Ze houden het wel een zomertje uit, is katoen dus sterk genoegquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze het houden. Weer en wind.. Anders volgend jaar haken met vliegertouw ofzo.
Je bent een bezig bijtje zo!
Jij liever dan ik maar als jij er plezier aan beleefd, lekker door gaan natuurlijk!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze houden het wel een zomertje uit, is katoen dus sterk genoeg...en uiteraard ingespoten met impregneerspray.
Volgend jaar gewoon weer nieuwe, zo blijf je bezig.
ik had hem vorig jaar vol begonia's. Na een tijdje zag je de potten amper nog!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:21 schreef Sannne het volgende:
Hoi, ben ik weer![]()
Hele dorp afgebeld of er ergens munt te koop is, maar helaas. Moet dus naar een tuincentrum ergens anders.. Maar nu kwam ik dit tegen online: http://www.bakker-hillegom.nl/product/kruidentoren/
Dat lijkt me gaaf! Iemand daar ervaring mee?
Geen ervaring mee, maar ik heb hem wel even gebookmarked, lijkt me best een handig ding voor erbij!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:21 schreef Sannne het volgende:
Hoi, ben ik weer![]()
Hele dorp afgebeld of er ergens munt te koop is, maar helaas. Moet dus naar een tuincentrum ergens anders.. Maar nu kwam ik dit tegen online: http://www.bakker-hillegom.nl/product/kruidentoren/
Je moet dan ook wel haken als hobby hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij liever dan ik maar als jij er plezier aan beleefd, lekker door gaan natuurlijk!
Dat soort potten lagen vorig jaar bij de Action(heb ze nu wel gezien bij de Lidlk/Aldi/tuincentra dit jaar), heb ik gekocht, wel heel goed het water geven bijhouden en zeker de onderste potten in de gaten houden zodat de boel niet verdroogd. Waar heb ik die toren trouwens gelatenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:21 schreef Sannne het volgende:
Hoi, ben ik weer![]()
Superleuk zeg!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:27 schreef lady-wrb het volgende:
zal ik hem hier maar neerzetten?
mijn vertikale tuintje
[ afbeelding ]
ik ga er ook nog één maken met aardbeien
Wat leuk! Wat zit er allemaal in?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:27 schreef lady-wrb het volgende:
mijn vertikale tuintje
[ afbeelding ]
gewone perkplantjes.quote:
Handig zo'n schoenenzak.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:27 schreef lady-wrb het volgende:
mijn vertikale tuintje
[ afbeelding ]
Ik heb deze week er hier twee zien rondlopen die "elkaar aan het voordrukken waren"quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Er landde net een lieveheersbeestje in m'n haar, dus die heb ik even heel sociaal naar het wandelend buffet van de rozenstruik gebracht. En ja hoor, hij greep de eerste luis en smikkelen maardie kan z'n lol op.
Ik heb nog een houten exemplaar liggen van Ikea, helaas geen plek meer op het balkon om het ding ergens neer te zetten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:52 schreef Messina het volgende:
Ik heb een kweekkas gekocht.![]()
En allerlei zaden uiteraard, ik kon het niet laten.
Mijn tomaat, komkommer en wortels beginnen al op te komen!
Ik moest gister ook wel wat verplaatsen, maar dat komt vooral omdat er wat oud hout op het balkon staat wat nog naar de stort gebracht moet worden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb nog een houten exemplaar liggen van Ikea, helaas geen plek meer op het balkon om het ding ergens neer te zetten.
Ik heb hiet nog wat bakken staan waarvan ik twijfel of er nog wat in opkomt maar nu alles vertraagt is durf ik ze ook weer niet op te ruimen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:02 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik moest gister ook wel wat verplaatsen, maar dat komt vooral omdat er wat oud hout op het balkon staat wat nog naar de stort gebracht moet worden.![]()
Wij hebben ook een BBQ op het balkon. Die moet ook maar eens wijken, meer plek voor plantjes
Wat voor een aansluiting heb je aan de kraan uitwendig of inwendige schroefdraad?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:33 schreef Dandilion het volgende:
wilde ik vandaag met de tuinslang ( action) balkon spuiten, lukt het me de slang niet aan te sluiten op de keukenkraan...
Handig.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:06 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben het balkon ook aan het doen, ik had steunen voor de plantenbakken aan de reling maar ze hingen zo schuin en daardoor kon ik niet goed water geven.
Nu heb ik wat metalen strips gescoord en die ingekort en met een paar boutjes vastgezet. Morgen nog even verven en dan zijn ze klaar.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |