Gast ze laten je eerst 3 maal zakken, helemaal als je zegt dat je al een auto voor de deur hebquote:Op woensdag 17 april 2013 14:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wil graag een leuk en goed rijdend autotje zodra ik m`n praktijk heb, zodat ik dan in een goed autotje rijd waar al het nodige aan gedaan is.
ten 1e betaal je geen wegenbelasting en een lpg-installatie kost 1000¤ maar bij de meeste zit hij er al in.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, en dan rijdt je 1:3, betaal je een vermogen aan wegenbelasting en moet je de gereedschapskist alvast in de achterbak zetten, want je gaat vaak stilstaan langs de kant van de weg.
De prijs die bij zo'n Delta staat is ook niet de aanschafprijs maar de onderhoudsprijs per maand.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je hebt je goed ingelezen merk ik al. Een Delta is inderdaad een prima beginnersauto. Helemaal niet duur in onderhoud ook.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:29 schreef sorcees het volgende:
Rijbewijs is altijd duurder dan je eerste auto.
Onzin, mijn rijbewijs was 800 euro en ik heb geen auto.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:29 schreef sorcees het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Gast ze laten je eerst 3 maal zakken, helemaal als je zegt dat je al een auto voor de deur heb
Mijn rijbewijs (Cursus inclusief TTT en Theorie.. zijn 25 lessen) kost 1640. En dan kunnen ze me ook nog een vervolg pakket aanmeten (als dat nodig is) En dat varieert van 150 tot 900 euroquote:Op woensdag 17 april 2013 17:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Onzin, mijn rijbewijs was 800 euro en ik heb geen auto.
Jari?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:20 schreef Gulmez het volgende:
ik woon tegenwoordig ergens waar ik niks hoef te betalen vaste lasten de rest spaar ik voor dikke mercedes
Tussentijdse toetsquote:Op woensdag 17 april 2013 17:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn rijbewijs (Cursus inclusief TTT en Theorie.. zijn 25 lessen) kost 1640. En dan kunnen ze me ook nog een vervolg pakket aanmeten (als dat nodig is) En dat varieert van 150 tot 900 euro
Had ik al rekening mee gehouden. Ik wil minimaal 1x per maand standard langs de garage rijden met m`n auto, ookal is er inprincipe niks mis mee. Gewoon ter controle, dan kan hetgeen wat vervangen moet gaan worden al direct vervangen worden.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:29 schreef LethalNinja het volgende:
Veel verzuurde reacties, maar het zijn helaas voor jou TS ook reacties die je beter goed in je kan opnemen in plaats rebels te gaan doen.
De aanschafwaarde van de auto is echt niet het duurste, das wellicht nog het goedkoopste. Probeer dit aan te nemen.
Hierna komt het pas
- belasting & verzekering, moet je elke maand dokken ook al gebruik je de auto niet
- garage beurten (al is 't al om door de apk te komen) kan bij luxe autos in de duizenden zitten
En dan heb ik de benzine/ diesel nog niet eens genoemd zie je? Auto rijden is gewoon best duur, aan te raden als je echt of best wat vermogen hebt of een vast inkomen. Anders gewoon niet doen. Of een oude auto die je makkelijk kan weg doen en waarvan de afschrijvingen te verwaarlozen zijn.
Wat?!quote:Op woensdag 17 april 2013 17:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Tussentijdse toets![]()
![]()
![]()
25 lessen voor 1640![]()
![]()
![]()
Vervolgpakket_______________________________!
Ik weet zeker dat je garage erg blij met je gaat zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 17:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Had ik al rekening mee gehouden. Ik wil minimaal 1x per maand standard langs de garage rijden met m`n auto, ookal is er inprincipe niks mis mee. Gewoon ter controle, dan kan hetgeen wat vervangen moet gaan worden al direct vervangen worden.
2 maanden is toch niet compactquote:Op woensdag 17 april 2013 17:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat?!
Het is een compact cursusZodat ik m`n rijbewijs binnen 2 maanden heb.
Ze hebben mij een 10-daagse afgeraden.. die wilde ik eerst doen. Maar dat vonden ze niks voor me omdat ik had aangegeven dat ik voor de zomer m`n rijbewijs wilde hebben, en deze cursus heeft slagings garantie.quote:
Ja, alles voor m`n eerste autoquote:Op woensdag 17 april 2013 17:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je garage erg blij met je gaat zijn
Al die onnidige shit. 10-daagese cursussen, paketten, tussentijdse toets, slagingsgarantie is de grootste onzin die je maar kunt bedenken.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze hebben mij een 10-daagse afgeraden.. die wilde ik eerst doen. Maar dat vonden ze niks voor me omdat ik had aangegeven dat ik voor de zomer m`n rijbewijs wilde hebben, en deze cursus heeft slagings garantie.
Ja, jammer danquote:Op woensdag 17 april 2013 17:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Al die onnidige shit. 10-daagese cursussen, paketten, tussentijdse toets, slagingsgarantie is de grootste onzin die je maar kunt bedenken.
Mijn eerste instructeur zei dat ik minstens 24 lessen nodig zou hebben, en laat dat toevallig het eerste pakket zijn. Dikke middelvinger kreeg hij en ging naar een andere instructeur waar ik met 9 losse lessen geslaagd ben.
Voor de prijs van de tussentijdse toets kun je net zo goed gelijk op examen gaan, en als je dan slaagt heb je meteen je rijbewijs.
Jij zou overigens niet meer posten op Fok!, beetje jammer dit.
Wat wegpesten, je had zelf een topic gemaakt dat je voor altijd weg zou gaan met heel wat drama er omheenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, jammer danBen nu al bezig. En tijdens m`n intake met die man gepraat onder het lessen, was énorm relaxed zoals die man les geeft.
Posten op Fok! blijf ik doen, ga me niet weg laten pesten
Wat doe jij hier als je de ballen verstand hebt van auto's??? een 70'er is old timer dus: wegenbelastingloos, verzekering kost bijna niets... bovendien bestaan er geen simpelere motoren dan die old school v8-en. En geloof het of niet... die onderdelen zijn in NL vele malen goedoper dan bijvoorbeeld honda of toyota onderdelen.. Goodbyequote:Op woensdag 17 april 2013 15:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, en dan rijdt je 1:3, betaal je een vermogen aan wegenbelasting en moet je de gereedschapskist alvast in de achterbak zetten, want je gaat vaak stilstaan langs de kant van de weg.
Kan je niet beter zelf onder motorkap kijkenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Had ik al rekening mee gehouden. Ik wil minimaal 1x per maand standard langs de garage rijden met m`n auto, ookal is er inprincipe niks mis mee. Gewoon ter controle, dan kan hetgeen wat vervangen moet gaan worden al direct vervangen worden.
Het moet een redelijk zuinige auto zijn, minimaal 1:10
Ik heb 2 linker handen, en helaas niet echt technisch inzicht..quote:Op woensdag 17 april 2013 18:06 schreef Starm het volgende:
[..]
Kan je niet beter zelf onder motorkap kijken![]()
Kost waarschijnlijk veel minder en leer je ook nog wat
Ja ehh laterquote:Op woensdag 17 april 2013 18:13 schreef smitjew het volgende:
Je kan ze bij de sloop goedkoper halen.
daar heb ik het niet over jongequote:Op woensdag 17 april 2013 18:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze op de sloop staan?
Want? Niet kapot te krijgen die apparaten.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:59 schreef Duzzy het volgende:
Zolang je geen VW Polio koopt is het goed
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze op de sloop staan?
Dit dus.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:55 schreef 16meter het volgende:
Een A4 van 1000 euro is vast heel degelijk.
Onzinquote:Op woensdag 17 april 2013 16:29 schreef sorcees het volgende:
Volvoquote:Op woensdag 17 april 2013 21:08 schreef Agiath het volgende:
Voor 1250 kocht ik dit bakbeest, al 3x mee op vakantie gegaan. Nooit problemen mee gehad (nou ja, met de motor dan, de rest, nooit stil mee gestaan iig).
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Logica. Het lijkt ver te zoeken. Straks staat er een koekblik voor je huis, haal je je praktijk examen niet. mag je nooit een rijbewijs krijgen omdat je blind bent
en niemand wil tegen je aanrijden omdat ze zelf meer schade krijgenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:08 schreef Agiath het volgende:
Voor 1250 kocht ik dit bakbeest, al 3x mee op vakantie gegaan. Nooit problemen mee gehad (nou ja, met de motor dan, de rest, nooit stil mee gestaan iig).
[ afbeelding ]
ik rij Bmw (de 4e inmiddels) en ik vind t prachtig. Kosten vallen ook 100% meequote:Op donderdag 18 april 2013 04:57 schreef PKRChamp het volgende:
Ik snap niet waarom mensen haten op VW, veruit een van de beste autos die je voor dat geld kunt kopen vooral de dieseltjes zijn top.
Op FOK! is het nogal populair om goede merken zoals BMW, VW, Audi en Mercedes onderuit te halen en dan komen ze met een plastic Jappanertje aanzetten of een Fransoos met de wegligging van een dweil.
Hoeveel mensen hier hebben eigenlijk ervaring met BMW, VW enz? Ik krijg sterk het gevoel dat mensen een auto afkraken omdat een bepaald volk ook graag in dat soort auto`s rijden.
Hoe triest kun je zijn.
Reviews op autosites ed misschien?quote:Op donderdag 18 april 2013 04:57 schreef PKRChamp het volgende:
Ik snap niet waarom mensen haten op VW, veruit een van de beste autos die je voor dat geld kunt kopen vooral de dieseltjes zijn top.
Op FOK! is het nogal populair om goede merken zoals BMW, VW, Audi en Mercedes onderuit te halen en dan komen ze met een plastic Jappanertje aanzetten of een Fransoos met de wegligging van een dweil.
Hoeveel mensen hier hebben eigenlijk ervaring met BMW, VW enz? Ik krijg sterk het gevoel dat mensen een auto afkraken omdat een bepaald volk ook graag in dat soort auto`s rijden.
Hoe triest kun je zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |