko had gerookt en wat bieries had ge-at beschadigde ik in de middag ook een keer de auto van een klant.
Mijn toenmalige baas helemaal over de rooie "klootzak dit,dat enz" en toen knapte er iets bij me. Ik werd ff helemaal para brother en gaf hem een flinke stoot tegen zijn kin en was weggelopen.
Het kwam er uiteindelijk op neer dat hij me ook niet kon missen en mij dus niet wou ontslaan om dat akkefietje.
totaal geen zin meer om bij hem te blijven werken en ben zelf naar het UWV gegaan en mijn verhaal gedaan.
Blijkt dat die lui daar totaal geen inlevingsgevoel hebben en geen begrip konden opbrengen
prachtigquote:Op woensdag 17 april 2013 22:40 schreef Miklofan123 het volgende:
Hoop voor jou dat het UWV tegenwoordig wat schappelijker is en ze willen meedenken aan een oplossing
Sowieso troll. Als jij de hele dag aan auto's staat te sleutelen krijg jij echt geen M5 geleased. De kosten per maand zullen meer zijn dan jij kan opbrengen of je moet gratis wonen, eten en de verzekering door iemand anders laten betalen.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:24 schreef amenth het volgende:
Vandaag was ik per ongeluk iets te stoned geworden in mijn pauze, dus erna ging ik weer verder met een Audi A8 repareren. Ik zat alleen niet goed op te letten waardoor ik die distributieriem had gebroken per ongeluk. Toen werd me baas boos, die dacht omdat hij de baas was dat ik niks terug zou zeggen of zo maar ik ging vol in verzet en wou hem eigenlijk nog slaan.. ik zou niet zeggen dat hij bang zou zijn want hij is een Veteraan Joegoslaaf maar dat maakt mij niet uit.
Nu is het probleem alleen dat ik geen zin meer voor hem te werken heb, en hij wilt me niet ontslaan omdat ie me nog nodig had zei die toen ie niet meer boos was, maar als ik ontslag neem krijg ik dan nog WW? Ik werk er pas 4 maanden ofzo maar bij me vorige werk werkte ik 3 jaar en toen 2 maand pauze en toen hier. Ik heb ook sinds pas een BMW m5 geleased, is dat erg als ik ie betaal zonder werk te hebben? of kan ik beter zorgen dat eme alsnog ontslaat?
Toen ik deze zin las én daarna je username hoop ik dat je nooit meer ergens wordt aangenomen.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:24 schreef amenth het volgende:
Vandaag was ik per ongeluk iets te stoned geworden in mijn pauze,
Nouja dom weet ik niet. Gewoon een dikke bak leasen. Zwart betalen (wat onsjes coke doorschuiven en ju) en geen gezeik met de belastingdienst.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:39 schreef Nemephis het volgende:
Wel achter zwart betalen dus.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:59 schreef vosss het volgende:
Overigens pretendeer ik niet achter cokehandel te staan. Dat even vooropgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |