PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
lolquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Terugrekenen van 2013 naar 1817.Hoofdrekenen voor experts.
pijnlijk. jij zeker; ik was al best audquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, ik stuurde alleen terug: aud? Zij: Ja, wat was je leeftijd toen je uit huis ging.
Bruggen hebben meestal geen meerdere kamers.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nog in een ledikant bij je ouders op de kamer slapen.
IK ZEG TOCH HIER TEGENOVER, DAT BETEKENT AAN DE OVERKANT VAN DE GANGquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nog in een ledikant bij je ouders op de kamer slapen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bruggen hebben meestal geen meerdere kamers.
Ja, daarna stuurde ik: ben je toevallig een heel klein beetje dyslectisch? Zij: nee hoor ik schrijf gewoon op wat ik denk dat kan tog sorry hoorquote:
Huh wat? Aan de overkant van de weg?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH HIER TEGENOVER, DAT BETEKENT AAN DE OVERKANT VAN DE GANG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gang/overloop.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huh wat? Aan de overkant van de weg?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, daarna stuurde ik: ben je toevallig een heel klein beetje dyslectisch? Zij: nee hoor ik schrijf gewoon op wat ik denk dat kan tog sorry hoorBen gestopt met appen met haar
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, daarna stuurde ik: ben je toevallig een heel klein beetje dyslectisch? Zij: nee hoor ik schrijf gewoon op wat ik denk dat kan tog sorry hoorBen gestopt met appen met haar
Gamen vanuit de jacuzzi.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:50 schreef Rijst het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort ff langs Djeetje ga voor een potje Fifa.
Morgen om 3 uur een tentamen...quote:
weet je wel waar zijn huis woont dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:50 schreef Rijst het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort ff langs Djeetje ga voor een potje Fifa.
iedereen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
weet je wel waar zijn huis woont dan?
vraag even aan Lindgren. welke zijn bovenbuurvrouw isquote:
Ik zie een flamoes bij Torresquote:
Woon niet eens 5 km van hem vandaanquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
weet je wel waar zijn huis woont dan?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vraag even aan Lindgren. welke zijn bovenbuurvrouw is
Maar was het wel gezellig tijdens State of Trance?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik mag uit school meteen te trainen, toewel ik nog ziek benquote:
quote:
Ja, was een mooie avond. Avond daarvoor ook goud hoor, chillen in het huisje. Heerlijk weekendje gehad, aardig van de wereld af geweest ook. En dat is best prettigquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:51 schreef n0ir het volgende:
[..]
Maar was het wel gezellig tijdens State of Trance?
heee me2. Moet nog een paar bladzijdes doornemen maar viel bijna in slaap daarom ziti k hier weer.quote:
Ik post het alleen als ik er echt om moest lachen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:52 schreef vandermar het volgende:
Volgens mij lacht diegene, die hier neerzet dat hij heel hard lachte en daardoor de moeder/buurvrouw/twee vaders boos maakten, helemaal niet.
Illuminatyi
wat studeer je?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
heee me2. Moet nog een paar bladzijdes doornemen maar viel bijna in slaap daarom ziti k hier weer.
Ik had het net echt. Dat zweer ik bij mijn liefde voor AZ.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:52 schreef vandermar het volgende:
Volgens mij lacht diegene, die hier neerzet dat hij heel hard lachte en daardoor de moeder/buurvrouw/twee vaders boos maakten, helemaal niet.
Illuminatyi
Ik heb het boek nog niet open gehad. Ik hoop dat het MC is, was vorige keer niet zo dacht ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
heee me2. Moet nog een paar bladzijdes doornemen maar viel bijna in slaap daarom ziti k hier weer.
Toch onmogelijk om boos op jou te worden hequote:Op dinsdag 16 april 2013 23:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had het net echt. Dat zweer ik bij mijn liefde voor AZ.
Bijlmer. Om de heok tog?quote:
Hier vind ik dat okee, maar door meisjes schattig genoemd worden terwijl je 2 à 3 koppen groter bent, is toch wel jammer vaakquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch onmogelijk om boos op jou te worden he
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:46 schreef Maver24 het volgende:[...]Ik vind het wel even welletjes zo, echt geen nieuw team meer, MOTM Reus moet het gaan doen voor me, ben erg benieuwd hoe die speelt
quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:58 schreef Maver24 het volgende:Ik ga in me team IF Sanchez en IF Vidal neerzetten
, en dan daarachter Chiellini met Lichtsteiner, baas
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Mavers.
wat is quoten toch moeilijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Mavers.
Ik zou haar raken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Maver24quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Mavers.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou haar raken. [ afbeelding ]En daarna een beetje porren met een stok/het handvat. Dat geeft altijd wel een mooi effect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Kan je daar niet naar meerdere kamers kijken en dan met je linkerhand alt-tabben?quote:
chillquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, was een mooie avond. Avond daarvoor ook goud hoor, chillen in het huisje. Heerlijk weekendje gehad, aardig van de wereld af geweest ook. En dat is best prettig
en dan lang genoeg tot je het pavlov effect triggeredquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En daarna een beetje porren met een stok/het handvat. Dat geeft altijd wel een mooi effect.
ok.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:59 schreef quer het volgende:
[..]
en dan lang genoeg tot je het pavlov effect triggered
Beetje met schroevendraaier in het oog prikkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En daarna een beetje porren met een stok/het handvat. Dat geeft altijd wel een mooi effect.
3 guys 1 hammer of een andere?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beetje met schroevendraaier in het oog prikken
Ik zei tegen mijn pa dat Cardiff dus gaat promoveren. Ligt die lul te slapenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:59 schreef DePresident. het volgende:
Cardiff promoveert, de tering.
[ afbeelding ]
Ja die ja. Fucking smerigquote:
Heeft ie een speciale band met die club o.i.d.?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zei tegen mijn pa dat Cardiff dus gaat promoveren. Ligt die lul te slapen
een vriend van me zet ze de hele tijd op tijdens uren in de mediatheek. Niemand die hem aanpakt. En ik werd voor een weekje uit de mediatheek gezet omdat ik Chimpanzee riding on a segway keihard opzettequote:
ROC tijden <3 Als een klasgenoot wegliep om iets na te laten kijken bij een docent sprong ik achter zijn pc en zette ik 2girls1cup op fullscreen.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
een vriend van me zet ze de hele tijd op tijdens uren in de mediatheek. Niemand die hem aanpakt. En ik werd voor een weekje uit de mediatheek gezet omdat ik Chimpanzee riding on a segway keihard opzette
tieten printen x 500 en wegrennenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
een vriend van me zet ze de hele tijd op tijdens uren in de mediatheek. Niemand die hem aanpakt. En ik werd voor een weekje uit de mediatheek gezet omdat ik Chimpanzee riding on a segway keihard opzette
For those who don’t know, depending on how the member buys the tokens, the price may vary from $0.08 to $0.10 per token. However, the girls always get $0.05 per token. Which means that, for example, the 260,000 token tip that Mila got, the member paid around $20,000 or $26,000 (depending on how he paid for it) and she got $13,000. The new biggest tip (467,040), the member paid between $46,704 and $37,363 and it is equal to $23,352 to the model.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
ROC tijden <3 Als een klasgenoot wegliep om iets na te laten kijken bij een docent sprong ik achter zijn pc en zette ik 2girls1cup op fullscreen.
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
ROC tijden <3 Als een klasgenoot wegliep om iets na te laten kijken bij een docent sprong ik achter zijn pc en zette ik 2girls1cup op fullscreen.
Bij ons moet je per kopie betalenquote:
Ik ga mijn hakken en push up BH maar weer eens uit de kast halenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
For those who don’t know, depending on how the member buys the tokens, the price may vary from $0.08 to $0.10 per token. However, the girls always get $0.05 per token. Which means that, for example, the 260,000 token tip that Mila got, the member paid around $20,000 or $26,000 (depending on how he paid for it) and she got $13,000. The new biggest tip (467,040), the member paid between $46,704 and $37,363 and it is equal to $23,352 to the model.Tering.
Daarom ook printen. GRATIESquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga mijn hakken en push up BH maar weer eens uit de kast halen
Ik vind dat de school dat moet financieren .. kleur is overigens alleen mogelijk met toestemming van docentquote:Op woensdag 17 april 2013 00:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Printen kost gewoon geld.
Gefeliciteerd. Niet echt een verrassing hoor dat jij van de verkeerde kant bentquote:
VOrig jaar 12 euro betaald voor mijn SLB dossier. En elke periode nog eens 6 euro voor project dossierquote:Op woensdag 17 april 2013 00:06 schreef quer het volgende:
[..]
Ik vind dat de school dat moet financieren .. kleur is overigens alleen mogelijk met toestemming van docent
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:06 schreef Djeetje het volgende:
Ik had meer dan 1000 keer een toets afgedrukt op mijn basisschool.
Ze geloofde dat we het niet expres deden toewel ik daar mooi het papier zat aan te vullen
Als het gratis zou zijn dan gaan de koters alles 100x uitprinten voor de gein.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:06 schreef quer het volgende:
[..]
Ik vind dat de school dat moet financieren .. kleur is overigens alleen mogelijk met toestemming van docent
Waarom verzin ik nou zoiets nietquote:Op woensdag 17 april 2013 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
For those who don’t know, depending on how the member buys the tokens, the price may vary from $0.08 to $0.10 per token. However, the girls always get $0.05 per token. Which means that, for example, the 260,000 token tip that Mila got, the member paid around $20,000 or $26,000 (depending on how he paid for it) and she got $13,000. The new biggest tip (467,040), the member paid between $46,704 and $37,363 and it is equal to $23,352 to the model.Tering.
Oud-Nederlandsquote:Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom dit net tegen op Facebook. Mijn ogen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tja, je kunt het toch proberen. Als model.quote:
Ik mag toch hopen dat die gasten haar in het echt mochten knallen na een jaarsalaris aan fooi.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom dit net tegen op Facebook. Mijn ogen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
syndi?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:11 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Sick voor iemand die alleen gameplay upload
Uhuquote:
Precies dit na mijn basisschool verhaal.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als het gratis zou zijn dan gaan de koters alles 100x uitprinten voor de gein.
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga mijn hakken en push up BH maar weer eens uit de kast halen
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die gasten haar in het echt mochten knallen na een jaarsalaris aan fooi.
[..]
Ja, ze was wel lekker. Heb ooit eens een avondje met haar staan zoenen maar toen had ik door mijn alcoholische versnaperingen niet door dat ze achterlijk was.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
Louis met zijn opneemapparaatje: You're the man
In mijn tijd was het zoveel en zolang mogelijk papier in je mond stoppen en daarna tegen het raam/bord of iemand zijn rug gooienquote:Op woensdag 17 april 2013 00:17 schreef Djeetje het volgende:
Voetballen in een klas lokaal en dan die gips platen die ze hebben als plafond kapot schieten was ook genieten
Dat doen ze nu bij ons in de klas.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In mijn tijd was het zoveel en zolang mogelijk papier in je mond stoppen en daarna tegen het raam/bord of iemand zijn rug gooien![]()
Jeugd van tegenwoordig![]()
in lege pennen doen en dan schietenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In mijn tijd was het zoveel en zolang mogelijk papier in je mond stoppen en daarna tegen het raam/bord of iemand zijn rug gooien![]()
Jeugd van tegenwoordig![]()
Massale verkrachting daar dus?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat doen ze nu bij ons in de klas.
Bij een zon leraar kunnen we alles doen.
Tassen naar buiten uit het raam gooien vanaf de 2e verdieping etc.
En we zitten met 24 jongens ofzo en 3 meiden.
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bij een zon leraar kunnen we alles doen.
En we zitten met 24 jongens ofzo en 3 meiden.
quote:
quote:
Dus guys only?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
1 is dikkig
1 is eng skinny
1loopt als een mongool.
Het is maar waar je blij van word haha.
Daarna gesnapt worden en 2 uur lang kauwgom krabbenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
in lege pennen doen en dan schieten
Ik wordt blij van grammaticaal correcte zinnen.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het is maar waar je blij van word haha.
HYPOCRTIETquote:Op woensdag 17 april 2013 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wordt blij van grammaticaal correcte zinnen.
wordtquote:Op woensdag 17 april 2013 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wordt blij van grammaticaal correcte zinnen.
Ja treintje door het lokaal.quote:
dat zou wel triest zijn jaquote:Op woensdag 17 april 2013 00:36 schreef Tim86 het volgende:
oh nu begrijp ik pas wat die mensjes dus echt willen doen als ze zgn een duurdere speler willen ruilen voor een dure speler van jou. Op de console kan je door een bug niet zien welke kaart je aangeboden krijgt..blijft gewoon blanco. Als je dan dus naïef bent trap je erin omdat je een bepaalde trade offer verwacht
Huh?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:37 schreef Djeetje het volgende:
Filmpjes maken via mijn psn account Djeetje, toch ?
ALS IK MAAR GUEST OPPONENT MAG ZIJN, IK BREEK JEquote:Op woensdag 17 april 2013 00:37 schreef Djeetje het volgende:
Filmpjes maken via mijn psn account Djeetje, toch ?
Ik heb geen idee, ik erger me er ook altijd aanquote:Op woensdag 17 april 2013 00:40 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat dit het FIFA Ultimate Team topic is, gezien de geringe posts over dit onderwerp.
Maar ik heb ff 1 korte vraag.
Ik irriteer me MATELOOS aan die mensen die een hele intro willen zien en op het moment dat de opstelling komt drukken ze hem EINDELIJK verder (maar dan ook meteen, je ziet echt 0,5 seconde de opstelling).
Waarom in godsnaam? Misschien kan ik er dan iets meer begrip voor opbrengen
Meestal gewoon om jou te irriteren. Dat is ook de reden voor ze om alle herhalingen te kijken en lange celebrations te doen. Paupervolk.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:40 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat dit het FIFA Ultimate Team topic is, gezien de geringe posts over dit onderwerp.
Maar ik heb ff 1 korte vraag.
Ik irriteer me MATELOOS aan die mensen die een hele intro willen zien en op het moment dat de opstelling komt drukken ze hem EINDELIJK verder (maar dan ook meteen, je ziet echt 0,5 seconde de opstelling).
Waarom in godsnaam? Misschien kan ik er dan iets meer begrip voor opbrengen
Ik was het 1x zo zat, ik speelde me laatste wedstrijd om eventueel kampioen te worden, dus ik was al gepromoveerd. Ik dacht fuck it, dan maar leaven. Toen was ik wel gepromoveerd, maar kreeg ik me promotiemunten nietquote:Op woensdag 17 april 2013 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik erger me er ook altijd aan
Ah duidelijkquote:Op woensdag 17 april 2013 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meestal gewoon om jou te irriteren. Dat is ook de reden voor ze om alle herhalingen te kijken en lange celebrations te doen. Paupervolk.
Gewoon even whatsappen ofzo als je merkt dat ze die fucking intro's af gaan laten spelen.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:42 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ah duidelijk, die gasten dus gewoon afslachten en de outro lekker lang aan laten staan.
Om vervolgens tijdens de wedstrijd een appie terug te krijgen en daardoor meteen een doelpunt tegen door onoplettendheidquote:Op woensdag 17 april 2013 00:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon even whatsappen ofzo als je merkt dat ze die fucking intro's af gaan laten spelen.
Ik heb altijd m'n telefoon op stil staanquote:Op woensdag 17 april 2013 00:46 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Om vervolgens tijdens de wedstrijd een appie terug te krijgen en daardoor meteen een doelpunt tegen door onoplettendheid
Nou ik heb Elgato besteld en gebruik als psn naam DaveJong.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:48 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zing ik altijd als de intro bekeken gaat worden.
Daarom dus.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:36 schreef Tim86 het volgende:
oh nu begrijp ik pas wat die mensjes dus echt willen doen als ze zgn een duurdere speler willen ruilen voor een dure speler van jou. Op de console kan je door een bug niet zien welke kaart je aangeboden krijgt..blijft gewoon blanco. Als je dan dus naïef bent trap je erin omdat je een bepaalde trade offer verwacht
Ik zing altijd iets met kampioenen ofzoquote:Op woensdag 17 april 2013 00:48 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zing ik altijd als de intro bekeken gaat worden.
Nahja, belachelijk dus. Ik ga nu elke keer lachen als ze die intro laten zien iigquote:Op woensdag 17 april 2013 00:50 schreef Djeetje het volgende:
Ze laten die intro zien, omdat je dan je eigen spelers zie en iets met 30 seconden heeft het te maken.
Waardoor je dus zelf gemotiveerder bent en je tegenstander geirriteert aan de wedstrijd begint, omdat je niet door klikte.
Las ik ergen ofzo.
Op welke console speel je ?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:52 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Nahja, belachelijk dus. Ik ga nu elke keer lachen als ze die intro laten zien iig
snsvquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |