wel eerlijk toegegeven dat het hem om het geld ging.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:00 schreef borisz het volgende:
Weer nieuws van ROnnie.
O'Sullivan kondigt opnieuw zijn afscheid aan
maar hij vertelde aan het begin van het WK dat het snooker hem weer een reden gaf om elke dag uit bed te komen...... dus ben beneiuwd hoe het stoppen nu weer gaat. Volgens mij is hij ook niet elke keer heel blij geworden van die pauzes in zijn snookerloopbaanquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
wel eerlijk toegegeven dat het hem om het geld ging.
hij is geestelijk natuurlijk ook niet standaard, net als een hoop andere geniale figuren zoals bv Stephen Fry.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar hij vertelde aan het begin van het WK dat het snooker hem weer een reden gaf om elke dag uit bed te komen...... dus ben beneiuwd hoe het stoppen nu weer gaat. Volgens mij is hij ook niet elke keer heel blij geworden van die pauzes in zijn snookerloopbaan
Ik begin met 12 uur in de week, met al doel dat in de toekomst wat uit te gaan breiden.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik begin met 12 uur in de week, met al doel dat in de toekomst wat uit te gaan breiden.
Gaat wel wennen worden. Om 8.00 uur beginnen en na verloop van tijd ook op de zaterdag..
Best wel leuke ontknopingquote:
quote:
Kan Ajax ook een Volendampje doen?quote:
Ze worden de nieuwe "heen en weer" club. Als dat zou kunnenquote:
ik ben wel klaar met dit seizoen. Donderdag nog even de wedstrijd om de belangrijkste prijs van Nederlandquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:32 schreef borisz het volgende:
Net het LDL voetbalforum gehoord bij gebrek aan fatsoenlijke dingen op TV. Terugblik op het hele seizoen.
Vissers en Mossou.. Wel fijn om verfrissende en goede dingen te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |