had je iets anders verwacht dan?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:07 schreef Againzender het volgende:
Volgend weekeinde...twee jaar geleden had ik Axel beloofd dat hij mee kon naar de laatste wedstrijd tegen Twente, zijn zwemlesssen waren afgelopen, en Twente zou toch wel kampioen worden gezien onze achterstand. Maar dat werd dus een finale die laatste wedstrijd,en dat durfde ik niet aan met zo'n klein jochie.
En toen ik bij de Arena kwam en daar marechaussee met automatische wapens zag staan vond ik het ook wel de beste beslissing van mij....
Vorig jaar was het 's avonds, en Axel moet gewoon z'n slaap hebben.
Maar nu is het half1, mascotte gaat voor zn eerste kampioenswedstrijd
mijn eerste wedstrijd wasUtrecht - PEC in 1989. Gratis, want Utrecht had punten nodig. Niet veel later Utrecht - Ajax, en daarna Ajax- PSV in het Olympisch (3-2 2x Woutersquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik werd fan van Ajax en FC Den Bosch. Mijn eerste wedstrijd in de grote Vliert was FC Den Bosch Ajax in 1971. Met Cruijffie zoals ik mijn eerste hondje noemde.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:07 schreef Againzender het volgende:
Volgend weekeinde...twee jaar geleden had ik Axel beloofd dat hij mee kon naar de laatste wedstrijd tegen Twente, zijn zwemlesssen waren afgelopen, en Twente zou toch wel kampioen worden gezien onze achterstand. Maar dat werd dus een finale die laatste wedstrijd,en dat durfde ik niet aan met zo'n klein jochie.
En toen ik bij de Arena kwam en daar marechaussee met automatische wapens zag staan vond ik het ook wel de beste beslissing van mij....
Vorig jaar was het 's avonds, en Axel moet gewoon z'n slaap hebben.
Maar nu is het half1, mascotte gaat voor zn eerste kampioenswedstrijd
ik ging ook met mijn vader naar De Meer en het Olympisch, en nu gaat hij dus met z'n zoon en z'n kleinzoonquote:
Ik vond het als klein kind stoer met pa in het stadion te gaan. Dat ie de weg wist enzo.quote:Op zondag 28 april 2013 14:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ging ook met mijn vader naar De Meer en het Olympisch, en nu gaat hij dus met z'n zoon en z'n kleinzoon
volgens mij had mijn zusje dat ook wel een beetje met mij. Zij met haar manke poot bij haar grote broer in het sta-vak. En ze heeft nog af en toe leuk bijverdiend door wat dingen mee naar binnen te smokkelen voor anderen, want zij werd nooit gecontroleerd als gehandicapte vrouwquote:Op zondag 28 april 2013 14:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond het als klein kind stoer met pa in het stadion te gaan. Dat ie de weg wist enzo.
Keek tegen hem op.
erwtensoep heb ik nooit gezienquote:Op zondag 28 april 2013 14:30 schreef tong80 het volgende:
Hard op lacht
Weet je nog dat er verkopers liepen met koetjes-chocolade-repen te koop. Of zelfs erwtensoep door het hek heen.
Wij stonden als pubers achter het doel in de Vliert voor 2 gulden 50. Liepen we in de rust naar de overkant achter het ander doel.quote:Op zondag 28 april 2013 14:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
erwtensoep heb ik nooit gezienheel vroeger (voor mij vroeger) liep er zo'n gast met een bak om z'n nek die inderdaad allemaal repen ed had. En onderin verstopt een paar blikken bier
Toen had ik mijn laatste bezoek aan de Langeleegte er al bijna 10 jaar op zitten...quote:Op zondag 28 april 2013 00:02 schreef Bos81 het volgende:
Mijn eerste wedstrijd was PSV - Veendam in 1988. Pa nam me met een smoesje mee naar het stadion. Hij zei dat hij een pakketje moest afgeven bij een collega die dichtbij het stadion zou wonen. Ik mocht mee, want PSV speelde en wie weet zagen we wel spelers.
Dus we liepen die avond langs het stadion af en Pa zei toen, ach schijt aan, we lopen gewoon naar binnen. Ik met grote ogen: "Heb jij kaartjes"![]()
Komend seizoen alweer mijn 25ste seizoen als seizoenskaarthouder![]()
![]()
![]()
Ben er nooit geweest. Wel bij Cambuur en FC Groningen.quote:Op zondag 28 april 2013 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen had ik mijn laatste bezoek aan de Langeleegte er al bijna 10 jaar op zitten...\
Nooit meer Langeleegte
Niets aan gemist hoor, het gaat alleen om de mythe omtrent de naam van het stadion in het verre onbereikbare Noordoost Groningenquote:Op zondag 28 april 2013 15:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest. Wel bij Cambuur en FC Groningen.
In Dienst lag ik op kamers met een Veendam-speler. Uit het tweede. benieuwd hoe Bert het verder heeft gedaan.quote:Op zondag 28 april 2013 15:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets aan gemist hoor, het gaat alleen om de mythe omtrent de naam van het stadion in het verre onbereikbare Noordoost Groningen
Uneken?quote:Op zondag 28 april 2013 17:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Dienst lag ik op kamers met een Veendam-speler. Uit het tweede. benieuwd hoe Bert het verder heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |