*peutert stroopwafel uit kiezen...quote:
Was het er 1?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*peutert stroopwafel uit kiezen...
Echt hoor... het is dat ik nog braaf 3 keer in de week hard loop want anders...
quote:
Doe es kappen met die smoezenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Nee
En dan hou ik nog mijn mond over de rest. Echt... zou sterilisatie helpen tegen PMS en menstruatie-buien? Zo ja, laat ik morgen de hele zooi eruit sleuren!![]()
Nee, castratie werkt beter. Sterillisatie is bij de vrouw het afsluiten van de eileiders, hormonen blijf je houden.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Nee
En dan hou ik nog mijn mond over de rest. Echt... zou sterilisatie helpen tegen PMS en menstruatie-buien? Zo ja, laat ik morgen de hele zooi eruit sleuren!![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, castratie werkt beter. Sterillisatie is bij de vrouw het afsluiten van de eileiders, hormonen blijf je houden.
Hysterectomie klinkt wat liever. Maar alsnog, even je baarmoeder eruit en POEF. + alle gevolgen van vervroegd in de overgang zoals botontkalking, hogere kans op het ontwikkelen van bepaalde maligniteiten... dan maar pmsquote:
Castratie is voor zover ik weet het verwijderen van de eierstokken. Bij enkel een hysterectomie heb je die nog en dus ook je hormoonsquote:Op donderdag 18 april 2013 15:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hysterectomie klinkt wat liever. Maar alsnog, even je baarmoeder eruit en POEF.
Ja, het lijkt me soberso al niet tof maar al helemaal niet als je nog kinderen wilquote:Op donderdag 18 april 2013 15:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ja, ik geloof dat ze er nu weer uit is ofzo. Afgelopen zaterdag is er in ieder geval een eitje bij haar teruggeplaatst, haar allerlaatste eitje. Spannend allemaal
Dus je gaat voor grijs met hangvellen?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat mij betreft halen ze er morgen de hele boel uit. Wat moet ik met organen waar ik toch niets mee doe?
mwah, dan de complete mikmak eruit he...quote:Op donderdag 18 april 2013 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Castratie is voor zover ik weet het verwijderen van de eierstokken. Bij enkel een hysterectomie heb je die nog en dus ook je hormoons
Hoop het ook voor hen. Is wel absurd allemaal, al die verhalen. Aan de andere kant hebben ze al 2 kinderen en een daarvan heeft een genetisch defect. De kans dat het IVF-gebeuren meerdere kinderen met hetzelfde defect oplevert is best groot.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me soberso al niet tof maar al helemaal niet als je nog kinderen wil
Hopelijk blijft ie plakken!
Mijn moeder is echt prachtig grijsquote:Op donderdag 18 april 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus je gaat voor grijs met hangvellen?
Nou, ik wilde niet aan de zuip gaan ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan hoeveel lager je de avond ervoor hebt weggeklokt
Die is ook geen 30-something!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn moeder is echt prachtig grijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |