PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
[ Bericht 1% gewijzigd door Tobi-wan op 17-04-2013 14:07:08 ]
Ik ben er dan ook bijna nooitquote:Op woensdag 17 april 2013 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken niemand bij mij op school die FUT speelt, ja VDM maar die zie ik nooit op school
Die plaatjes in de OP zijn normaal gesproken safe for work maar het is wel een risico ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:59 schreef over_hedge het volgende:
Ik durf de eerste pagina van dit topic nooit te openen op mijn werkMoet echt heel snel naar beneden scrollen door dat plaatje in de op
Misschien is dat dan die ene die toen zag dat ik FUT deedquote:Op woensdag 17 april 2013 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook bijna nooit
Maar bij mij in de klas zit er wel één en vorig jaar ook één maar die doet nu mbo en hem ken ik al langer.
Ik heb hem al veranderd hoor!quote:Op woensdag 17 april 2013 13:59 schreef over_hedge het volgende:
Ik durf de eerste pagina van dit topic nooit te openen op mijn werkMoet echt heel snel naar beneden scrollen door dat plaatje in de op
Ja, 2-0 gewonnen.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Maar heeft Lindgren hem dan verslagen zonder tegendoelpunt te incasseren?
Denk het niet want die is ook nooit op schoolquote:Op woensdag 17 april 2013 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien is dat dan die ene die toen zag dat ik FUT deed
Ghehe, hij had er dus eigenlijk 1 door moeten latenquote:
Ja, vast in een nog erger plaatjequote:
Ik zou het wel grappig vinden als ik op school iemand FUT zie doen.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Denk het niet want die is ook nooit op school
Nee deze is vrij normaal, gewoon een vrouw in klerenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, vast in een nog erger plaatje
Vorig jaar deed ik het ook nooit op schoolquote:Op woensdag 17 april 2013 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou het wel grappig vinden als ik op school iemand FUT zie doen.
echt hoogstaand materiaal is het nietquote:Op woensdag 17 april 2013 14:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee deze is vrij normaal, gewoon een vrouw in kleren
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee deze is vrij normaal, gewoon een vrouw in kleren
Nee, kon even niets beters vinden. Ben nog steeds druk bezig!quote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
echt hoogstaand materiaal is het niet
Ik al sinds FUT11, dat moment dat je een IF of een goede speler in een pack hebt en dat je je in moet houdenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vorig jaar deed ik het ook nooit op school
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]Heb op mijn telefoon gekeken, dat valt niet zo op
Oh, ik ben nooit blij ofzoquote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik al sinds FUT11, dat moment dat je een IF of een goede speler in een pack hebt en dat je je in moet houden
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nee, kon even niets beters vinden. Ben nog steeds druk bezig!
Ik kreeg vorig jaar IF Twigg op schoolquote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik al sinds FUT11, dat moment dat je een IF of een goede speler in een pack hebt en dat je je in moet houden
Via wat werkt het forum het beste op je telefoon? Gewoon via je browser of een bepaalde app?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]Heb op mijn telefoon gekeken, dat valt niet zo op
Browser. De mobiele versie is uitstekend.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:14 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Via wat werkt het forum het beste op je telefoon? Gewoon via je browser of een bepaalde app?
1 speler in je team wijzigen per dagquote:Op woensdag 17 april 2013 14:19 schreef Maver24 het volgende:
http://www.ea.com/soccer/blog/fifa-14-reveal een uitgebreid artikel over fifa 14
Changes to the wildly popular FIFA Ultimate Team
Dit staat er ook in, nou ik ben benieuwd, Single matches weer terug hopelijk
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:26 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je, hij wordt goedkoop![]()
Ibrahimovicquote:Op woensdag 17 april 2013 14:26 schreef Ajacied7 het volgende:
Iemand tips voor een goedkoop team/spelers die ik moet uitproberen om vanmiddag mee te spelen?
Ik ben inspiratieloos.
[..]![]()
blijkt maar weer dat xbox'ers niet weten wat goede spelers zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 14:26 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je, hij wordt goedkoop![]()
Protect the ball, fucking eindelijk, ik erger me kapot dat dat niet er in zit.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:19 schreef Maver24 het volgende:
http://www.ea.com/soccer/blog/fifa-14-reveal een uitgebreid artikel over fifa 14
Changes to the wildly popular FIFA Ultimate Team
Dit staat er ook in, nou ik ben benieuwd, Single matches weer terug hopelijk
Die tweede ziet er wel redelijk uit, Llorente voor Rodrigo en klaar om te spelenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:29 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn twee teams. Kies maar uit.
Ik ga IF (sevilla spits) daar misschien neerzetten.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die tweede ziet er wel redelijk uit, Llorente voor Rodrigo en klaar om te spelen
ik ga de 2e maar 's maken hoe heet de RW?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:29 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn twee teams. Kies maar uit.
Die is goed zeg, en 15k!quote:Op woensdag 17 april 2013 14:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga IF (sevilla spits) daar misschien neerzetten.
Jeffren Suarezquote:Op woensdag 17 april 2013 14:33 schreef quer het volgende:
[..]
ik ga de 2e maar 's maken hoe heet de RW?
negredo?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga IF (sevilla spits) daar misschien neerzetten.
Dat mis ik ook dit jaar, maar dat protect the ball zat toch vroeger wel in Fifa, kan me herinneren uit Fifa 11 dat het er wel in zatquote:Op woensdag 17 april 2013 14:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Protect the ball, fucking eindelijk, ik erger me kapot dat dat niet er in zit.
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:36 schreef quer het volgende:
de Totw word om 15:00 bekend gemaakt toch?
16 uur dus, maar daarom de vraagteken hoeft niet gelijkquote:
Dat lijkt me nu juist helemaal niks. Weer een extra trucje voor sweaty spelersquote:Op woensdag 17 april 2013 14:37 schreef Maver24 het volgende:
Curling Lofted Through Balls: Players have the ability to curl the ball around opponents to deliver precision passes to teammates or send the ball into space.
Dit vind ik ook wel aardig iets, benieuwd hoe dat gaat uitpakken
sprinten uit het spel halen gewoonquote:Op woensdag 17 april 2013 14:38 schreef quer het volgende:
ze moeten ervoor zorgen dat sprinten langzamer gaat
Of dat het verschil in pace minder voelbaar is in het spel.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:38 schreef quer het volgende:
Dat zou ook wel nice zijn, het verschil tussen de langzamere spelers en sneller spelers wat kleiner maken,quote:Op woensdag 17 april 2013 14:38 schreef quer het volgende:
meer PPPPP's gewoon de 3 man 100meter sprint van makenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of dat het verschil in pace minder voelbaar is in het spel.
75k.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:41 schreef quer het volgende:
Ik wil wel zo'n lijstje van SMLENO spelers hebben.. weet nooit wie voor hoeveel gaat en de prijzen op ultimatedb kloppen bijna nooit
kloppen redelijk toch.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:41 schreef quer het volgende:
Ik wil wel zo'n lijstje van SMLENO spelers hebben.. weet nooit wie voor hoeveel gaat en de prijzen op ultimatedb kloppen bijna nooit
Ach die pace klopt sowieso vaak van geen kant. Vooral bij low rated spelers, alsof die daadwerkelijk allemaal zoveel langzamer zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 14:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of dat het verschil in pace minder voelbaar is in het spel.
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kloppen redelijk toch.
je krijgt er vast 1tje van mijn lijstje.
messi onder de 9 ton sure profit.
nee maar als ik hem wel te pakken krijg is het een SMLEEEEENO-spelerquote:Op woensdag 17 april 2013 14:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, maar dat maakt hem nog geen SMLENO-speler
0-weightquote:Op woensdag 17 april 2013 14:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Huis-tuin-en-keuken-backje...waarom zo duur?
Dus geen SMLENO-speler, totdat jij het tegendeel hebt bewezenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee maar als ik hem wel te pakken krijg is het een SMLEEEEENO-speler
ik wil het niet bewijzenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus geen SMLENO-speler, totdat jij het tegendeel hebt bewezen
Cheersquote:Op woensdag 17 april 2013 14:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik wil het niet bewijzenkrijg je al die haters weer enzo. + ik gun het rudi wel om de beste deal te hebben
wie weet kan je er nog wat profit uit halenquote:
200k kost ie.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:41 schreef quer het volgende:
speelde jij vroeger niet op xbox?quote:
eet na het volleybal je gaat toch niet met een volle mag sportenquote:Op woensdag 17 april 2013 15:26 schreef Der_Rudi het volgende:
Pfff ik had me opgegeven voor het bedrijfs volleybaltoernooi. Hoor ik net dat dat straks om 18.00 begint. Dat is toch geen tijd? Beetje om 16.45 moeten eten enzo![]()
Duurt tot 22.00 en prijsuitreiking is in de kroeg, ik moet echt wel iets meer eten dan een broodjequote:Op woensdag 17 april 2013 15:27 schreef quer het volgende:
[..]
eet na het volleybal je gaat toch niet met een volle mag sporten
eet gewoon een broodje daarvoor
kingdealtjequote:Op woensdag 17 april 2013 15:29 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Duurt tot 22.00 en prijsuitreiking is in de kroeg, ik moet echt wel iets meer eten dan een broodje
Gewoon tussendoor elke keer wat eten. Je kan daar vast wel iets kopen. Is bij zaalvoetbaltoernooien toch ookquote:Op woensdag 17 april 2013 15:26 schreef Der_Rudi het volgende:
Pfff ik had me opgegeven voor het bedrijfs volleybaltoernooi. Hoor ik net dat dat straks om 18.00 begint. Dat is toch geen tijd? Beetje om 16.45 moeten eten enzo![]()
Nope alleen bier en fris. Het is in de zaal op het werkquote:Op woensdag 17 april 2013 15:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon tussendoor elke keer wat eten. Je kan daar vast wel iets kopen. Is bij zaalvoetbaltoernooien toch ook
wel realistisch blijven he..quote:Op woensdag 17 april 2013 15:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Over fifa14 gesproken, laten we vooral eens hopen dat ze het pas uitgeven als ze alle bugs er uit hebben gehaald.
Arsenalquote:Op woensdag 17 april 2013 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
weet iemand nog een vette badge om mee te spelen ? ben de huidige zat
Die van Hercules is wel coolquote:Op woensdag 17 april 2013 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
Academica Coimbra uit Liga Portuguesa vind ik tof. of Vitoria Guimaresquote:Op woensdag 17 april 2013 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
Ik woon vlakbij een voetbalclub die Hercules heet, vriend van me heeft zijn FUT club ook zo genoemdquote:Op woensdag 17 april 2013 15:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die van Hercules is wel cool
[ afbeelding ]
Lol ik speel daar ook weleensquote:Op woensdag 17 april 2013 15:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij een voetbalclub die Hercules heet, vriend van me heeft zijn FUT club ook zo genoemd
in Zaandamquote:Op woensdag 17 april 2013 15:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Lol ik speel daar ook weleensalleen er zijn wel meer voetbalclubs in nl die zo heten
Die ga ik ook nemen om mijn hoofdaccount. Heb die nu op mijn teadeaccoumt, even omwisselen.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die van Hercules is wel cool
[ afbeelding ]
dat is toch dat best sierlijke rode logo met die B?quote:
Dat is bij die van Panathinaikos een hele verademingquote:Op woensdag 17 april 2013 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens valt bij beide kits de reclame weg.
Daarom vind ik die ook juist zo tofquote:Op woensdag 17 april 2013 15:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is bij die van Panathinaikos een hele verademing![]()
quote:Wilders: 'Wat kost dat nou zo'n spacecake?' Rutte: 'Als ik zo jouw haar zie weet jij er meer vanaf dan ik.'
zeker tof jaquote:Op woensdag 17 april 2013 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarom vind ik die ook juist zo tof
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 17-04-2013 om 15:28:5230 minutes till one of the best TOTW's of the year. reageer retweet
Neymar komt erinquote:Op woensdag 17 april 2013 15:55 schreef BDIL het volgende:
Middagtwitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 17-04-2013 om 15:28:5230 minutes till one of the best TOTW's of the year. reageer retweet
Dat zal wel meevallen denk ik, hahaquote:Op woensdag 17 april 2013 15:55 schreef BDIL het volgende:
Middagtwitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 17-04-2013 om 15:28:5230 minutes till one of the best TOTW's of the year. reageer retweet
Hij is al de hele dag zo bezig. Maar ik vind het moeilijk om te gelovenquote:Op woensdag 17 april 2013 15:55 schreef BDIL het volgende:
Van welke club is die away kit?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens valt bij beide kits de reclame weg.
Panathinaikosquote:Op woensdag 17 april 2013 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van welke club is die away kit?
Panathinaikos.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van welke club is die away kit?
DAT VROEG IK TOCH NIET AAN JOU TBAKKERTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
DAT VROEG IK TOCH NIET AAN JOU TBAKKERTPOTS geeft zelf ook al netjes antwoord hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Neymar komt erin
Ik hoop op Gomez, maar dat was beker
Tevens hoop ik ook op TIF Jozy
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik, haha
Wellicht TOTS Most consistent meteen uit ?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij is al de hele dag zo bezig. Maar ik vind het moeilijk om te geloven
Denk het niet toch? wanneer kwam die vorig jaar dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wellicht TOTS Most consistent meteen uit ?
One love nigger one lovequote:Op woensdag 17 april 2013 15:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
POTS geeft zelf ook al netjes antwoord hoor
Dat zou opzich ook wel vet zijn en zeker wel verrassendquote:Op woensdag 17 april 2013 15:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wellicht TOTS Most consistent meteen uit ?
tweakersquote:Op woensdag 17 april 2013 15:58 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand link naar dat FIFA 14 nieuws ?
quote:
is dat voor de kampioenen of zo?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
gaan ze eindelijk het eerste TEAM IF's Maken dan ?
starting 11 van ajax IF![]()
die hodsen snapt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |