quote:Op woensdag 17 april 2013 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]Waarom?
Ik zou die gozer nog een pak op zn billen geven als toetje..
ik was nie agressief, was bangquote:Op woensdag 17 april 2013 17:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb ook nog tot een uur of 5 's nachts naar jou lopen zoeken.
[..]
Die overgang van wtf/agressief naar glimlach was schattig ja.
[..]
En ik in die grote bruine kijkers van hem.
[..]
Geen idee, ik hoorde ineens een hoop herrie en voor ik het wist was de politie erbij.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Legendarische tekst wel![]()
Wat was de aanleiding eigenlijk?
Je had gewoon een lijntje achter de kiezen en wilde vechten.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik was nie agressief, was bang
Vanuit het nietsquote:Op woensdag 17 april 2013 17:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoorde ineens een hoop herrie en voor ik het wist was de politie erbij.
Neuh, toen de politie kwam waren die helden al snel weer weg.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanuit het nietsEn het bleef nog lang onrustig in Brabant
Ey, vuige sensatiezoeker.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was 'ie zo gespierd als 'ie zich hier voordoet? Of viel dat reuzemee?
http://www.melkweg.nl/art(...)agendaitemid=2048128quote:Op woensdag 17 april 2013 17:57 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die neus van dat meisje op de voorgrond klopt niet helemaal.
Chloro was stiekem aanwezig I see.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:57 schreef Gorzalka het volgende:
Ooit een tik op d'r neus gehad en niet laten recht zetten misschien.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:57 schreef Gorzalka het volgende:
Ze heeft al een paar keer gebeld maar ze weet nog steeds geen datum.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ooit een tik op d'r neus gehad en niet laten recht zetten misschien.
Whehe.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:17 schreef Chai het volgende:
Zie net dit in de AT lijst
LIF / lange wachttijd. ( neuscorrectie)
Die Yoshi inderdaad.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wow, die neus is net zo abnormaal lang als die tong van die chick die iemand vorige week postte.
Daihatsu charadequote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wow, die neus is net zo abnormaal lang als die tong van die chick die iemand vorige week postte.
Geen witte Q7 rijdenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daihatsu charademet bloemen motiefje
Ik wist hetquote:Op woensdag 17 april 2013 18:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daihatsu charademet bloemen motiefje
wat te compenseren? Hehequote:
quote:
Ik vond het meer 'MJAM!'quote:Op woensdag 17 april 2013 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nu hoor ik dat geluidje als yoshi zn tong uitsteekt in mijn hoofd.
Bwellll bwelll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |