Hoezo ben ik dat? Misschien onder de huidige wetgeving wel maar niet als we die wet veranderen bijv.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:11 schreef Hyaenidae het volgende:
TS is een gevaar voor de maatschappij.
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:13 schreef Holwolf het volgende:
[..]
Ja maar dan toegepast door het volk. Volksrecht.
Als je vader bent van een verkracht meisje, dan wil je die kerel om zeep helpen.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
wat bedoel je met dat 'vooral als het een familielid betreft'?
vooral als het een familielid van de ter dood veroordeelde is die de moord moet plegen ofzo?
Serieus TS, ga weg uit de beschaafde wereld en verhuis naar een land met Sharia-wetgeving of nog beter; geen centrale overheid.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:14 schreef Holwolf het volgende:
[..]
Als je vader bent van een verkracht meisje, dan wil je die kerel om zeep helpen.
Klopt. Wat is dus het probleem?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Verkrachting is ook niet altijd terecht. Veel meiden lokken het uit en spreken dan achteraf van verkrachting is mijn ervaring.
Dan ben je ook nog eens pyromaan.... klinkt als een gevaar voor de samenlevingquote:Op woensdag 17 april 2013 22:14 schreef HaagsPopje het volgende:
verkrachters ben ik het niet mee eens. meisjes in korte rokjes verdienen het om gepaald te worden door een dikke negerlul zo vanuit de bosjes. Ik zie dit niet als een verkrachting, maar als een verassing.
oh, okee.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:14 schreef Holwolf het volgende:
[..]
Als je vader bent van een verkracht meisje, dan wil je die kerel om zeep helpen.
En als vader je eigen dochters neuken schijnt ook niet te mogen, terwijl het nota bene je eigen vlees en bloet is.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:14 schreef Holwolf het volgende:
[..]
Zolang de huidige wet de wet is....quote:Op woensdag 17 april 2013 22:13 schreef Holwolf het volgende:
[..]
Hoezo ben ik dat? Misschien onder de huidige wetgeving wel maar niet als we die wet veranderen bijv.
Kom niet met zilk arrogant bijdehands gelul. Ik wil Nederland vooruit zien gaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Serieus TS, ga weg uit de beschaafde wereld en verhuis naar een land met Sharia-wetgeving of nog beter; geen centrale overheid.
Precies.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En als vader je eigen dochters neuken schijnt ook niet te mogen, terwijl het nota bene je eigen vlees en bloet is.
Nu ben ik arrogant en bijdehands? (quote:Op woensdag 17 april 2013 22:16 schreef Holwolf het volgende:
[..]
Kom niet met zilk arrogant bijdehands gelul. Ik wil Nederland vooruit zien gaan.
Er is teveel criminaliteit in Nederland.
Criminaliteit daalt al een tijdje in Nederland, je wordt teveel gehersenspoeld door de media.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:16 schreef Holwolf het volgende:
[..]
Kom niet met zilk arrogant bijdehands gelul. Ik wil Nederland vooruit zien gaan.
Er is teveel criminaliteit in Nederland.
dacht ik al, wat moet je hebben gedaan om criminilogie te studeren? hbo?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Criminaliteit daalt al een tijdje in Nederland, je word teveel gehersenspoeld door de media.
Ja, en daarom heeft de maatschappij wetten. Maatschappelijk belang > persoonlijk belang.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:14 schreef Holwolf het volgende:
[..]
Gastquote:Op woensdag 17 april 2013 22:20 schreef Zelfinductiecoefficient het volgende:
Op zich ben ik een voorstander van selectieve genocide. Let wel: gebaseerd op de daden, niet op ras religie of wat dan ook. Maar van mij mogrl ze gerust selectieve genocide toepassen op verkrachters en andere daders van zeden delicten.
Mensen moeten zich eens niet zo aanstellen over zedendelicten.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:20 schreef Zelfinductiecoefficient het volgende:
Op zich ben ik een voorstander van selectieve genocide. Let wel: gebaseerd op de daden, niet op ras religie of wat dan ook. Maar van mij mogen ze gerust selectieve genocide toepassen op verkrachters en andere daders van zeden delicten.
Ja, dat is dus per definitie al geen genocidequote:Op woensdag 17 april 2013 22:20 schreef Zelfinductiecoefficient het volgende:
Op zich ben ik een voorstander van selectieve genocide. Let wel: gebaseerd op de daden, niet op ras religie of wat dan ook.
Universiteit, hoezo?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dacht ik al, wat moet je hebben gedaan om criminilogie te studeren? hbo?
wat een armoede. Niet eens de meest algemeen gebezigde termen kennen.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:20 schreef Zelfinductiecoefficient het volgende:
electieve genocide. Let wel: gebaseerd op de daden, niet op ras religie of wat dan ook.
Al vind je dat niet iedereen recht op leven heeft, is het nog steeds geen goed idee om het uitvoeren van het doodvonnis in handen van wraakzuchtige burgers te leggen. Dan moet je de doodstraf weer invoeren, iets waar ik persoonlijk geen voorstander van ben.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:22 schreef Holwolf het volgende:
Waarom schijnt niemand mijn standpunt te begrijpen? Zeg je nou dat eenieder recht op leven heet
terwijl
de wereld zo gestoord is en zwaar onrecht wordt gpleegd?
Ik denk dat een hoop mensen je standpunt wel begrijpen, en zich tot op zekere hoogte zich nog wel kunnen inleven in je denkbeelden, maar het er hartgrondig mee oneens zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:22 schreef Holwolf het volgende:
Waarom schijnt niemand mijn standpunt te begrijpen? Zeg je nou dat eenieder recht op leven heet
terwijl
Maar je vindt het toch zwaar onrecht? Waarom zou je het zelf dan willen doen? Dan ben je geen haar beter dan de grootste psychopaten uit ons land.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:22 schreef Holwolf het volgende:
terwijl
nee nee, ts is een justice killer he, dat is heel wat anders.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:23 schreef gelestipjes het volgende:
Dan moorden we elkaar uiteindelijk dus uit? Immers, die moordenaar die jij dan ombrengt zal ook wel weer een familielid hebben, die mag jou dan weer vermoorden.
Stuur anders een email naar de contactpersoon van die studie. Misschien laten ze je na een propedeuse op het hbo alsnog toe.quote:
Bestaat al, dat heet noodweerquote:Op woensdag 17 april 2013 22:08 schreef Holwolf het volgende:
Ik vind dat bepaalde wetgeving de complexiteit van de samenleving waarin we leven, niet goed weergeeft.
Op zich vind ik de aanklacht moord een oversimplificatie en ongenuanceerde vormgeving van bepaalde feiten.
Wij leven in een samenleving waar bepaalde mensen dienen vermoord te worden. Je kunt er een laagje zoet voor zoeken, en met je rooskleurige bril de waarheid ontkennen, maar dat is simpelweg de realiteit, hoe je het wendt of keert.
Dus het moet niet verboden zijn om bepaalde mensen in bepaalde situaties voorgoed uit te schakelen. Zo zie ik het.
Sommige mensen bevinden zich nog altijd op de schaal van sociale ontwikkeling en intelligentie erg laag. Je gaat toch niet een mug die je steeds steekt genadig behandelen? Nee die moet je uitroeien.
Ik vind bijv dat gruwelijke geweldsplegers zoals verkrachters, verminkers, mishandelaars, e.d. koud moeten worden gemaakt.
Dan is het zeker niet moord maar rechtvaardigheid. Vooral als het een familielid betrert.
Klacht: De wet is te simplistisch
Klacht 2: De wet wordt op iedereen toegepast, je kan niet kiezen voor een eigen wetgeving
zit nog op de middelbare school maar bedankt voor de tipquote:Op woensdag 17 april 2013 22:26 schreef tarantism het volgende:
[..]
Stuur anders een email naar de contactpersoon van die studie. Misschien laten ze je na een propedeuse op het hbo alsnog toe.
Kom op, wel even de schouders eronder als je aan de uni wilt studeren.
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:13 schreef Holwolf het volgende:
[..]
Ja maar dan toegepast door het volk. Volksrecht.
Stel je denkt dat iemand de dader is (maar blijkt achteraf niet).quote:Op woensdag 17 april 2013 22:14 schreef Holwolf het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |