Ik heb black 1 hier liggen, nooit ver gekomen, wou eigenlijk B2 kopen, maar ja, nu wachten op deze.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik B/W en B/W2 maar oversla en direct aan Y ga beginnen eind dit jaar.Wel zonde dat we die gekocht hebben, maar ja.
B/W is leukquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik B/W en B/W2 maar oversla en direct aan Y ga beginnen eind dit jaar.Wel zonde dat we die gekocht hebben, maar ja.
Vind ik ook, maar volgens mij lijkt dat voor ons nog meer zo omdat de tekst Japans is.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Verbaas me altijd weer over die Japanse game magazines. Zo'n extreem drukke en chaotische opmaak.
Moest je de Power Unlimited eens lezen begin jaren '90. Van die lay-out kreeg je ook schele koppijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Verbaas me altijd weer over die Japanse game magazines. Zo'n extreem drukke en chaotische opmaak.
Die was juist heel kaal.. Eind jaren '90 werd-ie pas druk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef CoExist het volgende:
[..]
Moest je de Power Unlimited eens lezen begin jaren '90. Van die lay-out kreeg je ook schele koppijn.
Ha ja, de PU. Ook nog een tijdje gelezen. Tot ik dat puberale sfeertje wel had gezien, het werd echt te infantiel voor mequote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef CoExist het volgende:
[..]
Moest je de Power Unlimited eens lezen begin jaren '90. Van die lay-out kreeg je ook schele koppijn.
Kwam die eerder zelf ook al tegen, ik overweeg het te kopen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:18 schreef Aether het volgende:
super batterij ($99,50!)
http://www.mugen-power-ba(...)th-battery-door.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat had ik ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef Klonk het volgende:
hele stad afgezocht voor fire emblem awakenings, nergens te vinden, dan maar de digitale versie...
kom er nu alleen wel achter dat ik een nieuwe geheugenkaart nodig heb, heb bijna alles moeten verwijderen voor fire emblemquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:42 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook.
Nu wil ik nog steeds een fysieke...
Maar kan ondertussen wel spelen
Wat denkt men van de Televaag? Snap niet dat mensen dat ding kunnen lezen (laat staan dat ze dat überhaupt WILLEN lezenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef CoExist het volgende:
[..]
Die had ik al meteen vanaf dag 1 erbij besteld, al heb ik er tot op heden nagenoeg niks mee gedaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik haal binnenkort ook maar eens een 16 of 32 GB kaartje
Toch wel stoer. 2D Zelda blijft zo veel toffer dan 3D Zeldaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |