abonnement Unibet Coolblue
pi_126667682
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Toch wel stoer. 2D Zelda blijft zo veel toffer dan 3D Zelda :D
Andere benadering, net als bijvoorbeeld Final Fantasy.
Laatst begin gespeeld en Oracle is wel even wennen na bijvoorbeeld Minish Cap.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_126744731
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_126756487
Voor Japan:

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_126756601
quote:
7s.gif Op maandag 20 mei 2013 09:35 schreef Aether het volgende:
Voor Japan:

[ afbeelding ]
En wel erg exclusief:
Japan krijgt Eevee onder 3DS XL

Via een loting :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_126757873
Dat hebben ze toch wel eens eerder gedaan?
pi_126875957
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_126876997
Ik wil DKC:Returns en ik wil 'm nu! Volgende week heb ik 5 nachtdiensten en ik wil me dan niet vervelen!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  donderdag 23 mei 2013 @ 00:12:52 #283
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_126887024
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:18 schreef CoExist het volgende:
Ik wil DKC:Returns en ik wil 'm nu! Volgende week heb ik 5 nachtdiensten en ik wil me dan niet vervelen!
Hij komt toch vrijdag? Ruim op tijd voor je nachtdiensten.
pi_126887415
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:12 schreef JK het volgende:

[..]

Hij komt toch vrijdag? Ruim op tijd voor je nachtdiensten.
Ik zit nu ook in de nachtdiensten :) En helaas heb ik de meeste van mijn 3DS games volledig uitgespeeld.
Heb die Paper Mario nog liggen, maar die valt me toch ietswat tegen qua uitdaging.
Enfin, ik ga morgen eens in de stad loeren of ik DKC:R3D ergens alvast op de kop kan tikken.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_126892014
Nachtdiensten?

Heb zo avonddienst, maar die zijn helaas wat te druk om fatsoenlijk te gamen. Wel altijd een Gameboy Micro mee voor een GBA game tijdens een dood momentje. Voordeel, zo even kijken of DKC al ergens in de schappen ligt.
pi_126896135
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:08 schreef Reintji het volgende:
Nachtdiensten?

Heb zo avonddienst, maar die zijn helaas wat te druk om fatsoenlijk te gamen. Wel altijd een Gameboy Micro mee voor een GBA game tijdens een dood momentje. Voordeel, zo even kijken of DKC al ergens in de schappen ligt.
Nachtdiensten = ziekenhuis.
In mijn ochtend en avond diensten is 't ook te druk om te gamen. Maar snachts kan 't rustig zijn en is 't wel 'ns fijn om ff een paar levels te Mario-en ofzo.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_126896296
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:24 schreef CoExist het volgende:

[..]

Nachtdiensten = ziekenhuis.
In mijn ochtend en avond diensten is 't ook te druk om te gamen. Maar snachts kan 't rustig zijn en is 't wel 'ns fijn om ff een paar levels te Mario-en ofzo.
Diddo! Weinig streetpass actie op het werk trouwens,..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126896656
Haha vergaderruimtes genoeg hier. Maar ik ga geen randapparatuur aansluiten, dat gaat me ietsje te ver. Voel me soms al schuldig genoeg als ik een Mario 100% uitspeel in de nachtelijke uurtjes. :)

Ik kom nu uit de nacht en het 't weekend heb ik weer late dienst. Volgende week vrijdag weer 5 nachten en dan ff lekker 8 dagen vrij. Dat is wel fijn.

Ik heb mijn 3DS sinds december 2011 en heb maar 1 Streetpass actie gehad...

Laat maar ff weten of je ergens DKC:R3D hebt gescoord.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  Redactie Games donderdag 23 mei 2013 @ 11:40:57 #289
181272 crew  Noppie2000
pi_126896765
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:38 schreef CoExist het volgende:
Haha vergaderruimtes genoeg hier. Maar ik ga geen randapparatuur aansluiten, dat gaat me ietsje te ver. Voel me soms al schuldig genoeg als ik een Mario 100% uitspeel in de nachtelijke uurtjes. :)

Ik kom nu uit de nacht en het 't weekend heb ik weer late dienst. Volgende week vrijdag weer 5 nachten en dan ff lekker 8 dagen vrij. Dat is wel fijn.

Ik heb mijn 3DS sinds december 2011 en heb maar 1 Streetpass actie gehad...

Laat maar ff weten of je ergens DKC:R3D hebt gescoord.
Grappig, hen er ruim 200 :) en heb hem ook lang niet sltijd meegenomen ofzo.
pi_126896868
Ik de heb de WiFi vaak uit staan op het werk omdat het aardig wat batterij slurpt. Daarnaast ben ik ook absoluut geen multiplayer gamer en heb ik mij nooit echt in de Streetpass verdiept.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  donderdag 23 mei 2013 @ 13:50:44 #291
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_126901526
En, iemand DKC:R3D al gevonden in de winkel? Ik twijfel even om 'm te kopen... misschien als ie afgeprijsd is. Ik zie 'm wel voor 35 euro bij Zavvi. En Animal Crossing komt ook al over een maand uit. Deze week even Luigi's Mansion 2 uitspelen, alleen nog de eindbaas.
pi_126902858
In Leeuwarden krijg ik nul op rekest (Bart Smit, Intertoys, FRS, Game Mania). Nintendo heeft een embargo op de release gezet.
Misschien vanavond met koopavond dat Bart Smit overstag gaat. Maar die durft er ¤50,- voor te vragen. Ik heb 'm bij MediaMarkt gereserveerd voor ¤38,99.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_126903046
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:25 schreef CoExist het volgende:
In Leeuwarden krijg ik nul op rekest (Bart Smit, Intertoys, FRS, Game Mania). Nintendo heeft een embargo op de release gezet.
Misschien vanavond met koopavond dat Bart Smit overstag gaat. Maar die durft er ¤50,- voor te vragen. Ik heb 'm bij MediaMarkt gereserveerd voor ¤38,99.
Ik ging vanmiddag in het Zuiden des lands op jacht, maar nergens... Terwijl ze normaal niet zo moeilijk doen! Nu dus maar bij dixons.nl besteld voor 37 Euro incl. verzendkosten (nu nog maar 1 beschikbaar). Levertijd is morgen :)

quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef Klonk het volgende:
hele stad afgezocht voor fire emblem awakenings, nergens te vinden, dan maar de digitale versie...
Is dat nu nog steeds? Want Fire Emblem zie ik echt *overal* liggen hier. Wat ik weer nergens vind, is LEGO City Undercover: The chase begins. En die wil ik eigenlijk nog wel hebben voordat de gratis-game-actie van Nintendo voorbij is volgende week...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2013 14:30:14 ]
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:34:59 #294
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_126903288
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:29 schreef Redah het volgende:

[..]

Ik ging vanmiddag in het Zuiden des lands op jacht, maar nergens... Terwijl ze normaal niet zo moeilijk doen! Nu dus maar bij dixons.nl besteld voor 37 Euro incl. verzendkosten (nu nog maar 1 beschikbaar). Levertijd is morgen :)

[..]

Is dat nu nog steeds? Want Fire Emblem zie ik echt *overal* liggen hier. Wat ik weer nergens vind, is LEGO City Undercover: The chase begins. En die wil ik eigenlijk nog wel hebben voordat de gratis-game-actie van Nintendo voorbij is volgende week...
ik zou het niet weten, heb chase wel zien liggen bij de MM vorige week ofzo
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_126903386
Dixons heb ik niet geprobeerd... Heeft ook geen fysieke winkel meer in Leeuwarden en zit hier tegenwoordig bij een V&D in. En de V&D mijd ik als de pest vanwege het hoge gescheiden bijstandsmoeders gehalte die daar gezellig koffie en een appelpunt doen.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_126903514
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:36 schreef CoExist het volgende:
Dixons heb ik niet geprobeerd... Heeft ook geen fysieke winkel meer in Leeuwarden en zit hier tegenwoordig bij een V&D in. En de V&D mijd ik als de pest vanwege het hoge gescheiden bijstandsmoeders gehalte die daar gezellig koffie en een appelpunt doen.
Daarom zei ik ook dixons.nl ;) De fysieke winkels van ze worden steeds minder, maar ze zijn online op zich vaak wel scherp geprijsd. Nu ook weer, 36,99 is 'n leuk bedrag voor DKCR3D.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2013 14:39:41 ]
pi_126905996
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:25 schreef CoExist het volgende:
Misschien vanavond met koopavond dat Bart Smit overstag gaat. Maar die durft er ¤50,- voor te vragen. Ik heb 'm bij MediaMarkt gereserveerd voor ¤38,99.
_O-
De eShop-prijs is ¤39,99.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_126912329
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:29 schreef Aether het volgende:

[..]

_O-
De eShop-prijs is ¤39,99.
Sowieso Bart Smit :') met al dat 17 jarige school verlatende personeel. Ik heb daar wel 'ns vaker geīnformeerd naar de prijs van een game en toen wilden ze die niet vertellen omdat ze dachten dat ik voor een concurrerende winkel werkte ofzo... stakkers!

Ik hoop dat de MediaMarkt 'm vanavond nog binnen krijgt en verkoopt!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_126912851
Zojuist toch nog LEGO City: Undercover weten te bemachtigen in de buurt...

Toen ik thuis kwam schrok ik een beetje van de 'volledig Nederlandstalig' op de voorkant -O-
Maar gelukkig kun je in de game gewoon voor Engels (of Frans, Duits, etc.) kiezen. Zo hoort het! *O*
pi_126914205
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:03 schreef Redah het volgende:
Zojuist toch nog LEGO City: Undercover weten te bemachtigen in de buurt...

Toen ik thuis kwam schrok ik een beetje van de 'volledig Nederlandstalig' op de voorkant -O-
Maar gelukkig kun je in de game gewoon voor Engels (of Frans, Duits, etc.) kiezen. Zo hoort het! *O*
Helaas geen Deens :'(
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')