PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
DjeetjeSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
dan ben je gewoon een kutmongoolquote:
quote:Contracts Cup
Max team beoordeling: 2 sterren
Min kwaliteit speler: Goud basisspelers in je team
Hmm nog best een leuk toernooi. Kan je 1 topspeler en daar om heen leuke bronze. Even puzzelen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Engelse brons teams met 1 gouden
TS bedoel je?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:29 schreef BDIL het volgende:
TT is gewoon verstandelijk gehandicapt en dat komt s'avonds steeds meer tot uiting als de pillen beginnen uit te werken
En bedanktquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:29 schreef BDIL het volgende:
TT is gewoon verstandelijk gehandicapt en dat komt s'avonds steeds meer tot uiting als de pillen beginnen uit te werken
Ik ga het fixen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef ThadCastle het volgende:
Pascal, het load more bij de player search bar in de squad builder werkt niet (bij mij).
Omdat ik een koning benquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef quer het volgende:
Waarom wordt er zoveel waarde gehecht aan de TT eigenlijk?![]()
niet dat het een goede tt is
Alle landenquote:
4-2-3-1 met Maher op 10 niet beter geschikt voor je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Maar wel met Henriksen in de punt naar achter toch?quote:
Rooney op CAMquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:39 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Op welke positie de gouden speler?
Spelers hebben een eigen rol. BVM is balveroverende middenvelder, SVDis is spelverdeler etc. Speel zelf op Engelstalig, dus kan een foutje bij zittenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar wel met Henriksen in de punt naar achter toch?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:38 schreef quer het volgende:
wijnaldum speelt toch bij psv?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
niet verkeerdquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spelers hebben een eigen rol. BVM is balveroverende middenvelder, SVDis is spelverdeler etc. Speel zelf op Engelstalig, dus kan een foutje bij zitten
DOE DAN GEWOON LEKKER ZELF IETS JAquote:
Dit was de populairste tactiek op fmscoutquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4-2-3-1 met Maher op 10 niet beter geschikt voor je?
Hart in de goal of Young op LMquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:39 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Op welke positie de gouden speler?
oh er zijn er 2, hoe moet ik dat nou weer wetenquote:
Wel je 3 spelers met donkergroene formatie omtrainen naar de juiste positie. 7 chem enzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit was de populairste tactiek op fmscout
'watquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
De reden, joden mogen niet dicht bij doden mensen komen, en vliegen over begraafplaatsen mag dus blijkbaar niet, alleen met een plastic zak
Voor je hebt uitgevonden waar dat dan weer kanquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel je 3 spelers met donkergroene formatie omtrainen naar de juiste positie. 7 chem enzo
Hoe deed je het eerst dan? Met de beentjes rustend op de vloer?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef TBakkert het volgende:
Nooit geweten dat opdrukken zo zwaar is als je het goed doet
nee, maar gewoon snel...quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe deed je het eerst dan? Met de beentjes rustend op de vloer?
Zo ingewikkeld is het nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor je hebt uitgevonden waar dat dan weer kanDat bedoel ik nou. Het is 1 grote chaos van mogelijkheden mogelijkheden mogelijkheden
quote:
#haterszijnfocktopgquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:52 schreef quer het volgende:
Na ja ik ga slapen lijkt me het beste voordat jullie meer gaan haten
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld is het niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je die versimpelde versie gekozen? Dan zal je wel niet kunnen trainen denk ik. Zal automatisch gaan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik mis het trainingsknopje
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:54 schreef vandermar het volgende:
Huilen omdat je uit jezelf gaat opdrukkendoe ik elke dag man en huilen nee, dat doe ik niet.
Grow some balls mietje
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:55 schreef ThadCastle het volgende:
! Dat toernooi is aangepast. Max 4 stars en Min gold
Ik ookquote:
haha, ja, zo simpel mogelijk. Nog te uitgebreid voor mij dusquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je die versimpelde versie gekozen? Dan zal je wel niet kunnen trainen denk ik. Zal automatisch gaan.
Als het minimaal silver was dan was het echt een leuke cupquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:55 schreef ThadCastle het volgende:
! Dat toernooi is aangepast. Max 4 stars en Min gold
Virtuele boks ouwequote:
kap is ff met die beschuldigingen ik gebruik echt geen drugs.. behalve die keer met hazard had ik spacecake gegetenquote:
Haha VDM haalt Opdrukken en afrukken door elkaarquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:54 schreef vandermar het volgende:
Huilen omdat je uit jezelf gaat opdrukkendoe ik elke dag man en huilen nee, dat doe ik niet.
Grow some balls mietje
Je moeder zei gisteravond dat het in het echt net zo erg isquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:03 schreef quer het volgende:
Dat gevoel van anonimiteit zorgt er toch voor dat ik als een mongooltje over kom dat geloof ik best
je moeder grapjes zijn achterhaald en totaal niet meer grappigquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moeder zei gisteravond dat het in het echt net zo erg is
Nou, niet zo lelijk doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:03 schreef quer het volgende:
[..]
kap is ff met die beschuldigingen ik gebruik echt geen drugs.. behalve die keer met hazard had ik spacecake gegeten
Ik heb hem gisteravond wel even bij jou moeder van er achter doorheen gehaald idd. Vond ze zelf wel grappigquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef quer het volgende:
[..]
je moeder grapjes zijn achterhaald en totaal niet meer grappig
kom niet meer bijquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteravond wel even bij jou moeder van er achter doorheen gehaald idd. Vond ze zelf wel grappig
geen van beidequote:Op zaterdag 13 april 2013 01:06 schreef Djeetje het volgende:
Of je ben een vieze junk.
Of je zoek aandacht
Dank je, maar ik heb mn fap sessie al achter de rugquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef quer het volgende:
[..]
sorry je mag deze uit mijn kelder verzameling mee nemen
[ afbeelding ]
Laatste. tis gewoon een menneke van het VWO van 15 zonder vriendjesquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:06 schreef Djeetje het volgende:
Of je ben een vieze junk.
Of je zoek aandacht
kheb er 754 op hyves jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Laatste. tis gewoon een menneke van het VWO van 15 zonder vriendjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Gewoon de volledige versie spelenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, ja, zo simpel mogelijk. Nog te uitgebreid voor mij dus
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef quer het volgende:
[..]
kheb er 754 op hyves jaTrollen of Hyves, want je heb geen punt achter je zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef quer het volgende:
[..]
kheb er 754 op hyves jaOh mayne zo hard. Maar helaas zijn er soms sommige zaken waardoor je weleens een vrijdagavond moet overslaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
no hard feelingsquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh mayne zo hard. Maar helaas zijn er soms sommige zaken waardoor je weleens een vrijdagavond moet overslaan
Ik heb de data gevonden dat per land de regens uitkomen. Kun je ze zo snel opzoeken via de genie scoutquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gewoon de volledige versie spelenHet spel is echt geweldig en het duurt niet lang voordat je alles door hebt.
In mijn laatste game had ik een Duits wereldtalent, ik speel FM al sinds CM 03/04 en nog nooit zo'n talent tegengekomen![]()
[ afbeelding ]
En de zoon van Wim Jonk verscheen in de jeugd van Ajax![]()
![]()
[ afbeelding ]
Stalkertje!quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:09 schreef ThadCastle het volgende:
ik vind telkens dezelfde tegenstander in dat nieuwe toernooi. Maar met hem heb ik 1 bar connectie.
Doe ik 'avoid player' kom ik hem nog tegen
Ja die Ulrich is absurd goed, ik ga deze game binnenkort hervatten, puur omdat ik wil weten hoe hij op zijn 25e is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb de data gevonden dat per land de regens uitkomen. Kun je ze zo snel opzoeken via de genie scoutDit is wel een extreem talent trouwens zeg
gun iemand is zijn vreugde momentquote:
Dat kan ook wel leuk zijn inderdaadquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja die Ulrich is absurd goed, ik ga deze game binnenkort hervatten, puur omdat ik wil weten hoe hij op zijn 25e is.
GenieScout gebruik ik niet want dan wordt het te simpel, wel weet ik de datums wanneer de regens per land in het spel komen en ga ik de clubs 1 voor 1 af.. lekker Old School
Weltrusten Football managerquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat kan ook wel leuk zijn inderdaadIk ga er maar weer eens in. Weltrusten FUT'ers
Trustequote:Op zaterdag 13 april 2013 01:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat kan ook wel leuk zijn inderdaadIk ga er maar weer eens in. Weltrusten FUT'ers
Dan is er toch geen fuck meer aanquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb de data gevonden dat per land de regens uitkomen. Kun je ze zo snel opzoeken via de genie scoutDit is wel een extreem talent trouwens zeg
Ervaring ?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef quer het volgende:
Net als carriere mode beginnen met man city
Ik heb het 1x geprobeerd, meteen 15 Braziliaanse pubers vastgelegd en na 3 maanden (in game) was ik het spel al beuquote:
Ik doe het uit mezelf, maar ik realiseer me sinds kort pas dat ik altijd verkeerd heb opgedrukt. De goede manier is een stuk lastiger dan ik zelf van te voren dachtquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:54 schreef vandermar het volgende:
Grow some balls mietje
quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:16 schreef pascal08 het volgende:
Zo grappig dat je 6 wedstrijden achter elkaar makkelijk wint en dan bij de laatste wedstrijd voor het kampioenschap tegen een kkduitser moet met Mario Gomez die ze van alle hoeken erin knalt, terwijl m'n eigen spelers écht alles over of naast schieten. Wij worden allemaal zo hard in onze kont genaaid door EA.
Alleen leuk met gym als de meisjes meedoen. Een excuus om aan allemaal hun tieten te zittenquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:18 schreef TBakkert het volgende:
Maar serieus, iemand hier met ervaring in rugby? is het leuk om er echt serieus in te gaan trainen?
Touchdown!quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen leuk met gym als de meisjes meedoen. Een excuus om aan allemaal hun tieten te zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.ign.com/articl(...)am-origins-announcedquote:Batman: Arkham Origins Announced and Dated
Warner Bros. has announced the next title in the Batman: Arkham franchise will be Batman: Arkham Origins, currently in development for the PC, PlayStation 3, Xbox 360 and Wii U.
It's currently slated for release on October 25 this year, but there's no mention of the game appearing on next-gen consoles.
The game, which is the subject of Game Informer's latest cover, will not be developed by Rocksteady Studios this time around, instead being worked on in-house at Warner Bros. Games Montreal.
The new development team will be using many of the assets that Rocksteady has used in the past, including its customised Unreal engine so as to try and avoid any discrepancies in the aesthetic of the franchise. Eric Holmes, lead designer of games including The Incredible Hulk: Ultimate Destruction and Prototype, is heading up the project.
The game will apparently take place long before both of the existing Arkham titles, when a young and inexperienced Batman will encounter many familiar villains for the first time. As can be seen in the Game Informer imagery, the assassin Deathstroke will be one such foe, making his core Arkham game debut.
Alongside the console game though, Warner Bros. has also announced a handheld title, Batman: Arkham Origins Blackgate. The game, which will be released on PS Vita and 3DS again on October 25, is set after the events of Arkham Origins and is being developed by Armature Studio, the company that was founded by several of the brains behind the Metroid Prime trilogy. With this in mind, it's not too surprising to find it described as a "2.5-D Metroid-style exploration action game".
What do you reckon? Are you excited about the idea of a Batman origins title, or does the fact Rocksteady isn't involved worry you? Let us know your thoughts in the comments.
ok.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen leuk met gym als de meisjes meedoen. Een excuus om aan allemaal hun tieten te zitten
quote:
woon je in Hoorn ofzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee Leekerweide is wel wat voor jou.
quote:
Ik zit nu wel in een winningstreak hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fuszy is echt de meest slechte voorspeller van dit forum. makkie voor AZ dus
quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:45 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen allen
[..]
Gooi die dingen in de magnetron en defrost die hap
morgenquote:
en hoe was MOTM Reus?quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:58 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga in me team IF Sanchez en IF Vidal neerzetten, en dan daarachter Chiellini met Lichtsteiner, baas
Moet ik eerst een magnetron gaan kopenquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:45 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen allen
[..]
Gooi die dingen in de magnetron en defrost die hap
Dat is ook waarquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:01 schreef Reemi het volgende:
boter erop smeren en het is ontdooid in een oogwenk
Denk het wel ja. En de sneetjes niet aan elkaar laten zitten natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |