Ik kan m hier niet vinden iig http://intmail.183.com.cn/itemstatus_en.jspquote:Op donderdag 18 april 2013 15:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zou zelf zeggen Ebay
[..]
Is het zelfde?
Ik heb ook een fysieke kaart (onlangs aangevraagd) maar betaalde eerst altijd met zgn Vouchers. Daar heb ik nooit problemen mee gehad, met de card nu wel. Ga die van Neteller is even bekijken dan, danku.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb een Neteller kaart en die werkt echt prima (fysieke kaart). Nog maar 1 keer problemen gehad met betalen maar wat was door een fout in de gegevens
Ja die had ik ook gezienquote:Op donderdag 18 april 2013 14:24 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, dit was mijn eerste bestelling. Heb al een G11 toetsenbord ,anders had ik zeker deze besteld: http://detail.tmall.com/i(...)cc78eb72afa7c14cd3f4
Mooi spul.
1 2 3 4 5 6 | Dear customer, All products related to keywords "samsung" are banned to sell. Please try to search other keywords. Sorry for the problem. MisterTao team. |
Ik heb nog steeds geen mail ontvangen.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:50 schreef King-Ernie het volgende:
Aan de mensen die een mail hebben gehad:
Kregen jullie die zomaar in je mailbox, of stuurde jullie eerst een mailtje naar BUYSKU om te vragen of ze hem nog krijgen o.i.d
Artscow een keer een muismat besteld voor 1 dollar ofzo prima kwaliteit en ik zit er nu nog met plezier naar te kijkenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:43 schreef Ballsofsteel het volgende:
Poeh, al veel te lang geleden dat ik dit topic heb bezocht, tevens ook voor het eerst in maanden weer is wat besteld.
(een megafoon op bgood)
Maargoed, heeft iemand ervaring met artscow, ik overweeg om met die code een paar dogtags te bestellen...
Na 5 minuten is zo'n ding op de juiste temperatuur, zo'n dure na 18 seconden. Het belangrijkste blijft toch om de punt schoon te houden, zodra je zwarte smurrie aan je punt hebt werkt elke bout slecht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:18 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, gewoon wat electro soldeer crap. Maar een bout die wel warm wordt is dan wel handig., niet zo'n zin om 3 kwartier op een pcbtje te drukken met een soldeerbout voordat de tin begint te vloeien zeg maar.
Uhh, gewoon eentje zoeken met een micro USB aansluiting? Waarom denken mensen anno 2013 nog steeds dat merken hun eigen aansluitingen hebben? (uitgezonderd Applequote:Op donderdag 18 april 2013 17:23 schreef relativity het volgende:
Is er trouwens een manier om die belachelijke melding op mistertao te omzeilen:
[ code verwijderd ]
Ik wil gewoon een power bank kopen die compatibel is met een Samsung telefoon, lol.
Idd, Al moet men wel opletten bij Tablets.. niet alle tablets kunnen via (micro) usb worden opgeladen..quote:Op donderdag 18 april 2013 18:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Uhh, gewoon eentje zoeken met een micro USB aansluiting? Waarom denken mensen anno 2013 nog steeds dat merken hun eigen aansluitingen hebben? (uitgezonderd Appledan...)
Klopt, maar dan weet je zelf toch wel welke aansluiting je moet gebruiken?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
Idd, Al moet men wel opletten bij Tablets.. niet alle tablets kunnen via (micro) usb worden opgeladen..
Dan heb je aan zon powerbank niks.. ( in iedergeval niet voor je tablet)
idd, maar gewoon ff als tipquote:Op donderdag 18 april 2013 18:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Klopt, maar dan weet je zelf toch wel welke aansluiting je moet gebruiken?
ik zat even te denken welke aansluiting je bedoelt maar idd, mijn tablet heeft dat ook, weetniet of er adapters voor zijn van microUSB naar datquote:Op donderdag 18 april 2013 18:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
idd, maar gewoon ff als tip, zullen vast mensen zijn die zon ding bestellen
om er later achter te komen dat hun device niet geladen kan worden via usbhehe
Dat werktquote:Op donderdag 18 april 2013 17:34 schreef shiznuts het volgende:
Door MisterTao zelf te omzeilen.Verder niet bij mijn weten.
Helaas inderdaad.
- hum, probeer het eens via http://www.mistertao.com/yext
Dat doe ik niet? Dat staat in de titel van het product...quote:Op donderdag 18 april 2013 18:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Uhh, gewoon eentje zoeken met een micro USB aansluiting? Waarom denken mensen anno 2013 nog steeds dat merken hun eigen aansluitingen hebben? (uitgezonderd Appledan...)
quote:Op donderdag 18 april 2013 19:10 schreef relativity het volgende:
[..]
Dat werktthanks! Hoe kan het dat dat wel werkt?
Mjah, dat laatste deel ik.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Na 5 minuten is zo'n ding op de juiste temperatuur, zo'n dure na 18 seconden. Het belangrijkste blijft toch om de punt schoon te houden, zodra je zwarte smurrie aan je punt hebt werkt elke bout slecht.
Ik fix regelmatig wat apparaten met nieuwe elco's of ledjes met zo'n cheapo bout en ik beschouw mezelf als een soldeer prutser. Ik kijk graag naar youtube uitleg filmpjes
Toppie dankjewel! binnenkort maar is wat zooi binnenhalenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Artscow een keer een muismat besteld voor 1 dollar ofzo prima kwaliteit en ik zit er nu nog met plezier naar te kijken
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:29 schreef Zolderkamer het volgende:
Het is een beetje misleiding van ze... Ik bestelde een item van buysku (met paypal)
Krijg je vervolgens een bevestiging/spam mail van greatsku (zonder paypal)...
bijna identieke sites... met een (tegenwoordig) verschillend logo..
Ik vond het al zo vreemd dat ik m'n bestelling niet kon terugvinden....
Zonder iets gehoord te hebben verder? Ik heb nog steeds helemaal niks gehoord..quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:20 schreef Guul het volgende:
Geld van BuySKU is alweer teruggestort bij mij....
Ok, goed om te horen danquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:16 schreef yorkick het volgende:
Hm heb er nog even achterna gemaild, maar de 50 party gift packing bags zijn wel echt verzonden. Kreeg een mailtje, en had er dus nog speciaal achteraan gemaild, dat als het niet de bedoeling was dat ze hem konden annuleren, maar daarop kreeg ik alleen de reactie : sorry het is al verzonden.
BangGoodquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:43 schreef jonasr het volgende:
Banggood.
Hopelijk komen ze nog met wat deals.
Maar toch liever 1ct deals met restricties !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |