quote:
Boeiend, voor jan met de baret is een willekeurige versie van windows echt voldoende.quote:Op woensdag 17 april 2013 07:47 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Het is dat ik voor een hoop programma's afhankelijk van Windows ben, anders was ik al lang volledig over gegaan naar een Linux variant.
Het is juist een overkill voor Jan met de Baret, geef ze Android ofzo hebben ze meer dan genoeg aan... Net zoals dat hele Office pakket... Ja ik heb Word... en als je ziet wat ze er mee doen kunnen ze net zo goed notepad of wordpad gebruiken...quote:Op woensdag 17 april 2013 07:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Boeiend, voor jan met de baret is een willekeurige versie van windows echt voldoende.
Ik heb Office thuis ook niet, als ik wil typen doe ik dat wel op mijn werk. Hoewel Windows 8 wel meer op een tabloid OS lijkt, het staat binnen 10 seconden aan en het gebruikt niet heel veel resources. Wel aardig wat power uit de accu, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 07:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is juist een overkill voor Jan met de Baret, geef ze Android ofzo hebben ze meer dan genoeg aan... Net zoals dat hele Office pakket... Ja ik heb Word... en als je ziet wat ze er mee doen kunnen ze net zo goed notepad of wordpad gebruiken...
Ook op het werk typ ik in Wordpad... Heb ik meer dan genoeg aan, al die flauwekul die om Word heengebakken zit heb ik niet nodig.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb Office thuis ook niet, als ik wil typen doe ik dat wel op mijn werk.
Wat klopt hier niet? Het gebruikt niks maar je accu is wel in no-time leeg...quote:Hoewel Windows 8 wel meer op een tabloid OS lijkt, het staat binnen 10 seconden aan en het gebruikt niet heel veel resources. Wel aardig wat power uit de accu, dat dan weer wel.
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
Hallo hallo, hier de politie hoort u mij?
Ja!!! Splits!!!!quote:Op woensdag 17 april 2013 15:20 schreef hoogvlieger het volgende:
The Macallan 10years Sherry Oak
Talisker 10years Single Malt
Cragganmore 12years
The Dalmore 12years
Bowmore Legend
Lekkor lekkor. Komen morgen binnen
Wel delen met ER.quote:
Zolang het Döner kebab is, dan prima, niet dat soort kebab van gehakt met muntquote:
Met lekkere friet en kaas?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zolang het Döner kebab is, dan prima, niet dat soort kebab van gehakt met munt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |