Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Ben je ook in de speeltuin van de glijbaan geweest? Zo nee dan win ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet overdreven nee.![]()
Die arme kindjes die wilden spelen en door ons grote mensen verdreven werden.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:13 schreef MPG het volgende:
Ik heb in Blijdorp NIET op een nep nijlpaard gezeten.
Ik herhaal: Ik heb in Blijdorp NIET op een nep nijlpaard gezeten.
Gisterochtend!quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ben je ook in de speeltuin van de glijbaan geweest? Zo nee dan win ik
Op een echte?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:13 schreef MPG het volgende:
Die in blijdorp is niet gemaakt voor volwassenen..........heb een liesblessure opgelopen met het klimmen en klauteren!quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gisterochtend!![]()
Niet in Blijdorp though. En bovenop de glijbaan gepicknickt.
En met plaatjes die wat overtuigender geshopt zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]!
Met een goede website zou het nog best wel eens goed kunnen lopen
Die in mijn speeltuin ook niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die in blijdorp is niet gemaakt voor volwassenen..........heb een liesblessure opgelopen met het klimmen en klauteren!
In de nieuwe speeltuin of zo? Ik vind het zo jammer dat die oude speeltuin is gesloopt, best thing everquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die in blijdorp is niet gemaakt voor volwassenen..........heb een liesblessure opgelopen met het klimmen en klauteren!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die in mijn speeltuin ook niet.![]()
Bejaarde.
die nettenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
In de nieuwe speeltuin of zo? Ik vind het zo jammer dat die oude speeltuin is gesloopt, best thing ever
Dat is een grote Toek!quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
[ afbeelding ] wie het eerste boven is?
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:21 schreef sp3c het volgende:
WHAT THE HELL IS GOING ON?!?!?!?!?!!??
net hadden we het nog over tieten
Ik weet nog wel dat toen ik er voor het eerst was, dat mijn voeten net te klein waren om comfortabel op die netten te lopen, dus dat ik altijd via de zijkanten moest om boven te komen, en dat toen ik eenmaal boven was, ik niet door de glijbaan wou. Want dan word je statisch.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
die netten![]()
Maar dit is ook wel leuk. Ik was sneller boven dan mn nichtje van 8 en Nikkie
Dat en een webshop die logischer ingedeeld isquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En met plaatjes die wat overtuigender geshopt zijn
well when you put it that way ...quote:
quote:
quote:
Wij allemaal welquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:13 schreef MPG het volgende:
klinkt wel erg bekend op dat niet glijden naquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat toen ik er voor het eerst was, dat mijn voeten net te klein waren om comfortabel op die netten te lopen, dus dat ik altijd via de zijkanten moest om boven te komen, en dat toen ik eenmaal boven was, ik niet door de glijbaan wou. Want dan word je statisch.
Dus ging ik weer oncomfortabel naar beneden en had ik de tijd van mijn levenEn dat doolhof
Ik blijf stug ontkennenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij allemaal wel![]()
En we hebben er idd kindjes vanaf gejaagd![]()
Zelf makenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:26 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil naar blijdorpen ik wil een ollie
het is jammer dat het nu alleen zo fucking duur is
Blijdorp zelf makenquote:
Ik was een vrij angstig kindquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
klinkt wel erg bekend op dat niet glijden na
19 euroquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:26 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil naar blijdorpen ik wil een ollie
het is jammer dat het nu alleen zo fucking duur is
21, ik heb geen printerquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
19 euro
Zelf een Olli maken? Dat is helemaal stoer maar daar is Blijdorp niet mee gered.
Kan dat mee naar Blijdorp?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:29 schreef Greys het volgende:
Oh ik vind net nog iets ontopicerigs in mijn photobucket
Het nachtkastje van het hotel met Qwea d'r gifmengsels
[ afbeelding ]
gewoon de tassen van de dames volgooienquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:29 schreef Greys het volgende:
Oh ik vind net nog iets ontopicerigs in mijn photobucket
Het nachtkastje van het hotel met Qwea d'r gifmengsels
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon de tassen van de dames volgooien
aan die boom te zien loop ik daar paar x per week langsquote:
Wow!quote:
En tóch had Bienvenue meer sfeer!quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:33 schreef Greys het volgende:
We gingen van:
[ afbeelding ]
naar:
[ afbeelding ]
Die lamp was buitenaards.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:33 schreef Greys het volgende:
We gingen van:
[ afbeelding ]
naar:
[ afbeelding ]
Kan!quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:38 schreef Takaiki het volgende:
[..]
http://www.justyen.com/2013/04/win-olli-win-een-olli.html
Retroooooo!quote:
Ja, dat filmfestival heeft de relatie wel een flinke deuk gegeven. Their loss.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:37 schreef Greys het volgende:
Ja Bienvenue was niks mis mee verder hoor
Ik vond het ook wel cosy. Maar goed, die zaten vol vorige keer ivm filmfestival, die wilden ons niet![]()
En ik ben inmiddels verpest met hetontbijt
van Airport Hotel
waarom mocht dat niet?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat filmfestival heeft de relatie wel een flinke deuk gegeven. Their loss.![]()
Ontbijt in Airport is, alleen een beetje jammer dat we dan zo tam en volwassen aan iniminietafeltjes moeten gaan zitten en geen stoelen bij mogen schuiven.
Omdat.quote:
Ik ben net anderhalf uur te laatquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:38 schreef Takaiki het volgende:
[..]
http://www.justyen.com/2013/04/win-olli-win-een-olli.html
Wat een faalquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat filmfestival heeft de relatie wel een flinke deuk gegeven. Their loss.![]()
Ontbijt in Airport is, alleen een beetje jammer dat we dan zo tam en volwassen aan iniminietafeltjes moeten gaan zitten en geen stoelen bij mogen schuiven.
JAquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kan!
Heel misschien dat ik eerdaags voor collega moet voor Olli Ren dan stuur ik je ff bericht als ik moet ok?
Ik zal die doos morgen appen of ze idd nog olli's moet hebben.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:46 schreef RenRen- het volgende:
Toek, dan wacht ik je op bij de uitgang met een spandoek(je)
Bingow?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
Heb ik hier iets met iemand op 2 mei afgesproken?
Constant spookt er '2 mei' door mijn hoofd maar ik weet niet watEn er staat niks in mijn agenda.
weet nergens vanquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
Heb ik hier iets met iemand op 2 mei afgesproken?
Constant spookt er '2 mei' door mijn hoofd maar ik weet niet watEn er staat niks in mijn agenda.
Dat kloptquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
Oh je kunt geen Olli kopen zonder dat je entree voor Blijdorp betaalt dus, begrijp ik dat goed?
Je moet in de blijdorpwinkel komen, daar kom je niet in zonder ticket geloof ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
Oh je kunt geen Olli kopen zonder dat je entree voor Blijdorp betaalt dus, begrijp ik dat goed?
Dát weet ik nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh tis wel een donderdag ja
Maar is er dan bingo?
De blijdorpwinkel in het apenverblijf zelfs. Dus niet die bij het oceanium en het spoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je moet in de blijdorpwinkel komen, daar kom je niet in zonder ticket geloof ik
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:50 schreef RenRen- het volgende:
Dit gebeurde in mijn hoofd toen ik Olli zag in de kroeg
Ik weet niet meer wie van onze groep het waren, maar er was een tafeltje van vier waar mensen met z'n zessen aan wilden zitten en dat mocht niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:45 schreef Greys het volgende:
Van wie mocht dat niet dan?
Ik heb het niet eens gevraagd, er zaten al mensen verspreid aan tafeltjes toen ik beneden kwam
Vroeger was de vriendenwinkel toch zo'n sneu kraampje bij het spoor?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
De blijdorpwinkel in het apenverblijf zelfs. Dus niet die bij het oceanium en het spoor.
nou?????????????quote:
Als we het op de dag van aankomst vragen mag het vast hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie van onze groep het waren, maar er was een tafeltje van vier waar mensen met z'n zessen aan wilden zitten en dat mocht niet.
Ik moet eerst nog bedenken wat er nou oorsprónkelijk ook alweer was op 2 mei, anders kan ik niet slapenquote:
die zit er ook nog. Zitten er nu 3. 1 bij oceanium, 1 bij spoor en dan die 1 in de rivierahal helemaal achterin bij de toiletten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vroeger was de vriendenwinkel toch zo'n sneu kraampje bij het spoor?
Is dat verplaatst? Beter!
Kappertquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog bedenken wat er nou oorsprónkelijk ook alweer was op 2 mei, anders kan ik niet slapen
en die waar je shirt vandaan komt? O is dat die bij de rivierahalquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
die zit er ook nog. Zitten er nu 3. 1 bij oceanium, 1 bij spoor en dan die 1 in de rivierahal helemaal achterin bij de toiletten.
[ afbeelding ]
nee dat is geen vriendenwinkel volgens de officiële borden. Heel stom. Daar verkochten ze vroeger de foto's. En toen zat er ook een pinguineilandje daar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:58 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
en die waar je shirt vandaan komt? O is dat die bij de rivierahal
Nee ook niet.quote:
Dat was toch bij de pinguins links?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee dat is geen vriendenwinkel volgens de officiële borden. Heel stom. Daar verkochten ze vroeger de foto's. En toen zat er ook een pinguineilandje daar.
er is geen ijshockey meer dus ik kan niets leuks meer bedenkenquote:
gewoon direct achter de oude ingangquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat was toch bij de pinguins links?
Ongeveer. Als ik er ben loop ik er zo heenIk moet dit jaar nodig naar blijdorp
Ik vroeg me altijd al af waarom die pilaren er stondenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon direct achter de oude ingang
Trouwens kijk dan het oude giraffenverblijf..........Het pand staat er nog alleen is het een restaurant:
[ afbeelding ]
Daar heb ik (met Greys, toeval bestaat nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon direct achter de oude ingang
Trouwens kijk dan het oude giraffenverblijf..........Het pand staat er nog alleen is het een restaurant:
[ afbeelding ]
Daar hebben ze het vast veel leuker ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
Dat 'nieuwe' giraffenverblijf is wel awesome
En ze hebben ook de ruimte om te rennen buiten. Dat 'rennen' in slow motion. Whaaaa
Helemaal links staan houten palen, het is heel vreemd als daar een babygiraffe achter staat, dan is het net of zijn hoofdje het verlengde van zo'n paal isquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
En ze hebben ook de ruimte om te rennen buiten. Dat 'rennen' in slow motion. Whaaaa
Ja, das keitofquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Helemaal links staan houten palen, het is heel vreemd als daar een babygiraffe achter staat, dan is het net of zijn hoofdje het verlengde van zo'n paal is
Ik ga slapen want anders moet Fiets alleen slapenTrusten
Ja die zijn mooi, ik weet welke je bedoelt. Die twee naast elkaar waar de leeuwen zaten, toch?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:09 schreef RenRen- het volgende:
Nog één ding, ik vind het zo jammer dat de ronde verblijven vlakbij de oude ingang weggaanIk weet dat ze heel slecht waren voor de dieren, maar ik vind ze zo mooi, ze zouden het vol moeten stoppen met bijzondere planten of zo.
Kan er niet aan wennen dat er geen beesten meer zijn, Net als op wat als het laatst als kameleneiland dienst deed. Daar hebben zowel de olifanten als de giraffen gestaan. En in de rivierahal kon je tot pas geleden aan de verf zien dat de giraffen er stonden. Maar ook de nijlpaarden stonden er ooit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb ik (met Greys, toeval bestaat niet) koffie gedronken.
die zijn gebouwd in de oorlog.....wordt nu echt beetje sneu. Helaas. Want ze horen in Blijdorp.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die zijn mooi, ik weet welke je bedoelt. Die twee naast elkaar waar de leeuwen zaten, toch?
Met op beide uiteindes zo'n echt rond smal ding?
Nee, de kleine verblijfjes waar de uilen zaten geloof ik, en de kleine katachtigen, die waren echt heel klein en zielig, maar zo prachtig. Van die hele grote vogelkooien bijnaquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die zijn mooi, ik weet welke je bedoelt. Die twee naast elkaar waar de leeuwen zaten, toch?
Met op beide uiteindes zo'n echt rond smal ding?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:11 schreef Greys het volgende:
Het krokodillenverblijf is ook zó enorm (!) verbeterd voor de kroko's!
Dat wolvenverblijf is toch juist heel erg groot?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wolvenverblijf zielig
Die rennen maar in rondjes over steeds hetzelfde paadje
Ik ben er al een hele tijd niet geweest.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat wolvenverblijf is toch juist heel erg groot?
Zoals die nu is is die al 3x groter dan die was toch?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wolvenverblijf zielig
Die rennen maar in rondjes over steeds hetzelfde paadje
Dan heb ik die uitbreiding nog niet gezien denk ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zoals die nu is is die al 3x groter dan die was toch?
Ja, maar dat eindigt echt een heel groot stuk verderop pasquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er al een hele tijd niet geweest.
Zit dat nog steeds als je vanaf de oude ingang komt een beetje links achterin?
Het lijkt groter dan het is volgens mij. Je kunt aan één kant via een glasplaat kijken en aan de andere kant via het gaas in mijn beleving. En dan lopen ze heel gestressed elke keer hetzelfde rondje.
Dat is al heel lang, volgens mij is de andere kant niet ver van de speeltuin vandaan namelijk, ik dacht altijd dat het één van de grotere verblijven was. Ze lopen gewoon vaak hetzelfde stukje denk ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb ik die uitbreiding nog niet gezien denk ik
Kan, deel loopt achter speeltuin langs richting de eetbare tuinquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb ik die uitbreiding nog niet gezien denk ik
Ik heb niks met krokodoko'squote:Op dinsdag 16 april 2013 23:12 schreef Toekito het volgende:
[..]die ene met zn scheve bek is echt zielig trouwens.
quote:
geen idee. Helft van de dieren in beide tuinen heeft op beide locaties gewoond. Hangt wel een bord over zijn bekbreuk in elk geval.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:26 schreef Greys het volgende:
Die komt oorspronkelijk uit Artis geloof ik?
Die is ook al kei oud tochquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
[ afbeelding ] dit is door voedselgebrek, echt sneu.
Nice! Eerste keer?quote:
Haha, ik wist gewoon dat dat nr gespeeld zou wordenquote:
vrees dat ik ook moet dan.quote:
Uiteraard, stel je voor dat we iets apart van elkaar doenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:04 schreef franklop het volgende:
[..]
vrees dat ik ook moet dan.
Eten we ook mee?
CPR meet vorig jaar alweer vergeten?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:10 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik kom ook
Eindelijk frank in levende lijve zieken
verrekquote:Op woensdag 17 april 2013 10:14 schreef franklop het volgende:
[..]
CPR meet vorig jaar alweer vergeten?
CPR - communicatie en public relations! = achter de schermenquote:
ik maak altijd een onuitwisbare indruk, blijk wel wee r:')quote:
zoveelste keerquote:
ja is voor de club geschreven, daarna werd het pas een apres ski dingetjequote:Op woensdag 17 april 2013 09:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Haha, ik wist gewoon dat dat nr gespeeld zou worden![]()
Toepasselijk. Of is dat hun clublied?
Hartmassage enzo. Zou jij toch moeten wetenquote:
daar denk ik niet aan bij frank en jeroen. Sorryquote:Op woensdag 17 april 2013 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Hartmassage enzo. Zou jij toch moeten weten...
En bij greys dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
daar denk ik niet aan bij frank en jeroen. Sorry
door die dikke basketballen van drquote:Op woensdag 17 april 2013 12:23 schreef sp3c het volgende:
bij Greys denk ik altijd aan basketball
weet niet waarom
quote:
quote:
quote:
Serieus? Nog nooit?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat ik daar zelf nog niet opgekomen was
bemoei je er niet mee!!!!quote:Op woensdag 17 april 2013 13:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Serieus? Nog nooit?![]()
![]()
De meest wonderlijke kronkels bedenk je en DIT is nog nooit bij je opgekomen?
preciesquote:Op woensdag 17 april 2013 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Hartmassage enzo. Zou jij toch moeten weten...
nee nu wil je te graagquote:
Nog niet echt een tijd afgesproken.quote:
+1quote:Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog niet echt een tijd afgesproken.
Meestal zo 14-14.30 uur inchecken in hotel, 16-16.30 uur ofzo in het cafe, 18.30 uur ongeveer eten.
YNS IK WIL ZO GRAAG DAT JE KOMT![]()
k ga kijken wat ik kan doenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog niet echt een tijd afgesproken.
Meestal zo 14-14.30 uur inchecken in hotel, 16-16.30 uur ofzo in het cafe, 18.30 uur ongeveer eten.
YNS IK WIL ZO GRAAG DAT JE KOMT![]()
Angry Birds haken kun je ook in het cafequote:Op woensdag 17 april 2013 14:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ga kijken wat ik kan doen
dan zou ik di en wo vrij moeten vragen... ff checken
kloptquote:Op woensdag 17 april 2013 14:21 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Angry Birds haken kun je ook in het cafe
Als je al tijd hebt om dat daar te doen, zie ik geen reden waarom je geen vrij zou kunnen krijgenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt![]()
maar dan moet ik wel vrij krijgen
omdat er maar 2 mensen van de hele vloer (lees 70 man) vrij mogen hebbenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:27 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als je al tijd hebt om dat daar te doen, zie ik geen reden waarom je geen vrij zou kunnen krijgen
Jij en een ander dusquote:Op woensdag 17 april 2013 14:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat er maar 2 mensen van de hele vloer (lees 70 man) vrij mogen hebben
mits er nog niet al 2 vrij hebbenquote:
gewoon terug laten draaienquote:
Whut? You're kidding?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat een idioteriequote:
Wow! Ik kan ook geen vrij krijgen vanwege bezettingsproblemen, maar dat is een stuk realistischer ingeschat dan bij jou!quote:Op woensdag 17 april 2013 14:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jij ging toch koken?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:10 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik kom ook
Eindelijk frank in levende lijve zieken
Dan beroepen we ons massaal op het ontbreken van de wil, waardoor de arbeidsovereenkomst vernietigd kan worden. We waren namelijk onderhevig aan de songfestivalkoorts en een redelijke waardering der bij de rechtshandeling betrokken belangen was daarom niet mogelijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:46 schreef Greys het volgende:
Ja Yns en anders melden we ons allemaal als nieuwe werknemers van je baas waardoor het er meer dan 70 worden en dan mag er eentje extra vrij en dan zeggen we de 15e allemaal 'oh nee toch niet!'.
Deze vrouw weet!quote:Op woensdag 17 april 2013 17:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan beroepen we ons massaal op het ontbreken van de wil, waardoor de arbeidsovereenkomst vernietigd kan worden. We waren namelijk onderhevig aan de songfestivalkoorts en een redelijke waardering der bij de rechtshandeling betrokken belangen was daarom niet mogelijk.
mochten jullie willenquote:
tuurlijk welquote:
quote:
Lummelquote:Op woensdag 17 april 2013 21:36 schreef sp3c het volgende:
wel dat vind ze leuk
ze komt uit Limburg, daar denken ze gewoon een beetje anders
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:36 schreef sp3c het volgende:
wel dat vind ze leuk
ze komt uit Limburg, daar denkenzijn ze gewoon een beetje anders
dat is positief!quote:
Jawel O!quote:Op woensdag 17 april 2013 21:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is positief!
nee niet je bloed, hoop ik!
ik dacht meer aan aids ipv O positief, sorrrrrrrrrrrrrrry!quote:
I knowquote:Op woensdag 17 april 2013 21:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik dacht meer aan aids ipv O positief, sorrrrrrrrrrrrrrry!
neuhquote:Op woensdag 17 april 2013 21:43 schreef Toekito het volgende:
Ik weet mijn bloedgroep niet, is dat erg?
40% kans dat het ook O + isquote:Op woensdag 17 april 2013 21:43 schreef Toekito het volgende:
Ik weet mijn bloedgroep niet, is dat erg?
Zal het eens vragen in het ziekenhuisquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:49 schreef Oognip het volgende:
Muizel, je bent te sloom geweest met WF. Nu heb ik gewonnen
Nog zo'n positief mens, maar dat wisten we alquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nog zo'n positief mens, maar dat wisten we al
Toen ik geopereerd werd in november is er dus wel extra bloed besteld door het ziekenhuis. Alleen of er toen extra iemand heeft moeten doneren is mij niet bekend.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens de bloedbank is B+ 'relatief zeldzaam' dus ik was bang dat ik dan vaak moest komen opdraven, maar het tegendeel is waar. Want dan hebben ze dus ook (veel) minder vaak dat bloed nodig. Pfieuw
Ik zou wel wat kunnen gebruikenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens de bloedbank is B+ 'relatief zeldzaam' dus ik was bang dat ik dan vaak moest komen opdraven, maar het tegendeel is waar. Want dan hebben ze dus ook (veel) minder vaak dat bloed nodig. Pfieuw
Helemaal niet. Ik kom ongeveer in de helft van de gevallenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is niet spannend, het is voorspelbaar
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:15 schreef Greys het volgende:
Die gaat in heur secret lab aan de sjoelbaby knutselen!
Geen idee, maar beroerder kan het er niet van wordenquote:
Wait, whutquote:
quote:
Vond jij dat ook? Mejammiequote:Thats sounds kinda sekseh!
Daar was een klein beetje wel voor bestemd. Weet je veel; misschien lukt het!quote:Op woensdag 17 april 2013 22:15 schreef Greys het volgende:
Die gaat in heur secret lab aan de sjoelbaby knutselen!
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:36 schreef sp3c het volgende:
ze komt uit Limburg, daar denken ze gewoon een beetje anders
PICSORetc!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 april 2013 22:34 schreef ElisaB het volgende:
Wait, whut
Misschien ook wel tegelijk; scheelt weer tijd
heheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEhehehehehehehequote:Op woensdag 17 april 2013 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
No piks. Just Greys, Takkie en EliesjeMe!
Je bent stinkend jaloers he... Iets dat ik wel ken* en jij lekker nietquote:Op woensdag 17 april 2013 22:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
heheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEhehehehehehehe
Hoi Ren!quote:
Je bent wel weer érg ontopicquote:Op woensdag 17 april 2013 22:44 schreef Greys het volgende:
Ik val ineens zomaar in een Sex and The City aflevering op tv en boy did I miss it![]()
Geleuter over exen, nieuwe vriendjes die niet kunnen slapen zonder hun soundmachine met kikkergeluiden 's nachts, de belangrijkste 'eerste keren' van een vrouw (zijnde de eerste zoen, de eerste keer seks en de eerste keer góede seks).
Nee, wel wil hij persé met eigen deken slapenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi Ren!
Heeft Fiets ook een kikkerkrekelgeluidenmachine voor 's nachts?
En een pik?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi Ren!
Heeft Fiets ook een kikkerkrekelgeluidenmachine voor 's nachts?
Omdat jij ze altijd jat zeker? Dat is Zoooooooooooooooo irritant.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, wel wil hij persé met eigen deken slapenZo onromantisch
Ik zie het bericht wel hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 22:46 schreef RenRen- het volgende:
Facebook laat mijn bericht niet zien v'dorie
Nou jaquote:Op woensdag 17 april 2013 22:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Omdat jij ze altijd jat zeker? Dat is Zoooooooooooooooo irritant.
Oh ik wil ook altijd een eigen dekenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, wel wil hij persé met eigen deken slapenZo onromantisch
Waarschijnlijk kon ie het ook niet meer zeggen, waren zijn lippen stijf verkrampt van de kouquote:Op woensdag 17 april 2013 22:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou jaIk werd een paar jaar geleden wakker omdat hij lag te rillen en zijn ademhaling er helemaal raar van deed, dus ik draaide me om en zag inderdaad dat ik de hele deken had gejat
Dus toen heb ik een ander deken gezocht. Als ik niet wakker was geworden had hij het ook nooit gezegd
Oh zo heftig heb ik nog niet meegemaakt dat scheelt.....en anders had ik even een andere deken gepakt. Maar geloof dat SF daar te macho voor is.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou jaIk werd een paar jaar geleden wakker omdat hij lag te rillen en zijn ademhaling er helemaal raar van deed, dus ik draaide me om en zag inderdaad dat ik de hele deken had gejat
Dus toen heb ik een ander deken gezocht. Als ik niet wakker was geworden had hij het ook nooit gezegd
Ja, slaaptijd is voor mij ook gewoon slaaptijdquote:Op woensdag 17 april 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik wil ook altijd een eigen deken
Ik kan ook niet lepeltjelepeltje in slaap vallen. Dan lig je altijd op iemands arm of iemand ligt op jouw arm en het wordt te warm en te plakkerig en pffffffff.
Ik ben niet tegen vies en plakkerig en klef in bed.
Maar wel op het moment dat er echt geslapen wordt
Of hij vergat het 's ochtendquote:Op woensdag 17 april 2013 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kon ie het ook niet meer zeggen, waren zijn lippen stijf verkrampt van de kou
als ik jaloers zou moeten worden om dingen die andere mensen wel weten en ik niet dan was ik heel de dag iedere dag jaloersquote:Op woensdag 17 april 2013 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent stinkend jaloers he... Iets dat ik wel ken* en jij lekker niet
* daar hebben genoemde dames overigens niets mee te maken
Is macho hetzelfde als koppig?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh zo heftig heb ik nog niet meegemaakt dat scheelt.....en anders had ik even een andere deken gepakt. Maar geloof dat SF daar te macho voor is.
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Omdat jij ze altijd jat zeker? Dat is Zoooooooooooooooo irritant.
Ja, ik krijg hem alleen te zien in mijn notificaties.quote:
Ik zie hem dus ook gewoonquote:Op woensdag 17 april 2013 22:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik krijg hem alleen te zien in mijn notificaties.
Ik wil altijd zien hoe mijn dingen eruit zien als de afbeeldingen zijn gecomprimeerd namelijk maar dat gaat niet
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:51 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]Ik had dat probleem maandag. Ik had alle dekens gejat en ze zegt gewoon niets. Ik heb haar verteld dat ze me wakker moet schoppen. Dat kan toch niet, dat is toch asociaal
Soms welquote:
Dat zou ik ook nooit doenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:51 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]Ik had dat probleem maandag. Ik had alle dekens gejat en ze zegt gewoon niets. Ik heb haar verteld dat ze me wakker moet schoppen. Dat kan toch niet, dat is toch asociaal
Ja ik kan hem wel vergroten zo maar niet in het klein zienquote:Op woensdag 17 april 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie hem dus ook gewoon
En ook je reacties er onder!
Als JJ erop ligt trek jij die deken echt niet zomaar terug hoor.........quote:Op woensdag 17 april 2013 22:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nooit doenIk zou heel subtiel het deken terugtrekken
Ik word er gewoon uitgeschoptquote:Op woensdag 17 april 2013 22:52 schreef RenRen- het volgende:
Dat zou ik ook nooit doenIk zou heel subtiel het deken terugtrekken
Voorzichtig wakker makenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als JJ erop ligt trek jij die deken echt niet zomaar terug hoor.........
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik word er gewoon uitgeschopt
Zo van: "Zeg, moest jij eens niet elders gaan slapen? Ja toch? Fijn, slaap lekker en tot morgen dan.
Da-aagggg!"![]()
DMquote:Op woensdag 17 april 2013 22:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ik kan hem wel vergroten zo maar niet in het klein zienFIRST WORLD PROBLEMS AMAGAD
Ik kan er ook niet goed tegen, zwak hart héquote:Op woensdag 17 april 2013 22:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voorzichtig wakker makenIk ben van het subtiele 's nachts. Omdat ik weet dat als iemand me ruw wakker zou maken ik eerst een hartaanval zou krijgen en daarna het huis te klein zou zijn. Iets met geschieden ofzo
Ja, zielig hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
ZEG JIJ NU DAT IK DIK BEN !??!?!?!?!??!quote:Op woensdag 17 april 2013 22:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als JJ erop ligt trek jij die deken echt niet zomaar terug hoor.........
Oh wacht je hebt gelijkquote:Op woensdag 17 april 2013 22:57 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ZEG JIJ NU DAT IK DIK BEN !??!?!?!?!??!
Nee, ik zou dus heel aardig doenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet goed tegen, zwak hart hé
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zielig hè
Dan vertrek ik zachtjes snikkend naar een ander bedArme jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:57 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ZEG JIJ NU DAT IK DIK BEN !??!?!?!?!??!
Afgelopen maandagnacht stond er een jongedame aan mijn bed. Ze kon niet slapen want haar bedgenoot had de deken gejat én lag dwars over het bed heen.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aaahquote:Op woensdag 17 april 2013 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Afgelopen maandagnacht stond er een jongedame aan mijn bed. Ze kon niet slapen want haar bedgenoot had de deken gejat én lag dwars over het bed heen.![]()
Ik ben even meegelopen en ze had gelijk: haar broertje van 3 had alles ingepikt zodat zij (5 jaar jong) niet kon slapen.![]()
Voordeel is dat je mannekes op die leeftijd nog makkelijk kunt oppakken en recht kunt leggen.
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Afgelopen maandagnacht stond er een jongedame aan mijn bed. Ze kon niet slapen want haar bedgenoot had de deken gejat én lag dwars over het bed heen.![]()
Ik ben even meegelopen en ze had gelijk: haar broertje van 3 had alles ingepikt zodat zij (5 jaar jong) niet kon slapen.![]()
Voordeel is dat je mannekes op die leeftijd nog makkelijk kunt oppakken en recht kunt leggen.
Welke?quote:
http://www.spitsnieuws.nl(...)censie-perfect-sensequote:
Ahaa. Nou, probeer het droog te houden en veel plezier.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)censie-perfect-sense
Hij krijgt overal nogal slechte recensies maar op imdb zijn sommigen er nogal wild van.
Ben benieuwd. Misschien haak ik na een half uur af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |