Wat iesch deesche. Dunno, maar je kent het non-refferal-linkjes policy hè?quote:utm_source=forum&utm_medium=forum_review&utm_campaign=homegarden&utm_content=sami
Gewoon doorzeuren, na 2/3 berichten krijg ik het altijd volledig vergoed.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:46 schreef mtchel112 het volgende:
BIC is ook niet meer wat het geweest was, product van 13$ wat een DOA was, bieden ze een 4$ refund zodat ik het kan laten maken lokaal of ik stuur het op en ik krijg een hele refund
Mooi dreigen met paypal dus
Dat zijn de linkjes van Samenkopen (en dus direct van Banggood) denk niet dat iemand hier wat van krijgtquote:Op woensdag 17 april 2013 22:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat iesch deesche. Dunno, maar je kent het non-refferal-linkjes policy hè?
50 besteld, thanks, denk alleen niet dat ik ze ga krijgenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:57 schreef E-lephant het volgende:
Denk bestel er eentje.. maar nee hoor je moet er perse meerdere bestellen.
2 doet ie niet.. 3 ook niet.. dan maar 100 proberen! Ja hoor : $0.00
Ben benieuwd of ik het ook echt ga ontvangen
http://www.banggood.com/W(...)den&utm_content=sami
Couponcode: ec1974 (samenkopen.net )
GRATISCHquote:Op woensdag 17 april 2013 22:12 schreef RobertNL het volgende:
Zeg mij eens wat de lol is van het verprutsen van acties op deze manier?
En 1 doet het niet, 50 wel... dan lokken ze het zelf ook wel uit hequote:Op woensdag 17 april 2013 22:12 schreef RobertNL het volgende:
ik kan er wel een paar opsturen (als ik ze krijg)quote:Op woensdag 17 april 2013 22:15 schreef marcelp79 het volgende:
kon er wel een aantal gebruiken voor een kinderfeestje...helaas
ik dm je als ik ze heb!quote:Op woensdag 17 april 2013 22:17 schreef marcelp79 het volgende:
ook de ipone 5 screenprotectors werkt de code niet meer...
Ligt er natuurlijk aan wanneer en of je ze binnen gaat krijgen...
Helemaal met je eens.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:18 schreef zerokil het volgende:
Zolang de tablets maar verstuurd worden
denk idd dat ze NL uit gaan sluiten door mensen die er 50 bestellenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:12 schreef RobertNL het volgende:
Sorryquote:
hmmmm, rij je dan toevallig ook in zon busje rondquote:Op woensdag 17 april 2013 22:52 schreef yorkick het volgende:
[..]
Sorry
Maar wat moet je met 1 zo'n ding.. Nu ik er 50 krijg kan ik er pas iets nuttigs mee doen.![]()
Excuus! Lees hier wel heel lang mee, maar geen actieve post-er. Wist het inderdaad wel, maar niet aan gedacht!quote:Op woensdag 17 april 2013 22:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat iesch deesche. Dunno, maar je kent het non-refferal-linkjes policy hè?
Als ik er geen 1/2/3 kan bestellen(want dan geeft ie aan dat ik er meer moet bestellen;s) tja dan probeer ik er gewoon random 100 om te kijken of dat wel werkt --> dat werkt. Dus zij verpesten het zelf door het systeem zo raar in te stellen..?!?!quote:Op woensdag 17 april 2013 22:12 schreef RobertNL het volgende:
Hoeveel wil je er hebben?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:15 schreef marcelp79 het volgende:
kon er wel een aantal gebruiken voor een kinderfeestje...helaas
Inderdaad normaal zegt niemand iets en wanneer er gevraagd moet worden hapt iedereen toequote:Op woensdag 17 april 2013 23:11 schreef E-lephant het volgende:
[..]
Excuus! Lees hier wel heel lang mee, maar geen actieve post-er. Wist het inderdaad wel, maar niet aan gedacht!
[..]
Als ik er geen 1/2/3 kan bestellen(want dan geeft ie aan dat ik er meer moet bestellen;s) tja dan probeer ik er gewoon random 100 om te kijken of dat wel werkt --> dat werkt. Dus zij verpesten het zelf door het systeem zo raar in te stellen..?!?!
[..]
Hoeveel wil je er hebben?
Trouwens massaal iedereen op SK.Net om de coupons vragen ..
50 en 100 stuks riekt naar handel... Wat is dit voor aso gedrag? Wat ga je er zo mee doen? Weggooien?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:14 schreef wihehin het volgende:
[..]
En 1 doet het niet, 50 wel... dan lokken ze het zelf ook wel uit he
quote:Op donderdag 18 april 2013 06:13 schreef kanovinnie het volgende:
Ik stel iig voor dat jullie je order annuleren en op de manier 148 andere mensen blijmaken.
Of verdelen over de mensen hier.quote:Op donderdag 18 april 2013 06:13 schreef kanovinnie het volgende:
Ik stel iig voor dat jullie je order annuleren en op de manier 148 andere mensen blijmaken.
En dan gezeur krijgen met die webshops? Gaan ze straks naar Danny mailen en gaat deze reeks op slot, willen jullie dat?quote:
Er staat verdelen, niet verkopen uit winstbejach.quote:Op donderdag 18 april 2013 07:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan gezeur krijgen met die webshops? Gaan ze straks naar Danny mailen en gaat deze reeks op slot, willen jullie dat?
Ja echt, ik ga die dingen verkopen.quote:Op donderdag 18 april 2013 06:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
50 en 100 stuks riekt naar handel... Wat is dit voor aso gedrag? Wat ga je er zo mee doen? Weggooien?
Ok. Lekker aso. Graaien graaien graaien. En misschien gebruik van maken.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:31 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ja echt, ik ga die dingen verkopen.
Nee komt goed hoor, mijn moeder werkt veel met kinderen etc, dus die kan ze af en toe weggeven.
Snap deze opmerking ook niet. Dit is tsjak wat niks voorsteld, er wordt hier heel vaak door mensen gretig gebruikt gemaakt van 1ct deals, lees: 40 cable-binders bestellen etc. Ik wist niet dat er een limit van 260 opzat, maar ik ga mijn order niet annuleren, het is aan Banggood om te bepalen of ze het willen versturen ja/nee.
Wat wil je hiermee nou bereiken? Gewoon lekker bashen?quote:Op donderdag 18 april 2013 08:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ok. Lekker aso. Graaien graaien graaien. En misschien gebruik van maken.
Ja, ik ben hier als GC mod om te bashenquote:Op donderdag 18 april 2013 08:35 schreef yorkick het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee nou bereiken? Gewoon lekker bashen?
Ik zou zeggen, drink een kop koffie, en ga verder waar je mee bezig was.
Ik zie niet in hoe het verdelen van zo'n order onder de mensen hier die er interesse in hebben zal leiden tot het gezeur van de shopsquote:Op donderdag 18 april 2013 07:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan gezeur krijgen met die webshops? Gaan ze straks naar Danny mailen en gaat deze reeks op slot, willen jullie dat?
Ik wel. Jullie pakken met z'n 2en al 50% van die dingen weg. Meerdere webshops weten dat hier een hoop over hun gesproken wordt dus als ze even kijken zien ze het zo.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe het verdelen van zo'n order onder de mensen hier die er interesse in hebben zal leiden tot het gezeur van de shops
Het gaat vooral om het feit dat ik eerst net als mede-user 5 probeerde en dat niet lukte. 0 erachter en klaar. Denk dat veel users hier precies hetzelfde hadden gedaan. Ik vind dat je overdrijft over het feit dat het asociaal is en Fok hier eventueel problemen mee kan krijgen. De meeste webshops zijn heel tevreden met het feit dat wij hier China-shopping promoten. Maar goed, ik denk dat Banggood echt geen 50 naar ons opstuurt hoor..quote:Op donderdag 18 april 2013 08:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wel. Jullie pakken met z'n 2en al 50% van die dingen weg. Meerdere webshops weten dat hier een hoop over hun gesproken wordt dus als ze even kijken zien ze het zo.
Ik snap 'm.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wel. Jullie pakken met z'n 2en al 50% van die dingen weg. Meerdere webshops weten dat hier een hoop over hun gesproken wordt dus als ze even kijken zien ze het zo.
Nee hoor, veel nieuwe users in dit topic.quote:
Jij was 1 van de ''late'' bestellers of niet? (lees na een uur of 3)quote:Op donderdag 18 april 2013 10:15 schreef davedavy het volgende:
Zoals verwacht..
Dear customer,
Thank you for purchasing!
we are sorry to tell you that this item you ordered is sale out now. because it is clearance product and has quantity limited, each customer just can order one piece. We send it out is based on the ordering time, Buy first get first. Now orders have exceeded the quantity of stocks, sorry that we are unable to send it to you. and please understand that it is not we don't willing to send it out to you.
now would you like to accept a coupon which is higher 10% than this product for compensation to replace with another item? you can use this coupon to choose any item item on our website, or other compensation we can offer you, please tell us your decision.
Really sorry for this inconvenience caused and your kind understanding is much appreciated!
Sincerely,
Cici
Customer Service Team
BuySKU.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |