Hun telefoonnummer staat alvast op de poster aan de zijkant van die kar.quote:Op maandag 22 april 2013 23:38 schreef arucard het volgende:
Beter regelt darkestrah een wereldmuziek-thema dagje op incubate
Geen excuus dus om ze niet te boeken!quote:Op maandag 22 april 2013 23:42 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hun telefoonnummer staat alvast op de poster aan de zijkant van die kar.
neeeeeeeeeee en ook Mother Sky (van Can) zat de laatste tijd in hun setlistquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:56 schreef arucard het volgende:
Lees net dat Psychic TV Maggot Brain heeft gecovered, dat had ik wel willen zien
Gelukkig woon ik volgend jaar nogsteeds in rotterdam als alles mee zitquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:18 schreef Gehenna het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee en ook Mother Sky (van Can) zat de laatste tijd in hun setlist![]()
![]()
![]()
DAMN YOU NS! met je afschaffen van het nachtnet![]()
![]()
![]()
Ook bijzonder weinig corpsepaint en struiken op het podium dit jaar...quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Duistere bedoeling hoor dat roadburn al die moeilijk kijkende bandleden
Heb al vrij gepland op het werkquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:40 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn we er al klaar voor?
En er zijn nog steeds kaartjes te krijgen voor de afterburnerquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:42 schreef Bosbeetle het volgende:
ze zijn wel aan het klooien met jaartallen
![]()
http://www.roadburn.com/?p=29261 (unexpected highligts of roadburn 2014)
Mijn shortlist voor waardige curators:quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
Wie gaat er volgend jaar curator zijn?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
Wie gaat er volgend jaar curator zijn?
Opeth is niet vreemd huidige style past prima op roadburnquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mijn shortlist voor waardige curators:
melvins
down
kyuss (of iig brant bjork en garcia)
-----------
black sabbath (maarja dan heb je kans dat het ozfest wordt)
opeth (beetje vreemd maar als voivod het kan)
Vandaar ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Opeth is niet vreemd huidige style past prima op roadburn
Je was sneller dan mijn edit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:54 schreef Gehenna het volgende:
Opeth zou wel een behoorlijk obscure jaren '70 line-up kunnen opleveren
en dan mag Comus ook wel weer komen
En nu nog bands voor volgend jaar?quote:
Belzebong, verdorie.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu nog bands voor volgend jaar?
Er is ook iets gebeurd in de tussentijd hè.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 3 posts.dat doen we snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |