Alles voor de wetenschap.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:50 schreef aurora777 het volgende:
Mijn vriend en ik delen totaal niet dezelfde interesses. Ik hou van lezen en wetenschap. Hij houdt van voetbal en marketing voor de rest interesseert hem weinig tot niets. Wanneer ik interessante dingen gelezen heb, althans ik vind het interessant, en ik wil het met hem daarover hebben om een beetje van gedachte te wisselen dan kijkt hij ongeïnteresseerd en zegt dan sorry maar dat interesseert me niet. Denk aan onderwerpen als oerknal, evolutie, algemene geschiedenis,
en biologie. Ik begrijp gewoon niet dat iemand daar niet in geïnteresseerd kan zijn. We zijn nu twee jaar samen en wonen sinds een jaar samen. Ik ben 26 en hij 37. Ik vraag me nu wel af of ik met iemand oud wil worden die wel 5 uur voetbal kan kijken en niet met mij over "interessante" dingen kan spreken.
Jullie tips?
Many thanks!
Tsja, goede vraag maar in het begin viel het niet zo op. Waarschijnlijk omdat we het eerste jaar met name veel over elkaar te vertellen hadden en we nog vol op aan het feesten waren. Inmiddels ben ik van Maastricht naar Heemstede verhuisd en nu we elkaar iedere dag zien valt het pas echt op hoe weinig hij geïnteresseerd is in wetenschappen en aanverwante onderwerpen.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
maar komt dit als een verrassing dan?
En er dus schijnbaar ook geen moeite voor doet om zich er een klein beetje voor te interesseren......quote:Op woensdag 17 april 2013 19:57 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Tsja, goede vraag maar in het begin viel het niet zo op. Waarschijnlijk omdat we het eerste jaar met name veel over elkaar te vertellen hadden en we nog vol op aan het feesten waren. Inmiddels ben ik van Maastricht naar Heemstede verhuisd en nu we elkaar iedere dag zien valt het pas echt op hoe weinig hij geïnteresseerd is in wetenschappen en aanverwante onderwerpen.
Dat komt vast omdat je hem elke dag aan zijn kop zeikt over Einstein enz,quote:Op woensdag 17 april 2013 19:57 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Tsja, goede vraag maar in het begin viel het niet zo op. Waarschijnlijk omdat we het eerste jaar met name veel over elkaar te vertellen hadden en we nog vol op aan het feesten waren. Inmiddels ben ik van Maastricht naar Heemstede verhuisd en nu we elkaar iedere dag zien valt het pas echt op hoe weinig hij geïnteresseerd is in wetenschappen en aanverwante onderwerpen.
nou, zal serieus antwoorden dan. ik heb een vriendin die erg intelligent is. haar vriend is beduidend minder intelligent, en hun interesses liggen ook mijlenver uit elkaar.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:57 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Zo radicaal wil ik het niet aanpakken. Maar het stoort! Hij irriteert zich ook aan mij wanneer ik over bepaalde onderwerpen veel weet zegt hij "och, dat heb je natuurlijk weer ergens gelezen dus dan zal het wel waar zijn". Heel vervelend!quote:Op woensdag 17 april 2013 19:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dus omdat jullie verschillende interesses hebben is hij vast weer de lul?
AGD topic.
Ben jij wel geinteresseerd in zijn voetbal dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:57 schreef aurora777 het volgende:
[..]
ik hoor het al, match made in heavenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:00 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Zo radicaal wil ik het niet aanpakken. Maar het stoort! Hij irriteert zich ook aan mij wanneer ik over bepaalde onderwerpen veel weet zegt hij "och, dat heb je natuurlijk weer ergens gelezen dus dan zal het wel waar zijn". Heel vervelend!
Dus jouw tip, voor haar, is om zwanger te worden?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nou, zal serieus antwoorden dan. ik heb een vriendin die erg intelligent is. haar vriend is beduidend minder intelligent, en hun interesses liggen ook mijlenver uit elkaar.
ik heb haar wel eens gevraagd hoe ze dat volhoudt, want het moet toch best lastig zijn als er eigenlijk niets is waar je samen over kunt praten, of niets dat je samen kunt ondernemen.
Ze zei dat ze, wat ze mist bij hem, bij vrienden en vriendinnen zoekt. ze heeft ook wel eens gezegd (toen ze dronken was) dat ze het uitgemaakt zou hebben, ware het niet dat ze spontaan zwanger werd.
hoe het ook zij, ze zijn nog steeds bij elkaar een goede 13 jaar later, al hebben ze wel 3 kinderen inmiddels, en dus toch iets om over te praten.
als ze graag een lange relatie wil wel jaquote:Op woensdag 17 april 2013 20:02 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Dus jouw tip, voor haar, is om zwanger te worden?
Spontaan zelfsquote:Op woensdag 17 april 2013 20:02 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Dus jouw tip, voor haar, is om zwanger te worden?
Haha, het komt dramatischer over dan het lijkt. Hij is voor de rest de beste partner die je jezelf als vrouw kunt wensen. Kookt, neemt me mee op vakantie, koopt Louboutins voor me wanneer hij mooie tegenkomt, heeft mij een auto gekocht omdat hij het zielig vond dat ik door mijn verhuizing auto moest teruggeven aan werkgever.. Zo kan ik nog wel even doorgaan.. Maar ik ben heel erg leergierig en nieuwsgierig en dat je dat niet met je partner kan delen... Tjsa, dat knaagt..quote:Op woensdag 17 april 2013 20:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik hoor het al, match made in heaven
ja, anders ziet die man het aankomen van te voren, en dan zorgt hij wel dat hij op tijd weg is natuurlijkquote:
hij koopt zijn iq dus gewoon af met cadeautjes, prima toch?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:05 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Haha, het komt dramatischer over dan het lijkt. Hij is voor de rest de beste partner die je jezelf als vrouw kunt wensen. Kookt, neemt me mee op vakantie, koopt Louboutins voor me wanneer hij mooie tegenkomt, heeft mij een auto gekocht omdat hij het zielig vond dat ik door mijn verhuizing auto moest teruggeven aan werkgever.. Zo kan ik nog wel even doorgaan.. Maar ik ben heel erg leergierig en nieuwsgierig en dat je dat niet met je partner kan delen... Tjsa, dat knaagt..
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:05 schreef aurora777 het volgende:
Hij is voor de rest de beste partner die je jezelf als vrouw kunt wensen. Kookt, neemt me mee op vakantie, koopt Louboutins voor me wanneer hij mooie tegenkomt, heeft mij een auto gekocht omdat hij het zielig vond dat ik door mijn verhuizing auto moest teruggeven aan werkgever
Hij trekt flink de portemonnee voor je! Klinkt als een solide basis voor een langdurige relatie!quote:Op woensdag 17 april 2013 20:05 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Haha, het komt dramatischer over dan het lijkt. Hij is voor de rest de beste partner die je jezelf als vrouw kunt wensen. Kookt, neemt me mee op vakantie, koopt Louboutins voor me wanneer hij mooie tegenkomt, heeft mij een auto gekocht omdat hij het zielig vond dat ik door mijn verhuizing auto moest teruggeven aan werkgever.. Zo kan ik nog wel even doorgaan.. Maar ik ben heel erg leergierig en nieuwsgierig en dat je dat niet met je partner kan delen... Tjsa, dat knaagt..
oh, dan moet je helemaal aan de kinderen gaan, ben je in elk geval de komende 18 jaar van een inkomen verzekerdquote:Op woensdag 17 april 2013 20:05 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Als die portomonnee zich blijft vullen welquote:Op woensdag 17 april 2013 20:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij trekt flink de portemonnee voor je! Klinkt als een solide basis voor een langdurige relatie!
en dit.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hij koopt zijn iq dus gewoon af met cadeautjes, prima toch?
Haha, tsja wat dat betreft heeft hij niets te klagen. Hij heeft zijn zaakjes wel in orde.. Ook zonder hoge opleiding is hij goed terecht gekomen. Maar hij is LUI, slaapt drie uur per dag langer dan ik. Drinkt 3 flessen wodka per week en kijkt iedere avond voetbal waar ik trouwens nooit over zeur. Neemt niet weg dat ik het een gigantische afknapper vind.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hij koopt zijn iq dus gewoon af met cadeautjes, prima toch?
Nu laat je het weer dramatisch over komen... Dramatischer dan het lijkt?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:05 schreef aurora777 het volgende:
[..]
dus het probleem was eigenlijk niet het probleem, zijn levensstijl is het probleemquote:Op woensdag 17 april 2013 20:09 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Haha, tsja wat dat betreft heeft hij niets te klagen. Hij heeft zijn zaakjes wel in orde.. Ook zonder hoge opleiding is hij goed terecht gekomen. Maar hij is LUI, slaapt drie uur per dag langer dan ik. Drinkt 3 flessen wodka per week en kijkt iedere avond voetbal waar ik trouwens nooit over zeur. Neemt niet weg dat ik het een gigantische afknapper vind.
Het is een dilemma! Heel lief en zorgzaam maar zo lui en ongeïnteresseerd... Ben trouwens zelden een man tegengekomen die van lezen, wetenschap en filosoferen houdt dus ergens weet ik dat ik niet moet zeiken maar het is zo'n leeg gat voor me. Mijn vriendinnen en familie wonen in Maastricht dat is ook een gemis en hij lijkt niet in staat dat gat te kunnen opvullen..quote:Op woensdag 17 april 2013 20:10 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Nu laat je het weer dramatisch over komen... Dramatischer dan het lijkt?
Dat "knagen" verandert straks in hele happen... of zo...
En jij trekt te snel conclusies... Valkuil!quote:Op woensdag 17 april 2013 20:12 schreef Seam het volgende:
wat een walgelijk topic zeg. Vrouw is een ordinaire golddigger en ook nog eens een zeikwijf.
Dan begeef je je in de verkeerde kringen.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:13 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Ben trouwens zelden een man tegengekomen die van lezen, wetenschap en filosoferen houdt
Ach, wie wil er slaap als je louboutins hebt?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus het probleem was eigenlijk niet het probleem, zijn levensstijl is het probleem
en dat jij jaloers bent dat hij langer slaapt natuurlijk
er is vast wel een of ander wetenschapsclubje bij jou in de buurt, of een filosofieworkshop of weet ik het. of ga bij de mensa.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:13 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Het is een dilemma! Heel lief en zorgzaam maar zo lui en ongeïnteresseerd... Ben trouwens zelden een man tegengekomen die van lezen, wetenschap en filosoferen houdt dus ergens weet ik dat ik niet moet zeiken maar het is zo'n leeg gat voor me. Mijn vriendinnen en familie wonen in Maastricht dat is ook een gemis en hij lijkt niet in staat dat gat te kunnen opvullen..
Dan zoek je nieuwe vrienden/kennissen in de buurt.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:13 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Het is een dilemma! Heel lief en zorgzaam maar zo lui en ongeïnteresseerd... Ben trouwens zelden een man tegengekomen die van lezen, wetenschap en filosoferen houdt dus ergens weet ik dat ik niet moet zeiken maar het is zo'n leeg gat voor me. Mijn vriendinnen en familie wonen in Maastricht dat is ook een gemis en hij lijkt niet in staat dat gat te kunnen opvullen..
Zo te lezen is er veel meer aan de hand dan alleen maar het missen van interesses.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:13 schreef aurora777 het volgende:
[..]
wil praten. Ga dan naar een wetenschapsforum, of een wetenschapsclubje waar je eindeloos kan praten over dat soort onderwerpen. Je man heeft er geen zin in.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:50 schreef aurora777 het volgende:
oerknal, evolutie, algemene geschiedenis
en biologie.
Ja, wtf is dat trouwens?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ach, wie wil er slaap als je louboutins hebt?
Niet meer nadenken over wetenschap en voetbalfanaat en wodkazuiper worden is de andere oplossing.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zoek je nieuwe vrienden/kennissen in de buurt.
Je hebt het over je partner in bewoordingen als lui, ongeïnteresseerd, enorme afknapper.
Kappen er mee dan als je zo over hem denkt, je gaat hem heus niet kunnen veranderen in iemand die ineens wel oprecht geïnteresseerd is in jouw gewenste onderwerpen.
Lekker!quote:Op woensdag 17 april 2013 20:24 schreef MolFan het volgende:
Heb je man net geappt dat hij je wetenschappelijk in je reet moet pakken vanavond
Daar kómt die oerknal!quote:Op woensdag 17 april 2013 20:24 schreef MolFan het volgende:
Heb je man net geappt dat hij je wetenschappelijk in je reet moet pakken vanavond
Tsja, het is jammer. Het is zoals het is inderdaad!quote:Op woensdag 17 april 2013 20:17 schreef Bozepiemel het volgende:
Als je zo graag over
[..]
wil praten. Ga dan naar een wetenschapsforum, of een wetenschapsclubje waar je eindeloos kan praten over dat soort onderwerpen. Je man heeft er geen zin in.
Kan inderdaad! Thanks for your insight..quote:Op woensdag 17 april 2013 20:27 schreef VacaLoca het volgende:
Misschien heb jij nu een fase waarin je meer wilt leren over van alles en heeft hij die fase al eens gehad.
je vriend is ook geen surogaatvriendin he, dat zijn verschillende dingen..quote:Op woensdag 17 april 2013 20:25 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Tsja, het is jammer. Het is zoals het is inderdaad!
backpacken in aussie dusquote:Op woensdag 17 april 2013 20:27 schreef VacaLoca het volgende:
Misschien heb jij nu een fase waarin je meer wilt leren over van alles en heeft hij die fase al eens gehad. Je kan niet van iedereen verwachten dat ze op hetzelfde moment hetzelfde interessant vinden.
Nu ik dit lees vraag ik me af waarom ik er serieus op in ben gegaanquote:Op woensdag 17 april 2013 20:05 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Ik vind gewoon wat troep van IKEA prima, ik ga graag met de auto weg en aan kinderen denk ik momenteel niet. Maar euh, is dit niet wat off-topic?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:37 schreef Pharkus het volgende:
Hoe denken jullie over andere dingen zoals inrichting, vakanties, kinderen etc?
Dus, een man is de beste partner die een vrouw zich kan wensen omdat hij Louboutins en een auto voor je koopt?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:05 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Sylvie, is it you?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:05 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Ik heb een antipathie tegen IKEA, maar goed mijn vraag was meer richting TSquote:Op woensdag 17 april 2013 20:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind gewoon wat troep van IKEA prima, ik ga graag met de auto weg en aan kinderen denk ik momenteel niet. Maar euh, is dit niet wat off-topic?
Het heeft zo zijn voordelen en zo zijn nadelen.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:05 schreef aurora777 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:42 schreef oLexie het volgende:
Ik vond je een leuke, vlotte slimme meid in het begin van je topic. Ik had zoiets van 'Dumpennnn! Hij is ongeinteresseerd en dom.' en toen las ik dit:
[..]
Dus, een man is de beste partner die een vrouw zich kan wensen omdat hij Louboutins en een auto voor je koopt?
Lieve aurora777, zo'n man is de beste partner voor een golddigger wanneer hij Louboutins en een auto voor je koopt. Hoe durf je die dingen aan te nemen? Je bent walgelijk.![]()
Jij hebt aparte normen en waarden betreft 'de perfecte partner', woon je in het Gooi ofzo?![]()
Ik ben van een redelijk huisje naar een zeer kleine woning gegaan voor mijn vriend omdat hij zo intens blij is wanneer ik thuis kom, geïnteresseerd is in de dingen die mij bezig houden, goed voor me zorgt wanneer ik ziek ben (en ook wanneer ik niet ziek ben), me helpt bij het gefocust blijven op mijn huiswerk en het allerbeste met mij voor heeft.
Beter zoek je het ergens anders dan die (achter)zak want je Louboutins gaan ook niet naar je oerknal-verhalen luisteren.
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
google zegt dat het iets met schoenen te maken heeft
Das 416 dollar per paarquote:Revenue $250 million (31 December 2010) on 600,000 pairs of shoes a year
Ga jij eerst maar eens leren wat buitenspel is, dat is namelijk veel belangrijker dan gelul over Einstein.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:00 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Zo radicaal wil ik het niet aanpakken. Maar het stoort! Hij irriteert zich ook aan mij wanneer ik over bepaalde onderwerpen veel weet zegt hij "och, dat heb je natuurlijk weer ergens gelezen dus dan zal het wel waar zijn". Heel vervelend!
+ 1quote:Op woensdag 17 april 2013 20:42 schreef oLexie het volgende:
Ik vond je een leuke, vlotte slimme meid in het begin van je topic. Ik had zoiets van 'Dumpennnn! Hij is ongeinteresseerd en dom.' en toen las ik dit:
[..]
Dus, een man is de beste partner die een vrouw zich kan wensen omdat hij Louboutins en een auto voor je koopt?
Lieve aurora777, zo'n man is de beste partner voor een golddigger wanneer hij Louboutins en een auto voor je koopt. Hoe durf je die dingen aan te nemen? Je bent walgelijk.![]()
Jij hebt aparte normen en waarden betreft 'de perfecte partner', woon je in het Gooi ofzo?![]()
Ik ben van een redelijk huisje naar een zeer kleine woning gegaan voor mijn vriend omdat hij zo intens blij is wanneer ik thuis kom, geïnteresseerd is in de dingen die mij bezig houden, goed voor me zorgt wanneer ik ziek ben (en ook wanneer ik niet ziek ben), me helpt bij het gefocust blijven op mijn huiswerk en het allerbeste met mij voor heeft.
Beter zoek je het ergens anders dan die (achter)zak want je Louboutins gaan ook niet naar je oerknal-verhalen luisteren.
idd ja, die drie flessen wodka vind ik een stuk erger dan het niet kunnen/willen meepraten over de oerknal.quote:
Ben je een troll? Dat is nog erger dan dat verhaaltje over die schoenen...quote:Ben trouwens zelden een man tegengekomen die van lezen, wetenschap en filosoferen houdt dus ergens weet ik dat ik niet moet zeiken maar het is zo'n leeg gat voor me.
Na een halve fles wodka filosofeer ik een slag in de ruimte.quote:Op donderdag 18 april 2013 07:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
idd ja, die drie flessen wodka vind ik een stuk erger dan het niet kunnen/willen meepraten over de oerknal.
Dat vind ik dus juist weer niet: beter eerlijk zeggen: ik vind dit echt totaal niet interessant dan net doen alsof je luistert.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:48 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd vreemder dat hij zo open is dat hij het allemaal maar niet zo interessant vindt. Hij kan ook gewoon luisteren en zich "opofferen" of de moeite nemen om het interessant te vinden.
Tsjah... Klinkt ehhh...apart.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:05 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Nee, dan praatjes over schoenen!quote:Op donderdag 18 april 2013 07:51 schreef wenfer2 het volgende:
Dinnetjes die met praatjes komen opzetten met onderwerpen als de oerknal, evolutie, algemene geschiedenis en biologie.
TS drinkt dus niet genoeg wodka?quote:Op donderdag 18 april 2013 07:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Na een halve fles wodka filosofeer ik een slag in de ruimte.
Dinnetjes die zich met grote mensen onderwerpen bemoeien.quote:Op donderdag 18 april 2013 07:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dan praatjes over schoenen!
Zolang hij geen andere portemonnee vindt om te vullen dan de hare bedoel je.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als die portomonnee zich blijft vullen wel
Nou dan heb je wellicht zelf nog een stukje persoonlijke ontwikkeling door te maken. Op het gebied van mannen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 17 april 2013 20:13 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Je zult maar met je mondje vol tanden staan...quote:Op donderdag 18 april 2013 07:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dinnetjes die zich met grote mensen onderwerpen bemoeien.
Hij is geïnteresseerd in geld verdienen en zij in geld uitgeven/spulletjes krijgen. Nou, ideaal toch!quote:Op donderdag 18 april 2013 07:43 schreef NomanIW het volgende:
Tsjah, ik voorzie weinig goeds dan. Geïnteresseerd in marketing
Iets met enige diepgang.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij is geïnteresseerd in geld verdienen en zij in geld uitgeven/spulletjes krijgen. Nou, ideaal toch!
Hoezo geen gemeenschappelijke interesses?
Als hij lui was, dan had hij zijn zaakjes echt niet op orde.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:09 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Haha, tsja wat dat betreft heeft hij niets te klagen. Hij heeft zijn zaakjes wel in orde.. Ook zonder hoge opleiding is hij goed terecht gekomen. Maar hij is LUI, slaapt drie uur per dag langer dan ik. Drinkt 3 flessen wodka per week en kijkt iedere avond voetbal waar ik trouwens nooit over zeur. Neemt niet weg dat ik het een gigantische afknapper vind.
Lol, idd. Wel erg eigenlijk, lekker schoentjes kopen van zijn geld en dan zeuren dat ie lui isquote:Op donderdag 18 april 2013 08:18 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Als hij lui was, dan had hij zijn zaakjes echt niet op orde.
Natuurlijk gaat ze dit niet volhouden als ze zich nu al afvraagt of dit wel goed gaat en ze hem lui etc noemt. Maar bij hem weg gaan is de ideale man opgeven (incl. alle leuke cadeautjes).quote:Op donderdag 18 april 2013 08:18 schreef NomanIW het volgende:
Iets met enige diepgang.
Zullen vast mensen zijn voor wie zoiets werkt, maar TS voelt reeds nattigheid. Niet erg verbazingwekkend.
Dat, hij verdient ze vast niet terwijl hij slaapt.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:20 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Lol, idd. Wel erg eigenlijk, lekker schoentjes kopen van zijn geld en dan zeuren dat ie lui is
Haha, jaloers?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:42 schreef oLexie het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:05 schreef aurora777 het volgende:
Hij is voor de rest de beste partner die je jezelf als vrouw kunt wensen. Kookt, neemt me mee op vakantie, koopt Louboutins voor me wanneer hij mooie tegenkomt, heeft mij een auto gekocht omdat hij het zielig vond dat ik door mijn verhuizing auto moest teruggeven aan werkgever..
Wat weet jij daar nou van. Ik ben er niet bij hoor als hij dingen voor mij koopt daarnaast bezit ik mijn eigen credit card, pinpas en inkomen..quote:Op donderdag 18 april 2013 07:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zolang hij geen andere portemonnee vindt om te vullen dan de hare bedoel je.
Je vergeet pretenties...quote:Op donderdag 18 april 2013 08:54 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van. Ik ben er niet bij hoor als hij dingen voor mij koopt daarnaast bezit ik mijn eigen credit card, pinpas en inkomen..
Hele week filosoferen, behalve op zondag, geen wetenschap in de kerkquote:Op donderdag 18 april 2013 07:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Na een halve fles wodka filosofeer ik een slag in de ruimte.
Zo kwam het niet alleen over, zo is het gewoon.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:56 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk moet je cadeautjes aannemenEn ik denk ook niet dat de meesten hier bedoelen dat je dat niet moet doen. Wat opviel is dat je zelf zei dat het de beste partner was die je je kon wensen en toen kwam je met een stel materiële redenen aan (alles wat hij je gaf dus) + hij kookt voor je. Dus niet dat hij lief is, je zo met hem kan lachen, je heerlijk met hem kan tennissen, hij je helpt jouw ambities waar te maken etc. Nee, je kreeg een auto en schoenen en hij neemt je mee op vakantie. Ik denk dat dat wat materialistisch/gold diggerig overkwam
Zo kom je nu anders zelf over.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:50 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Haha, jaloers?
Ja het zou HELEMAAL niets worden als hij en lui en ongeïnteresseerd was en zijn zaakjes niet op orde zou hebben. Ik wilde die dingen ook niet aannemen maar je kunt ze moeilijk terugsturen naar de winkel als hij ze in England voor je koopt. Ik heb trouwens ook een hekel aan mensen met vooroordelen. Dit soort mensen bestempel ik als dom!
Ik had het meer over een andere beurs waar hij regelmatig wat deponeert.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:54 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van. Ik ben er niet bij hoor als hij dingen voor mij koopt daarnaast bezit ik mijn eigen credit card, pinpas en inkomen..
TS, mocht je het niet snappen. Dagonet doelt op het feit dat je vriend met enige regelmaat je mossel volpompt.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik had het meer over een andere beurs waar hij regelmatig wat deponeert.
We hebben samen drie kinderen. Hij heeft er twee en ik een zoon. Dus dat is wel even voldoende. Ik ben over een paar jaar hersenchirurg.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:58 schreef Dagonet het volgende:
Zodra hij iemand vindt die hem niet de hele tijd aan de kop zeurt sta jij buiten.
Hoe zit het met kinderwensen trouwens?
Je hebt ze graag jong en dom? Ja, dat kan.quote:Op donderdag 18 april 2013 07:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dinnetjes die zich met grote mensen onderwerpen bemoeien.
Alle drie uit andere relaties?quote:Op donderdag 18 april 2013 09:02 schreef aurora777 het volgende:
[..]
We hebben samen drie kinderen. Hij heeft er twee en ik een zoon. Dus dat is wel even voldoende. Ik ben over een paar jaar hersenchirurg.
''Dinnetjes'' schrijven is nou ook niet echt ''grote mensen werk''.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt ze graag jong en dom? Ja, dat kan.
Met de zorg voor een kind/kinderen en je studie heb je toch helemaal geen tijd om met je vriend te filosoferen?quote:Op donderdag 18 april 2013 09:02 schreef aurora777 het volgende:
[..]
We hebben samen drie kinderen. Hij heeft er twee en ik een zoon. Dus dat is wel even voldoende. Ik ben over een paar jaar hersenchirurg.
wow! Kan dat ook al met de studie people and business management???quote:Op donderdag 18 april 2013 09:02 schreef aurora777 het volgende:
Niet uit andere relaties? Van wie dan? Geadopteerd?quote:
Als jij 's avonds alleen tv kijkt niet nee.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met de zorg voor een kind/kinderen en je studie heb je toch helemaal geen tijd om met je vriend te filosoferen?
Nou, da's wel duidelijk, dan.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wow! Kan dat ook al met de studie people and business management???
SES / Geschiedenis studeren Leiden of UvA goede keus?
Lijkt me ook frappant dat je vanuit Maastricht zomaar elders een opleidingsplek vind.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met de zorg voor een kind/kinderen en je studie heb je toch helemaal geen tijd om met je vriend te filosoferen?
Dus je hebt met hem een klein kind, en de enige dingen over de relatie die jij verteld zijn de materialistische dingen, je zegt níets over de relatie met jullie kind, hij zuipt drie flessen wodka per week, je zegt niets over de relatie met jullie kind, hij geeft bakken met geld uit aan jou, je zegt niets over de relatie met jullie kind.quote:
Haha, toevallig werk ik onder het account van mijn tweelingzusje nu? Geen zin om hier zelf een account over aan te maken.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je hebt het alleen over wetenschap en zulks? Of zijn er nog andere topics? En vrienden, niemand daar waarmee je kan filosoferen?quote:Op donderdag 18 april 2013 09:05 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Als jij 's avonds alleen tv kijkt niet nee.
BUSTEDquote:Op donderdag 18 april 2013 09:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Damage control failed.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:07 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Haha, toevallig werk ik onder het account van mijn tweelingzusje nu? Geen zin om hier zelf een account over aan te maken.
Zeker niet met de specialisatie neurochirurgiequote:Op donderdag 18 april 2013 09:04 schreef Lienekien het volgende:
Hahahaha. Ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:07 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Haha, toevallig werk ik onder het account van mijn tweelingzusje nu? Geen zin om hier zelf een account over aan te maken.
Nou, dan klets je toch lekker met haar over jullie populaire onderwerpen oerknal en evolutie want zij geeft ooook al aan daar heel erg in geïnteresseerd te zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:07 schreef aurora777 het volgende:
Ja want je tweelingzusje woont bij jullie in en heeft meer interesse in voetbal en marketing, dat verklaart het eea.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:07 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen verdiep je je in zijn interesses. Ga een keer mee naar zo'n wedstrijd. Als je er dan nog steeds helemaal niks aan vind kun je het laten varen.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:08 schreef CoolGuy het volgende:
En nog steeds geef je geen antwoord Aurora:
ben jij wel geinteresseerd in voetbal en marketing als hij daar over wil vertellen?
Zo wil ik het niet noemen.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alledrie ongelukjes?
Jongens laat maar hangen. Dit gaat nergens meer over.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:12 schreef Dagonet het volgende:
Wie van de twee is nu de wetenschappelijk geïnteresseerde die een lab thuis wil opzetten voor microbiologisch onderzoek? Dat moet de tweelingzus wel zijn toch? Want met een studie, een klein kind én de wens om te filosoferen heb je weinig aan een thuislab voor hobbymatig onderzoek.
Niet als je geen antwoord geeft op de vragenquote:Op donderdag 18 april 2013 09:13 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Jongens laat maar hangen. Dit gaat nergens meer over.
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:13 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Ik zal mijn eigen forum gaan aanmaken in het vervolg. Voor nu maak ik gebruik van het account van mijn zus. Tsjieee....quote:
Nee, maar dat doe je zelf.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:13 schreef aurora777 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:08 schreef CoolGuy het volgende:
En nog steeds geef je geen antwoord Aurora:
ben jij wel geinteresseerd in voetbal en marketing als hij daar over wil vertellen?
Ja, leuk. Begin een eigen forum!quote:Op donderdag 18 april 2013 09:16 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Ik zal mijn eigen forum gaan aanmaken in het vervolg. Voor nu maak ik gebruik van het account van mijn zus. Tsjieee....
Laat je lekker met een lege wodkafles in je reet knallen, kuttrollquote:Op donderdag 18 april 2013 09:07 schreef aurora777 het volgende:
[..]
En nog steeeeeeeds geef je geen antwoord op de vraag. Maar het weigeren een antwoord te geven is ook een antwoord op zich. En ik denk dat dat te vertalen valt in dat voetbal en marketing jou geen zier boeit als hij daar over begint.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:16 schreef aurora777 het volgende:
[..]
Ik zal mijn eigen forum gaan aanmaken in het vervolg. Voor nu maak ik gebruik van het account van mijn zus. Tsjieee....
Artsen in opleiding met een leaseauto. Ook zo'n mooi puntquote:Op donderdag 18 april 2013 09:16 schreef Dagonet het volgende:
Nee, maar dat doe je zelf.
Resumerend:
Je bent 26, hebt twee jaar een relatie met de vader van minimaal één kind samen met jou.
Je studeert neurochirurgie maar bent tijdens je studie verhuist van Maastricht naar Heemstede.
Je krijgt veel dingen van je vriend, onder andere een auto omdat je je lease-auto van je baas moest inleveren toen je ontslag nam bij de baan die je naast je studie had.
Je hebt, volgens je postgeschiedenis, business en people management gestudeerd, en economie, en je zat te denken aan geschiedenis maar twijfelde tussen Leiden en Amsterdam.
Daarnaast filosofeer je graag een slag in de ruimte en doe je hobbymatig microbiologisch onderzoek in een thuislab.
En je hebt een tweelingzus.
Meid, waar haal je de tijd vandaan.
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, maar dat doe je zelf.
Resumerend:
Je bent 26, hebt twee jaar een relatie met de vader van minimaal één kind samen met jou.
Je studeert neurochirurgie maar bent tijdens je studie verhuist van Maastricht naar Heemstede.
Je krijgt veel dingen van je vriend, onder andere een auto omdat je je lease-auto van je baas moest inleveren toen je ontslag nam bij de baan die je naast je studie had.
Je hebt, volgens je postgeschiedenis, business en people management gestudeerd, en economie, en je zat te denken aan geschiedenis maar twijfelde tussen Leiden en Amsterdam.
Daarnaast filosofeer je graag een slag in de ruimte en doe je hobbymatig microbiologisch onderzoek in een thuislab.
NEEHEE, ze heeft thuis een eigen lab, geen OR. Wel OPLETE!quote:Op donderdag 18 april 2013 09:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Artsen in opleiding met een leaseauto. Ook zo'n mooi puntDat je dus snel naar je patiënt kan rijden om thuis te opereren.
Nee, in het DIY lab in de garage...quote:Op donderdag 18 april 2013 09:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Artsen in opleiding met een leaseauto. Ook zo'n mooi puntDat je dus snel naar je patiënt kan rijden om thuis te opereren.
Ho ho, het kan beiden he. Laten we daar eens even over filosoferen.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
NEEHEE, ze heeft thuis een eigen lab, geen OR. Wel OPLETE!
Je weet niet wat ze nog meer thuis heeftquote:Op donderdag 18 april 2013 09:19 schreef Dagonet het volgende:
NEEHEE, ze heeft thuis een eigen lab, geen OR. Wel OPLETE!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |