PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
[ Bericht 1% gewijzigd door Tobi-wan op 17-04-2013 14:07:08 ]
Ik ben er dan ook bijna nooitquote:Op woensdag 17 april 2013 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken niemand bij mij op school die FUT speelt, ja VDM maar die zie ik nooit op school
Die plaatjes in de OP zijn normaal gesproken safe for work maar het is wel een risico ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:59 schreef over_hedge het volgende:
Ik durf de eerste pagina van dit topic nooit te openen op mijn werkMoet echt heel snel naar beneden scrollen door dat plaatje in de op
Misschien is dat dan die ene die toen zag dat ik FUT deedquote:Op woensdag 17 april 2013 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook bijna nooit
Maar bij mij in de klas zit er wel één en vorig jaar ook één maar die doet nu mbo en hem ken ik al langer.
Ik heb hem al veranderd hoor!quote:Op woensdag 17 april 2013 13:59 schreef over_hedge het volgende:
Ik durf de eerste pagina van dit topic nooit te openen op mijn werkMoet echt heel snel naar beneden scrollen door dat plaatje in de op
Ja, 2-0 gewonnen.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Maar heeft Lindgren hem dan verslagen zonder tegendoelpunt te incasseren?
Denk het niet want die is ook nooit op schoolquote:Op woensdag 17 april 2013 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien is dat dan die ene die toen zag dat ik FUT deed
Ghehe, hij had er dus eigenlijk 1 door moeten latenquote:
Ja, vast in een nog erger plaatjequote:
Ik zou het wel grappig vinden als ik op school iemand FUT zie doen.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Denk het niet want die is ook nooit op school
Nee deze is vrij normaal, gewoon een vrouw in klerenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, vast in een nog erger plaatje
Vorig jaar deed ik het ook nooit op schoolquote:Op woensdag 17 april 2013 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou het wel grappig vinden als ik op school iemand FUT zie doen.
echt hoogstaand materiaal is het nietquote:Op woensdag 17 april 2013 14:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee deze is vrij normaal, gewoon een vrouw in kleren
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee deze is vrij normaal, gewoon een vrouw in kleren
Nee, kon even niets beters vinden. Ben nog steeds druk bezig!quote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
echt hoogstaand materiaal is het niet
Ik al sinds FUT11, dat moment dat je een IF of een goede speler in een pack hebt en dat je je in moet houdenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vorig jaar deed ik het ook nooit op school
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]Heb op mijn telefoon gekeken, dat valt niet zo op
Oh, ik ben nooit blij ofzoquote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik al sinds FUT11, dat moment dat je een IF of een goede speler in een pack hebt en dat je je in moet houden
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nee, kon even niets beters vinden. Ben nog steeds druk bezig!
Ik kreeg vorig jaar IF Twigg op schoolquote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik al sinds FUT11, dat moment dat je een IF of een goede speler in een pack hebt en dat je je in moet houden
Via wat werkt het forum het beste op je telefoon? Gewoon via je browser of een bepaalde app?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]Heb op mijn telefoon gekeken, dat valt niet zo op
Browser. De mobiele versie is uitstekend.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:14 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Via wat werkt het forum het beste op je telefoon? Gewoon via je browser of een bepaalde app?
1 speler in je team wijzigen per dagquote:Op woensdag 17 april 2013 14:19 schreef Maver24 het volgende:
http://www.ea.com/soccer/blog/fifa-14-reveal een uitgebreid artikel over fifa 14
Changes to the wildly popular FIFA Ultimate Team
Dit staat er ook in, nou ik ben benieuwd, Single matches weer terug hopelijk
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:26 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je, hij wordt goedkoop![]()
Ibrahimovicquote:Op woensdag 17 april 2013 14:26 schreef Ajacied7 het volgende:
Iemand tips voor een goedkoop team/spelers die ik moet uitproberen om vanmiddag mee te spelen?
Ik ben inspiratieloos.
[..]![]()
blijkt maar weer dat xbox'ers niet weten wat goede spelers zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 14:26 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je, hij wordt goedkoop![]()
Protect the ball, fucking eindelijk, ik erger me kapot dat dat niet er in zit.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:19 schreef Maver24 het volgende:
http://www.ea.com/soccer/blog/fifa-14-reveal een uitgebreid artikel over fifa 14
Changes to the wildly popular FIFA Ultimate Team
Dit staat er ook in, nou ik ben benieuwd, Single matches weer terug hopelijk
Die tweede ziet er wel redelijk uit, Llorente voor Rodrigo en klaar om te spelenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:29 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn twee teams. Kies maar uit.
Ik ga IF (sevilla spits) daar misschien neerzetten.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die tweede ziet er wel redelijk uit, Llorente voor Rodrigo en klaar om te spelen
ik ga de 2e maar 's maken hoe heet de RW?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:29 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn twee teams. Kies maar uit.
Die is goed zeg, en 15k!quote:Op woensdag 17 april 2013 14:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga IF (sevilla spits) daar misschien neerzetten.
Jeffren Suarezquote:Op woensdag 17 april 2013 14:33 schreef quer het volgende:
[..]
ik ga de 2e maar 's maken hoe heet de RW?
negredo?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga IF (sevilla spits) daar misschien neerzetten.
Dat mis ik ook dit jaar, maar dat protect the ball zat toch vroeger wel in Fifa, kan me herinneren uit Fifa 11 dat het er wel in zatquote:Op woensdag 17 april 2013 14:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Protect the ball, fucking eindelijk, ik erger me kapot dat dat niet er in zit.
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:36 schreef quer het volgende:
de Totw word om 15:00 bekend gemaakt toch?
16 uur dus, maar daarom de vraagteken hoeft niet gelijkquote:
Dat lijkt me nu juist helemaal niks. Weer een extra trucje voor sweaty spelersquote:Op woensdag 17 april 2013 14:37 schreef Maver24 het volgende:
Curling Lofted Through Balls: Players have the ability to curl the ball around opponents to deliver precision passes to teammates or send the ball into space.
Dit vind ik ook wel aardig iets, benieuwd hoe dat gaat uitpakken
sprinten uit het spel halen gewoonquote:Op woensdag 17 april 2013 14:38 schreef quer het volgende:
ze moeten ervoor zorgen dat sprinten langzamer gaat
Of dat het verschil in pace minder voelbaar is in het spel.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:38 schreef quer het volgende:
Dat zou ook wel nice zijn, het verschil tussen de langzamere spelers en sneller spelers wat kleiner maken,quote:Op woensdag 17 april 2013 14:38 schreef quer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |