Hoezo ben ik dat? Misschien onder de huidige wetgeving wel maar niet als we die wet veranderen bijv.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:11 schreef Hyaenidae het volgende:
TS is een gevaar voor de maatschappij.
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:13 schreef Holwolf het volgende:
[..]
Ja maar dan toegepast door het volk. Volksrecht.
Als je vader bent van een verkracht meisje, dan wil je die kerel om zeep helpen.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
wat bedoel je met dat 'vooral als het een familielid betreft'?
vooral als het een familielid van de ter dood veroordeelde is die de moord moet plegen ofzo?
Serieus TS, ga weg uit de beschaafde wereld en verhuis naar een land met Sharia-wetgeving of nog beter; geen centrale overheid.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:14 schreef Holwolf het volgende:
[..]
Als je vader bent van een verkracht meisje, dan wil je die kerel om zeep helpen.
Klopt. Wat is dus het probleem?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Verkrachting is ook niet altijd terecht. Veel meiden lokken het uit en spreken dan achteraf van verkrachting is mijn ervaring.
Dan ben je ook nog eens pyromaan.... klinkt als een gevaar voor de samenlevingquote:Op woensdag 17 april 2013 22:14 schreef HaagsPopje het volgende:
verkrachters ben ik het niet mee eens. meisjes in korte rokjes verdienen het om gepaald te worden door een dikke negerlul zo vanuit de bosjes. Ik zie dit niet als een verkrachting, maar als een verassing.
oh, okee.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:14 schreef Holwolf het volgende:
[..]
Als je vader bent van een verkracht meisje, dan wil je die kerel om zeep helpen.
En als vader je eigen dochters neuken schijnt ook niet te mogen, terwijl het nota bene je eigen vlees en bloet is.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:14 schreef Holwolf het volgende:
[..]
Zolang de huidige wet de wet is....quote:Op woensdag 17 april 2013 22:13 schreef Holwolf het volgende:
[..]
Hoezo ben ik dat? Misschien onder de huidige wetgeving wel maar niet als we die wet veranderen bijv.
Kom niet met zilk arrogant bijdehands gelul. Ik wil Nederland vooruit zien gaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Serieus TS, ga weg uit de beschaafde wereld en verhuis naar een land met Sharia-wetgeving of nog beter; geen centrale overheid.
Precies.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En als vader je eigen dochters neuken schijnt ook niet te mogen, terwijl het nota bene je eigen vlees en bloet is.
Nu ben ik arrogant en bijdehands? (quote:Op woensdag 17 april 2013 22:16 schreef Holwolf het volgende:
[..]
Kom niet met zilk arrogant bijdehands gelul. Ik wil Nederland vooruit zien gaan.
Er is teveel criminaliteit in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |