quote:
Bauer typisch Nederlandse achternaam inderdaadquote:
dat dus!quote:Op woensdag 24 april 2013 17:55 schreef borisz het volgende:
Ik val ook altijd in slaap met het Oog of Casa Luna. Beide goede programma's om als het boeiend is te blijven luisteren of anders in slaap te vallen
de hele boel gaat op de schopquote:Op woensdag 24 april 2013 17:46 schreef borisz het volgende:
Is Inhoud op radio1 verboden ?
Casa Luna eruit, Tros kamerbreed van 11u naar 14 om vervolgens Frits Spits een uurtje te vullen bij radio1.
Ze draaien tegenwoordig muziek tijdens het radio1 journaal.
Komt de zender allemaal niet tengoede.
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:30 schreef Againzender het volgende:
Goed bezig Duitsland!
En 1 dagje mooi weer, en de chaos breekt uitin de stad. Terrassen overvol, toeristen nog meer dan anders de weg kwijt, vooral in het Vondelpark (is ook echt verwarrend hoor, bord met voetgangersgebied bij d ingang, maar ondertekst dat je ook mag fietsen, werkt internationaal niet)
O ja, ook nog mot gehad met een brommer bij de zebra(!) van de Kalverstraat over het Spui. Hij kwam al van verre toeterend met hoge snelheid aanrijden op de zebra. Ik moest eigenlijk niet eens oversteken, maar omdat hij daar als een idioot aankwam wel gedaan (heb een beetje een kutweek). Vervolgens elkaar voor stinkender dingen dan rotte vis uitgemaakt omdat hij vond dat de mensen op de zebra moesten oprotten voor zn stinkbrommer (2-takt ding, kansloos)
Er waren meer mensen het met mij eens en kozen mijn kant, jochie is uiteindelijk weggereden, wel even een middelvingertje geven als je al op de vlucht bent
He, mijn stad!
dat is gvd wel waar ik aan moest denkenquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Een dag geen internet. Virussen en dat soort dingen. Vriend van me net langs geweest lang bezig geweest met het opnieuw Windows installeren nadat niks had geholpen. Heeft er van alles afgepleurt en hij is weer lekker snel. Er lukte hem eerst niks en maar met zijn hoofdschudden.
Gelukkig nu weer lekker Fok!ken. Fijn zo'n ITer in je vriendenkring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:45 schreef DonRaja het volgende:
Cadeautje voor Tong:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor DonRanja met een rietje :
De liefste man op aarde schopte je zonder scrupules uit het veld.
Ijzeren Rinus.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Ik heb gewoon dezelfde brilquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor DonRanja met een rietje :
De liefste man op aarde schopte je zonder scrupules uit het veld.
[ afbeelding ]
Ijzeren Rinus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |