abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 april 2013 @ 15:41:29 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125442737
Nou ja, ik bedoelde de hele zooi, inclusief binnenvoering eruit, maar idd... dat is ook niet zomaar even iets dat je doet en levert een hoop ander gedonder op dus ook geen optie.

En ja, vast een kutsmoes, maar feit blijft dat ik een week geleden 24 uur lang in staat was om mijn kop in een strop te stoppen en dat ik sindsdien, nadat ik ein-de-lijk de boel weer op de rit had, weer totaal de controle kwijt ben. Ik ben mezelf zo spuug- en spuugzat. :X :{

On a completely different subject... ik heb er voor de komende 5 maanden 6 uur per week bijgekregen om thuis te kunnen werken. Dat levert me 25% meer salaris op, en dus heb ik daar net maar een voorschotje opgenomen en heb mijn 'must have' schoenen besteld omdat ik niet weer het risico wil lopen dat mijn maat uitverkocht is tegen de tijd dat ik het geld bij elkaar heb.
Ja, ik ben met centjes ongeveer net zo goed als met eten. :') Patroon anyone?

Nu maar hopen dat ze passen... dat is altijd nog maar de vraag want ik heb al de grootste maat besteld. :')

Oh, en grijs ben ik al. :Y :')
En... als ik mezelf nou echt eens nog -15 kilo schop heb ik wellicht minder last van dat hormoongezeik want het duurt dus echt gewoon een week voor het gelazer doorbreekt met elke dag een drupje roze etc. :') :{
  donderdag 18 april 2013 @ 15:41:43 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_125442740
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hoop het ook voor hen. Is wel absurd allemaal, al die verhalen. Aan de andere kant hebben ze al 2 kinderen en een daarvan heeft een genetisch defect. De kans dat het IVF-gebeuren meerdere kinderen met hetzelfde defect oplevert is best groot.

Geloof toch dat ik de gok niet zou wagen. Maar goed, ik heb dan ook geen broeddrang.
Oh, ze hebben er al twee? Count yer blessings zou ik dan zeggen. Maar ieder zijn ding he...
disclaimer
  donderdag 18 april 2013 @ 15:41:52 #128
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125442744
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, en die thee was zo zwart dat ik met maagklachten thuis kwam. De keren dat we er daarna naartoe gingen heb ik mijn eigen thee meegenomen en zelf het zakje geslingerd.
Mijn vriend drinkt geen thee, dus high tea zit er toch niet in B-)

Kijk, lunch kan heus wel gezond, maar ik mag lijen dat het avond eten ook ff normaal kan ipv bacon shit enzo. Vinden mijn darmen ook niet zo tof denk :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_125442791
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hoop het ook voor hen. Is wel absurd allemaal, al die verhalen. Aan de andere kant hebben ze al 2 kinderen en een daarvan heeft een genetisch defect. De kans dat het IVF-gebeuren meerdere kinderen met hetzelfde defect oplevert is best groot.

Geloof toch dat ik de gok niet zou wagen. Maar goed, ik heb dan ook geen broeddrang.
Oh, ik bedoel genetische afwijking :+
Spoilers!
pi_125442802
quote:
99s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ook dat is best matig!
Ook niet verbeterd sinds je bent afgevallen?
Bij de diagnose was ik al zo'n 10 kilo lichter... Het is nu iets verbeterd met de Yasmin, hirsutisme en acne is een stuk minder en de hormonale buien zijn iets minder. Maar inderdaad nog meer afvallen, aangezien mijn PCO geen PCOS moet worden.
  donderdag 18 april 2013 @ 15:43:47 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_125442827
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, ik bedoelde de hele zooi, inclusief binnenvoering eruit, maar idd... dat is ook niet zomaar even iets dat je doet en levert een hoop ander gedonder op dus ook geen optie.

En ja, vast een kutsmoes, maar feit blijft dat ik een week geleden 24 uur lang in staat was om mijn kop in een strop te stoppen en dat ik sindsdien, nadat ik ein-de-lijk de boel weer op de rit had, weer totaal de controle kwijt ben. Ik ben mezelf zo spuug- en spuugzat. :X :{

On a completely different subject... ik heb er voor de komende 5 maanden 6 uur per week bijgekregen om thuis te kunnen werken. Dat levert me 25% meer salaris op, en dus heb ik daar net maar een voorschotje opgenomen en heb mijn 'must have' schoenen besteld omdat ik niet weer het risico wil lopen dat mijn maat uitverkocht is tegen de tijd dat ik het geld bij elkaar heb.

[ afbeelding ]

Nu maar hopen dat ze passen... dat is altijd nog maar de vraag want ik heb al de grootste maat besteld. :')
Och, ik heb ook koopziekte hoor *;
Leuke schoenen, ik weet alleen niet of ik zwart zou hebben genomen, dat vind ik nogal "hard" voor zomerschoenen. Heb jij zulke grote poten? :D

En als je zo veel last hebt van je hormonen, waarom ga je er dan niet mee naar een arts joh? Moet vast wel iets tegen te beginnen zijn? :*
disclaimer
  donderdag 18 april 2013 @ 15:44:30 #132
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125442849
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:41 schreef Brighteyes het volgende:

Ja hallo, ga eens je mindful oefeningen toepassen. "Hier, nu" "Mild zijn voor jezelf, niet oordelen"

}:|

quote:

[ afbeelding ]

Oh, en grijs ben ik al. :Y :')
En... als ik mezelf nou echt eens nog -15 kilo schop heb ik wellicht minder last van dat hormoongezeik want het duurt dus echt gewoon een week voor het gelazer doorbreekt met elke dag een drupje roze etc. :') :{
Toffe schoenen :D
pi_125442880
Lolz

In Japan loopt de 60-seconden actie nu zo’n 3 weken. De bedoeling is om de klant ’s middags niet langer dan een minuut op het eten te laten wachten. Dat dit zelfs voor Japanse McDonalds medewerkers niet haalbaar is, blijkt uit een reeks foto’s op Twitter. De misvormde creaties bevatten vaak te veel van iets (een krop sla), zijn vrijwel kaal of gek genoeg binnenstebuiten gekeerd.

De actie loopt nog tot het einde van de maand, medewerkers moeten dus nog even aan de bak.

Foto's
Spoilers!
pi_125442941
Be, wat stom dat je zo ongelukkig bent ;( Ongelukkig zijn suckt echt heel erg.
Spoilers!
  donderdag 18 april 2013 @ 15:47:20 #135
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125442964
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lolz

In Japan loopt de 60-seconden actie nu zo’n 3 weken. De bedoeling is om de klant ’s middags niet langer dan een minuut op het eten te laten wachten. Dat dit zelfs voor Japanse McDonalds medewerkers niet haalbaar is, blijkt uit een reeks foto’s op Twitter. De misvormde creaties bevatten vaak te veel van iets (een krop sla), zijn vrijwel kaal of gek genoeg binnenstebuiten gekeerd.

De actie loopt nog tot het einde van de maand, medewerkers moeten dus nog even aan de bak.

Foto's
Omfg, het ziet er gewoon ook goor uit :')
  donderdag 18 april 2013 @ 15:47:24 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125442968
quote:
99s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Och, ik heb ook koopziekte hoor *;
Leuke schoenen, ik weet alleen niet of ik zwart zou hebben genomen, dat vind ik nogal "hard" voor zomerschoenen. Heb jij zulke grote poten? :D

En als je zo veel last hebt van je hormonen, waarom ga je er dan niet mee naar een arts joh? Moet vast wel iets tegen te beginnen zijn? :*
Ze kwam met de pil aanzetten, want idd dacht de huisarts ook wel aan stevige pms klachten, maar toen heb ik 3 maanden non-stop gebloed en was ik er klaar mee. ;) En ik heb al een niet al te tof libido dus dan is de pil niet echt een succes enz enz.

Nee, zonder dollen, ik moet gewoon die 15 kilo af zien te vallen. Ik denk echt dat dat een enorm verschil gaat maken. :Y Niet gezegd dat de pms dan echt weg is, maar ik denk wel dat mijn cyclus dan iets makkelijker zal verlopen. Sws is 'netjes eten' al een enorm verschil. :Y
pi_125442980
quote:
13s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Omfg, het ziet er gewoon ook goor uit :')
Daarom post ik het ook :+
Spoilers!
  donderdag 18 april 2013 @ 15:48:40 #138
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125443017
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ze kwam met de pil aanzetten, want idd dacht de huisarts ook wel aan stevige pms klachten, maar toen heb ik 3 maanden non-stop gebloed en was ik er klaar mee. ;) En ik heb al een niet al te tof libido dus dan is de pil niet echt een succes enz enz.

Nee, zonder dollen, ik moet gewoon die 15 kilo af zien te vallen. Ik denk echt dat dat een enorm verschil gaat maken. :Y Niet gezegd dat de pms dan echt weg is, maar ik denk wel dat mijn cyclus dan iets makkelijker zal verlopen. Sws is 'netjes eten' al een enorm verschil. :Y
En een spiraal? :)
  donderdag 18 april 2013 @ 15:49:35 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125443055
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Be, wat stom dat je zo ongelukkig bent ;( Ongelukkig zijn suckt echt heel erg.
Niet in general hoor, maar wel tijdens de PMS, dat was vorige week wel echt weer even heel heftig en ik weet niet precies waarom.
ben dus ook maar weer heel braaf mijn mindfulnessoefeningen aan het doen, dan gaat het wel een stuk beter ook. ;)

SQ, goed punt over de kleur, alleen die was er niet meer in mijn maat. ;)
En ja, heule grote voeten. Dankzij mijn zwangerschappen, anderhalf tot twee maten groter. :X
  donderdag 18 april 2013 @ 15:50:19 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_125443084
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je snel iets vind dat helpt want zo ist natuurlijk ook niks ;( :*
disclaimer
  donderdag 18 april 2013 @ 15:51:01 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_125443103
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Niet in general hoor, maar wel tijdens de PMS, dat was vorige week wel echt weer even heel heftig en ik weet niet precies waarom.
ben dus ook maar weer heel braaf mijn mindfulnessoefeningen aan het doen, dan gaat het wel een stuk beter ook. ;)

SQ, goed punt over de kleur, alleen die was er niet meer in mijn maat. ;)
En ja, heule grote voeten. Dankzij mijn zwangerschappen, anderhalf tot twee maten groter. :X
Weet je dat dat serieus een grote angst is van me? Dat mijn voeten groeien als ik ga biggen? :')
disclaimer
pi_125443104
BE, welke pil heb je voorgeschreven gekregen? Ik heb destijds de standaard M30 gehad, dik/doodongelukkig en depressief werd ik ervan. Yasmin werkt hier een stuk beter :). En ik heb nog libido. En geen vriend. Bweh. ;(.
Er zijn zoveel andere vormen van anticonceptie, bespreek die anders ook eens?
  donderdag 18 april 2013 @ 15:52:51 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_125443162
ik heb geen hormonale anticonceptie, ben bijna afgekickt van de seroxat, wel een vriend, geen libido. Score :')
disclaimer
pi_125443511
heeft de Yasmin andere hormonen? misschien die anders eens proberen, want M30 en nuvaring gaan het hier niet meer worden, zwaar depressief word ik van die "zooi"
Spiraaltje heb ik nog over na zitten denken, maar aangezien ik PCOS heb en we als we voor een 2e willen gaan dat dan toch volgend jaar willen gaan doen, vind ik het ook zo wat om dat voor een half jaar te laten zetten....
Kans dat ik zonder medicatie zwanger word is heel klein, maar wil het risico niet lopen nu al gelijk zwanger te worden...

Lijstje van vandaag:

O: kwark, honing, walnoten
T: kiwi
L: 3 beschuiten sandwichspread, melk, tomatensoep
T: Optimel caramel vla
D: Mexicaanse roerbakgroente, kip, avocado, 2 volkorentortilla's, creme fraiche
T: nog geen idee
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 18 april 2013 @ 16:02:10 #145
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125443587
Ik ga mijn lijstje posten... en ik sta open voor eventuele kritiek (als die er niet is, mooi :+ )

O : 200gr magere yoghurt, 20gr muesli met vruchten, 10gr lijnzaad. (174kcal)
T : Niks
L : 4 bruine boterhammen waarvan 2 met dieet halvarine, 1 met 15gr pindakaas en de andere tegenaan gedrukt, en 2 met 20+ kaas (555 kcal)
T : Kiwi, 1 liga evergreen (geen pakje dus!) (122 kcal)
D : 200gr sperziebonen, 140gr aardappelen, 120gr biefstuk (dat is denk ik ruim genomen maar goed :P ), 50gr vla flip, 25gr jus van juspoeder, 5gr olijfolie, 25gr uien gebakken over de biefstuk. ( 455kcal)
T : 250ml verse jus, 150gr magere kwark met 10gr muesli met vruchten en 5gr lijnzaad., 150gr druiven (475 kcal)

1659 kcal, 41,9gr vet, 10,3 verzadigd vet, 211,8 koolhydraten, 90,6gr eiwit en 28,8gr vezels
pi_125443605
Mijn voeten zijn gelukkig niet groter geworden tijdens/na de zwangerschap....
gelukkig maar want heb nu al maat 42 :X
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 18 april 2013 @ 16:04:40 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_125443696
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:02 schreef Qwea het volgende:
Ik ga mijn lijstje posten... en ik sta open voor eventuele kritiek (als die er niet is, mooi :+ )

O : 200gr magere yoghurt, 20gr muesli met vruchten, 10gr lijnzaad. (174kcal)
T : Niks
L : 4 bruine boterhammen waarvan 2 met dieet halvarine, 1 met 15gr pindakaas en de andere tegenaan gedrukt, en 2 met 20+ kaas (555 kcal)
T : Kiwi, 1 liga evergreen (geen pakje dus!) (122 kcal)
D : 200gr sperziebonen, 140gr aardappelen, 120gr biefstuk (dat is denk ik ruim genomen maar goed :P ), 50gr vla flip, 25gr jus van juspoeder, 5gr olijfolie, 25gr uien gebakken over de biefstuk. ( 455kcal)
T : 250ml verse jus, 150gr magere kwark met 10gr muesli met vruchten en 5gr lijnzaad., 150gr druiven (475 kcal)

1659 kcal, 41,9gr vet, 10,3 verzadigd vet, 211,8 koolhydraten, 90,6gr eiwit en 28,8gr vezels
Ik zou je avond-T en je ontbijt omwisselen :P
Op 174 kcals doortuffen tot de lunch is echt bijzonder karig.
disclaimer
pi_125443724
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:00 schreef klumsy het volgende:
heeft de Yasmin andere hormonen? misschien die anders eens proberen, want M30 en nuvaring gaan het hier niet meer worden, zwaar depressief word ik van die "zooi"
Spiraaltje heb ik nog over na zitten denken, maar aangezien ik PCOS heb en we als we voor een 2e willen gaan dat dan toch volgend jaar willen gaan doen, vind ik het ook zo wat om dat voor een half jaar te laten zetten....
Kans dat ik zonder medicatie zwanger word is heel klein, maar wil het risico niet lopen nu al gelijk zwanger te worden...

Lijstje van vandaag:

O: kwark, honing, walnoten
T: kiwi
L: 3 beschuiten sandwichspread, melk, tomatensoep
T: Optimel caramel vla
D: Mexicaanse roerbakgroente, kip, avocado, 2 volkorentortilla's, creme fraiche
T: nog geen idee
Ander soort progesteron, drospirenon.
  donderdag 18 april 2013 @ 16:05:44 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125443744
quote:
99s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik zou je avond-T en je ontbijt omwisselen :P
Op 174 kcals doortuffen tot de lunch is echt bijzonder karig.
Nou, dat zou niet eens zo gek zijn :o

Ik had die T tussen de O en L ook moeten nemen, maar ja, was bezig :')

edit : en het stomme is dat ik ALTIJD na het eten vette honger heb. Vandaar dat die laatste T ook zo "vol" staat.
pi_125443794
Ik heb zin om te vreten maar de kat ligt op schoot dus ik kan niet opstaan.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')