Streep de voetballers weg en ineens stelt het niet meer zoveel voor.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Enorm vermogenDoe me even een plezier en kijk wat een gemiddelde topsporter verdiend
Laten we inderdaad de F1-coureurs, de tennissers, de golfers, spelers in de MLB, NBA, NFL en NHL maar vergeten jaquote:Op woensdag 17 april 2013 21:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Streep de voetballers weg en ineens stelt het niet meer zoveel voor.
Die heb je in NL amper.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Laten we inderdaad de F1-coureurs, de tennissers, de golfers, spelers in de MLB, NBA, NFL en NHL maar vergeten jaIk kan nog wel even doorgaan als je wilt.
Ik vind het jammer dat je mijn posting niet begrijpt en ik zal voortaan meer mijn best doen om uitzonderingen zo als u tevreden te stellenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ga terug naar je eigen land, want Nederlands kan je niet
Ik vind het sowieso flauwekul om de koning minder geld te geven, dan hou je een of andere pauper koning over. Gewoon afschaffen dat hele koningshuis.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:58 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je mijn posting niet begrijpt en ik zal voortaan meer mijn best doen om uitzonderingen zo als u tevreden te stellen
Hint: vermogen is niet hetzelfde als salaris.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Enorm vermogenDoe me even een plezier en kijk wat een gemiddelde topsporter verdiend
Dat de Nederlandse topsporters over het algemeen echt niet zo rijk zijn, tenzij ze jaren achtereenvolgend nummer 1 zijn bij 1 van de favoriete sporten.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat is je punt dan? Ik vind het nog maar een laag bedrag wat Willem-Alexander verdient.
Obama een vergelijkend staatshoofd verdiend maar de helft van Willem Aquote:Op woensdag 17 april 2013 21:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat is je punt dan? Ik vind het nog maar een laag bedrag wat Willem-Alexander verdient.
Vergelijkendquote:Op woensdag 17 april 2013 22:00 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Obama een vergelijkend staatshoofd verdiend maar de helft van Willem A
Ja en Obama doet dat 8 jaar en de rest van zijn leven trekt ie miljoenen binnen met andere zaken en zijn opgedane connecties. Dus onder de streep rent Obama hem uiteindelijk voorbij wat inkomen betreft.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:00 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Obama een vergelijkend staatshoofd verdiend maar de helft van Willem A
FF voor de duidelijkheid Willem verdient het niet ! Het is een uitkering die hij krijgt van ons belasting geld .quote:Op woensdag 17 april 2013 21:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat verandert mijn punt voor geen millimeter.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:13 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
FF voor de duidelijkheid Willem verdient het niet ! Het is een uitkering die hij krijgt van ons belasting geld .
Das primaquote:Op woensdag 17 april 2013 22:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat verandert mijn punt voor geen millimeter.
zo lang jij te dom bent om te beseffen dat hij meer oplevert dan kost dien je je smoel te houden met zulke domme uitspraken.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:13 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
FF voor de duidelijkheid Willem verdient het niet ! Het is een uitkering die hij krijgt van ons belasting geld .
En vooral nu hij toegezegd heeft dat hij van plan is om de handelsrelaties buiten Europa aan te gaan sterken.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
zo lang jij te dom bent om te beseffen dat hij meer oplevert dan kost dien je je smoel te houden met zulke domme uitspraken.
Jezus kan het misschien een beetje fatsoenlijker ?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
zo lang jij te dom bent om te beseffen dat hij meer oplevert dan kost dien je je smoel te houden met zulke domme uitspraken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |