SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door PlexShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Jij bent echt een kutuser, ik snap ook niet waarom jij hier bent. Je speelt heul geen MC met ons.
Timwonnacott zegt opbokken met jou.![]()
Ik overweeg om MC te gaan spelen op pc maar ik denk dat het te uitgebreid is tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Timwonnacott het volgende:
Jij bent echt een kutuser, ik snap ook niet waarom jij hier bent. Je speelt heul geen MC met ons.
Timwonnacott zegt opbokken met jou.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
idd boii; wij jagen iedereen weg die geen autistische trekjes heeftChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Timwonnacott het volgende:
Timwonnacott zegt opbokken met jou.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Timwonnacott het volgende:
Timwonnacott zegt opbokken met jou.![]()
![]()
People in Africa make less than $1/day, they have to survive on one Snickers bar a day and you have the nerve to complain about your amerifat minimum wage job? You're literally the 1% of the world![]()
Grappig maar niet heel terecht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
People in Africa make less than $1/day, they have to survive on one Snickers bar a day and you have the nerve to complain about your amerifat minimum wage job? You're literally the 1% of the worldShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Tijd om er weer een kwaliteit slowchat van te maken ja. Met weemoed denken wij terug aan die tijden dat we hoogstaande literatuur bespraken als mannen van de wereld.quote:
Maar nu![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dimmen jij of je mag er achteraan!![]()
![]()
![]()
Is dat voor mijn tijd?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Tijd om er weer een kwaliteit slowchat van te maken ja. Met weemoed denken wij terug aan die tijden dat we hoogstaande literatuur bespraken als mannen van de wereld.
Maar nu![]()
DEZE IS FF ALLEEN VOOR SHADERON BESTEMDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Of na jou tijd, niemand die het weet want tijd is niet lineair.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is dat voor mijn tijd?![]()
das geinig, maar veel intressanter vind ik dan verhalen achter de plaatjes (complete pretparken die verlaten worden? wtf...)quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://imgur.com/a/D9iDC![]()
quote:
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Dit vind ik ook altijd toffe dingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij verdienen 28x meer dan de gemiddelde Ghanees. Gecorrigeerd voor koopkracht. Je gaat mij niet vertellen dat dat zonder reden is. Fuck Afrika, luie honden. En ze stelen mijn fiets.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
People in Africa make less than $1/day, they have to survive on one Snickers bar a day and you have the nerve to complain about your amerifat minimum wage job? You're literally the 1% of the worldIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:33 schreef shaderon het volgende:
jong0ns, binnenkort kunnen jullie inloggen met ip: fokcraft.nl![]()
![]()
Nou dan is die ook eindelijk gevonden toch.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://i.imgur.com/9PhI5WQ.jpg
Da's madeleine![]()
quote:
Poll: Moet Aquila weg, of vangen wij vluchtelingen op?
• Opbokken!
• Deze kan er ook nog wel bij..
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Telefoon voegde de komma toe, mijn excuses.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Geen mening.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Kan mij niet herrineren dat er ooit normaal is gechet in deze literaire diaree.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is dat voor mijn tijd?Fear is the grease of society.![]()
Wtf, heb 4/10 vragen niet eens ingevuld op mn belangrijke tentamen en heb alsnog een 6.Waar gaat het heen met de wereld.
![]()
Wie?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:51 schreef TJV het volgende:
• Opbokken!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierFear is the grease of society.![]()
10-4=6quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:04 schreef Timwonnacott het volgende:
Wtf, heb 4/10 vragen niet eens ingevuld op mn belangrijke tentamen en heb alsnog een 6.Waar gaat het heen met de wereld.
![]()
Denken dat ik 6/10 vragen 100% goed had.Dr moet wel met de normering oid zijn geknoeid, dat kan niet anders.
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:30 schreef vogelkooi het volgende:
Zesjes cultuur, jeugd van tegenwoordig...Ik ben ouder dan gij en helaas geen jeugd meer
![]()
![]()
Jon binay however the flip you spell her spoiled name Ramsee!!!! We dont care! Good flipping riddens!!! What the flame do you expect if you flicking put your kid in all these beauty pagents when shes 4 years old!! Makes her look like a SLUUUUUUUUUUUT!!!!!!"![]()
Jongens dit weekend houden we een eigen UHC.
Waarschijnlijk teams van 2 en als het langer dan 3 uur duurt, pauzeren we het en gaan we een andere keer verder.
Het doel is met je team de enderdragon killen. Als je dood bent moet je de game verlaten en je kunt alleen healen van healing potions en goldenappels.
GAM / [Minecraft #173] FOK!Craft herboren!![]()
Ik stem eigenlijk voor dat je mag spectaten als je wil (/fly en /vanish) en dan natuurlijk niet tips mogen geven in de chat of hoe dan ook.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:44 schreef shaderon het volgende:
Jongens dit weekend houden we een eigen UHC.
Waarschijnlijk teams van 2 en als het langer dan 3 uur duurt, pauzeren we het en gaan we een andere keer verder.
Het doel is met je team de enderdragon killen. Als je dood bent moet je de game verlaten en je kunt alleen healen van healing potions en goldenappels.
GAM / [Minecraft #173] FOK!Craft herboren!
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2013 23:49:03 ]![]()
Gewoon een room voor elk team, en dan een room voor spectators.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:49 schreef shaderon het volgende:
kan wel, alleen kun je via teamspeak tips blijven geven
Als je het via teamspeak loopt te verneuken heb je altijd nog /kick of zelfs /ban![]()
![]()
wat ik niet snap is dat men kennelijk vind dat bepaalde lichamen niet geborgen kunnen worden..quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:55 schreef Flodder450 het volgende:
http://sometimes-interest(...)rest/comment-page-1/
ik denk eerder dat het een kwestie van niet genoeg willen is.. alles kan.. zeker met de huidige technologie..![]()
geld.. ?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik niet snap is dat men kennelijk vind dat bepaalde lichamen niet geborgen kunnen worden..
ik denk eerder dat het een kwestie van niet genoeg willen is.. alles kan.. zeker met de huidige technologie..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2013 00:02:54 ]![]()
kosten/baten. Ga geen half miljoen uitgeven om wat lijken op te laten pikken.
En let wel: het moet handmatig. Helikopters kunnen niet zo hoog en met een vliegtuig gaat dat niet.![]()
tja.. berg vinden ze heilig toch? dan houd je em kost wat kost schoon... anders vind ik je gewoon hypocriet...quote:Op woensdag 17 april 2013 00:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
kosten/baten. Ga geen half miljoen uitgeven om wat lijken op te laten pikken.![]()
Ik heb nieuws voor je: mensen zijn hypocriet.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. berg vinden ze heilig toch? dan houd je em kost wat kost schoon... anders vind ik je gewoon hypocriet...![]()
ftfyquote:Op woensdag 17 april 2013 00:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je: nederlanders zijn hypocriet.![]()
Zijn quotequote:
heb het deels voorelkaar. Het is nu fokcraft.nl:25597quote:
Nu die serverport nog weten weg te werken
en de dynmap: http://fokcraft.nl:45000/![]()
Mja heb je toegang tot die sectie via je host met port forwarding?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:47 schreef shaderon het volgende:
[..]
heb het deels voorelkaar. Het is nu fokcraft.nl:25597
Nu die serverport nog weten weg te werkenOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
die port kreeg ik gewoon van de host, kan ik zelf niet veranderenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:48 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Mja heb je toegang tot die sectie via je host met port forwarding?![]()
Eventjes bellen dan maar morgen. Moet geen probleem zijn lijkt mijquote:Op woensdag 17 april 2013 00:49 schreef shaderon het volgende:
[..]
die port kreeg ik gewoon van de host, kan ik zelf niet veranderen
Btw nice van de dynmap
Kan je geen subdomein van die port maken? Bijvoorbeeld play.fokcraft.nl en dat hij dan gelinked is?Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
hoe wil je dat doen dan. ik kan wel zelf subdomains maken, maar ik heb toch altijd die poort nummer nodig en die kan ik niet als DNS bron neerzetten![]()
Daar denk ik morgenochtend wel even over na, stuur even een dm als herinnering nu anders ga ik het vergeten
Ik ga slapen, de wekker staat op half 8. Tot morgen, oja remy ik had het museum nog wat verder gebouwd maar ben totaal niet tevreden over dat stuk onder het glas aan de bovenkant.
standaard minecraft poortnummer gebruiken, dan heb je geen poort nummer meer nodig.. (en kan je hem gewoon weglaten)quote:Op woensdag 17 april 2013 00:47 schreef shaderon het volgende:
[..]
heb het deels voorelkaar. Het is nu fokcraft.nl:25597
Nu die serverport nog weten weg te werken
en de dynmap: http://fokcraft.nl:45000/
de dynmap moet je gewoon op poort 80 hosten, onder een subdomein dynmap.fokcraft.nl ofzo![]()
![]()
het probleem is dat ik die nummers van daddycheese krijg. ik moet de dynmap tussen poort 40000 en 50000 hebben en ik krijg de poort 25597 voor de server ipquote:Op woensdag 17 april 2013 01:00 schreef mschol het volgende:
[..]
standaard minecraft poortnummer gebruiken, dan heb je geen poort nummer meer nodig.. (en kan je hem gewoon weglaten)
de dynmap moet je gewoon op poort 80 hosten, onder een subdomein dynmap.fokcraft.nl ofzo![]()
Dan heb je 2 'keuzes':quote:Op woensdag 17 april 2013 01:02 schreef shaderon het volgende:
[..]
het probleem is dat ik die nummers van daddycheese krijg. ik moet de dynmap tussen poort 40000 en 50000 hebben en ik krijg de poort 25597 voor de server ip
1) zelf gaan hosten op dedicated.. (en het zelf allemaal inrichten)
2) poort nummer meegeven (omdat je afwijkt van de standaard poort moet je het poort nummer meegeven)
en nee, dit kan je niet in DNS zetten![]()
Het zal me niks verbazen als ze alleen ja zeggen als je dat abonnement van 2,50 p/m moet nemen
Slaapze
Noobs
Shaderon, google eens op "minecraft SRV dns record" dan krijg je de minecraft poort weg. Dynmap poort wegwerken wordt moelijker.![]()
MX records zijn voor mailservers als ik het goed heb..quote:Op woensdag 17 april 2013 01:48 schreef shaderon het volgende:
Dus ik moet dat handmatig erin zetten via MX DNS?
Je moet gewoon bij je dns beheer een SRV record toevoegen _minecraft.bla.bla.bla
(Ben mobiel en ken het niet uit m'n kop.)![]()
Ik heb dus geen keuze voor SRV record, dus ik las ergens MX record onder een wikiquote:Op woensdag 17 april 2013 01:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
MX records zijn voor mailservers als ik het goed heb..
Je moet gewoon bij je dns beheer een SRV record toevoegen _minecraft.bla.bla.bla
(Ben mobiel en ken het niet uit m'n kop.)![]()
ik ben wat dat betreft een fossiel, srv werd vroeger niet gebruikt en is nooit aangeleerd, wel mooi dat ze dat kunnen.. (maar ook pas vanaf 1.3.1)quote:Op woensdag 17 april 2013 01:45 schreef d4v1d het volgende:
Noobs
Shaderon, google eens op "minecraft SRV dns record" dan krijg je de minecraft poort weg. Dynmap poort wegwerken wordt moelijker.![]()
yupquote:Op woensdag 17 april 2013 01:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
MX records zijn voor mailservers als ik het goed heb..quote:Je moet gewoon bij je dns beheer een SRV record toevoegen _minecraft.bla.bla.bla
(Ben mobiel en ken het niet uit m'n kop.)en weer terug bij afquote:![]()
![]()
quote:Hoe kan ik een SRV-record aanmaken?
U heeft zelf nog niet de mogelijkheid het SRV-record aan te maken. Wij kunnen het record voor u aanmaken wanneer u een ticket indient via Mijn Hostnet. Vermeld in dit ticket uw domeinnaam en het exacte record dat u wilt aanmaken.![]()
![]()
Maar ik snap dus geen zak van dat record.
_minecraft._tcp.[name?] 3600 IN SRV 0 5 25597 [?].fokcraft.nl
[?]fokcraft.nl IN A 46.105.114.30
ik nie snap nie met die name![]()
dus dan wordt het een subdomain met bijvoorbeeld play.fokcraft.nl
als ik die name voor play verander?![]()
_minecraft._tcp 3600 IN SRV 0 5 25597 play.fokcraft.nl
fokcraft.nl IN A 46.105.114.30
zo denk ik, die 2de fokcraft weet ik niet 100% zeker![]()
http://www.enjin.com/foru(...)v-dns-record-working
Hier zegt een gozer dat je dan ook _tcp.play moet hebben
en die 2e kan ik niet echt vinden![]()
![]()
![]()
van transipquote:Hoe maak ik een SRV record aan?
Om binnen ons DNS-beheer een SRV-record te configureren kunt u een record aanmaken met als naam: _Service._Proto, waar u voor Service en Proto de betreffende service en protocol invoert.
Als Type kiest u SRV en als Content:
Priority Weight Port Target
Voor deze waardes Service/Proto/Priority/Weight/Port/Target dient u de desbetreffende waardes volgens de SRV syntax in te voeren.![]()
![]()
Als je fokcraft.nl daar invult moet je daarmee verbinden.
Wat het kort gezegd doet is.
_minecraft <- het gaat dus om minecraft..
Tcp <- dat is het protocol
Name <- via de name verbind je
3600 <- ttl ookwel time to live.
In srv <- het gaat om een srv record
0 <- prioriteit
5 <- hoe zwaar due meeweegt
25597 <- als er iets op die poort binnenkomt geld het srv record![]()
http://wiki.multiplay.co.uk/Minecraft/Hostnames
hier zetten ze ook die [name] nog na de tcp.
en komen ze met de [name] als A DNS![]()
Het A record play.fokcraft.nl moet wel bestaan. Je A record is nu fokcraft.nl.. Dat SRV record moet een bijbehorend A record hebben.quote:Op woensdag 17 april 2013 02:04 schreef mschol het volgende:
_minecraft._tcp 3600 IN SRV 0 5 25597 play.fokcraft.nl
fokcraft.nl IN A 46.105.114.30
zo denk ik, die 2de fokcraft weet ik niet 100% zeker![]()
ik dacht het toch verkeerd te hebben, maar dit zegt de rfc..quote:
http://tools.ietf.org/html/rfc2782quote:Fictional example
This example uses fictional service "foobar" as an aid in
understanding SRV records. If ever service "foobar" is implemented,
it is not intended that it will necessarily use SRV records. This is
(part of) the zone file for example.com, a still-unused domain:
$ORIGIN example.com.
@ SOA server.example.com. root.example.com. (
1995032001 3600 3600 604800 86400 )
NS server.example.com.
NS ns1.ip-provider.net.
NS ns2.ip-provider.net.
; foobar - use old-slow-box or new-fast-box if either is
; available, make three quarters of the logins go to
; new-fast-box.
_foobar._tcp SRV 0 1 9 old-slow-box.example.com.
SRV 0 3 9 new-fast-box.example.com.
; if neither old-slow-box or new-fast-box is up, switch to
; using the sysdmin's box and the server
SRV 1 0 9 sysadmins-box.example.com.
SRV 1 0 9 server.example.com.
server A 172.30.79.10
old-slow-box A 172.30.79.11
sysadmins-box A 172.30.79.12
new-fast-box A 172.30.79.13
; NO other services are supported
*._tcp SRV 0 0 0 .
*._udp SRV 0 0 0 .
Gulbrandsen, et al. Standards Track [Page 8]
RFC 2782 DNS SRV RR February 2000
In this example, a client of the "foobar" service in the
"example.com." domain needs an SRV lookup of
"_foobar._tcp.example.com." and possibly A lookups of "new-fast-
box.example.com." and/or the other hosts named. The size of the SRV
reply is approximately 365 bytes:
30 bytes general overhead
20 bytes for the query string, "_foobar._tcp.example.com."
130 bytes for 4 SRV RR's, 20 bytes each plus the lengths of "new-
fast-box", "old-slow-box", "server" and "sysadmins-box" -
"example.com" in the query section is quoted here and doesn't
need to be counted again.
75 bytes for 3 NS RRs, 15 bytes each plus the lengths of "server",
"ns1.ip-provider.net." and "ns2" - again, "ip-provider.net." is
quoted and only needs to be counted once.
120 bytes for the 6 address records (assuming IPv4 only) mentioned
by the SRV and NS RR's.![]()
voorbeeld van de spout wiki
_minecraft._tcp.play 3600 IN SRV 0 5 2052 play.spout.org.
play IN A 176.9.85.52
dus ik stuur wel
_minecraft._tcp.play 3600 IN SRV 0 5 25597 play.fokcraft.nl
play IN A 46.105.114.30
en dan zou het volgens http://wiki.spout.org/SRV_DNS_Records moeten werken![]()
![]()
Volgensmij klopt die nu ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 02:16 schreef shaderon het volgende:
voorbeeld van de spout wiki
_minecraft._tcp.play 3600 IN SRV 0 5 2052 play.spout.org.
play IN A 176.9.85.52
dus ik stuur wel
_minecraft._tcp.play 3600 IN SRV 0 5 25597 play.fokcraft.nl
play IN A 46.105.114.30
en dan zou het volgens http://wiki.spout.org/SRV_DNS_Records moeten werken
Dat a record kan je overigens gewoon zelf toevoegen.![]()
toen opeensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen, fiets schijnt gevonden te zijn.Toch wel handig, aangifte doen en politie die een kijkje neemt in de schuur van een junk. Mazzeltje.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 08:22 schreef TJV het volgende:
Goedemorgen, fiets schijnt gevonden te zijn.Toch wel handig, aangifte doen en politie die een kijkje neemt in de schuur van een junk. Mazzeltje.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Wat?
Een binnen een dag teruggevonden fiets? Raad eens wie er vanavond een NOS-nieuwsploeg voor de deur heeft.![]()
Ze zullen wel langer gedacht hebben om bij die vent langs te gaan, half Amsterdam weet wel wie het is.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat?
Een binnen een dag teruggevonden fiets? Raad eens wie er vanavond een NOS-nieuwsploeg voor de deur heeft.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
MogguhOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Is het al doorgevoegd?quote:
Ik heb zelf op mijn dns servers wat uitgetest en het bleek
_minecraft._tcp.fokcraft 3600 IN SRV 0 5 25597 fokcraft
te moeten zijn ipv.
_minecraft._tcp.fokcraft 3600 IN SRV 0 5 25597 fokcraft.d4v1d.nl
Geen idee of dit bij jou ook zo is, maar bij mij moest het op die manierAnders dacht die dat het fokcraft.d4v1d.nl.d4v1d.nl was waarop die moest verbinden..
![]()
![]()
"I've noticed a few people saying this is racist. I want to point out that I'm not racist. Racism is a crime and crime is for black people."![]()
![]()
Best goeie uitslagquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:51 schreef TJV het volgende:
• Opbokken!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Kun jij wat vertellen over die methode?quote:Op woensdag 17 april 2013 08:37 schreef Flodder450 het volgende:
De bommen in Boston schijnen in snelkookpannen te hebben gezeten!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Het gaat denk ik echt niet en opzich heeft het ook nog wel ietsquote:Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. berg vinden ze heilig toch? dan houd je em kost wat kost schoon... anders vind ik je gewoon hypocriet...
Is dat liedje van Psy nou zo slecht vertaald of is het echt de text?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
MOTHER FATHER GENTLEMANOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Snelkookpan, snelkookpan, mensen die de marathon rennen, daar houd ik niet zo van!quote:Op woensdag 17 april 2013 10:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun jij wat vertellen over die methode?![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:47 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Snelkookpan, snelkookpan, mensen die de marathon rennen, daar houd ik niet zo van!![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:47 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Snelkookpan, snelkookpan, mensen die de marathon rennen, daar houd ik niet zo van!
Wie de fuck is dat?quote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Geen ideequote:Iemand die ik ooit eens toegevoegd had, geen idee waarom.
Speelde op een mc server waar ik speelde ooit en hij wou mensen op skype, zonder na te denken gooide ik mijn skype naam
![]()
![]()
lolShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Echt de tekstquote:Op woensdag 17 april 2013 10:45 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Is dat liedje van Psy nou zo slecht vertaald of is het echt de text?![]()
?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:42 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand hier toevallig een spambotje?![]()
(Of is dat respectloos?)
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:
Ik heb dat met zo'n stuur gespeeld dat was tofquote:Op woensdag 17 april 2013 11:47 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, in Engeland rijden ze aan de andere kant van de weg..![]()
![]()
Ohja en op gamescom stond ook een echte tractor waar ze een simulator in hadden gemaakt voor farming simulator![]()
![]()
Jajja Ik had iemand gebanned en dan gaat de gast die 1 rank hoger is dan mij hem unbannen wegens "persoonlijke redenen"quote:![]()
Ja kijk, Met aldie kan je tenminste pratenquote:Op woensdag 17 april 2013 12:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Duw om persoonlijke redenen een geslachtsdeel in zijn ster.![]()
![]()
Da's redelijk asociaal, ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:14 schreef vogelkooi het volgende:
Ik duw om asociale redenen een stokbrood bij aldie in zijn bibs.![]()
Misschien wel een sociale bedoeling.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Da's redelijk asociaal, ja.![]()
Van wie?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:27 schreef Flodder450 het volgende:
een klasgenoot vind je blije luiaard niet leuk![]()
pm plex die foto van die stokbrood even. met papa. die zijn zoon bedankt.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wel van de franse slag in ieder gevalFear is the grease of society.![]()
Volg het nieuws eens.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:53 schreef vogelkooi het volgende:
Franse homo"s dat is toch verboden daar?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Middag
Ik zit hier ook met zo'n stuur.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb dat met zo'n stuur gespeeld dat was tofooit eens op mijn 8ste gekocht toen ik helemaal verslaafd was aan aan midtown maddness
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2013 13:42:13 ]![]()
Sluit een lening af, koop 3 trucks, 2 chauffeurs, een garage in Dortmund oid en kijk eens hoe snel je miljonair bent.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:47 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, in Engeland rijden ze aan de andere kant van de weg..
Ja maar er zit wel veel verschil in ofcourse.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zit hier ook met zo'n stuur.ooit eens op mijn 8ste gekocht toen ik helemaal verslaafd was aan aan midtown maddness
Ik heb zelf niet zo'n stuur maar dat was toen bij een lan party![]()
![]()
wut.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:43 schreef TJV het volgende:
[..]
Sluit een lening af, koop 3 trucks, 2 chauffeurs, een garage in Dortmund oid en kijk eens hoe snel je miljonair bent.![]()
![]()
Stuur wat ik heb was redelijk goedkoop maar werkt nogsteeds prima, hij geeft alleen geen feedback meerquote:Op woensdag 17 april 2013 13:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja maar er zit wel veel verschil in ofcourse.
Ik heb zelf niet zo'n stuur maar dat was toen bij een lan party(of dat ligt aan euro truck simulator..)
![]()
![]()
Dat is echt baas met eurotruck. Kun je ook gewoon je knipper licht aanzetten enzo werkt gewoon perfectquote:Op woensdag 17 april 2013 13:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Stuur wat ik heb was redelijk goedkoop maar werkt nogsteeds prima, hij geeft alleen geen feedback meer(of dat ligt aan euro truck simulator..)
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jup, zitten twee knopjes achterop, als je je handen om het wiel doet kan je ze indrukken. Volgens mij zijn die bedoeld om terug en op te schakelen maar ik rij toch automatisch. Dus dat voor de knipperlichten. In zijn achteruit ga ik met het pijltje naar benedenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat is echt baas met eurotruck. Kun je ook gewoon je knipper licht aanzetten enzo werkt gewoon perfectWerkt best handig, alleen had hij wel wat meer knopjes gemogen.. B.V. moet ik voor trailer loskoppelen nog naar mijn toetsenbord, zelfde voor de tomtom geval besturen
![]()
![]()
Ik rij altijd als een malloot. Verdien genoeg geld. Knipperlicht gebruik ik nooit. Heeft dat uberhaupt effect?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Geen idee, Alarm lichten wel, blijft iedereen achter jequote:Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik rij altijd als een malloot. Verdien genoeg geld. Knipperlicht gebruik ik nooit. Heeft dat uberhaupt effect?![]()
Heb gidteren ook dat WoT en Lol weer erop gezet.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Mooi, vanavond wil ik dan zeker wel een paar games doen. Zal zo even een nieuwe account registreren, weet je ongeveer welk level je bent?![]()
WoT doe ik wel eens met Aldie, van lol heb ik eigenlijk beetje genoegAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Denk dat mijn broertje die ook heeft, zal eens checken. Zou wel geinig zijn als dat met WoT werktquote:Op woensdag 17 april 2013 13:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Stuur wat ik heb was redelijk goedkoop maar werkt nogsteeds prima, hij geeft alleen geen feedback meer(of dat ligt aan euro truck simulator..)
[ afbeelding ]![]()
![]()
level wat? Beide 0 lol ben ik account vergeten.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mooi, vanavond wil ik dan zeker wel een paar games doen. Zal zo even een nieuwe account registreren, weet je ongeveer welk level je bent?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Je bent gebanned?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mooi, vanavond wil ik dan zeker wel een paar games doen. Zal zo even een nieuwe account registreren, weet je ongeveer welk level je bent?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Neuhj, maar als ik als lvl 30'er met een hidden elo van diamond met hem ga spelen als beginnende speler gaat matchmaking zeiken.quote:![]()
Moet zeggen dat het premade nog enorm leuk kan zijn, in je eentje is er geen ruk aan.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:21 schreef Ame_thyst het volgende:
WoT doe ik wel eens met Aldie, van lol heb ik eigenlijk beetje genoeg![]()
Yoo, jullie gaan ook opeens snel, heel t topic niet gelezen btwOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Wat is mineZ ?quote:
Is dat minecraft met 1.000.000.000 Zombies
http://minez.net/aboutquote:Op woensdag 17 april 2013 15:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is mineZ ?
Is dat minecraft met 1.000.000.000 Zombies![]()
Vet!quote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Het blijkt dus zo te moetenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is het al doorgevoegd?
Ik heb zelf op mijn dns servers wat uitgetest en het bleek
_minecraft._tcp.fokcraft 3600 IN SRV 0 5 25597 fokcraft
te moeten zijn ipv.
_minecraft._tcp.fokcraft 3600 IN SRV 0 5 25597 fokcraft.d4v1d.nl
Geen idee of dit bij jou ook zo is, maar bij mij moest het op die manierAnders dacht die dat het fokcraft.d4v1d.nl.d4v1d.nl was waarop die moest verbinden..
[ afbeelding ]
_minecraft._tpc. 3600 IN SRV 0 5 25597 mcsrv.fokcraft.nl
Dan
Mcsrv IN A [serverip]![]()
als ik jou was zou ik tcp gebruiken.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:38 schreef shaderon het volgende:
[..]
Het blijkt dus zo te moeten
_minecraft._tpc. 3600 IN SRV 0 5 25597 mcsrv.fokcraft.nl
Dan
Mcsrv IN A [serverip]Geen idee wat tpc is.. Of wat het moet zijn.
![]()
dus gewoon met die Name als tcp?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik tcp gebruiken.Geen idee wat tpc is.. Of wat het moet zijn.
ja die heb ik ook opgestuurd, nouja ik zie wel. als het niet werkt stuur ik gewoon deze versie![]()
![]()
Wat houdt dit in?
We gaan met FOK!kers minecraft hardcore survival (UHC) doen dit weekend.
De regels zijn als volgt:
• Je hebt maar 1 leven, ga je dood? Dan moet je de game leaven. (Misschien spectater mode)
• Je kunt alleen healen met healingpotions en goldenappels (goldenappels geven 2 hartjes)
Je healt dus niet van food, maar hier kun je wel dood van gaan!
• Branchmining is verboden! Alleen caving om het een beetje uitdagend te houden. Je mag wel trappen maken naar beneden om caves te zoeken.
• Je mag de game niet leaven, wel kun je natuurlijk afk zijn en jezelf ingraven. Leave je wel dan wordt dit gerekend als doodgaan en moet je de game leaven.
• Mods zijn verboden, iedereen speelt met vanilla minecraft!
Het doel:
Het doel is om de enderdragon te killen. Heb je dit als eerste gedaan dan win je met je team.
Is iedereen dood en is de enderdragon nog niet gekillt? Dan wint de enderdragon!
Meer info:
We zijn van plan om 3 uur achter elkaar te spelen. Duurt het langer? Dan pauzeren we, stoppen we de server en gaan we op een ander moment verder!
Team van 2 man. Het liefst 4 teams minimaal.
IP:
-- Komt binnenkort.
Teamspeak:
d4v1d.nl
Poll: UHC dit weekend?
• Ja, Zaterdag 20 april!
• Ja, Zondag 21 april!
• Ja, dag maakt niet uit!
• Nee, ik kan niet
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 0% gewijzigd door shaderon op 17-04-2013 17:39:39 ]![]()
• Ja, dag maakt niet uit!
3 uur is wel een beetje weinig, de UHC serie duurde al 3,5 uur en dat zijn mensen met ervaring in UHC![]()
Maar goed ik kon toch niet![]()
![]()
ja maar niet iedereen kan denk ik 5-6 uur achter elkaar spelen, dus dan dat iedereen een gaatje van 3 uur vrij kan makenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:30 schreef Timwonnacott het volgende:
3 uur is wel een beetje weinig, de UHC serie duurde al 3,5 uur en dat zijn mensen met ervaring in UHC![]()
Maar goed ik kon toch niet![]()
Over nadenkend zal je de 3 uur hoogst waarschijnlijk toch niet volmaken. Zullen vrij snel doodgaan gok ik![]()
![]()
moet er sws een teamspeak komen anders redden we dat nooit;
wie kunnen er het hele weekend niet?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
d4v1d.nl als teamspeakquote:Op woensdag 17 april 2013 17:36 schreef Curlbrah het volgende:
moet er sws een teamspeak komen anders redden we dat nooit;
wie kunnen er het hele weekend niet?![]()
![]()
11 stemmen albob niet dubbel gaan stemmen anders breek ik je voet
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
tcp is het protocol, je kan kiezen uit udp of tcp.. minecraft loopt over tcp.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:11 schreef shaderon het volgende:
[..]
dus gewoon met die Name als tcp?
ja die heb ik ook opgestuurd, nouja ik zie wel. als het niet werkt stuur ik gewoon deze versie![]()
Wat als je internet faalt?quote:• Je mag de game niet leaven, wel kun je natuurlijk afk zijn en jezelf ingraven. Leave je wel dan wordt dit gerekend als doodgaan en moet je de game leaven.
• Mods zijn verboden, iedereen speelt met vanilla minecraft!
Ik laat mijn optifine toch maar aan staan. maar het zoomen zal ik niet doen. (Zonder optifine is mijn FPS echt kut.)![]()
dan leg je dat uit, maar even naar de wc en leaven is een no go. desnoods maak je een screen van timedout oid dat je krijgt als je internet faaltquote:Op woensdag 17 april 2013 17:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat als je internet faalt?
Ik laat mijn optifine toch maar aan staan. maar het zoomen zal ik niet doen. (Zonder optifine is mijn FPS echt kut.)![]()
Idd, Ik zal de teamspeak regelen.quote:
Shaderon, geef mij dan ook de teamnamen door als die er zijn.. Ik fix wel een room voor elk team. (Zodat niet iedereen zelf hoeft te kutten)![]()
Ja oke,quote:Op woensdag 17 april 2013 17:41 schreef shaderon het volgende:
[..]
dan leg je dat uit, maar even naar de wc en leaven is een no go. desnoods maak je een screen van timedout oid dat je krijgt als je internet faalt
* d4v1d internet kabel pc uittrekken doet.
Nee, ik zal niet valsspelen![]()
![]()
vrijdag avond komt er een nieuwe poll met de tijden voor zondag, waar de meeste stemmen nu voor zijn
dan vrijdag ook graag team namen bekend maken.
en nog steeds weet ik niet alle namen wie er nu meedoen. 2 of 3 onbekende![]()
Dan moeten er eerst teams zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:44 schreef shaderon het volgende:
vrijdag avond komt er een nieuwe poll met de tijden voor zondag, waar de meeste stemmen nu voor zijn
dan vrijdag ook graag team namen bekend maken.
en nog steeds weet ik niet alle namen wie er nu meedoen. 2 of 3 onbekende
Wie wil met mij?![]()
![]()
![]()
Is beter denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:45 schreef shaderon het volgende:
of we maken random teams met een generator?
zeg het maar
Maar dan moet je eerst een lijst hebben met namen..
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2013 17:48:44 ]![]()
Doe je ook mee piek?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:36 schreef Curlbrah het volgende:
![]()
![]()
Ik heb alleen • Ja, dag maakt niet uit! gestemdquote:Op woensdag 17 april 2013 17:36 schreef Curlbrah het volgende:
Maar idd, net als met surival toen dat de server aan ging om .. en uit ging om ..
Welke mods mogen allemaal?
Rei's?
InvTweaks?
Optifine?
????Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Geen. Vanillaquote:Op woensdag 17 april 2013 18:02 schreef bobbernaut het volgende:
Maar idd, net als met surival toen dat de server aan ging om .. en uit ging om ..
Rei's?
InvTweaks?
Optifine?
????![]()
![]()
Ik gebruik optifine gewoon. Puh. Anders is mijn FPS echt bagger...quote:Op woensdag 17 april 2013 18:02 schreef bobbernaut het volgende:
Rei's?
InvTweaks?
Optifine?
????
(En gewoon niet gaan zoomen.. )![]()
En het is dus ook PVP?
En hoezo mag branchmining niet?
Welke regels zijn er verder nog meer? Of waren dit de regels?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wel pvp iddquote:Op woensdag 17 april 2013 18:05 schreef bobbernaut het volgende:
En het is dus ook PVP?
Welke regels zijn er verder nog meer? Of waren dit de regels?
Geen branchmining omdat dan iedereen uren lang veilig gold kan gaan hakken en dat is niet leuk, het is ten slotte ultra hardcore.
Verder de regels in de grote post![]()
Grofweg het begin van het Rijksmuseum van 125x100 in de 4e Hg map
quote:I once tried to commit seppuku but accidentally committed bukkake.
pvp aan?!die enderdragon gaat niet dood.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Dit.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:18 schreef Curlbrah het volgende:
pvp aan?!die enderdragon gaat niet dood.
paas link; geen idee wat dat isChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Het is ook meer de bedoeling dat je een cave in gaat, daar zitten namelijk monsters..quote:Op woensdag 17 april 2013 18:05 schreef bobbernaut het volgende:
En het is dus ook PVP?
Welke regels zijn er verder nog meer? Of waren dit de regels?![]()
Mobtrap ftw.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
teams van 3 dus?
Wie wil er bij mij in het team?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
was het niet 2? (3 is wel beter though)quote:Op woensdag 17 april 2013 18:34 schreef Curlbrah het volgende:
teams van 3 dus?
Wie wil er bij mij in het team?
En teams worden random dacht ik.![]()
Is opzich geen punt. misschien is 3 teams van 3 beter omdat je dan minder snel dood gaat. als team overleef je natuurlijk beter omdat je taken over kunt nemen als iemand weinig hartjes heeft![]()
Maargoed. Hebben we al een namenlijst van wie er allemaal meedoen?
- Shaderon
- d4v1d
- Curlbrah
- Bob
- Aldie (?)
- Mineraalwater (?)![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is wel beter ja..
Trekken we misschien wel meer users aan.![]()
Dus met je hand iemands penis teder strelen en kietelen en dan als een persluchthammer op en neer slingeren![]()
http://instagram.com/justinbieber/
ik maak het makkelijk voor jeAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Hey ik ook!quote:
Juuuist, dat nieuwe album van Daft Punk wordt zo awesoemquote:Op woensdag 17 april 2013 20:01 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
tevens
http://pmd.sonic1029.com/(...)aftpunk_getlucky.mp3
Wat is een goed moment om in te stappen met die Dr. Who?http://www.syfy.com/tinman/oz/
wow lekker nummerquote:Op woensdag 17 april 2013 20:01 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
tevens
http://pmd.sonic1029.com/(...)aftpunk_getlucky.mp3![]()
quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
Hoe heet dat album?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Juuuist, dat nieuwe album van Daft Punk wordt zo awesoemChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
ONZ / De politie is uitgerukt
kloon van aldie?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
als je veel views op een video wil plaats je nu een filmpje met dit nummer.
zou het zelf doen maar heb er geen zin inChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Random Acces Memoriesquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
21 mei is ie pas uit ehhquote:
en danquote:Op woensdag 17 april 2013 20:07 schreef Curlbrah het volgende:
als je veel views op een video wil plaats je nu een filmpje met dit nummer.
zou het zelf doen maar heb er geen zin inAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Dan heb je zoiets, zoek dit eens op in youtube:quote:
real steel opening song (1ste hit als het goed is)
edit:
quote:
Ik wist dat die haat ging vloeienquote:
Is geen haatquote:Op woensdag 17 april 2013 20:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik wist dat die haat ging vloeien![]()
Had begrepen dat dat de afleveringen in kleur zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:03 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat is een goed moment om in te stappen met die Dr. Who?![]()
quote:Mwah jaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja!quote:Vandaag binnen gekregen haha
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: