PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
lolquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Terugrekenen van 2013 naar 1817.Hoofdrekenen voor experts.
pijnlijk. jij zeker; ik was al best audquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, ik stuurde alleen terug: aud? Zij: Ja, wat was je leeftijd toen je uit huis ging.
Bruggen hebben meestal geen meerdere kamers.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nog in een ledikant bij je ouders op de kamer slapen.
IK ZEG TOCH HIER TEGENOVER, DAT BETEKENT AAN DE OVERKANT VAN DE GANGquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nog in een ledikant bij je ouders op de kamer slapen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bruggen hebben meestal geen meerdere kamers.
Ja, daarna stuurde ik: ben je toevallig een heel klein beetje dyslectisch? Zij: nee hoor ik schrijf gewoon op wat ik denk dat kan tog sorry hoorquote:
Huh wat? Aan de overkant van de weg?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH HIER TEGENOVER, DAT BETEKENT AAN DE OVERKANT VAN DE GANG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gang/overloop.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huh wat? Aan de overkant van de weg?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, daarna stuurde ik: ben je toevallig een heel klein beetje dyslectisch? Zij: nee hoor ik schrijf gewoon op wat ik denk dat kan tog sorry hoorBen gestopt met appen met haar
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, daarna stuurde ik: ben je toevallig een heel klein beetje dyslectisch? Zij: nee hoor ik schrijf gewoon op wat ik denk dat kan tog sorry hoorBen gestopt met appen met haar
Gamen vanuit de jacuzzi.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:50 schreef Rijst het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort ff langs Djeetje ga voor een potje Fifa.
Morgen om 3 uur een tentamen...quote:
weet je wel waar zijn huis woont dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:50 schreef Rijst het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort ff langs Djeetje ga voor een potje Fifa.
iedereen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
weet je wel waar zijn huis woont dan?
vraag even aan Lindgren. welke zijn bovenbuurvrouw isquote:
Ik zie een flamoes bij Torresquote:
Woon niet eens 5 km van hem vandaanquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
weet je wel waar zijn huis woont dan?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vraag even aan Lindgren. welke zijn bovenbuurvrouw is
Maar was het wel gezellig tijdens State of Trance?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik mag uit school meteen te trainen, toewel ik nog ziek benquote:
quote:
Ja, was een mooie avond. Avond daarvoor ook goud hoor, chillen in het huisje. Heerlijk weekendje gehad, aardig van de wereld af geweest ook. En dat is best prettigquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:51 schreef n0ir het volgende:
[..]
Maar was het wel gezellig tijdens State of Trance?
heee me2. Moet nog een paar bladzijdes doornemen maar viel bijna in slaap daarom ziti k hier weer.quote:
Ik post het alleen als ik er echt om moest lachen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:52 schreef vandermar het volgende:
Volgens mij lacht diegene, die hier neerzet dat hij heel hard lachte en daardoor de moeder/buurvrouw/twee vaders boos maakten, helemaal niet.
Illuminatyi
wat studeer je?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
heee me2. Moet nog een paar bladzijdes doornemen maar viel bijna in slaap daarom ziti k hier weer.
Ik had het net echt. Dat zweer ik bij mijn liefde voor AZ.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:52 schreef vandermar het volgende:
Volgens mij lacht diegene, die hier neerzet dat hij heel hard lachte en daardoor de moeder/buurvrouw/twee vaders boos maakten, helemaal niet.
Illuminatyi
Ik heb het boek nog niet open gehad. Ik hoop dat het MC is, was vorige keer niet zo dacht ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
heee me2. Moet nog een paar bladzijdes doornemen maar viel bijna in slaap daarom ziti k hier weer.
Toch onmogelijk om boos op jou te worden hequote:Op dinsdag 16 april 2013 23:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had het net echt. Dat zweer ik bij mijn liefde voor AZ.
Bijlmer. Om de heok tog?quote:
Hier vind ik dat okee, maar door meisjes schattig genoemd worden terwijl je 2 à 3 koppen groter bent, is toch wel jammer vaakquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch onmogelijk om boos op jou te worden he
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:46 schreef Maver24 het volgende:[...]Ik vind het wel even welletjes zo, echt geen nieuw team meer, MOTM Reus moet het gaan doen voor me, ben erg benieuwd hoe die speelt
quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:58 schreef Maver24 het volgende:Ik ga in me team IF Sanchez en IF Vidal neerzetten
, en dan daarachter Chiellini met Lichtsteiner, baas
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Mavers.
wat is quoten toch moeilijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Mavers.
Ik zou haar raken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Maver24quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Mavers.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou haar raken. [ afbeelding ]En daarna een beetje porren met een stok/het handvat. Dat geeft altijd wel een mooi effect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Kan je daar niet naar meerdere kamers kijken en dan met je linkerhand alt-tabben?quote:
chillquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, was een mooie avond. Avond daarvoor ook goud hoor, chillen in het huisje. Heerlijk weekendje gehad, aardig van de wereld af geweest ook. En dat is best prettig
en dan lang genoeg tot je het pavlov effect triggeredquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En daarna een beetje porren met een stok/het handvat. Dat geeft altijd wel een mooi effect.
ok.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:59 schreef quer het volgende:
[..]
en dan lang genoeg tot je het pavlov effect triggered
Beetje met schroevendraaier in het oog prikkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En daarna een beetje porren met een stok/het handvat. Dat geeft altijd wel een mooi effect.
3 guys 1 hammer of een andere?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beetje met schroevendraaier in het oog prikken
Ik zei tegen mijn pa dat Cardiff dus gaat promoveren. Ligt die lul te slapenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:59 schreef DePresident. het volgende:
Cardiff promoveert, de tering.
[ afbeelding ]
Ja die ja. Fucking smerigquote:
Heeft ie een speciale band met die club o.i.d.?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zei tegen mijn pa dat Cardiff dus gaat promoveren. Ligt die lul te slapen
een vriend van me zet ze de hele tijd op tijdens uren in de mediatheek. Niemand die hem aanpakt. En ik werd voor een weekje uit de mediatheek gezet omdat ik Chimpanzee riding on a segway keihard opzettequote:
ROC tijden <3 Als een klasgenoot wegliep om iets na te laten kijken bij een docent sprong ik achter zijn pc en zette ik 2girls1cup op fullscreen.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
een vriend van me zet ze de hele tijd op tijdens uren in de mediatheek. Niemand die hem aanpakt. En ik werd voor een weekje uit de mediatheek gezet omdat ik Chimpanzee riding on a segway keihard opzette
tieten printen x 500 en wegrennenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
een vriend van me zet ze de hele tijd op tijdens uren in de mediatheek. Niemand die hem aanpakt. En ik werd voor een weekje uit de mediatheek gezet omdat ik Chimpanzee riding on a segway keihard opzette
For those who don’t know, depending on how the member buys the tokens, the price may vary from $0.08 to $0.10 per token. However, the girls always get $0.05 per token. Which means that, for example, the 260,000 token tip that Mila got, the member paid around $20,000 or $26,000 (depending on how he paid for it) and she got $13,000. The new biggest tip (467,040), the member paid between $46,704 and $37,363 and it is equal to $23,352 to the model.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
ROC tijden <3 Als een klasgenoot wegliep om iets na te laten kijken bij een docent sprong ik achter zijn pc en zette ik 2girls1cup op fullscreen.
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
ROC tijden <3 Als een klasgenoot wegliep om iets na te laten kijken bij een docent sprong ik achter zijn pc en zette ik 2girls1cup op fullscreen.
Bij ons moet je per kopie betalenquote:
Ik ga mijn hakken en push up BH maar weer eens uit de kast halenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
For those who don’t know, depending on how the member buys the tokens, the price may vary from $0.08 to $0.10 per token. However, the girls always get $0.05 per token. Which means that, for example, the 260,000 token tip that Mila got, the member paid around $20,000 or $26,000 (depending on how he paid for it) and she got $13,000. The new biggest tip (467,040), the member paid between $46,704 and $37,363 and it is equal to $23,352 to the model.Tering.
Daarom ook printen. GRATIESquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga mijn hakken en push up BH maar weer eens uit de kast halen
Ik vind dat de school dat moet financieren .. kleur is overigens alleen mogelijk met toestemming van docentquote:Op woensdag 17 april 2013 00:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Printen kost gewoon geld.
Gefeliciteerd. Niet echt een verrassing hoor dat jij van de verkeerde kant bentquote:
VOrig jaar 12 euro betaald voor mijn SLB dossier. En elke periode nog eens 6 euro voor project dossierquote:Op woensdag 17 april 2013 00:06 schreef quer het volgende:
[..]
Ik vind dat de school dat moet financieren .. kleur is overigens alleen mogelijk met toestemming van docent
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:06 schreef Djeetje het volgende:
Ik had meer dan 1000 keer een toets afgedrukt op mijn basisschool.
Ze geloofde dat we het niet expres deden toewel ik daar mooi het papier zat aan te vullen
Als het gratis zou zijn dan gaan de koters alles 100x uitprinten voor de gein.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:06 schreef quer het volgende:
[..]
Ik vind dat de school dat moet financieren .. kleur is overigens alleen mogelijk met toestemming van docent
Waarom verzin ik nou zoiets nietquote:Op woensdag 17 april 2013 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
For those who don’t know, depending on how the member buys the tokens, the price may vary from $0.08 to $0.10 per token. However, the girls always get $0.05 per token. Which means that, for example, the 260,000 token tip that Mila got, the member paid around $20,000 or $26,000 (depending on how he paid for it) and she got $13,000. The new biggest tip (467,040), the member paid between $46,704 and $37,363 and it is equal to $23,352 to the model.Tering.
Oud-Nederlandsquote:Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom dit net tegen op Facebook. Mijn ogen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tja, je kunt het toch proberen. Als model.quote:
Ik mag toch hopen dat die gasten haar in het echt mochten knallen na een jaarsalaris aan fooi.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom dit net tegen op Facebook. Mijn ogen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
syndi?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:11 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Sick voor iemand die alleen gameplay upload
Uhuquote:
Precies dit na mijn basisschool verhaal.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als het gratis zou zijn dan gaan de koters alles 100x uitprinten voor de gein.
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga mijn hakken en push up BH maar weer eens uit de kast halen
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die gasten haar in het echt mochten knallen na een jaarsalaris aan fooi.
[..]
Ja, ze was wel lekker. Heb ooit eens een avondje met haar staan zoenen maar toen had ik door mijn alcoholische versnaperingen niet door dat ze achterlijk was.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
Louis met zijn opneemapparaatje: You're the man
In mijn tijd was het zoveel en zolang mogelijk papier in je mond stoppen en daarna tegen het raam/bord of iemand zijn rug gooienquote:Op woensdag 17 april 2013 00:17 schreef Djeetje het volgende:
Voetballen in een klas lokaal en dan die gips platen die ze hebben als plafond kapot schieten was ook genieten
Dat doen ze nu bij ons in de klas.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In mijn tijd was het zoveel en zolang mogelijk papier in je mond stoppen en daarna tegen het raam/bord of iemand zijn rug gooien![]()
Jeugd van tegenwoordig![]()
in lege pennen doen en dan schietenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In mijn tijd was het zoveel en zolang mogelijk papier in je mond stoppen en daarna tegen het raam/bord of iemand zijn rug gooien![]()
Jeugd van tegenwoordig![]()
Massale verkrachting daar dus?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat doen ze nu bij ons in de klas.
Bij een zon leraar kunnen we alles doen.
Tassen naar buiten uit het raam gooien vanaf de 2e verdieping etc.
En we zitten met 24 jongens ofzo en 3 meiden.
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bij een zon leraar kunnen we alles doen.
En we zitten met 24 jongens ofzo en 3 meiden.
quote:
quote:
Dus guys only?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
1 is dikkig
1 is eng skinny
1loopt als een mongool.
Het is maar waar je blij van word haha.
Daarna gesnapt worden en 2 uur lang kauwgom krabbenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
in lege pennen doen en dan schieten
Ik wordt blij van grammaticaal correcte zinnen.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het is maar waar je blij van word haha.
HYPOCRTIETquote:Op woensdag 17 april 2013 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wordt blij van grammaticaal correcte zinnen.
wordtquote:Op woensdag 17 april 2013 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wordt blij van grammaticaal correcte zinnen.
Ja treintje door het lokaal.quote:
dat zou wel triest zijn jaquote:Op woensdag 17 april 2013 00:36 schreef Tim86 het volgende:
oh nu begrijp ik pas wat die mensjes dus echt willen doen als ze zgn een duurdere speler willen ruilen voor een dure speler van jou. Op de console kan je door een bug niet zien welke kaart je aangeboden krijgt..blijft gewoon blanco. Als je dan dus naïef bent trap je erin omdat je een bepaalde trade offer verwacht
Huh?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:37 schreef Djeetje het volgende:
Filmpjes maken via mijn psn account Djeetje, toch ?
ALS IK MAAR GUEST OPPONENT MAG ZIJN, IK BREEK JEquote:Op woensdag 17 april 2013 00:37 schreef Djeetje het volgende:
Filmpjes maken via mijn psn account Djeetje, toch ?
Ik heb geen idee, ik erger me er ook altijd aanquote:Op woensdag 17 april 2013 00:40 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat dit het FIFA Ultimate Team topic is, gezien de geringe posts over dit onderwerp.
Maar ik heb ff 1 korte vraag.
Ik irriteer me MATELOOS aan die mensen die een hele intro willen zien en op het moment dat de opstelling komt drukken ze hem EINDELIJK verder (maar dan ook meteen, je ziet echt 0,5 seconde de opstelling).
Waarom in godsnaam? Misschien kan ik er dan iets meer begrip voor opbrengen
Meestal gewoon om jou te irriteren. Dat is ook de reden voor ze om alle herhalingen te kijken en lange celebrations te doen. Paupervolk.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:40 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat dit het FIFA Ultimate Team topic is, gezien de geringe posts over dit onderwerp.
Maar ik heb ff 1 korte vraag.
Ik irriteer me MATELOOS aan die mensen die een hele intro willen zien en op het moment dat de opstelling komt drukken ze hem EINDELIJK verder (maar dan ook meteen, je ziet echt 0,5 seconde de opstelling).
Waarom in godsnaam? Misschien kan ik er dan iets meer begrip voor opbrengen
Ik was het 1x zo zat, ik speelde me laatste wedstrijd om eventueel kampioen te worden, dus ik was al gepromoveerd. Ik dacht fuck it, dan maar leaven. Toen was ik wel gepromoveerd, maar kreeg ik me promotiemunten nietquote:Op woensdag 17 april 2013 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik erger me er ook altijd aan
Ah duidelijkquote:Op woensdag 17 april 2013 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meestal gewoon om jou te irriteren. Dat is ook de reden voor ze om alle herhalingen te kijken en lange celebrations te doen. Paupervolk.
Gewoon even whatsappen ofzo als je merkt dat ze die fucking intro's af gaan laten spelen.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:42 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ah duidelijk, die gasten dus gewoon afslachten en de outro lekker lang aan laten staan.
Om vervolgens tijdens de wedstrijd een appie terug te krijgen en daardoor meteen een doelpunt tegen door onoplettendheidquote:Op woensdag 17 april 2013 00:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon even whatsappen ofzo als je merkt dat ze die fucking intro's af gaan laten spelen.
Ik heb altijd m'n telefoon op stil staanquote:Op woensdag 17 april 2013 00:46 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Om vervolgens tijdens de wedstrijd een appie terug te krijgen en daardoor meteen een doelpunt tegen door onoplettendheid
Nou ik heb Elgato besteld en gebruik als psn naam DaveJong.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:48 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zing ik altijd als de intro bekeken gaat worden.
Daarom dus.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:36 schreef Tim86 het volgende:
oh nu begrijp ik pas wat die mensjes dus echt willen doen als ze zgn een duurdere speler willen ruilen voor een dure speler van jou. Op de console kan je door een bug niet zien welke kaart je aangeboden krijgt..blijft gewoon blanco. Als je dan dus naïef bent trap je erin omdat je een bepaalde trade offer verwacht
Ik zing altijd iets met kampioenen ofzoquote:Op woensdag 17 april 2013 00:48 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zing ik altijd als de intro bekeken gaat worden.
Nahja, belachelijk dus. Ik ga nu elke keer lachen als ze die intro laten zien iigquote:Op woensdag 17 april 2013 00:50 schreef Djeetje het volgende:
Ze laten die intro zien, omdat je dan je eigen spelers zie en iets met 30 seconden heeft het te maken.
Waardoor je dus zelf gemotiveerder bent en je tegenstander geirriteert aan de wedstrijd begint, omdat je niet door klikte.
Las ik ergen ofzo.
Op welke console speel je ?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:52 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Nahja, belachelijk dus. Ik ga nu elke keer lachen als ze die intro laten zien iig
snsvquote:
ultimatum game...quote:Op woensdag 17 april 2013 00:56 schreef DuTank het volgende:
Nou, ik ga maar eens slapen. Morgen gaan we écht van start met onderzoek doen, dus afgesproken met het groepje op de uni..
Onderzoek doen naar de verschillen tussen volwassenen en kinderen wat betreft eerlijkheid/vertrouwen enzo. Wel geinig, moeten we een spelletje doen, waarbij het ene kind 10 knikkers ofzo krijgt en mag dan zelf bepalen hoeveel knikkers hij aan het andere kind geeft. Het andere kind mag het dan accepteren of niet. Maar als het andere kind dus weigert, dan krijgen ze beide niks. (Economen zeggen dat je hier altijd moet accepteren, ook al krijg je er maar 1, want 1 > 0). In de praktijk werkt het echter anders
De gunfactor met betrekking tot diegene die het aanbod doetquote:Op woensdag 17 april 2013 00:56 schreef DuTank het volgende:
Nou, ik ga maar eens slapen. Morgen gaan we écht van start met onderzoek doen, dus afgesproken met het groepje op de uni..
Onderzoek doen naar de verschillen tussen volwassenen en kinderen wat betreft eerlijkheid/vertrouwen enzo. Wel geinig, moeten we een spelletje doen, waarbij het ene kind 10 knikkers ofzo krijgt en mag dan zelf bepalen hoeveel knikkers hij aan het andere kind geeft. Het andere kind mag het dan accepteren of niet. Maar als het andere kind dus weigert, dan krijgen ze beide niks. (Economen zeggen dat je hier altijd moet accepteren, ook al krijg je er maar 1, want 1 > 0). In de praktijk werkt het echter anders
Is goed hoor, moet je me maar even toeveoegen op PS3, PeeJie88 volgens mij.quote:
Welliton, Bale, Santana, Abate en Lucasquote:
Ik voeg je ook toequote:Op woensdag 17 april 2013 00:58 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Is goed hoor, moet je me maar even toeveoegen op PS3, PeeJie88 volgens mij.
Met wat voor elftallen spelen jullie zo'n beetje en welke divisie's ?
Juist. En dan ook nog het Dictator Game.quote:
De vraag die wij dus gaan onderzoeken is of het bij kinderen hetzelfde werktquote:Op woensdag 17 april 2013 00:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
De gunfactor met betrekking tot diegene die het aanbod doet
Ik speel 3-5-2 en heb een Italiaans team en Duits team om te wisselen, zodat ik geen conditiekaartjes hoef te kopen. Spelers van max. 20k ofzo.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik voeg je ook toe![]()
Wat voor team heb je nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!
Ze weten dat ze niets krijgen als ze het aanbod niet accepteren?quote:Op woensdag 17 april 2013 01:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Juist. En dan ook nog het Dictator Game.
[..]
De vraag die wij dus gaan onderzoeken is of het bij kinderen hetzelfde werkt.
Ja, er wordt ongeveer letterlijk verteld: als je het aanbod niet accepteert, dan krijg je allebei niksquote:Op woensdag 17 april 2013 01:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze weten dat ze niets krijgen als ze het aanbod niet accepteren?
Eergisteren wou iemand zijn Robben ruilen tegen mijn Sergio Ramosquote:Op woensdag 17 april 2013 00:36 schreef Tim86 het volgende:
Het zal sowieso een ander uitslag opleveren als het niet alleen westerse kinderen zijn. Ze hadden dit biij een stam in Kenia ofzo gedaan en daar accepteerde iedereen een bod van 0 alleen en gaf iedereen 10 euro weg, niet logisch ? Juist wel, in de cultuur van de stam was het zo als je een cadeau ontving dat zijn het als een ''schuld'' zagenquote:Op woensdag 17 april 2013 01:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Juist. En dan ook nog het Dictator Game.
[..]
De vraag die wij dus gaan onderzoeken is of het bij kinderen hetzelfde werkt.
Oh zo, ja dat is wel handiger.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou ik heb Elgato besteld en gebruik als psn naam DaveJong.
Maar ik kan beter Djeetje gebruiken als psn naam etc voor mijn filmpjes toch ?
kut voor jequote:Op woensdag 17 april 2013 07:07 schreef quer het volgende:
Ik mis tegenwoordig POTS die altijd goedemorgen zegt
Daarom willen we zoveel mogelijk data verzamelen. Leeftijd, afkomst, sekse, etc etc.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het zal sowieso een ander uitslag opleveren als het niet alleen westerse kinderen zijn. Ze hadden dit biij een stam in Kenia ofzo gedaan en daar accepteerde iedereen een bod van 0 alleen en gaf iedereen 10 euro weg, niet logisch ? Juist wel, in de cultuur van de stam was het zo als je een cadeau ontving dat zijn het als een ''schuld'' zagen![]()
Dus niemand accepteerde wat en iedereen wou wel schuldeiser zijn
aan zo'n onderzoek had ik een tijdje terug meegedaanquote:Op woensdag 17 april 2013 08:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daarom willen we zoveel mogelijk data verzamelen. Leeftijd, afkomst, sekse, etc etc.
quote:
quote:
Hij is ook helemaal niet zo goed. Maar dat zegt hij zelf ook gewoon. Wat wel beetje jammer is dat hij zegt dat je gewoon pace spelers moet gebruiken etc.quote:
quote:
IF chiellini ging vorige week nog voor 325K BIN nu nog kan je m oppikken voor 255Kquote:Op woensdag 17 april 2013 09:11 schreef TBakkert het volgende:
't gaat hard met Donk, nu nog maar 35k
nouja, dat is mooi voor spelers als ik, weinig coins tot mijn beschikkingquote:Op woensdag 17 april 2013 09:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
IF chiellini ging vorige week nog voor 325K BIN nu nog kan je m oppikken voor 255K
moet je wel gaan inkopen nu. denk persoonlijk dat de IF's na TOTS weer omhoog schieten. zeker de spelers waar geen TOTS kaart van komt.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nouja, dat is mooi voor spelers als ik, weinig coins tot mijn beschikking
Ik ga denk ik heel snel kopen zodra die TOTS gereleased wordt, en misschien dat ik het bij NIFS hou die er niet in komen maar wel duur zijn. Door die pack-openings moet er nog wel iets te halen zijn...quote:Op woensdag 17 april 2013 09:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet je wel gaan inkopen nu. denk persoonlijk dat de IF's na TOTS weer omhoog schieten. zeker de spelers waar geen TOTS kaart van komt.
En zoveel TOTS kaarten komen er nietquote:Op woensdag 17 april 2013 09:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet je wel gaan inkopen nu. denk persoonlijk dat de IF's na TOTS weer omhoog schieten. zeker de spelers waar geen TOTS kaart van komt.
consumablesquote:Op woensdag 17 april 2013 09:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga denk ik heel snel kopen zodra die TOTS gereleased wordt, en misschien dat ik het bij NIFS hou die er niet in komen maar wel duur zijn. Door die pack-openings moet er nog wel iets te halen zijn...
ja, die worden na die TOTS toch echt gigantisch duur?quote:
quote:
Ik heb al meer dan een week niet meer gehandeld vanwege mijn tentamens. Alleen om 3 uur moet ik nog 1 maken en daarna heb ik weer tijd om te handelenquote:Op woensdag 17 april 2013 09:50 schreef FCsuarez het volgende:
worden er nog wel eens mooie dealtjes gepakt hier mannen![]()
zie ze nooit meer voorbij komen.
Ik speel met een skill squad en divisie 1.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:58 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Is goed hoor, moet je me maar even toeveoegen op PS3, PeeJie88 volgens mij.
Met wat voor elftallen spelen jullie zo'n beetje en welke divisie's ?
MLS toernooi zou nog beter zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
tijd voor een mooi thema toernooi. over 10 dagen oranje/eredivisie toernooi denkmooi van alle waardeloze eredivisie spelers af
waarom dat ?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:05 schreef Djeetje het volgende:
614k laagste Ibrahimovic
Laat hem nog maar meer dalen.
Morgen of vandaag al mijn teams overzetten naar mijn nieuwe psn account
Het maakt mij niet uit zolang waardeloze spelers ineens iets waard worden. Dat zou een goede reden zijn om weer wat meer bronze packs te openen, deze week heb ik best weinig geopend want IF Johnson krijg ik toch niet (hij is nog steeds te duur)quote:
Omdat opnieuw opklimmen van 5 naar 1 en wat cups spelen je opnieuw zo´n 50k oplevert, schat ik...quote:
Heb deze week Elgato en op mijn gewone heet ik DaveJong, maar wil Djeetje.quote:
Ook nog handig jaquote:Op woensdag 17 april 2013 10:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat opnieuw opklimmen van 5 naar 1 en wat cups spelen je opnieuw zo´n 50k oplevert, schat ik...
ff snel met een paar low budget spelertjes toch. ik heb daar in iedergeval niet me hele team voor over zitten pompen.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat opnieuw opklimmen van 5 naar 1 en wat cups spelen je opnieuw zo´n 50k oplevert, schat ik...
Ik ook niet, ik werd ook direct kampioen in div1 met mijn budgetteams op mijn 2e accountquote:Op woensdag 17 april 2013 10:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ff snel met een paar low budget spelertjes toch. ik heb daar in iedergeval niet me hele team voor over zitten pompen.
Ja ik zet alles over op 1 team na speel ik daar nog mee tegen vrienden.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dave, zorg ook dat je coaches enzo meeneemt he...wel handig voor je contracten
Ja alleen ga ik dat account gebruiken voor mijn video's enzo.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het is ook zonde om al je coins mee te nemen (want tax). Ik heb 2 accounts, als ik op die subaccount teveel coins heb, koop ik een of een paar dure speler(s) die ik nog wilde hebben met mijn subaccount, waarna ik die overbreng naar mijn main account
I get itquote:Op woensdag 17 april 2013 10:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja alleen ga ik dat account gebruiken voor mijn video's enzo.
Dus dan speel ik bijna alles op dat account op 2 wedstrijdjes in de maand na ofzo snap je.
Maar ik ga 500k verkopen dus ik kan ook al mijn andere teams verkopen etc.quote:
Alleen heb ik lang niet zo veel.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
je zal alles over moeten zetten![]()
1200 spelers.
150 man staff.
800 shirtjes.
dat is 2200:5 per trade offer.
440 trade offers, of ook wel 11 keer je hele trade pile offerenveel te veel werk
dan zou ik me club eerst nog leeg moeten verkopenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen heb ik lang niet zo veel.
Denk maar 150 spelers.
50 shirts.
50-100 staff.
Waarom zou je al die gouden spelers overzetten? Je gebruikt ze toch nooit alle 250? Dat zijn nl 10 teamsquote:Op woensdag 17 april 2013 10:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan zou ik me club eerst nog leeg moeten verkopenook te veel werk. heb alleen in 4-1-2-1-2 al 250 gouden spelers.
Ja precies.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom zou je al die gouden spelers overzetten? Je gebruikt ze toch nooit alle 250? Dat zijn nl 10 teams
moet ze eigenlijk ook nog allemaal verkopen. maar geen zin in.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom zou je al die gouden spelers overzetten? Je gebruikt ze toch nooit alle 250? Dat zijn nl 10 teams
Wat is je youtube cannel?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik had ze al lang verkocht
Eerste keer dat je het daar over had, dacht ik dat dat een speler was ofzo.quote:
Kan je toch wel al een channel hebben?quote:
Het is nu TheDjeetje met wat kut trading video's.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan je toch wel al een channel hebben?Dan kan ik hem alvast volgen.
En ik had je nog zo al ingelicht dat ik er een binnenkort wou kopenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerste keer dat je het daar over had, dacht ik dat dat een speler was ofzo.
Ikke hem opzoeken op wefut![]()
Maar ik had nog nooit van Elgato gehoordquote:Op woensdag 17 april 2013 11:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En ik had je nog zo al ingelicht dat ik er een binnenkort wou kopen
Golds? Frans/Ligue 1 kom je niet zo heel vaak tegen, en kun je best wat leuks meequote:Op woensdag 17 april 2013 11:08 schreef FCsuarez het volgende:
heb nog een reserve squad nodigiemand nog een leuk idee ? liefst 4-1-2-1-2 budget een
100K ofzo ?
Jij heb dus ook een sociaal levenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar ik had nog nooit van Elgato gehoord
ja golds. wil eigenlijk nog wel een keer een dik team bouwen met RvP en aguero maar dat zal pas na het TOTS worden denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Golds? Frans/Ligue 1 kom je niet zo heel vaak tegen, en kun je best wat leuks mee
http://wefut.nl/squad/877quote:Op woensdag 17 april 2013 11:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Golds? Frans/Ligue 1 kom je niet zo heel vaak tegen, en kun je best wat leuks mee
Naar mijn bescheiden mening zijn Torres en Podolski ook wel meer van hetzelfde. Misschien moet je het eens proberen met een iets sterkere spits erbij, zoals Balo of Ba? Werkt bij mij erg goed....quote:Op woensdag 17 april 2013 11:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/877
speel nu met dit maar speelt niet echt top. had ze toevallig nog in me club staan.
maar gaan allemaal de verkoop in denk ik
speel in me andere squad met reus en mandzukicquote:Op woensdag 17 april 2013 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Naar mijn bescheiden mening zijn Torres en Podolski ook wel meer van hetzelfde. Misschien moet je het eens proberen met een iets sterkere spits erbij, zoals Balo of Ba? Werkt bij mij erg goed....
Mandzukic had ik in een cheap team (in 433): echt een baas. Net als Higuain trouwens, in die formatie. Ik heb eerder met Kaka in 41212 gespeeld (met Pato en Vagner Love ervoor), maar op een of andere manier kwam hij niet helemaal lekker uit de verf.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
speel in me andere squad met reus en mandzukic![]()
ik ga nog maar eens even nadenken wat ik wil. misschien wel een BBVA team met kaka
Ik had een leuk BBVA team met Adrian in de spitsquote:Op woensdag 17 april 2013 11:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
speel in me andere squad met reus en mandzukic![]()
ik ga nog maar eens even nadenken wat ik wil. misschien wel een BBVA team met kaka
433quote:Op woensdag 17 april 2013 11:24 schreef FCsuarez het volgende:
ik heb bij de spaanse competitie ook echt zoiets van bahhhh wie zal ik nu eens neerzetten.
zou kaka en modric (vooral omdat ze IRL gewoon bazen zijn) nog wel eens proberen.
en benzema lijkt me nog wel een baasje.
alba en villa heb ik al in me hybrid team
Benzema is wel aardig, Ozil vond ik in ieder geval tegenvallen. Ik had een BBVA-team voor dat toernooi destijds, maar het speelde gewoon niet lekkerquote:Op woensdag 17 april 2013 11:24 schreef FCsuarez het volgende:
ik heb bij de spaanse competitie ook echt zoiets van bahhhh wie zal ik nu eens neerzetten.
zou kaka en modric (vooral omdat ze IRL gewoon bazen zijn) nog wel eens proberen.
en benzema lijkt me nog wel een baasje.
alba en villa heb ik al in me hybrid team
Mijn 433 middenveld is: Trochowski - Khedira - Costa.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
433
Muniain-Adrian-Di Maria
Xavi--Song---De marcos
Marcelo-ramos-miranda-pereira
-----------casillas-------------
Costa is een eindbaas. Heb hem in mijn Argentijnse team, samen met Lucho en Zanetti op het middenveld. Superbalans, en de vrije trappen en corners van die gast... ongeevenaardquote:Op woensdag 17 april 2013 11:27 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mijn 433 middenveld is: Trochowski - Khedira - Costa.
Is echt super gebalanceerd
dat ga ik doen. MERCI POTS!!!quote:Op woensdag 17 april 2013 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Costa is een eindbaas. Heb hem in mijn Argentijnse team, samen met Lucho en Zanetti op het middenveld. Superbalans, en de vrije trappen en corners van die gast... ongeevenaard
Ja. Je kan maar maximaal 1 team per dag maken.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:38 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen.
Is er al nieuws rondom fifa 14 uitgekomen. Dat zou toch vandaag komen
Ik heb IF Milito, maar NIF Higuain is ook een baas. Verder: Ansaldi, (IF) Coloccini, (IF) Campagnaro, (IF) Lamela.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat ga ik doen. MERCI POTS!!!
argentijnenmet milito
![]()
http://wefut.nl/squad/878quote:Op woensdag 17 april 2013 11:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb IF Milito, maar NIF Higuain is ook een baas. Verder: Ansaldi, (IF) Coloccini, (IF) Campagnaro, (IF) Lamela.
Er is alleen geen hele sterke (en snelle) Argentijnse RB, maar dat kun je prima oplossen
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja. Je kan maar maximaal 1 team per dag maken.
Ziet er netjes uit. Blijf het jammer vinden van 41212 dat een aantal spelers daar minder goed in passen (Lamela, Costa, Lucho), maar dat is part of the dealquote:Op woensdag 17 april 2013 11:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/878
dit gaat m wordeneven kijken of ik de IFs beetje goedkoop op kan pikken anders komen daar de NIFs te staan
ach zal er mee moeten leren levenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit. Blijf het jammer vinden van 41212 dat een aantal spelers daar minder goed in passen (Lamela, Costa, Lucho), maar dat is part of the deal
Gebruikte ze eerst om coins te verdienen op mijn tweede account, 35 winstpartijen, 3 lossesquote:Op woensdag 17 april 2013 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach zal er mee moeten leren levenze hoeven ook maar 1 wedstrijdje op te draven als de rest moe is
Correctie:quote:Op woensdag 17 april 2013 12:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gebruikte ze eerst om coins te verdienen op mijn tweede account, 35 winstpartijen, 3 losses
Nu gebruik ik ze ook zo, goedkope oplossing voor het fitness-probleem
we gaan het belevenquote:
Tja...detailquote:Op woensdag 17 april 2013 12:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
we gaan het belevenenige jammere is de 3* weak foot van milito.
Hoeveel verdien je als ze winnen? Zo hoog zal de odd toch niet zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:56 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb verhalen gehoord dat Man City best goed is. Dus voor vanavond de winst voor City tegen Wigan. 20 euro is de inzet
¤ 4,40quote:Op woensdag 17 april 2013 12:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je als ze winnen? Zo hoog zal de odd toch niet zijn.
only single betsquote:Op woensdag 17 april 2013 12:23 schreef Der_Rudi het volgende:
Ik heb eens een tientje gezet op de beide Manchesters en Chelski.
In combi, of losse wedstrijden?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:23 schreef Der_Rudi het volgende:
Ik heb eens een tientje gezet op de beide Manchesters en Chelski.
Godverdomme, wil ff van account switchen, maar inloggen gaat dus niet meerquote:Op woensdag 17 april 2013 12:34 schreef FCsuarez het volgende:
EA maakt fifa 14 even bekendmaar denken dan gooien we de servers van FUT 13 er maar even uit.
nu weer welquote:Op woensdag 17 april 2013 12:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godverdomme, wil ff van account switchen, maar inloggen gaat dus niet meer
Dat laatste vooral jaquote:Op woensdag 17 april 2013 12:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nu weer welhebben het weer terug gezet.
nieuws fifa 14matig hoor.
Moet je eens een andere onderbroek aan doenquote:Op woensdag 17 april 2013 12:37 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het maar een vies weertje. Geen wind, erg vochtig en erg benauwend.
Ik had enkel nog een parachute van je moeder in de koffer liggen.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je eens een andere onderbroek aan doen
Het is nu wel mooi weer maar ik ben nu nog aan het leren. Over iets minder dan 2 uren ga ik op weg naar school.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:37 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het maar een vies weertje. Geen wind, erg vochtig en erg benauwend.
Omdat Messi de beste is.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:42 schreef over_hedge het volgende:
Waarom zakt Ronaldo zo ziek veel en messi zakt amper in prijs?
In het echt misschien. in fifa echt totaal niet.quote:
Ja, iets te vroeg volgens mij, schijnbaar hoort dit pas vanmiddag te gebeuren op alle EA-sites: http://fok.nl/595228quote:Op woensdag 17 april 2013 12:34 schreef FCsuarez het volgende:
EA maakt fifa 14 even bekendmaar denken dan gooien we de servers van FUT 13 er maar even uit.
Kun je evengoed een schone aan doenquote:Op woensdag 17 april 2013 12:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had enkel nog een parachute van je moeder in de koffer liggen.
Je kan trouwens op oddsoddsodds.com kijken voor welke wedstrijden Unibet de hoogste odd heeft van alle bookies. Ook wel interessant om bets uit te zoekenquote:
Belgen zijn ook buitenlandersquote:Op woensdag 17 april 2013 13:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ligt het nou aan mij, of zit die pro league vol met buitenlanders? Minstens de helft van de keren dat ik een pro league speler pull, is het geen belg
Fijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:16 schreef vandermar het volgende:
De zombies map kan dus uitgespeeld worden. Wel op een andere manier dan dat menig denkt.
ermahgerdquote:
Social competitionquote:Op woensdag 17 april 2013 13:20 schreef Rijst het volgende:
Changes to the wildly popular FIFA Ultimate Team
A new online Mode that will encourage social competition
Multiple new features and benefits to EA SPORTS Football Club, the live service that is the heartbeat of FIFA
Complete authenticity with more than 500 officially licensed clubs.
FIFA 14 is in development at EA Canada and will be available in stores world-wide this fall. Additional platforms will be revealed in the months ahead. The game has not yet been rated.
Screenshots are available at http://info.ea.com.
607k gemiddeld nuquote:Op woensdag 17 april 2013 13:33 schreef Djeetje het volgende:
Is Ibra al gezakt vandaag kan niet kijken zit op school
7k gedaaldquote:
Afgezien van 5* skills is hij ook niet echt goed.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
7k gedaald
Ben dus op de pc met de rest van mijn klas promoot een beetje wefut
Zit er zon jochie uit het eerste naast me die zegt dat Azevedo slecht is
Ben jij de beste FIFA-speler uit je klas? En de rijkste op FUTquote:Op woensdag 17 april 2013 13:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
7k gedaald
Ben dus op de pc met de rest van mijn klas promoot een beetje wefut
Zit er zon jochie uit het eerste naast me die zegt dat Azevedo slecht is
Ik ben de beste FUT speler uit het team waarin ik werk. En ook de rijkste FUT speler.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ben jij de beste FIFA-speler uit je klas? En de rijkste op FUT
benieuwd wat de wijzigingen zijn voor FUTquote:Op woensdag 17 april 2013 13:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Social competitionAls NAW gegevens van spelers bij elkaar bekend zouden zijn, zouden er al 1000en mishandelingen hebben plaatsgevonden
Ja maar dat snapt dat jochie nog nietquote:Op woensdag 17 april 2013 13:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Afgezien van 5* skills is hij ook niet echt goed.
Blijkbaar wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja maar dat snapt dat jochie nog niet
blijkbaar wel dusquote:Op woensdag 17 april 2013 13:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Cicinho is dit jaar ook niet zo goedquote:Op woensdag 17 april 2013 13:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja nummer 2 heeft maar 150k.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ben jij de beste FIFA-speler uit je klas? En de rijkste op FUT
Ik ken niemand bij mij op school die FUT speelt, ja VDM maar die zie ik nooit op schoolquote:Op woensdag 17 april 2013 13:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja nummer 2 heeft maar 150k.
En ook de beste ze zijn niet heel goed.
Kloptquote:Op woensdag 17 april 2013 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Cicinho is dit jaar ook niet zo goed
Hij begrijpt niet dat Azevedo daarstaat vanwege zijn 5* skillsquote:
Komt er niet in. Was in zijn serie met reid, daar laat hij alleen zijn eigen doelpunten zien.quote:
Mehquote:Op woensdag 17 april 2013 13:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Komt er niet in. Was in zijn serie met reid, daar laat hij alleen zijn eigen doelpunten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |