rakoen, kensington, blaudzun (quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie spelen er overmorgen op de driefm awards?
Blaudzoen is wel leuk juist. Elephantsquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:37 schreef Kroelo het volgende:
[..]
rakoen, kensington, blaudzun (![]()
) en nog wat luitjes
ik kan die kerel echt niet uitstaan, z'n muziek vind ik ook niet zo bijzonder eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blaudzoen is wel leuk juist. Elephants
tis wel tom barman 2 ja, ook zo'n parmante lulquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:44 schreef Kroelo het volgende:
[..]
ik kan die kerel echt niet uitstaan, z'n muziek vind ik ook niet zo bijzonder eerlijk gezegd
Oke.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:44 schreef Kroelo het volgende:
[..]
ik kan die kerel echt niet uitstaan, z'n muziek vind ik ook niet zo bijzonder eerlijk gezegd
quote:
Waar is de Tyson tattoo?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ja deze film
[ afbeelding ]
Wordt episch.
The Hangover trilogy.![]()
.
aidswijf.quote:
Brother from another mother!quote:
Laat dat "goede" maar wegquote:
de dag positief beginnenquote:Op woensdag 17 april 2013 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laat dat "goede" maar weg
Maar goed, het is woensdag... Zaagmans komt er aan
quote:Op woensdag 17 april 2013 08:23 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb er nog net voor vertrek een fax vanuit Rijswijk verstuurd Wolf
Hmm. Als ik moest kiezen zou ik toch voor keane gaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Liever Kane dan Keane eerlijkgezegd
Liever Keane dan Kane. Heb ze allebei live gezien en ga toch liever voor Keanequote:Op woensdag 17 april 2013 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Liever Kane dan Keane eerlijkgezegd
Liever Keane inderdaad. Beiden live gezien en Keane was gewoon vreselijk goedquote:Op woensdag 17 april 2013 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Liever Keane dan Kane. Heb ze allebei live gezien en ga toch liever voor Keane
Als je Keane live hebt gezien dan is de cd slecht, zo goed zijn ze.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
Vind de muziek van Keane echt zeikerige zaadmuziek.... Nooit live gezien, maar de muziek verandert er niet echt door
Kane heeft nog wel een paar aardige platen gemaakt en live vond ik ze wel erg goed
Maar de cd IS al slechtquote:Op woensdag 17 april 2013 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je Keane live hebt gezien dan is de cd slecht, zo goed zijn ze.
laten we het eens worden dat we het hier niet over eens kunnen worden.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
laten we het eens worden dat we het hier niet over eens kunnen worden.
Tik 'm aan, ouwe.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:33 schreef Lamabal het volgende:
t. Hij heeft wel een vrouw met kinderen maar dat zegt niks.
En maakt hij serieus van die kut opm
Heb LB2 gedaan omdat het me niet uit maakt. Ik denk ik maak SC even blij.quote:
Sowieso, Hardcore Vibesquote:Op woensdag 17 april 2013 11:54 schreef Lamabal het volgende:
Voor vanmiddag:
Dune - Hardcore Vibes <--- Mijn stem
Dark Raver - Komt 'ie dan he!
Paul Elstak - Unity
Stiekem vind ik dit nog best een aardige plaatquote:
quote:PVV-leider Geert Wilders vroeg zich woensdag af of premier Mark Rutte wellicht paddo's of spacecake had gegeten toen hij mensen opriep om de economie te stimuleren. Rutte deed die oproep nadat het sociaal akkoord was gesloten.
Ja goed onderbouwd ook door onze Geertquote:
zing hem luidkeels meequote:Op woensdag 17 april 2013 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dit nog best een aardige plaat
je moet toch eens weten waar je allemaal een bom van kunt maken. *mompelt iets over schoonmaakmiddelen*quote:Op woensdag 17 april 2013 12:26 schreef Lamabal het volgende:
Hmm, Dus de bom in boston was gewoon in een snelkookpan gemaakt. Ziek
Ja ik weet het. Ik lees het nu door. Zieke mensen.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je moet toch eens weten waar je allemaal een bom van kunt maken. *mompelt iets over schoonmaakmiddelen*
Heeft ie al iets gezegd over Arabieden in Boston?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
is er nog geen sociaal akkoord dat Geert verbannen worden?
Dat idd!quote:Op woensdag 17 april 2013 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
is er nog geen sociaal akkoord dat Geert verbannen worden?
Elke week weerquote:
Welke?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
vanaf dit weekend ben ik eindelijk in 2013 beland
Dan krijg ik mijn smartphone
Uiteindelijk maar voor Sony Xperia J gegaan via mijn stiefbroer die bij de Media Markt werkt (kortingquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Heb LB2 gedaan omdat het me niet uit maakt. Ik denk ik maak SC even blij.
Maar LB1 staat op 60%
Bedankt voor het stemmen op mijn lunchbox, heeft helaas niet mogen batenquote:
Ja echtquote:
Sonyquote:Op woensdag 17 april 2013 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteindelijk maar voor Sony Xperia J gegaan via mijn stiefbroer die bij de Media Markt werkt (korting)
kreeg meer waar voor mijn geld dan mij Samsungquote:
Bureau flip hierquote:
Mega Mindyquote:Op woensdag 17 april 2013 14:34 schreef Etcetera het volgende:
Is het een vogel... Is het een vliegtuig.... Is het....
'Superman'
doe dat eens in een spoiler, dat is schokkend!quote:Op woensdag 17 april 2013 14:57 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Burn motherfucker, burn.
[ afbeelding ]
"Als ik zo naar u haar kijk, weet u daar meer van dan ik."quote:Op woensdag 17 april 2013 15:00 schreef Etcetera het volgende:
Briljante bitchfight in de Tweede Kamer.![]()
Ja echt bril-fucking-jantquote:Op woensdag 17 april 2013 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
"Als ik zo naar u haar kijk, weet u daar meer van dan ik."
BURN!quote:Op woensdag 17 april 2013 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had hem beter kunnen negeren. Niveautje ditquote:
Eensquote:Op woensdag 17 april 2013 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag Rutte eigenlijk ook niet, maar als hij zo Geertje aanpakt dan krijgt hij toch een pluspuntje.
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:00 schreef Etcetera het volgende:
Uw haar.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die zie je niet op mobiel.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
taalnazi en lees mijn sig eens
dan maar eens lezen als je thuis op je macbook zit te kloten.quote:
bomen zijn liefquote:Op woensdag 17 april 2013 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Haat aan mijn laptop, loopt word ineens vast ben ik een heel stuk tekst kwijten ik weet niet meer wat ik nou precies getikt hebt.
had de dagtop 100 van gisteren ookal gehaald...quote:(i) Top 20 in de 3FM-reeks op 16-04-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 095 ieniminimuis
02. 070 Pino112
03. 055 SilentChaos
04. 052 minthy
05. 045 Lamabal
06. 038 Mexicanobakker
07. 038 wolfrolf
08. 018 henkde_j
09. 010 ChungLingSoo
10. 009 alors
11. 005 DeLuna
12. 005 Againzender
13. 005 FZN05
14. 004 Dagoduck
15. 004 Roel_Jewel
16. 004 ChatGirl
17. 003 Kroelo
18. 003 Reemi
19. 003 g30n
20. 002 InTrePidIvity
Reeks-statistieken!
Anders ik wel. Kun je zien hoeveel ik doe op stagequote:Op woensdag 17 april 2013 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
had de dagtop 100 van gisteren ookal gehaald...![]()
ik heb een leven nodig
ik heb candy crush en andere fb spelletjes drm maar eens geblokkeerdquote:Op woensdag 17 april 2013 15:49 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Anders ik wel. Kun je zien hoeveel ik doe op stage
Kusjekroel xoxoquote:Op woensdag 17 april 2013 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dan maar eens lezen als je thuis op je macbook zit te kloten.
Dat je tegenwoordig met 4 posts al in de top 20 staatquote:Op woensdag 17 april 2013 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
had de dagtop 100 van gisteren ookal gehaald...![]()
ik heb een leven nodig
moet je nagaan hoeveel mensen dit topic bezoekenquote:Op woensdag 17 april 2013 15:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat je tegenwoordig met 4 posts al in de top 20 staat
die zwemt hier 3km vandaan ook welquote:
yeahquote:
Dat heeft m'n pa ook wel eens gezegd over mijquote:Op woensdag 17 april 2013 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
doe maar terug waar het vandaan kwam
aaahhh *aai over je bolletje*quote:Op woensdag 17 april 2013 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heeft m'n pa ook wel eens gezegd over mij
Ja ik hoorde het.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:00 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heeft m'n pa ook wel eens gezegd over mij
Hoi Giel!quote:
Zo'n heerlijke genotsknotsquote:
wie zegt dat we het over eten hadden?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:44 schreef ChatGirl het volgende:
Crap, ik moet nog gaan beginnen aan het eten
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wie zegt dat we het over eten hadden?
Ik weet niet wat jij doet met een ananas..quote:Op woensdag 17 april 2013 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wie zegt dat we het over eten hadden?
Zie de post boven jouw postquote:Op woensdag 17 april 2013 18:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij doet met een ananas..
aan de konijnen voeren, worden ze hitsig van.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij doet met een ananas..
quote:
De scherptediepte in die foto klopt nietquote:
Hoe dieper, hoe scherper ik schiet hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 19:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De scherptediepte in die foto klopt niet
quote:
Dat mag je vragen ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:35 schreef FZN05 het volgende:
Mag ik ff vragen waarom iedereen al weken zo druk doet over de nieuwe Daft Punk?
gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 17 april 2013 19:36 schreef FZN05 het volgende:
Waarom doet iedereen al weken zo druk over de nieuwe Daft Punk?
Heb er echt veel zin in.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:42 schreef FZN05 het volgende:
Gelukkig gaat het ook al weken over de 3FM Awards morgen
'Dan ben je aan het groeien' zei mn moeder altijdquote:Op woensdag 17 april 2013 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
spontaan een ultra mega irritante hikaanval
ik ben al jaren uitgegroeid.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'Dan ben je aan het groeien' zei mn moeder altijd
Vind 'm wel erg funkyquote:Op woensdag 17 april 2013 20:30 schreef FZN05 het volgende:
Als Menno Baksteen dat lied had gemaakt waren de reacties niet als dit geweest, echt stom.
Nieuwe Daft Punk? net een klein stukje van in de auto gehoord, klonk wel coolquote:Op woensdag 17 april 2013 20:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind 'm wel erg funky
Disco, maar dan niet zo fout
Iig een goede MH dus.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:33 schreef henkde_j het volgende:
Megahitbespreking was voor niets vanmiddag
Maar ik denk dat ze geen toestemming krijgen van de platenmaatschappijquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:33 schreef henkde_j het volgende:
Megahitbespreking was voor niets vanmiddag
Hoezo niet? Studio Brussel schreef eerder deze week (gisteren volgens mij) op hun eigen facebook pagina dat de nieuwe Daft Punk single net was afgeleverd en hij vrijdag voor het eerst op de zender te horen zou zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ze geen toestemming krijgen van de platenmaatschappij
verengels jij altijd je werkwoorden?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:42 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, heerlijk gesportHeerlijk gedouched
en nu ff lekker met een klein Hertog Jannetje genieten van muziek
bedankt dat had dit topic nou net even nodigquote:Op woensdag 17 april 2013 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
voor de geïnteresseerde nieuwe single Sara Bareilles
JA! (serieus, dat die ik altijdquote:Op woensdag 17 april 2013 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
verengels jij altijd je werkwoorden?
Ga je dood?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
JA! (serieus, dat die ik altijd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3FM Awardsquote:Op woensdag 17 april 2013 21:52 schreef Pino112 het volgende:
Ohja begint dat LowLands-gefap ook weer binnenkort
Neequote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:53 schreef Evertjan het volgende:
wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
inderdaad wou het even delen met julliequote:Op woensdag 17 april 2013 21:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Plaatje dat ie van Twitter afhaalt..
Niets aparts, maar wordt helemaal opgehypet omdat het toevallig Daft Punk is die hem heeft gemaakt.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:58 schreef Evertjan het volgende:
wat vinden jullie van de nieuwe daft punk?
see my posts abovequote:Op woensdag 17 april 2013 21:58 schreef Evertjan het volgende:
wat vinden jullie van de nieuwe daft punk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:00 schreef SilentChaos het volgende:
ze is aardig afgevallen ze lijkt wel op Johan Derksen daarin die kan zich eigen opblazen en afvallen in no timeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LL is prima.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:52 schreef Pino112 het volgende:
Ohja begint dat LowLands-gefap ook weer binnenkort
Die video is februari 2010 geupload.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze is aardig afgevallen ze lijkt wel op Johan Derksen daarin die kan zich eigen opblazen en afvallen in no time
a oke dacht dat ik pas ergens las dat ze weer was afgevallenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die video is februari 2010 geupload.
Xtina is nog onverminderd een tub of lard.
Ja van de burgerking counterquote:Op woensdag 17 april 2013 22:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke dacht dat ik pas ergens las dat ze weer was afgevallen
Waar is je noesje?quote:
Nu nog?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Denk dat Noes haar tuin aan het omploegen is.
noemen jullie jongelui dat zo tegenwoordigquote:Op woensdag 17 april 2013 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Denk dat Noes haar tuin aan het omploegen is.
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
noemen jullie jongelui dat zo tegenwoordig
je weet maar nooit met die mensen aan de andere kant van de IJsselquote:
Kom vechten danquote:Op woensdag 17 april 2013 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je weet maar nooit met die mensen aan de andere kant van de IJssel
Ik weet dat je Metallica grondig haat, maar dit is toch echt countryquote:
het is die stem van de man waar ik gewoon kriegel van word. Sorry.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet dat je Metallica grondig haat, maar dit is toch echt country
laterquote:
Tof nummer iddquote:Op woensdag 17 april 2013 22:37 schreef Timo20 het volgende:
Biblical!![]()
![]()
![]()
Gisteren de dubbel cd + dvd ontvangen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |