Ja ehh laterquote:Op woensdag 17 april 2013 18:13 schreef smitjew het volgende:
Je kan ze bij de sloop goedkoper halen.
daar heb ik het niet over jongequote:Op woensdag 17 april 2013 18:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze op de sloop staan?
Want? Niet kapot te krijgen die apparaten.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:59 schreef Duzzy het volgende:
Zolang je geen VW Polio koopt is het goed
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze op de sloop staan?
Dit dus.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:55 schreef 16meter het volgende:
Een A4 van 1000 euro is vast heel degelijk.
Onzinquote:Op woensdag 17 april 2013 16:29 schreef sorcees het volgende:
Rijbewijs is altijd duurder dan je eerste auto.
Volvoquote:Op woensdag 17 april 2013 21:08 schreef Agiath het volgende:
Voor 1250 kocht ik dit bakbeest, al 3x mee op vakantie gegaan. Nooit problemen mee gehad (nou ja, met de motor dan, de rest, nooit stil mee gestaan iig).
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Logica. Het lijkt ver te zoeken. Straks staat er een koekblik voor je huis, haal je je praktijk examen niet. mag je nooit een rijbewijs krijgen omdat je blind bent
en niemand wil tegen je aanrijden omdat ze zelf meer schade krijgenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:08 schreef Agiath het volgende:
Voor 1250 kocht ik dit bakbeest, al 3x mee op vakantie gegaan. Nooit problemen mee gehad (nou ja, met de motor dan, de rest, nooit stil mee gestaan iig).
[ afbeelding ]
ik rij Bmw (de 4e inmiddels) en ik vind t prachtig. Kosten vallen ook 100% meequote:Op donderdag 18 april 2013 04:57 schreef PKRChamp het volgende:
Ik snap niet waarom mensen haten op VW, veruit een van de beste autos die je voor dat geld kunt kopen vooral de dieseltjes zijn top.
Op FOK! is het nogal populair om goede merken zoals BMW, VW, Audi en Mercedes onderuit te halen en dan komen ze met een plastic Jappanertje aanzetten of een Fransoos met de wegligging van een dweil.
Hoeveel mensen hier hebben eigenlijk ervaring met BMW, VW enz? Ik krijg sterk het gevoel dat mensen een auto afkraken omdat een bepaald volk ook graag in dat soort auto`s rijden.
Hoe triest kun je zijn.
Reviews op autosites ed misschien?quote:Op donderdag 18 april 2013 04:57 schreef PKRChamp het volgende:
Ik snap niet waarom mensen haten op VW, veruit een van de beste autos die je voor dat geld kunt kopen vooral de dieseltjes zijn top.
Op FOK! is het nogal populair om goede merken zoals BMW, VW, Audi en Mercedes onderuit te halen en dan komen ze met een plastic Jappanertje aanzetten of een Fransoos met de wegligging van een dweil.
Hoeveel mensen hier hebben eigenlijk ervaring met BMW, VW enz? Ik krijg sterk het gevoel dat mensen een auto afkraken omdat een bepaald volk ook graag in dat soort auto`s rijden.
Hoe triest kun je zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |