Zaterdag komen zequote:Op donderdag 2 mei 2013 07:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week kunstgras en grote houten plantenbakken besteld die gisteren binnen hadden moeten zijn, maar helaasik wil met plantjes fröbelen!
Het is een top snoeischaar idd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
hij is ook gewoon heel fijn! En het aanbod fatsoenlijke linkshandige snoeischarenis nogal beperkt
Ziet er leuk uit zo Sanne!quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:17 schreef Sannne het volgende:
Wat leuk die zaadjes! Ik zou er geen geduld voor hebben
Ik heb wat aan mn balkonnetje gewerkt:
[ afbeelding ]
(facebookfoto, vandaar met kind)
Er komen dus nog andere stoelkussens in, ik wil effen blauwe of naturel kleurige.
En ik dacht aan dit tafeltje van Ikea:
[ afbeelding ]
Kan ik mooi opklappen wanneer ik hem niet gebruik, want minibalkon...
Heb ook nog een rieten balkonbak erbij gekocht (zoals die op de foto)
Morgen even wat plantjes erin kopen. En dan vind ik het wel best denk ikNog leuk plantje op tafel natuurlijk, fruitkistje blijft staan, maar andere kant.
Outkast?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:19 schreef Sannne het volgende:
Gaaf joh Outkast. Wou dat ik iets meer plantengevoel hadLekker ruim balkon trouwens!
Munt zag ik een paar pagina's terug. Ik denk dat ik maar eens munt ga planten.. Heb er wat over gelezen, goed in de schaduw, sterk, onkruid. Dat moet hier wel overleven![]()
En is lekker, en ruikt lekker!
Misschien nog basilicum erbij..
En lavendel! ik hou van lavendel!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef Sannne het volgende:
Sorry Ms. Jackson
Thanks voor de tips! Kan ik wat mee!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
Ook ff een kleine update van wat plantjes op mijn balkon. :
Mn Aalbes zit weer vol met trosjes.![]()
[ afbeelding ]
Mn Japanse esdoorn die nog niet echt blad wil gaan maken...
[ afbeelding ]
Op een rijtje vlnr Berk, Sering en Jasmijn.
[ afbeelding ]
De berk doet het al goed, in de sering zitten voor het eerst bloemknoppenen de Jasmijn doet nog niet veel...
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:17 schreef Sannne het volgende:
Wat leuk die zaadjes! Ik zou er geen geduld voor hebben
Ik heb wat aan mn balkonnetje gewerkt:
[ afbeelding ]
(facebookfoto, vandaar met kind)
Er komen dus nog andere stoelkussens in, ik wil effen blauwe of naturel kleurige.
En ik dacht aan dit tafeltje van Ikea:
[ afbeelding ]
Kan ik mooi opklappen wanneer ik hem niet gebruik, want minibalkon...
Heb ook nog een rieten balkonbak erbij gekocht (zoals die op de foto)
Morgen even wat plantjes erin kopen. En dan vind ik het wel best denk ikNog leuk plantje op tafel natuurlijk, fruitkistje blijft staan, maar andere kant.
oeeeeeeeh dat is pas echt retroquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:25 schreef trovey het volgende:
Mijn nieuwe pothangers op het balkon.![]()
[ afbeelding ]
Yep, zelf gemaakt.
Die zouden hier kapot waaien!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:25 schreef trovey het volgende:
Mijn nieuwe pothangers op het balkon.![]()
[ afbeelding ]
Yep, zelf gemaakt.
Hou er wel rekening mee dat je blijft gieten met die bakken, ik heb ze ook gehad maar er was niet tegenaan te gieten met een balkon op het Zuiden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:43 schreef Sannne het volgende:
Dat is wel een leuk idee die bakken! Thanks!
Heb ze al gevonden bij wehkamp, echt niet duur.. Morgen even in het dorp kijken of ze hier te krijgen zijn, anders bestel ik er 2 of 3!
Sanne zit op t Noorden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat je blijft gieten met die bakken, ik heb ze ook gehad maar er was niet tegenaan te gieten met een balkon op het Zuiden.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oeeeeeeeh dat is pas echt retro
hoe heb je dat gedaan?
Ik heb ook haken als hobby, handig dat combineren van hobby's.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die zouden hier kapot waaien!Ziet er wel tof uit!
Zelf aan het haken \ punniken \ breien geweest? Hoe heb je die gemaakt?
Ik hoop voor je dat ze het houden. Weer en wind.. Anders volgend jaar haken met vliegertouw ofzo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:40 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook haken als hobby, handig dat combineren van hobby's.![]()
Hoe ik het heb gedaan staat in het haaktopic, is namelijk een zelf in elkaar gefröbeld exemplaar.![]()
CRE / Het grote haaktopic #188 Op het Yogamatje..
Nu bezig met een soort overhoesjes voor een paar sedumpotjes, ik heb ze in de originele plastic potten staan en dat is minder mooi dus we haken er een overpotje (zonder bodem omheen.
Ze houden het wel een zomertje uit, is katoen dus sterk genoegquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze het houden. Weer en wind.. Anders volgend jaar haken met vliegertouw ofzo.
Je bent een bezig bijtje zo!
Jij liever dan ik maar als jij er plezier aan beleefd, lekker door gaan natuurlijk!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze houden het wel een zomertje uit, is katoen dus sterk genoeg...en uiteraard ingespoten met impregneerspray.
Volgend jaar gewoon weer nieuwe, zo blijf je bezig.
ik had hem vorig jaar vol begonia's. Na een tijdje zag je de potten amper nog!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:21 schreef Sannne het volgende:
Hoi, ben ik weer![]()
Hele dorp afgebeld of er ergens munt te koop is, maar helaas. Moet dus naar een tuincentrum ergens anders.. Maar nu kwam ik dit tegen online: http://www.bakker-hillegom.nl/product/kruidentoren/
Dat lijkt me gaaf! Iemand daar ervaring mee?
Geen ervaring mee, maar ik heb hem wel even gebookmarked, lijkt me best een handig ding voor erbij!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:21 schreef Sannne het volgende:
Hoi, ben ik weer![]()
Hele dorp afgebeld of er ergens munt te koop is, maar helaas. Moet dus naar een tuincentrum ergens anders.. Maar nu kwam ik dit tegen online: http://www.bakker-hillegom.nl/product/kruidentoren/
Je moet dan ook wel haken als hobby hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij liever dan ik maar als jij er plezier aan beleefd, lekker door gaan natuurlijk!
Dat soort potten lagen vorig jaar bij de Action(heb ze nu wel gezien bij de Lidlk/Aldi/tuincentra dit jaar), heb ik gekocht, wel heel goed het water geven bijhouden en zeker de onderste potten in de gaten houden zodat de boel niet verdroogd. Waar heb ik die toren trouwens gelatenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:21 schreef Sannne het volgende:
Hoi, ben ik weer![]()
Superleuk zeg!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:27 schreef lady-wrb het volgende:
zal ik hem hier maar neerzetten?
mijn vertikale tuintje
[ afbeelding ]
ik ga er ook nog één maken met aardbeien
Wat leuk! Wat zit er allemaal in?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:27 schreef lady-wrb het volgende:
mijn vertikale tuintje
[ afbeelding ]
gewone perkplantjes.quote:
Handig zo'n schoenenzak.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:27 schreef lady-wrb het volgende:
mijn vertikale tuintje
[ afbeelding ]
Ik heb deze week er hier twee zien rondlopen die "elkaar aan het voordrukken waren"quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Er landde net een lieveheersbeestje in m'n haar, dus die heb ik even heel sociaal naar het wandelend buffet van de rozenstruik gebracht. En ja hoor, hij greep de eerste luis en smikkelen maardie kan z'n lol op.
Ik heb nog een houten exemplaar liggen van Ikea, helaas geen plek meer op het balkon om het ding ergens neer te zetten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:52 schreef Messina het volgende:
Ik heb een kweekkas gekocht.![]()
En allerlei zaden uiteraard, ik kon het niet laten.
Mijn tomaat, komkommer en wortels beginnen al op te komen!
Ik moest gister ook wel wat verplaatsen, maar dat komt vooral omdat er wat oud hout op het balkon staat wat nog naar de stort gebracht moet worden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb nog een houten exemplaar liggen van Ikea, helaas geen plek meer op het balkon om het ding ergens neer te zetten.
Ik heb hiet nog wat bakken staan waarvan ik twijfel of er nog wat in opkomt maar nu alles vertraagt is durf ik ze ook weer niet op te ruimen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:02 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik moest gister ook wel wat verplaatsen, maar dat komt vooral omdat er wat oud hout op het balkon staat wat nog naar de stort gebracht moet worden.![]()
Wij hebben ook een BBQ op het balkon. Die moet ook maar eens wijken, meer plek voor plantjes
Wat voor een aansluiting heb je aan de kraan uitwendig of inwendige schroefdraad?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:33 schreef Dandilion het volgende:
wilde ik vandaag met de tuinslang ( action) balkon spuiten, lukt het me de slang niet aan te sluiten op de keukenkraan...
Handig.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:06 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben het balkon ook aan het doen, ik had steunen voor de plantenbakken aan de reling maar ze hingen zo schuin en daardoor kon ik niet goed water geven.
Nu heb ik wat metalen strips gescoord en die ingekort en met een paar boutjes vastgezet. Morgen nog even verven en dan zijn ze klaar.
[ afbeelding ]
uitwendig schroefdraadquote:Op zondag 5 mei 2013 12:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat voor een aansluiting heb je aan de kraan uitwendig of inwendige schroefdraad?
Kun je de aansluiting niet aanpassen die meegeleverd werd? Anders even een correcte aansluiting kopen, zo duur zijn ze niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |