PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
[ Bericht 1% gewijzigd door Tobi-wan op 17-04-2013 14:07:08 ]
Ik ben er dan ook bijna nooitquote:Op woensdag 17 april 2013 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken niemand bij mij op school die FUT speelt, ja VDM maar die zie ik nooit op school
Die plaatjes in de OP zijn normaal gesproken safe for work maar het is wel een risico ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:59 schreef over_hedge het volgende:
Ik durf de eerste pagina van dit topic nooit te openen op mijn werkMoet echt heel snel naar beneden scrollen door dat plaatje in de op
Misschien is dat dan die ene die toen zag dat ik FUT deedquote:Op woensdag 17 april 2013 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook bijna nooit
Maar bij mij in de klas zit er wel één en vorig jaar ook één maar die doet nu mbo en hem ken ik al langer.
Ik heb hem al veranderd hoor!quote:Op woensdag 17 april 2013 13:59 schreef over_hedge het volgende:
Ik durf de eerste pagina van dit topic nooit te openen op mijn werkMoet echt heel snel naar beneden scrollen door dat plaatje in de op
Ja, 2-0 gewonnen.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Maar heeft Lindgren hem dan verslagen zonder tegendoelpunt te incasseren?
Denk het niet want die is ook nooit op schoolquote:Op woensdag 17 april 2013 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien is dat dan die ene die toen zag dat ik FUT deed
Ghehe, hij had er dus eigenlijk 1 door moeten latenquote:
Ja, vast in een nog erger plaatjequote:
Ik zou het wel grappig vinden als ik op school iemand FUT zie doen.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Denk het niet want die is ook nooit op school
Nee deze is vrij normaal, gewoon een vrouw in klerenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, vast in een nog erger plaatje
Vorig jaar deed ik het ook nooit op schoolquote:Op woensdag 17 april 2013 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou het wel grappig vinden als ik op school iemand FUT zie doen.
echt hoogstaand materiaal is het nietquote:Op woensdag 17 april 2013 14:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee deze is vrij normaal, gewoon een vrouw in kleren
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee deze is vrij normaal, gewoon een vrouw in kleren
Nee, kon even niets beters vinden. Ben nog steeds druk bezig!quote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
echt hoogstaand materiaal is het niet
Ik al sinds FUT11, dat moment dat je een IF of een goede speler in een pack hebt en dat je je in moet houdenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vorig jaar deed ik het ook nooit op school
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]Heb op mijn telefoon gekeken, dat valt niet zo op
Oh, ik ben nooit blij ofzoquote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik al sinds FUT11, dat moment dat je een IF of een goede speler in een pack hebt en dat je je in moet houden
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nee, kon even niets beters vinden. Ben nog steeds druk bezig!
Ik kreeg vorig jaar IF Twigg op schoolquote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik al sinds FUT11, dat moment dat je een IF of een goede speler in een pack hebt en dat je je in moet houden
Via wat werkt het forum het beste op je telefoon? Gewoon via je browser of een bepaalde app?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]Heb op mijn telefoon gekeken, dat valt niet zo op
Browser. De mobiele versie is uitstekend.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:14 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Via wat werkt het forum het beste op je telefoon? Gewoon via je browser of een bepaalde app?
1 speler in je team wijzigen per dagquote:Op woensdag 17 april 2013 14:19 schreef Maver24 het volgende:
http://www.ea.com/soccer/blog/fifa-14-reveal een uitgebreid artikel over fifa 14
Changes to the wildly popular FIFA Ultimate Team
Dit staat er ook in, nou ik ben benieuwd, Single matches weer terug hopelijk
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:26 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je, hij wordt goedkoop![]()
Ibrahimovicquote:Op woensdag 17 april 2013 14:26 schreef Ajacied7 het volgende:
Iemand tips voor een goedkoop team/spelers die ik moet uitproberen om vanmiddag mee te spelen?
Ik ben inspiratieloos.
[..]![]()
blijkt maar weer dat xbox'ers niet weten wat goede spelers zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 14:26 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je, hij wordt goedkoop![]()
Protect the ball, fucking eindelijk, ik erger me kapot dat dat niet er in zit.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:19 schreef Maver24 het volgende:
http://www.ea.com/soccer/blog/fifa-14-reveal een uitgebreid artikel over fifa 14
Changes to the wildly popular FIFA Ultimate Team
Dit staat er ook in, nou ik ben benieuwd, Single matches weer terug hopelijk
Die tweede ziet er wel redelijk uit, Llorente voor Rodrigo en klaar om te spelenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:29 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn twee teams. Kies maar uit.
Ik ga IF (sevilla spits) daar misschien neerzetten.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die tweede ziet er wel redelijk uit, Llorente voor Rodrigo en klaar om te spelen
ik ga de 2e maar 's maken hoe heet de RW?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:29 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn twee teams. Kies maar uit.
Die is goed zeg, en 15k!quote:Op woensdag 17 april 2013 14:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga IF (sevilla spits) daar misschien neerzetten.
Jeffren Suarezquote:Op woensdag 17 april 2013 14:33 schreef quer het volgende:
[..]
ik ga de 2e maar 's maken hoe heet de RW?
negredo?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga IF (sevilla spits) daar misschien neerzetten.
Dat mis ik ook dit jaar, maar dat protect the ball zat toch vroeger wel in Fifa, kan me herinneren uit Fifa 11 dat het er wel in zatquote:Op woensdag 17 april 2013 14:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Protect the ball, fucking eindelijk, ik erger me kapot dat dat niet er in zit.
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:36 schreef quer het volgende:
de Totw word om 15:00 bekend gemaakt toch?
16 uur dus, maar daarom de vraagteken hoeft niet gelijkquote:
Dat lijkt me nu juist helemaal niks. Weer een extra trucje voor sweaty spelersquote:Op woensdag 17 april 2013 14:37 schreef Maver24 het volgende:
Curling Lofted Through Balls: Players have the ability to curl the ball around opponents to deliver precision passes to teammates or send the ball into space.
Dit vind ik ook wel aardig iets, benieuwd hoe dat gaat uitpakken
sprinten uit het spel halen gewoonquote:Op woensdag 17 april 2013 14:38 schreef quer het volgende:
ze moeten ervoor zorgen dat sprinten langzamer gaat
Of dat het verschil in pace minder voelbaar is in het spel.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:38 schreef quer het volgende:
Dat zou ook wel nice zijn, het verschil tussen de langzamere spelers en sneller spelers wat kleiner maken,quote:Op woensdag 17 april 2013 14:38 schreef quer het volgende:
meer PPPPP's gewoon de 3 man 100meter sprint van makenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of dat het verschil in pace minder voelbaar is in het spel.
75k.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:41 schreef quer het volgende:
Ik wil wel zo'n lijstje van SMLENO spelers hebben.. weet nooit wie voor hoeveel gaat en de prijzen op ultimatedb kloppen bijna nooit
kloppen redelijk toch.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:41 schreef quer het volgende:
Ik wil wel zo'n lijstje van SMLENO spelers hebben.. weet nooit wie voor hoeveel gaat en de prijzen op ultimatedb kloppen bijna nooit
Ach die pace klopt sowieso vaak van geen kant. Vooral bij low rated spelers, alsof die daadwerkelijk allemaal zoveel langzamer zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 14:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of dat het verschil in pace minder voelbaar is in het spel.
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kloppen redelijk toch.
je krijgt er vast 1tje van mijn lijstje.
messi onder de 9 ton sure profit.
nee maar als ik hem wel te pakken krijg is het een SMLEEEEENO-spelerquote:Op woensdag 17 april 2013 14:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, maar dat maakt hem nog geen SMLENO-speler
0-weightquote:Op woensdag 17 april 2013 14:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Huis-tuin-en-keuken-backje...waarom zo duur?
Dus geen SMLENO-speler, totdat jij het tegendeel hebt bewezenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee maar als ik hem wel te pakken krijg is het een SMLEEEEENO-speler
ik wil het niet bewijzenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus geen SMLENO-speler, totdat jij het tegendeel hebt bewezen
Cheersquote:Op woensdag 17 april 2013 14:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik wil het niet bewijzenkrijg je al die haters weer enzo. + ik gun het rudi wel om de beste deal te hebben
wie weet kan je er nog wat profit uit halenquote:
200k kost ie.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:41 schreef quer het volgende:
speelde jij vroeger niet op xbox?quote:
eet na het volleybal je gaat toch niet met een volle mag sportenquote:Op woensdag 17 april 2013 15:26 schreef Der_Rudi het volgende:
Pfff ik had me opgegeven voor het bedrijfs volleybaltoernooi. Hoor ik net dat dat straks om 18.00 begint. Dat is toch geen tijd? Beetje om 16.45 moeten eten enzo![]()
Duurt tot 22.00 en prijsuitreiking is in de kroeg, ik moet echt wel iets meer eten dan een broodjequote:Op woensdag 17 april 2013 15:27 schreef quer het volgende:
[..]
eet na het volleybal je gaat toch niet met een volle mag sporten
eet gewoon een broodje daarvoor
kingdealtjequote:Op woensdag 17 april 2013 15:29 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Duurt tot 22.00 en prijsuitreiking is in de kroeg, ik moet echt wel iets meer eten dan een broodje
Gewoon tussendoor elke keer wat eten. Je kan daar vast wel iets kopen. Is bij zaalvoetbaltoernooien toch ookquote:Op woensdag 17 april 2013 15:26 schreef Der_Rudi het volgende:
Pfff ik had me opgegeven voor het bedrijfs volleybaltoernooi. Hoor ik net dat dat straks om 18.00 begint. Dat is toch geen tijd? Beetje om 16.45 moeten eten enzo![]()
Nope alleen bier en fris. Het is in de zaal op het werkquote:Op woensdag 17 april 2013 15:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon tussendoor elke keer wat eten. Je kan daar vast wel iets kopen. Is bij zaalvoetbaltoernooien toch ook
wel realistisch blijven he..quote:Op woensdag 17 april 2013 15:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Over fifa14 gesproken, laten we vooral eens hopen dat ze het pas uitgeven als ze alle bugs er uit hebben gehaald.
Arsenalquote:Op woensdag 17 april 2013 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
weet iemand nog een vette badge om mee te spelen ? ben de huidige zat
Die van Hercules is wel coolquote:Op woensdag 17 april 2013 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
Academica Coimbra uit Liga Portuguesa vind ik tof. of Vitoria Guimaresquote:Op woensdag 17 april 2013 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
Ik woon vlakbij een voetbalclub die Hercules heet, vriend van me heeft zijn FUT club ook zo genoemdquote:Op woensdag 17 april 2013 15:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die van Hercules is wel cool
[ afbeelding ]
Lol ik speel daar ook weleensquote:Op woensdag 17 april 2013 15:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij een voetbalclub die Hercules heet, vriend van me heeft zijn FUT club ook zo genoemd
in Zaandamquote:Op woensdag 17 april 2013 15:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Lol ik speel daar ook weleensalleen er zijn wel meer voetbalclubs in nl die zo heten
Die ga ik ook nemen om mijn hoofdaccount. Heb die nu op mijn teadeaccoumt, even omwisselen.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die van Hercules is wel cool
[ afbeelding ]
dat is toch dat best sierlijke rode logo met die B?quote:
Dat is bij die van Panathinaikos een hele verademingquote:Op woensdag 17 april 2013 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens valt bij beide kits de reclame weg.
Daarom vind ik die ook juist zo tofquote:Op woensdag 17 april 2013 15:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is bij die van Panathinaikos een hele verademing![]()
quote:Wilders: 'Wat kost dat nou zo'n spacecake?' Rutte: 'Als ik zo jouw haar zie weet jij er meer vanaf dan ik.'
zeker tof jaquote:Op woensdag 17 april 2013 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarom vind ik die ook juist zo tof
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 17-04-2013 om 15:28:5230 minutes till one of the best TOTW's of the year. reageer retweet
Neymar komt erinquote:Op woensdag 17 april 2013 15:55 schreef BDIL het volgende:
Middagtwitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 17-04-2013 om 15:28:5230 minutes till one of the best TOTW's of the year. reageer retweet
Dat zal wel meevallen denk ik, hahaquote:Op woensdag 17 april 2013 15:55 schreef BDIL het volgende:
Middagtwitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 17-04-2013 om 15:28:5230 minutes till one of the best TOTW's of the year. reageer retweet
Hij is al de hele dag zo bezig. Maar ik vind het moeilijk om te gelovenquote:Op woensdag 17 april 2013 15:55 schreef BDIL het volgende:
Van welke club is die away kit?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens valt bij beide kits de reclame weg.
Panathinaikosquote:Op woensdag 17 april 2013 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van welke club is die away kit?
Panathinaikos.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van welke club is die away kit?
DAT VROEG IK TOCH NIET AAN JOU TBAKKERTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
DAT VROEG IK TOCH NIET AAN JOU TBAKKERTPOTS geeft zelf ook al netjes antwoord hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Neymar komt erin
Ik hoop op Gomez, maar dat was beker
Tevens hoop ik ook op TIF Jozy
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik, haha
Wellicht TOTS Most consistent meteen uit ?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij is al de hele dag zo bezig. Maar ik vind het moeilijk om te geloven
Denk het niet toch? wanneer kwam die vorig jaar dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wellicht TOTS Most consistent meteen uit ?
One love nigger one lovequote:Op woensdag 17 april 2013 15:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
POTS geeft zelf ook al netjes antwoord hoor
Dat zou opzich ook wel vet zijn en zeker wel verrassendquote:Op woensdag 17 april 2013 15:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wellicht TOTS Most consistent meteen uit ?
tweakersquote:Op woensdag 17 april 2013 15:58 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand link naar dat FIFA 14 nieuws ?
quote:
is dat voor de kampioenen of zo?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
gaan ze eindelijk het eerste TEAM IF's Maken dan ?
starting 11 van ajax IF![]()
die hodsen snapt het
dit ja, erg jammer weerquote:
deze week was mooierquote:Op woensdag 17 april 2013 16:02 schreef Reemi het volgende:
Ziek TOTW inderdaad.
Beschikbaar op wefut: http://wefut.nl/squad/882
Was geen competitie dacht ikquote:Op woensdag 17 april 2013 16:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit ja, erg jammer weer
Maar consumables worden wel lekker goedkoop doro Ronaldo
trouwens, GEEN NEYMAR? Wat doet EA nou?
ooh, jammer dan welquote:
Gündogan zal ook niet zo heel duur worden toch? Dat geldt overigens dan voor alle spelers uit de aankomende TOTW'squote:Op woensdag 17 april 2013 16:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
deze week was mooier![]()
ronaldo.. onbetaalbaar.
Muriel.. voor de pacebitches
Gotze.. niet bruikbaar.
Thiago... tja...
Gundogan![]()
Die was maanden geleden al afgelopen idd. Nu alleen nog staatskampioenschappen. Snap er ook weinig van hoe het daar verder werkt.quote:
ja, misschien wel voor bekerfinale of CL finale als hij het daar een beetje netjes doetquote:Op woensdag 17 april 2013 16:05 schreef Maver24 het volgende:
Hoop eigenlijk nog steeds op een MOTM Gomez maar die komt er ook wel niet dan
NAC versie van IF Babos gewoonquote:
quote:
Hij speelt alleen amper..Mandzukic raakt zijn plek echt niet kwijt.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, misschien wel voor bekerfinale of CL finale als hij het daar een beetje netjes doet
was idd voor campeonato paulista ofzoquote:Op woensdag 17 april 2013 16:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die was maanden geleden al afgelopen idd. Nu alleen nog staatskampioenschappen. Snap er ook weinig van hoe het daar verder werkt.
Denk het juist wel aangezien er minder packs open gaanquote:Op woensdag 17 april 2013 16:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gündogan zal ook niet zo heel duur worden toch? Dat geldt overigens dan voor alle spelers uit de aankomende TOTW's
Maar Mandzukic raakte wel geblesseerd gisteravondquote:Op woensdag 17 april 2013 16:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij speelt alleen amper..Mandzukic raakt zijn plek echt niet kwijt.
ok.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:07 schreef quer het volgende:
[..]
Denk het juist wel aangezien er minder packs open gaan
je vroeg iets dus ik geef antwoord krijg ik zo'n kut antwoordquote:
flikkers zijn het, want Dortmund speelt 4-2-3-1 en dan heb je geen LM, maar alleen CAM's en CF voglens FUTquote:
jouw antwoord klopte dan toch ook niet?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:08 schreef quer het volgende:
[..]
je vroeg iets dus ik geef antwoord krijg ik zo'n kut antwoord
volgens mij wel?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jouw antwoord klopte dan toch ook niet?
maar waarom zouden er amper packs geopend worden als SIF Ronaldo erin zit?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:09 schreef quer het volgende:
[..]
volgens mij wel?
want minder packs = minder spelers maar toch vraag naar
betekentquote:Op woensdag 17 april 2013 16:09 schreef FCsuarez het volgende:
dit betekend waarschijnlijk wel een pricedrop voor IF Gotze![]()
kloptquote:Op woensdag 17 april 2013 16:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar waarom zouden er amper packs geopend worden als SIF Ronaldo erin zit?
waarom minder packs ? f**ing ronaldo zit er in. reken maar dat al die YT los gaan en dus ook al die volgers.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:09 schreef quer het volgende:
[..]
volgens mij wel?
want minder packs = minder spelers maar toch vraag naar
Beter heeft 4-2-3-1 volgend jaar een LW en RW.quote:
Was bij Bale ook niet zo. Compleet andere positie..quote:Op woensdag 17 april 2013 16:09 schreef FCsuarez het volgende:
dit betekend waarschijnlijk wel een pricedrop voor IF Gotze![]()
iedereen weet dat FUT's 4231 systeem niet klopt, maar ipv dat systeem aan te passen, gaan ze IF's uitbrengen op de verkeerde positiesquote:Op woensdag 17 april 2013 16:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
flikkers zijn het, want Dortmund speelt 4-2-3-1 en dan heb je geen LM, maar alleen CAM's en CF voglens FUT
oja...quote:Op woensdag 17 april 2013 16:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was bij Bale ook niet zo. Compleet andere positie..
jammer had de community dommer ingeschatquote:Op woensdag 17 april 2013 16:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was bij Bale ook niet zo. Compleet andere positie..
na ja zegquote:Op woensdag 17 april 2013 16:11 schreef jepperdeprep het volgende:
Geen SIF Vidal?![]()
Had mijn IF Vidal al verkocht. EA had zelfs een tweet met "SIF Vidal?" gezet.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Deden ze eerst ook bij Koné toen die er 2 maakten binnen 1 minuut. Gore hufters dat het zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 16:11 schreef jepperdeprep het volgende:
Geen SIF Vidal?![]()
Had mijn IF Vidal al verkocht. EA had zelfs een tweet met "SIF Vidal?" gezet.
![]()
![]()
inderdaad, want bij 4-4-1-1 wordt je middenveld altijd overlopen en bij 4-2-3-1 moeten ze wingers hebbenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iedereen weet dat FUT's 4231 systeem niet klopt, maar ipv dat systeem aan te passen, gaan ze IF's uitbrengen op de verkeerde posities
gewoon 4-1-2-1-2 geld moet rollenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:13 schreef quer het volgende:
mijne is 4-1-2-1-2 maar die is duur meestal gebruik ik 3-5-2 maar word wel veel overlopen..
Ik denk/hoop dat ie morgen komtquote:Op woensdag 17 april 2013 16:05 schreef Maver24 het volgende:
Hoop eigenlijk nog steeds op een MOTM Gomez maar die komt er ook wel niet dan
quote:
3-5-2 veel overlopen? Dat vind ik echt knapquote:Op woensdag 17 april 2013 16:13 schreef quer het volgende:
mijne is 4-1-2-1-2 maar die is duur meestal gebruik ik 3-5-2 maar word wel veel overlopen..
EA doet soms rare dingen om extra te cashen, maar ik zie ze echt geen MOTM uitbrengen voor de halve finale van de Duitse beker hoor. De finale wel straks.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:15 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat ie morgen komtwant vanavond wordt de tweede halve finale gespeelt
Dat klopt wel.. Alleen als invaller een hatrick maken in 6 minuten tijd is toch wel een bijzondere prestatiequote:Op woensdag 17 april 2013 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA doet soms rare dingen om extra te cashen, maar ik zie ze echt geen MOTM uitbrengen voor de halve finale van de Duitse beker hoor. De finale wel straks.
hij is niks voor niks 87 ratedquote:Op woensdag 17 april 2013 16:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat klopt wel.. Alleen als invaller een hatrick maken in 6 minuten tijd is toch wel een bijzondere prestatie
Mijn drie 4222 teams voor misschien wat inspiratie.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:17 schreef quer het volgende:
heb nog nooit met 4-2-2-2 gespeeld![]()
maar is even proberen.. is het iets met een duits team? reus gotze?
Hebben wel wat pace nodig ja, maar ik heb teams met o.a. 78, 80, 81 en 82 pace op die plek en dat werkt prima. Ik vind het vooral fijn als ze redelijk tweebenig zijn zodat je naar binnen kan komen om te schieten, maar ook kan crossen of passen.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:17 schreef quer het volgende:
is het niet dat de cam's daar pace nodig hebben? aangezien ze anders niet veel kunnen
ff me gundogans en boatengs te koop zettenquote:
Meh die gaan zeker nog stijgen in goede formatiesquote:
wedden van nietquote:Op woensdag 17 april 2013 16:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meh die gaan zeker nog stijgen in goede formaties
Hoe weet jij voor hoeveel ik ze heb ?quote:
omdat ze gister allebei al meer waren dan normaal, zo rond 7 uur gooit iedereen zijn opgespaarde Boatengs en Gundogans voor veel minder erop. Hier ben ik helaas op harde manier achter gekomenquote:
denk je dat mijn ronaldo's wel in waarde gaan stijgen komende week ?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat ze gister allebei al meer waren dan normaal, zo rond 7 uur gooit iedereen zijn opgespaarde Boatengs en Gundogans voor veel minder erop. Hier ben ik helaas op harde manier achter gekomen
Nee, rating is simpelweg te laag. Niemand wil hem.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk je dat mijn ronaldo's wel in waarde gaan stijgen komende week ?
fuck.. zit je dan met 10 van die krengenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, rating is simpelweg te laag. Niemand wil hem.
mag ik 1tje lenen?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
fuck.. zit je dan met 10 van die krengen
Onnozele halsquote:Op woensdag 17 april 2013 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
fuck.. zit je dan met 10 van die krengen
Ronaldo 2 goals en een assistquote:
10K+quote:Op woensdag 17 april 2013 16:37 schreef BDIL het volgende:
Geschatte prijzen einde TOTW IF Gundogan en Boateng ?
Wacht, ik haal mijn bol tevoorschijnquote:Op woensdag 17 april 2013 16:37 schreef BDIL het volgende:
Geschatte prijzen einde TOTW IF Gundogan en Boateng ?
Precies. Ik stel een communistisch systeem voor: iedereen heeft recht op zijn eigen Ronaldoquote:Op woensdag 17 april 2013 16:38 schreef Maver24 het volgende:
Leuk en aardig die Ronaldo maar ik vind het eigenlijk zo'n nutteloze IF , cardweight van helemaal niks en dus kan het me ook totaal niet boeien. Als ze nou eens die cardweight omhoog gooien zodat we allemaal meer kans hebben op een ronaldo maar dat doet EA nou eenmaal niet
ik vind inderdaad wel dat de cardweights iets beter mogen.. want de meesten kunnen nog geen team betalen met ibra er in ofzo.. vind dat ibra 100k moest zijn.. en de if's niet zo achterlijk duurquote:Op woensdag 17 april 2013 16:38 schreef Maver24 het volgende:
Leuk en aardig die Ronaldo maar ik vind het eigenlijk zo'n nutteloze IF , cardweight van helemaal niks en dus kan het me ook totaal niet boeien. Als ze nou eens die cardweight omhoog gooien zodat we allemaal meer kans hebben op een ronaldo maar dat doet EA nou eenmaal niet
zegt iemand die messi uit een pack haalde. loop niet zo te janken man.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:38 schreef Maver24 het volgende:
ja hij moet gewoon net zo vaak uit packs komen als david luiz ofzo kunnen we er allemaal een kopen.,.,.,.,.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:38 schreef Maver24 het volgende:
had ie messiquote:Op woensdag 17 april 2013 16:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zegt iemand die messi uit een pack haalde. loop niet zo te janken man.
Jij snapt het xDquote:Op woensdag 17 april 2013 16:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja hij moet gewoon net zo vaak uit packs komen als david luiz ofzo kunnen we er allemaal een kopen.,.,.,.,.
Waar speel je, Meerburg, VV De Meern of RKVVM?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:46 schreef rolls-reus het volgende:
Mijn clubje genomineerd voor de rinus michels award voor beste jeugdopleiding van nederlanden daar speel ik dan toch mooi in de b1
Je bent er 1 vergeten volgens mijquote:Op woensdag 17 april 2013 16:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waar speel je, Meerburg, VV De Meern of RKVVM?
Sv Urk?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Je bent er 1 vergeten volgens mij
Dat was in Oktober dat ik inderdaad Messi hadquote:
Bedankt voor je mening, voor kennisgeving aangenomen.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat was in Oktober dat ik inderdaad Messi had![]()
maar dan nog mag ik mijn mening geven dat ik vind dat de cardweight te laag is
dat neemt niet weg dat jij met een beetje money management en handelsgeest nu wel 4 IF ronaldo's had kunnen kopen. kijk dat jij 8 teams per dag maakt en daarom verlies pakt.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ijsselmeervogels?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:56 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hahah het klinkt al raarnee tis iets met meer erin ja
Wat ben je nou voor nepbelg of ben je er zo eentje die niet van Walen houdt.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Wat een baas
Tevens: prachtig weer, dat Gilbert het niet kan afmaken
Ik had al zo'n idee dat je het niet snaptequote:Op woensdag 17 april 2013 17:06 schreef el-blanchito het volgende:
Kolere, wat ben ik dom
Ik vraag aan Thorb of hij IF Moreno gepricefixt heeft, ik helemaal enthousiast natuurlijk, gaat het over wielrennen
hoeveel heb je als je alles verkoopt?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb niks met Belgische wielrenners. Zeker niet nu ze zich daar nog steeds van de domme houden, terwijl hier geprobeerd wordt de onderste steen boven te halen mbt doping. Doe mij dan maar gewoon Mollema, Gesink en TJSquote:Op woensdag 17 april 2013 17:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor nepbelg of ben je er zo eentje die niet van Walen houdt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:06 schreef el-blanchito het volgende:
Kolere, wat ben ik dom
Ik vraag aan Thorb of hij IF Moreno gepricefixt heeft, ik helemaal enthousiast natuurlijk, gaat het over wielrennen
Ik heb 5 jaar anderhalf uur enkele reistijd voor lief genomen. Vond het niet zo heel erg, en je kan in de trein/bus nog wat stof doornemenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:11 schreef DePresident. het volgende:
Hoe lang zijn jullie onderweg voor om naar je HS/Uni te gaan met het OV?
Ik ga waarschijnlijk in Utrecht studeren, maar zie toch wel een beetje tegen de reistijd van anderhalf uur op. En het eerste jaar gelijk op kamers te gaan is ook geen optie.
Ik ga ook naar Utrecht, maar ik ben maar 45/60 minuten onderwegquote:Op woensdag 17 april 2013 17:11 schreef DePresident. het volgende:
Ik ga waarschijnlijk in Utrecht studeren, maar zie toch wel een beetje tegen de reistijd van anderhalf uur op. En het eerste jaar gelijk op kamers te gaan is ook geen optie.
anderhalf uur in totaal?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:11 schreef DePresident. het volgende:
Ik ook anderhalf uurquote:Op woensdag 17 april 2013 17:11 schreef DePresident. het volgende:
3 mil ongeveer,quote:Op woensdag 17 april 2013 17:06 schreef quer het volgende:
[..]
hoeveel heb je als je alles verkoopt?
2-3mil?
25 minuten fiets 10 minuten autoquote:Op woensdag 17 april 2013 17:11 schreef DePresident. het volgende:
Nee, enkeltje is anderhalf uur. Het dichtstbij voor mij is of den Haag of Leiden, maar de studie in Utrecht vind ik wel echt het gaafst.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
anderhalf uur in totaal?
35-45 min heen 35-45 min terug ongeveer hier. vind dat al best irritant
Stukje fietsen en dan ongeveer een halfuur OV.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:11 schreef DePresident. het volgende:
Volgend jaar 2 uur heen en weer 2 uur terug waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 17:11 schreef DePresident. het volgende:
Wat ga je studeren?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:13 schreef vandermar het volgende:
Volgend jaar naar Groningen dus ga ik daar wonen.
damn, dat gaat wel ver danquote:Op woensdag 17 april 2013 17:13 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Nee, enkeltje is anderhalf uur. Het dichtstbij voor mij is of den Haag of Leiden, maar de studie in Utrecht vind ik wel echt het gaafst.
Rechten of sociologie.quote:
Liever eerst nog een jaartje thuis en met nieuwe vrienden wellicht het jaar daarna op kamers.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
damn, dat gaat wel ver danAls je nu al zo over enthousiast bent over de studie kan je toch wel gelijk op zoek naar een kamer?
Klopt. Maar de dagen dat je voor (bijna) niets op school komt zijn wel kutquote:Op woensdag 17 april 2013 17:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar anderhalf uur enkele reistijd voor lief genomen. Vond het niet zo heel erg, en je kan in de trein/bus nog wat stof doornemen
Dat zou zomaar kunnen, volgens mij waren dat de dagen dat ik ook niet op de unie verscheenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt. Maar de dagen dat je voor (bijna) niets op school komt zijn wel kut
Jojojo gaan jij en Lindgren nog clubben vanavond?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
damn, dat gaat wel ver danAls je nu al zo over enthousiast bent over de studie kan je toch wel gelijk op zoek naar een kamer?
Hij hoorde nu gewoon 80k te zijn en Messi en Ronaldo 600/800kquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, volgens mij waren dat de dagen dat ik ook niet op de unie verscheen
Waarom hoort dat?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij hoorde nu gewoon 80k te zijn en Messi en Ronaldo 600/800k
Moet je het wel vantevoren weten. Ik heb wel gehad dat ik al in de trein zat en ik dan nog een whatsapp kreeg dat er iets uitviel oidquote:Op woensdag 17 april 2013 17:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, volgens mij waren dat de dagen dat ik ook niet op de unie verscheen
Omdat het vorige jaar ook zo wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |