SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex![]()
fipoOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
U WOT M8?!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
2005 schijnt een goede start te zijn.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Binnenkort 200mbit
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
* Curlbrah is jaloersquote:Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Nog veel manlets hier?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)n_dit_de_daders.html
Speurwerk naar de daders van boston gaat nergens over![]()
Volgens zo'n foto reeks rent een gast weg en dat is verdacht maar die is zelf half opgeblazen en zijn broek ligt aan stukken dan zal het toch niet de dader zijn.
En iedereen met een zwarte rugzak is ook verdacht
Shit has hit the fanquote:Op woensdag 17 april 2013 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)n_dit_de_daders.html
Speurwerk naar de daders van boston gaat nergens over![]()
Volgens zo'n foto reeks rent een gast weg en dat is verdacht maar die is zelf half opgeblazen en zijn broek ligt aan stukken dan zal het toch niet de dader zijn.
En iedereen met een zwarte rugzak is ook verdacht
i was there and then
The day he released the demons from Adrians Pen
they couldnt stop the madman
He was full of hate
Shooting people like they were a piece of eight
The memories oh man they haunt
Doc's prescription have made me a gaunt
Nights of seeing Gargoyles, imps and devil's spawn
I thank the good Lord for the breaking of a new dawn
Politicians do not fright nor frown
using me as their unwilling pawn
Setting up their little game of chess
Rejecting morals, its just a pool of cess
Gut feelings in the major population
Digesting this rockhard mass of pure frustration
blame the niggers, jews even the mayan constallation
Scapegoating things without consideration
Unguided nor with a destination
Should the![]()
Flodder als jij een bom gaat plaatsen ga jij er dan naast staan om te kijken hoe die ontploft en daarna wegvluchten?
Of zou je het toch anders doen misschien?Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Kom je ook nu pas achterquote:Op woensdag 17 april 2013 21:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ahaha, David! Had je in die collectie nou echt mijn plaatje van je als ID3-afbeelding gebruikt?![]()
![]()
![]()
![]()
zit met een heel smerig plaatje op mn ctrl v, dm voor t plaatje
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Plaats hier dan.. Ik, als nzb'er(quote:Op donderdag 18 april 2013 00:09 schreef Curlbrah het volgende:
Ok doe maar niet, wil je niet zien.[ afbeelding ]
), heb mijn dagelijkse TR nog niet gehad
![]()
![]()
--> zondag komt uit de poll
Poll: Hoe laat op zondag?
• start 1 uur (tot max 4)
• start 2 uur (tot max 5)
• start 3 uur (tot max 6)
• Toch liever 's avonds
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
4 tot 7 zit er niet bij want rond 6 uur is de gemiddelde tijd dat mensen gaan avondeten.![]()
Net een illuminati shit video gezien op facebook over boston en al die rampen. Best gek dat er een facebook pagina over was 2 dagen voor het gebeurde, of leuk van de daders![]()
![]()
Jij bent een bestand?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Plaats hier dan.. Ik, als nzb'er(), heb mijn dagelijkse TR nog niet gehad
![]()
Denk dat hij NSBer bedoeldquote:Op donderdag 18 april 2013 06:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij bent een bestand?![]()
Ik krijs heel meisjesachtig als er iets mis gaat tjidens het gamen, premades op Skype schrikken zich dan een rolberoerte![]()
![]()
Ah ja jij was er ook al vanaf het begin hequote:Op donderdag 18 april 2013 07:55 schreef STING het volgende:
Bijna 1 jaar alweer? Tijd om maar eens te sluiten dan![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 07:55 schreef STING het volgende:
Bijna 1 jaar alweer? Tijd om maar eens te sluiten dan
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1
hebben ze aandacht te kort ofzo daarAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
verhuizen we allemaal naar het GYM topicChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
tijd dat je terug in die hobbitkast gaat.quote:Op donderdag 18 april 2013 07:55 schreef STING het volgende:
Bijna 1 jaar alweer? Tijd om maar eens te sluiten dan
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
tijd dat je terug in die hobbitkast gaat.![]()
![]()
quote:
duidelijk geen pools vuurwerk gewendquote:Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
daddy getouttahere pls pls get outta here
vader: ah my gaawd
daddy geouttahereChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
soz, natuurlijk is het wel indrukwekkend maar ik kon het niet laten.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
...quote:Op donderdag 18 april 2013 06:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij bent een bestand?eh..
![]()
![]()
degene die met jou in het team kom tijdens UHCquote:Op donderdag 18 april 2013 07:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik krijs heel meisjesachtig als er iets mis gaat tjidens het gamen, premades op Skype schrikken zich dan een rolberoerte![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 10:05:04 ]![]()
Nog geen fan van die seizoen GoT eigenlijk
Beetje teveel verhaallijnen die elk te kort aan bod komen.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
dunno; blijft wel vermakelijk. vond de vorige ep wel lachen met die squire enzulks
Hoe Tyrion ook zijn stoel door die kamer liep te zeulen, heerlijk wat een troll die gastAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Mwoah, ben gematigd enthousiast over dit seizoen. Is niet slecht hoor, maar ze vechten wel vrij weinig.![]()
HBo zal best wel wat geld hebben natuurlijk maar denk dat wat dialogen opnemen wel cheaper is
HBO heeft volgens mij voor S2 of S3 gigantisch veel meer budget dan eerst. Eerste seizoen kreeg de gozer in de slag een klap voor zijn kop en was bewusteloos. Tsja, wel goedkoop.![]()
ik moet minder medische dingen op reddit lezen
.. overweeg een prescan nu
hier vogel, voor jou: http://www.reddit.com/r/W(...)cut_open_with_knife/
backstory: http://nl.wikipedia.org/wiki/TeratoomChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Zie LoL forum voor praktische voorbeelden van rage
oh en TB
TB ken je wel zemmelChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
self taught game journalist, hij sponsort een StarCraft team (met zijn Youtube Money) en doet ook wel eens SC casting
http://www.youtube.com/user/TotalHalibut/videos?view=0
Hij kan meestal erg goed zijn standpunten verwoorden
Ken je toch wel kom op
Oh en hij heeft 2 titans in zijn pc zitten, en een fov slider fetish
Kan er iemand straks even op teamspeak (d4v1d.nl) komen? Ik wil even kijken of het werkt.. niet dat we straks tijdens UHC met een niet werkende teamspeak zitten.![]()
Oh en hij heeft ook Yogscast soort van ontdekt, die wat sneller gegroeid zijn dan zijn eigen kanaal
En TB is weer ontdekt door husky (starcraft)
zo dat was weer wat YouTube newsAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
omdat de persoon die het speelt iets leuks/interessants verteld denk ik.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
mensen kijken toch ook tv snap het punt nietquote:Op donderdag 18 april 2013 11:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan mag het wel verdomd interessant zijnAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Shaderon, pleur deze link eens overal waar nu d4v1d.nl staat
ts3.d4v1d.nl (klik maar eens)
Ondekte net dat dat kon
[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 11:44:03 ]![]()
Denk dat die laatste gozer heel hard knorrende geluidjes maakt terwijl hij het kleine meidje uit elkaar trekt.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh wow
http://imgur.com/a/lKfsW
Daar zitten schatjes bij![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Denk dat die laatste gozer heel hard knorrende geluidjes maakt terwijl hij het kleine meidje uit elkaar trekt.![]()
![]()
Je zult als fragiel achtienjarig meidje maar zo'n zware vetklep op je hebben liggen terwijl hij met zijn vettige worstenvingertjes in haar tere bloemknop rondwroet en grommende geluidjes maakt.![]()
En jij denkt daarover na...quote:Op donderdag 18 april 2013 11:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je zult als fragiel achtienjarig meidje maar zo'n zware vetklep op je hebben liggen terwijl hij met zijn vettige worstenvingertjes in haar tere bloemknop rondwroet en grommende geluidjes maakt._!
![]()
Heb je er ook één ge pre-ordered?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je zult als fragiel achtienjarig meidje maar zo'n zware vetklep op je hebben liggen terwijl hij met zijn vettige worstenvingertjes in haar tere bloemknop rondwroet en grommende geluidjes maakt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ééntje? Ik heb mijn shopping cart al vol met vijf meidjes maar zoek er nog twee om free shipping te krijgen.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Heb je er ook één ge pre-ordered?![]()
WHAT DE FUCK DIT DIKKE WIJF HAD EEN DODE KITTEN IN HAAR VETKWABBEN WAT DE FUCK WHAT DE FCK OEOEOEOEAAAAARGHGHGHG
http://www.bordom.net/vie(...)KITTEN_#.UW_D9dTCQdW![]()
wat.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
WHAT DE FUCK DIT DIKKE WIJF HAD EEN DODE KITTEN IN HAAR VETKWABBEN WAT DE FUCK WHAT DE FCK OEOEOEOEAAAAARGHGHGHG
Hoe de fuck heeft 'dat' een vriend?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
![]()
Heb je zo'n fetish van, volgens mij heet dat feeding o.i.d.
Die mannen willen dan iemand vetmesten en die vrouwen willen vetgemest worden![]()
Links ook?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn rechter- en linker hand![]()
wat de fuckquote:Op donderdag 18 april 2013 11:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb je zo'n fetish van, volgens mij heet dat feeding o.i.d.
Die mannen willen dan iemand vetmesten en die vrouwen willen vetgemest worden![]()
![]()
tofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 12:02:16 ]![]()
Ook wel spionen, en na twee jaar dan gaat ze weg en stuurt ze twee huur moordenaars langs.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee![]()
Dat zijn Amerikanen en hun Russische importbruidenFear is the grease of society.![]()
collega doet zijn ogen half dicht bij eten, en bij kouwen gaan ze mee Open en dicht met het kouwen.Fear is the grease of society.![]()
Die had ik net ookquote:Op donderdag 18 april 2013 12:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jongens deze reclame wil ik niet en hier heb ik niet op gezocht. Kutgoogle.
[ afbeelding ]Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Mooie observatie man.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:38 schreef vogelkooi het volgende:
collega doet zijn ogen half dicht bij eten, en bij kouwen gaan ze mee Open en dicht met het kouwen.![]()
"Baby's kunnen niet praten omdat hun stembanden nog niet werken, daarom huilen ze ook"
Die hoorde ik net voorbij komen..
![]()
![]()
Deze topicas gaan te snel jong/Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:25 schreef d4v1d het volgende:
"Baby's kunnen niet praten omdat hun stembanden nog niet werken, daarom huilen ze ook"
Die hoorde ik net voorbij komen..
![]()
![]()
Ja als je een nanny had en een schoonmaker en een personal trainer en een prive juf(die ook nog komt) Dan ben je een goede papa. Dus dat je dat allemaal betaald, dus zelf niks uitvoert. Owja als hij 17 is dat je samen bier gaat drinken en naar de hoeren.Fear is the grease of society.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik vraag mij soms af wat voor vader ik zou zijn. Vast een hele goede.![]()
![]()
Mensen zijn heel lief en je wilt ze best knuffelen, maar als je ze open maakt zijn ze toch best smerig.Fear is the grease of society.![]()
Mijn kat is een baas.. Hij liep net door de tuin met een heel vogelnest (zonder vogels..) in zijn bek
![]()
![]()
Middag, klote wind buiten
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
zolang die maar überhaupt leeg was: geen probleem.. heb zelf toch liever niet dat ze wat naar huis meenemenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:45 schreef d4v1d het volgende:
Mijn kat is een baas.. Hij liep net door de tuin met een heel vogelnest (zonder vogels..) in zijn bek
![]()
![]()
Ik liep net langs een bouwplaats en in ene een rukwind (inb4 aldie), zo al dat zand met een klap in m'n gezichtquote:![]()
Ik heb nu letterlijk minder zicht omdat de boeren de afgelopen weken diepploegden en het zand daarom los op de akkers ligt en daarvandaan rond waait.. Op mijn fietszadel lag de afgelopen dagen letterlijk des avonds altijd een hoopje zand dat daar in de loop van de dag verzameld was.![]()
PSV is geen voetbalclub maar een openluchtkantine voor werknemers uit de agrarische sector.
vond ik wel een mooie, weet verder niets over voetbalAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Shaderon doe me nog ff je youtube kanaaltje!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Hij komt sowieso niet binnen, dus ik laat hem lekker.. (Alhoewel hij soms door de onoplettendheid hier wel binnenkomt. )quote:Op donderdag 18 april 2013 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang die maar überhaupt leeg was: geen probleem.. heb zelf toch liever niet dat ze wat naar huis meenemen![]()
Lol wat. Onze kat is juist meestal binnenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij komt sowieso niet binnen, dus ik laat hem lekker.. (Alhoewel hij soms door de onoplettendheid hier wel binnenkomt. )![]()
Hij komt niet binnen met een prooi, of wat dan ook, in zijn bek..quote:Op donderdag 18 april 2013 14:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Lol wat. Onze kat is juist meestal binnen
Hij staat ook vaak beneden voor de tuindeur, wil die naar binnen. Dan loopt die met je mee naar boven en gaat ie er daar door het raam weer naar buiten![]()
![]()
![]()
Geen zin om terug te lezen, hoi.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
thanks broquote:Op donderdag 18 april 2013 14:53 schreef MineraalWater het volgende:
tl;dr er is niks gebeurd grgr plex
Graafschap is daar een betere vergelijking voor, weinig boeren meer in Eindhoven.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:09 schreef Ame_thyst het volgende:
PSV is geen voetbalclub maar een openluchtkantine voor werknemers uit de agrarische sector.
vond ik wel een mooie, weet verder niets over voetbal![]()
Al verwijderdquote:Op donderdag 18 april 2013 14:27 schreef AQuila360 het volgende:
Shaderon doe me nog ff je youtube kanaaltje!![]()
Wacht whut? zondag..?quote:
Dan heb ik fout gestemd.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Waren de meeste stemmen voor.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:00 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Wacht whut? zondag..?
Dan heb ik fout gestemd.![]()
maak anders een google form Daar vraag je dan de tijd + hun Minecraft en forum naam.quote:
Dan heb je dus gelijk de namen die mee kunnen doen, hoef je dat niet meer te achterhalen.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
maak anders een google form Daar vraag je dan de tijd + hun Minecraft en forum naam.
Dan heb je dus gelijk de namen die mee kunnen doen, hoef je dat niet meer te achterhalen.
OH HAHAHAAH IK HEB M VERKEERD INGEVULD HAHAHAHAH
Je bedoelde met tijd wanneer ik wil spelen, ik dacht gewoon 17.02
Team A
• bobbernaut (ign bobbernaut)
• Aldiewillentekaaprenvaren (ign bestemmingsplan)
•
Team B
• shaderon (ign remymine)
• Flufflez88
• plopkweker (ign dimdamian)
Team C
• d4v1d (ign dmbekker)
•
•
[ Bericht 5% gewijzigd door shaderon op 18-04-2013 17:19:20 ]![]()
Yeaaaaaah buddy!quote:
kiwi zou ook joinen op zondag, dimdamian dan nog. piekartz dacht ik?
flufflez van fok server. en dan blijft er 1 slot over voor ?![]()
is dat iemand van minecraftforum?quote:flufflez van fok serverIk geef zwaar de voorkeur niet bij hem in het team te zitten (tenzij die 14+ is ofzo en geen piepstem heeft
)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 17:20:12 ]![]()
komt uit '88 zit al bij onsquote:Op donderdag 18 april 2013 17:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
is dat iemand van minecraftforum?Ik geef zwaar de voorkeur niet bij hem in het team te zitten (tenzij die 14+ is ofzo en geen piepstem heeft
)
![]()
Hrmm Piek of Power in A?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:20 schreef shaderon het volgende:
dan komt powerkiwi / piekartz bij jou of team A. en moeten we nog 1 iemandOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
is dat iemand van minecraftforum?Ik geef zwaar de voorkeur niet bij hem in het team te zitten (tenzij die 14+ is ofzo en geen piepstem heeft
)
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Veel zand in de lucht, zadel zit er helemaal onder
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee moet nog #Justgirlythings ofzo bijquote:Op donderdag 18 april 2013 17:25 schreef d4v1d het volgende:
Ik wou een poging doen tot zo'n swag plaatje ()
[ afbeelding ]
Best goed gelukt toch?![]()
Ik kon dat logo daarvan niet los vindenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee moet nog #Justgirlythings ofzo bij(en hem uit een van die afbeeldingen knippen is teveel werk.)
![]()
Zijn er fietsen waarvan het zadel wel langer dan 1 week heel blijft ?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Veel zand in de lucht, zadel zit er helemaal onder
[ afbeelding ]Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
AlDie heb je bootschoenen aan of zijn dat oude vertrapte sneakers?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Of is het een slot?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Of toch een tuinslang?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
jawel johquote:Op donderdag 18 april 2013 17:34 schreef d4v1d het volgende:
Zal straks blijken dat niemand in team C wil![]()
![]()
Ik vind wel dat hun meestal mooie fonts hebbenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kon dat logo daarvan niet los vinden(en hem uit een van die afbeeldingen knippen is teveel werk.)
![]()
Is er een voordeel om bij de een of ander te gaan, of is het lood om oud ijzer?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:03 schreef shaderon het volgende:
[..]
Deal. Zet hem er zo op, ff eten. Wil je bij team d4v1d of bij team bobber![]()
Nouja kijk maar waar je bij wil
Team A
• Powerkiwi / piekartz (?)
Team B
• Flufflez88
Team C
• d4v1d (ign dmbekker)
• Flodder450 (ign Flodder450)
• Powerkiwi/Piekartz (?)
[ Bericht 4% gewijzigd door shaderon op 18-04-2013 18:39:36 ]![]()
OMG OMG OMG OMG KIES MIJ KIES MIJ KIES MIJ KIES MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!_________________!
![]()
Wordt dat doctor who nog leuker na s05e01?http://www.syfy.com/tinman/oz/
het staat erin, ben de map aan het heruploaden!quote:Op donderdag 18 april 2013 18:04 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Is er een voordeel om bij de een of ander te gaan, of is het lood om oud ijzer?![]()
is jullie muis ook zo ranzig?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Jaquote:Op donderdag 18 april 2013 18:44 schreef d4v1d het volgende:
kan iemand even teamspeak helpen testen? Ik wil zondag niet een niet-werkende server hebben![]()
Waarom.?quote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ieder team nu bekend?
We moeten ook even een teamnaam bedenken @ team C
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 19:21:08 ]![]()
Team A: Wonderfull BroniesOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
niet toegestaan. gaat sowieso cheaten opleveren via TS
dood = leave. wel ga ik het filmen en jij ook dus hebben we al perspectieven van 2 teams. Misschien kan bobber voor team A filmen?![]()
En als je het nou zo doet?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:35 schreef shaderon het volgende:
dood = leave. wel ga ik het filmen en jij ook dus hebben we al perspectieven van 2 teams. Misschien kan bobber voor team A filmen?![]()
![]()
True that.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:36 schreef shaderon het volgende:
Noes. even switchen en je vertelt zo een paar coords, of via andere chat dingen![]()
ik zie die term nu vaak langskomen, maar wtf is UHC?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:16 schreef shaderon het volgende:
UHC Start: zondag 21 april 20:00. Server open vanaf 19:50![]()
Was ik wel van plan jaquote:Op donderdag 18 april 2013 19:35 schreef shaderon het volgende:
dood = leave. wel ga ik het filmen en jij ook dus hebben we al perspectieven van 2 teams. Misschien kan bobber voor team A filmen?
Moet alleen ff uitvinden hoe ik dan mijn microfoon + TS en MC kan opnemen. Weet iemand hoe dat kan met Fraps?
nvm staat er gewoon, voordat we gaan spelen wil ik dat wel even uittesten..
Maar als ik al 10 min film met Fraps heb ik al 1/2 GB aan film... Laat staan 3 uur?!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie die term nu vaak langskomen, maar wtf is UHC?
Wat houdt dit in?
We gaan met FOK!kers minecraft hardcore survival (UHC) doen dit weekend.
De regels zijn als volgt:
• Je hebt maar 1 leven, ga je dood? Dan moet je de game leaven. (Misschien spectater mode)
• Je kunt alleen healen met healingpotions en goldenappels (goldenappels geven 2 hartjes)
Je healt dus niet van food, maar hier kun je wel dood van gaan!
• Branchmining is verboden! Alleen caving om het een beetje uitdagend te houden. Je mag wel trappen maken naar beneden om caves te zoeken.
• Je mag de game niet leaven, wel kun je natuurlijk afk zijn en jezelf ingraven. Leave je wel dan wordt dit gerekend als doodgaan en moet je de game leaven.
• Mods zijn verboden, iedereen speelt met vanilla minecraft!
Het doel:
Het doel is om de enderdragon te killen. Heb je dit als eerste gedaan dan win je met je team.
Is iedereen dood en is de enderdragon nog niet gekillt? Dan wint de enderdragon!
Meer info:
We zijn van plan om 3 uur achter elkaar te spelen. Duurt het langer? Dan pauzeren we, stoppen we de server en gaan we op een ander moment verder!
IP:
fokcraft.nl:25597
Gaat open 10 minuten voor start. Start 19:00
Teamspeak:
ts.fokcraft.nl
Zondag de 21e
Team A
•
Team B
• Hans1988 (ign Flufflez88)
Team C
• d4v1d (ign dmbekker)
• Flodder450 (ign Flodder450)
•
Team D ondertussen?!
Nog in te delen: exentric, piekartz, tuutchips![]()
"record windows sound."quote:Op donderdag 18 april 2013 20:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Was ik wel van plan ja
Moet alleen ff uitvinden hoe ik dan mijn microfoon + TS en MC kan opnemen. Weet iemand hoe dat kan met Fraps?
nvm staat er gewoon, voordat we gaan spelen wil ik dat wel even uittesten..
Maar als ik al 10 min film met Fraps heb ik al 1/2 GB aan film... Laat staan 3 uur?!
En idd, fraps kent geen compressie..
Na het opnemen gewoon even compressie opzetten.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 20:20:35 ]![]()
Start vind ik wel een beetje gay, dan zijn we dus pas om 11 uur klaar, en het is op een zondag avond..
Ja noem me klein kindje, maar ik ga niet tot 11 minecraften.. Begin gewoon om 6 uur ofzoOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Na het opnemen gewoon even compressie opzetten.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:20 schreef bobbernaut het volgende:
Start vind ik wel een beetje gay, dan zijn we dus pas om 11 uur klaar, en het is op een zondag avond..
Ja noem me klein kindje, maar ik ga niet tot 11 minecraften.. Begin gewoon om 6 uur ofzo![]()
JA WAT EDIT JE DAN MIETJEquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Fraps slaat avi bestanden op, gewoon ruw avi. Dit is heel groot..quote:
hierna kan je bijvoorbeeld in je bewerkingsprogramma hem bewerken en dan exporteren met een compressie erop. Daardoor heb je misschien nog maar 800 MB ruimte nodig.![]()
Maar, het probleem is dat om 6 uur de helft nog moet avondeten.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 20:23:07 ]![]()
Ja oke, maar dat is 3 uur film, dus als 10 minuten 2 GB is dan heb ik fucking 36 GB aan film, wat ik daarna weer moet renderenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Fraps slaat avi bestanden op, gewoon ruw avi. Dit is heel groot..
hierna kan je bijvoorbeeld in je bewerkingsprogramma hem bewerken en dan exporteren met een compressie erop. Daardoor heb je misschien nog maar 800 MB ruimte nodig.
En hoezo zal ik het filmen? Denk je iemand gaat 3 uur lang kijken?!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mja mja, 7 uur max, of we beginnen in de middag al en dan in de avond verder?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:22 schreef d4v1d het volgende:
Maar, het probleem is dat om 6 uur de helft nog moet avondeten.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
kwam uit de poll dat de meeste savonds wilden spelenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mja mja, 7 uur max, of we beginnen in de middag al en dan in de avond verder?![]()
Gewoon om 3/4 al beginnen, 1/2 uurtjes en dan om 7 weer verder?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
De leuke stukjes eruit knippen.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is 3 uur film, dus als 10 minuten 2 GB is dan heb ik fucking 36 GB aan film, wat ik daarna weer moet renderen
En hoezo zal ik het filmen? Denk je iemand gaat 3 uur lang kijken?!
Als ik zin heb dan mogen jullie het naar mij sturen en dan zorg ik misschien wel voor alle stukjes samen in een filmpje van +/- 30 tot 60 minuten. gewoon alle goede/faal () momenten.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 20:24:36 ]![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De leuke stukjes eruit knippen.
Als ik zin heb dan mogen jullie het naar mij sturen en dan zorg ik misschien wel voor alle stukjes samen in een filmpje van +/- 30 tot 60 minuten. gewoon alle goede/faal () momenten.
Dat gaat dus wel even duren, ik kijk wat ik kan doen
je kan ook met format factory hem converteren naar iets met compressie.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]Dat gaat dus wel even duren, ik kijk wat ik kan doen
maargoed, dat duurt dan wss ook tering lang![]()
![]()
je gooit de losse filmpjes gewoon in sony vegas oid en die rendert dat hele ding naar nog maar een paar gb![]()
Post geplaatst op Reddit, van 985 karma ga ik sws naar 980
Gaat die Reddit homo "Rule 1." plaatsen, HOMO WAT HEEFT DAT IN GODSNAAM MET MIJN PLAATJE TE MAKENOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Reddit is het nieuwe 9Gag
Rule 1 op /r/gaming:quote:Op donderdag 18 april 2013 20:39 schreef bobbernaut het volgende:
Gaat die Reddit homo "Rule 1." plaatsen, HOMO WAT HEEFT DAT IN GODSNAAM MET MIJN PLAATJE TE MAKENVervolgens plaats je een confession bear met "I hate steampunk". Valt gewoon onder de image macros/memes.quote:Submissions must be directly gaming-related. Thus, image macros/memes like Scumbag Steve, Good Guy Greg, etc. will be removed. Something that "reminds you of a game", or "looks like something from a game" is also not an appropriate submission; similarly, reaction GIFs are also not appropriate as submissions.![]()
Ik post zelden iets, er is nu ook echt veels te veel repost op Reddit hoor..quote:Op donderdag 18 april 2013 20:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Met personen zoals jouw erop wel jaHey, stalkerquote:Op donderdag 18 april 2013 20:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Rule 1 op /r/gaming:
[..]
Vervolgens plaats je een confession bear met "I hate steampunk". Valt gewoon onder de image macros/memes.
hee kiwi doe je mee zondag avond? moet je even kijken welk team, staat hier een paar posts boven ergensquote:Op donderdag 18 april 2013 20:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Rule 1 op /r/gaming:
[..]
Vervolgens plaats je een confession bear met "I hate steampunk". Valt gewoon onder de image macros/memes.![]()
ja zeg jij maakt een post waarin je zeikt over Reddit, reddit.com/u/bobbernaut is snel getypt hequote:Op donderdag 18 april 2013 20:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik post zelden iets, er is nu ook echt veels te veel repost op Reddit hoor..
[..]
Hey, stalker![]()
![]()
moet even kijken of het dan uitkomt, heb namelijk veel shit te doen dit weekend. Ik ga het in ieder geval proberen.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
hee kiwi doe je mee zondag avond? moet je even kijken welk team, staat hier een paar posts boven ergens![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:44 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ja zeg jij maakt een post waarin je zeikt over Reddit, reddit.com/u/bobbernaut is snel getypt he
Ik plaats m wel in /r/adviceanimals, of is dat OOK niet goed?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Beter post jij gewoon niets, dan kom ik die zooi ook niet tegen als ik me die ene keer per jaar zo verveel dat ik op reddit rond ga neuzen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:46 schreef TJV het volgende:
Beter post jij gewoon niets, dan kom ik die zooi ook niet tegen als ik me die ene keer per jaar zo verveel dat ik op reddit rond ga neuzen.
Die "LOOK WHAT I FOUND TODAY" posts zijn echt het ergs
je zult het niet tegenkomen hoor, alles wat hij post wordt keihard gedownvotequote:Op donderdag 18 april 2013 20:46 schreef TJV het volgende:
Beter post jij gewoon niets, dan kom ik die zooi ook niet tegen als ik me die ene keer per jaar zo verveel dat ik op reddit rond ga neuzen.![]()
![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 20:48 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
je zult het niet tegenkomen hoor, alles wat hij post wordt keihard gedownvoteOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
http://www.reddit.com/user/bobbernaut/submitted/
nou indrukwekkend hoor
en die onderste post is gelogen.![]()
Die kerk stond vol met bordjes van mij met gemene teksten, was volgens mij de laatste server met de larpertjes. Bobber, je bent een hoertje.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Mawfawking karmawhoringquote:Op donderdag 18 april 2013 20:51 schreef tuut-chips het volgende:
http://www.reddit.com/user/bobbernaut/submitted/
nou indrukwekkend hoor
en die onderste post is gelogen.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hey, mijn eerste post ooitquote:Op donderdag 18 april 2013 20:53 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
en er dan nog slecht in zijn ook
EN ik post nauwelijks wat dus ga niet hatenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Posten voor karma is gewoon dom. Yay betekenisloze internetpuntenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:55 schreef MineraalWater het volgende:
Nja, Dat van mij is niet veul beter. Post teminste niet veel onzin![]()
![]()
Gewoon een beetje meedoen is veel leuker, en als je dan af en toe een comment/post hebt die een beetje geupvote wordt is dat een leuke bonus.![]()
Dat doe ik nietquote:Op donderdag 18 april 2013 20:56 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Posten voor karma is gewoon dom. Yay betekenisloze internetpunten![]()
Mja wat boeit het nou wat ik doe, ik heb misschien iets van 15 postsquote:Op donderdag 18 april 2013 20:56 schreef tuut-chips het volgende:
Gewoon een beetje meedoen is veel leuker, en als je dan af en toe een comment/post hebt die een beetje geupvote wordt is dat een leuke bonus.
8 posts maar lolOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Looking for a multiplayer game for 8+ friends. (self.gamingsuggestions)
Giveaway two 20,000 NX worth of items redeemable codes. (self.Vindictus)
I can't play online or with my friends. (self.Borderlands2)
Giving away 2 Playstation Plus codes for 30 days. [CC needed!] (self.PS3)
Old keyboard questions. (self.keyboards)
Disko Matique - Freshman EP (soundcloud.com)
[H]66% Call Of Duty: Modern Warfare 2 (self.steamtrades)
Massive BlockLag Minecraft 1.0! (self.Minecraft)
Upgrade for my "Old" PC. (200+ euro's A.K.A 300$) (self.hardware)![]()
Treyarch screws Black Ops II preorders over by removing the preorder bonus Nuketown 2025 from public playlists 6 days after the games release (i.imgur.com)
(5737|3965) 4 maanden geleden geplaatst door Powerkiwi in gaming
726 reactiesdelenopslaanverbergenverwijderennsfw[l+c]
1568
My school didn't really think this through... (imgur.com)
(3554|1987) 2 maanden geleden geplaatst door Powerkiwi in funny
71 reactiesdelenopslaanverbergenverwijderennsfw[l+c]
1048
Treyarch screws Black Ops II preorders over by making the preorder bonus, Nuketown 2025, unavailable in public playlists only 6 days after the games release. [RES ignored duplicate image] (i.imgur.com)
(1793|742) 4 maanden geleden geplaatst door Powerkiwi in Games
415 reactiesdelenopslaanverbergenverwijderennsfw[l+c]
110
It was raining cats and dogs on our server today! (i.imgur.com)
(197|89) 1 jaar geleden geplaatst door Powerkiwi in Minecraft
15 reactiesdelenopslaanverbergenverwijderennsfwflair[l+c]
81
Central "I have the game AMA" thread (self.blackops2)
(93|14) 5 maanden geleden geplaatst door Powerkiwi in blackops2
295 reactiesdelenopslaanverbergenverwijderennsfw[l=c]
43
Jesse selling meth to Creed (The Office) - [0:35] (youtube.com)
(57|14) 2 maanden geleden geplaatst door Powerkiwi in breakingbad
2 reactiesdelenopslaanverbergenverwijderennsfwflair[l+c]
21
Apparently Treyarch DOES listen to the community. Nuketown 2025 playlist is back! (i.imgur.com)
(52|28) 4 maanden geleden geplaatst door Powerkiwi in gaming
12 reactiesdelenopslaanverbergenverwijderennsfw[l+c]
13
Best multiplayer iPad game? (self.ipad)
(18|5) 1 jaar geleden geplaatst door Powerkiwi in ipad
25 reactiesdelenopslaanverbergenverwijderennsfw[l=c]
8
TIL the US Army trained dolphins to recover bodies from airplane crashes and shipwrecks (en.wikipedia.org)
(11|2) 9 maanden geleden geplaatst door Powerkiwi in todayilearned
reagerendelenopslaanverbergenverwijderennsfw[l+c]
8
Sniping is really easy. (self.mw3)
(13|5) 1 jaar geleden geplaatst* door Powerkiwi in mw3
18 reactiesdelenopslaanverbergenverwijderennsfw[l=c]
7
So this happened in Amsterdam last summer... (i.imgur.com)
(8|3) 1 maand geleden geplaatst door Powerkiwi in pics
6
Ran over this little guy yesterday, isn't he cute? (self.circlejerk)
(8|2) 9 maanden geleden geplaatst door Powerkiwi in circlejerk
reagerendelenopslaanverbergenverwijderennsfw[l=c]
6
[PiF] BastionClosed (self.playitforward)
(9|2) 10 maanden geleden geplaatst* door Powerkiwi in playitforward
19 reactiesdelenopslaanverbergenverwijderennsfwflair[l=c]
4
This was in my local newspapers' "What is this object?" section. (Dutch newspaper) (i.imgur.com)
(4|0) 1 maand geleden geplaatst door Powerkiwi in trees
2 reactiesdelenopslaanverbergenverwijderennsfw[l+c]
6
Disappointments of 2012? (self.hiphopheads)
(6|1) 4 maanden geleden geplaatst door Powerkiwi in hiphopheads
16 reactiesdelenopslaanverbergenverwijderennsfw[l=c]
3
I found this le little guy le gem yesterday (self.circlejerk)
(5|1) 7 maanden geleden geplaatst door Powerkiwi in circlejerk
reagerendelenopslaanverbergenverwijderennsfw[l=c]
4
The best pun thread I've ever seen on Youtube! (i.imgur.com)
(9|5) 10 maanden geleden geplaatst door Powerkiwi in funny
1 reactiedelenopslaanverbergenverwijderennsfw[l+c]
3
Poor Brian (m.quickmeme.com)
(7|4) 11 maanden geleden geplaatst door Powerkiwi in AdviceAnimals
2
So this happened in Amsterdam last summer... [RES ignored duplicate image] (i.imgur.com)
(7|4) 1 maand geleden geplaatst door Powerkiwi in funny
3 reactiesdelenopslaanverbergenverwijderennsfw[l+c]
2
[H] Bioshock Franchise Pack [W] Chivalry: Medieval Warfare ($10 on GMG), offers. (self.SteamGameSwap)
(2|0) 3 maanden geleden geplaatst door Powerkiwi in SteamGameSwap
7 reactiesdelenopslaanverbergenverwijderennsfw[l=c]
2
[H] Arkham City GOTY, HL2:E1, 7x DotA 2 [W] Offers (self.SteamGameSwap)
(2|0) 4 maanden geleden geplaatst door Powerkiwi in SteamGameSwap
6 reactiesdelenopslaanverbergenverwijderennsfw[l=c]
2
I have a condition that makes my pupil have the shape of a boob. (self.circlejerk)
(3|1) 7 maanden geleden geplaatst door Powerkiwi in circlejerk
1 reactiedelenopslaanverbergenverwijderennsfw[l=c]
2
[H] Paypal [W] Oh So Fine bundle (self.SteamGameSwap)
(2|0) 11 maanden geleden geplaatst door Powerkiwi in SteamGameSwap
4 reactiesdelenopslaanverbergenverwijderennsfw[l=c]
2
[H] MW2, Portal, Portal 2 [W] Minecraft, Offers (self.SteamGameSwap)
(2|0) 11 maanden geleden geplaatst door Powerkiwi in SteamGameSwap
25 reactiesdelenopslaanverbergenverwijderennsfw[l=c]
2
[H] MW2, Borderlands, Portal, more [W] Gotham City Imposters, GTA IV Complete or Episodes (self.SteamGameSwap)
(2|0) 1 jaar geleden geplaatst* door Powerkiwi in SteamGameSwap
5 reactiesdelenopslaanverbergenverwijderennsfw[l=c]![]()
Oh wacht ik heb meer gepostOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dit is wat ik geplaatst heb:
gesorteerd op: nieuw
0
What I think when I see modded stuff on /r/Gaming (qkme.me)
9 minuten geleden geplaatst door bobbernaut in AdviceAnimals
reagerendelenopslaanverbergenverwijderennsfw
439
I thought I'd give it a shot toopc (i.imgur.com)
1 maand geleden geplaatst door bobbernaut in Minecraft
46 reactiesdelenopslaanverbergenverwijderennsfwflair
0
Zombie Smash! (S3E10) (imgur.com)
1 maand geleden geplaatst door bobbernaut in thewalkingdead
reagerendelenopslaanverbergenverwijderennsfwflair
0
The truth about babies (qkme.me)
1 maand geleden geplaatst door bobbernaut in AdviceAnimals
0
TIL that a random girl on Youtube is in some Skrillex songs! (youtube.com)
3 maanden geleden geplaatst door bobbernaut in todayilearned
0
I just made this, please give your opinion and tips?(youtube.com)
5 maanden geleden geplaatst door bobbernaut in Minecraft
2 reactiesdelenopslaanverbergenverwijderennsfwflair
0
How to make a T-Flop in 30 seconds. (youtube.com)
6 maanden geleden geplaatst door bobbernaut in Minecraft
reagerendelenopslaanverbergenverwijderennsfwflair
844
Why I love playing Minecraft with my brother (i.imgur.com)
7 maanden geleden geplaatst door bobbernaut in Minecraft
46 reactiesdelenopslaanverbergenverwijderennsfwflairOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
TIL You can use light-green wool or purple wool as a "green screen" if you want to take no-background screenshots. door Chibichubain Minecraft
[–]bobbernaut 3 punten 9 dagen geleden
Just retexture sponge to limish green.
permalinkcontextvolledige reactiesverwijderen
Any experience with minecrafted.net? door Dov_redditin Minecraft
[–]bobbernaut 2 punten 1 maand geleden
If it is just a server for 3 friends, then just host it yourself!It isn't that hard to do
I thought I'd give it a shot toodoor bobbernautin Minecraft
[–]bobbernaut[S] 1 punt 1 maand geleden
Really!? Thanks! haha!
I had my husband arrested last month for sexually molesting our daughter. AMAA door AIbiTheRacistDragonin IAmA
[–]bobbernaut -2 punten 1 maand geleden
Colby2013!
Too soon?
IAmA Dutch Pharmacy student, currently doing his final year. Ask me Anything! door LucoBuckin IAmA
[–]bobbernaut 2 punten 1 maand geleden
Welk profiel heb je gekozen? Natuur en gezondheid?
Wich profile did you choose? Nature and health? Lol idk, it's Dutch so yeah.
My grandfather built us a mailbox that looks just like our house. Actually it looks nicer than our house. door kingoftheSAPsin pics
[–]bobbernaut 1 punt 2 maanden geleden
This reminds me of the mailbox a guy in "Rocket Power" had!
What are some illegal things you do on a daily basis that you think are okay to do? door xwqin AskReddit
Yo momma!
Nah, driving through red light?
If you could tell your life story in three words, what would you say? door qaiedin AskReddit
I am legend. I survived 2012. I am born.
Hey Reddit, whats the highest calorie food you've had? door QQQQmorein AskReddit
YO MAMA
naahh jk, I think mac 'n cheese
You have 2 hours to catch a flight to anywhere in the world, for free, for a week. Where to? door squaloridin AskReddit
I would go to London, but that's what I should do. Or I would go to New York / California.
What food do you think is overrated or you just don't like despite it being very popular. door SpeedyMcG24in AskReddit
[–]bobbernaut 4 punten 2 maanden geleden
Starbucks.
You have 2 hours to catch a flight to anywhere in the world, for free, for a week. Where to? door squaloridin AskReddit
[–]bobbernaut 2 punten 2 maanden geleden
Mehh, Amsterdam isn't that special..
edit: source, I live in the Netherlands, went to Amsterdam a few times, mehh.
Got through half the pizza before we realized Papa John's forgot something... door mahlerbonein WTF
[–]bobbernaut 2 punten 3 maanden geleden
This ain't WTF, this belongs to /r/pics...
What is the best combination of soft drinks that you've discovered? door treeinthewindin AskReddit
[–]bobbernaut 1 punt 3 maanden geleden
Orange juice and coke!
What is the thing you want to see most in your own lifetime? door mac_city_bitchin AskReddit
Hot (naked) women.
What are some invaluable skills everyone should learn that might come in handy? door Tipsy_Penguinin AskReddit
Grammar.
I am a 16 year old that hasn't masturbaited in four months. Ask me anything door NotThatCoolOfAGuyin IAmA
No.
I am from Holland and ILI St. Petersburg, Russia. AMA door russiandutchwomanin ILiveIn
[–]bobbernaut 2 punten 4 maanden geleden
Ik vind kaas niet zo lekker.. Ben ik nu geen kaaskop meer?
If you could go back in time just 3 years, what is the one thing you would tell yourself? door Blame_The_Catsin AskReddit
Make homework, pay more attention in school.
If you could forget playing one game, which would it be and why? door theexterminatin gaming
[–]bobbernaut 1 punt 4 maanden geleden
I don't know, I think it was from those guys with a high pitch voice and they talk British. I hate those guys, they aren't funny.
If you could forget playing one game, which would it be and why? door theexterminatin gaming
Minecraft, I still remember that I didn't knew what to do on the first day. Then I watched a 30 min. Machinima video, and after that, I knew how to make a pickaxe -_____-
But I want to forget Minecraft because I would like to have a fresh start
My uncle got to pick his birthday, and my dad lied to us about his age so we never got to celebrate his 60th birthday. What weird things have you learned about your families history? door amadea56in AskReddit
Aaaaand my brains exploded .__.
Skyler White from Breaking Bad is in my opinion the most annoying character who has ever been on TV. Who is the worst character you know of reddit? door rodabullenin AskReddit
Lori, The walking dead.
I am a 20 year old website developer working at Rob Dyrdeks Fantasy Factory. AMA door jakiestfuin IAmA
But she is the receptionist? Or is she only the receptionist or the show?
I am a 20 year old website developer working at Rob Dyrdeks Fantasy Factory. AMA door jakiestfuin IAmA
Oh, you haven't really met Chanel, is The factory so big that you never see her?
woah thanks for commenting! And yeah i really understand why you wouldn't bother Rob for it haha, it was a weird question
What is the weirdest thing you've done in the Fantasy Factory?
Just logged in for this! I'm from the Netherlands so if I make grammar mistakes please don't grammar nazi on me
Ontopic: Do you skate? And if you do, do you skate on the park?
Weird question, can you get Rob to make a picture with a paper with my name on it? Haha Or something else?
Thanks for the AMAA!!
I did it! Beat the Wither & built a full-size Beacon on Hardcore (100% Legit, no mods, SSP Harcore) [Album] door Jov_Westin Minecraft
[–]bobbernaut 0 punten 5 maanden geleden
LOL the map looks like a penis
Proof: http://i.imgur.com/ecNbkh.png
Funniest ban stories? door Rainbow_Doshin Minecraft
[–]bobbernaut 7 punten 6 maanden geleden
I was looking around a server, I sai : The portal isn't working. He said: Your head isn't working. I said: Your dad's condom didn't worked.
Bobbernaut has been banned.
This is a true story
Why I love playing Minecraft with my brother door bobbernautin Minecraft
[–]bobbernaut[S] 1 punt 7 maanden geleden
Do you want to see the buildings?
The guy's wife destroying his computers reminded me of this... door [deleted]in pics
[–]bobbernaut 4 punten 7 maanden geleden
WHY did she threw it off a balcony?!
What if GF cheats? door bobbernautin AskReddit
[–]bobbernaut -4 punten 7 maanden geleden
It is not real, just wondering what you guys would do
Less water in desert biomes (and maybe once in a while an oasis?). door Datdusin minecraftsuggestions
[–]bobbernaut 4 punten 8 maanden geleden
with palmtrees!
Dat in totaal gereageerd.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: