4-0? Per helft ja, 16-0 over twee wedstrijden dat Barcelona won van PSG en AC Milan was puur geluk.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:31 schreef inZanity het volgende:
Wordt echt een eitje dit voor Bayern. Zijn minimaal een klasse beter dan Barcelona. Denk iets van 4-0.
Ik denk dat je nu overdrijft.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:57 schreef Nober het volgende:
[..]
4-0? Per helft ja, 16-0 over twee wedstrijden dat Barcelona won van PSG en AC Milan was puur geluk.
Dat is 5 jaar geledenquote:Op donderdag 18 april 2013 18:06 schreef Nober het volgende:
Barcelona kan thuis winnen met 4-0 zoals de vorige keer.
4 jaar en bij Barcelona speelde toen Valdés, Piqué, Puyol, Xavi, Iniesta, Messi, Alves en daarnaast Abidal in de uitwedstrijd.quote:
Gaat 100,00% zeker niet gebeuren, Bayern is veel te sterk. Het naïeve, immer rondtikkende, en bovendien ronduit saaie barcelona gaat eraan tegen Bayern, ze worden met de neus op de feiten gedrukt!quote:Op donderdag 18 april 2013 18:06 schreef Nober het volgende:
Zoiets zal ook kunnen ja, zeker wanneer bakkelona net zo speelt als tegen milan, toen hadden ze echt niet normaal veel geluk. Tegen PSG ook overigens.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:31 schreef inZanity het volgende:
Wordt echt een eitje dit voor Bayern. Zijn minimaal een klasse beter dan Barcelona. Denk iets van 4-0.
Als er een plek is waar het niet zal fout lopen voor Barca is het wel Camp Nou. En Wembley natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:50 schreef TLC het volgende:
Eerste wedstrijd een gelijkspel, in Camp Nou loopt het wel fout af voor Barcelona
Jochie toch...quote:Op donderdag 18 april 2013 18:58 schreef vluggejapie99 het volgende:
2:0 voor Bayern in München, en Bayern gaat met 1:2 winnen in bakkelona.
Hopelijk wint Bayern van die schwalbe ploeg van oersaai voetbal.
http://www.transfermarkt.(...)anzeigen_119733.html
Die spaanse kafklubs RAUS BITTE. Dat het gezonde Duitse, nuchtere beleid maar mag winnen.
AUF GEHT'S!!!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:06 schreef KingRoland het volgende:
Vluggejapie volgende week in dit topicgaat leuk worden
Gewoon om dat het kan!quote:Op zondag 21 april 2013 17:42 schreef RubenSosa het volgende:
Bayern is gewoon in vorm. Wint gemakkelijk met hoge cijfers . Tegen juve had het al bij rust 5-0 moeten staan.
Ik verwacht dat Bayern wint. Barcelona is niet in vorm, en messi is als hij speelt natuurlijk niet 100% fit.
Ik denk gewoon 4-0.
FC BAYERN FC BAYERN FC BAYERNquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 17:56 schreef vluggejapie99 het volgende:
4:1 gaat het worden omdat die kleine speelt
1:3 in barc voor FCB
Duitse finale bitte!
quote:Op maandag 22 april 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben het volledig eens met Johan Derksen (voor de verandering), FC Bayern (in de wandelgangen ook wel bekend als De Beste) gaat winnen van Barça
quote:
Denk het ook.. Dit Bayern is een stoomwals dat overal overheen dendert.. Barcelona zie ik niet 2x zo'n kunststukje uithalen als die 4-0 tegen Milan, ook omdat Bayern een veel betere tegenstander is.quote:Op maandag 22 april 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben het volledig eens met Johan Derksen (voor de verandering), FC Bayern (in de wandelgangen ook wel bekend als De Beste) gaat winnen van Barça
En de goal.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Commentaar: Jan Roelfs
Presentatie vanuit het stadion: Tom Egbers
Analytici: Jan van Halst en Bert van Marwijk
Topsssssssjoww
Gefrustreerde autistquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:06 schreef Syntix het volgende:
[..]
nope, hij dan weer ff niet -> want pisvee
Ik betwijfel het. Dit jaar is Bayern ook in verdedigend opzicht sterk gegroeid. Iets wat in het verleden hun mankement was.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:33 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat Bayern, maar Barcelona is natuurlijk een maatje groter.
Bayern was nagenoeg elke wedstrijd de bovenliggende partij zijn. Tegen Barcelona zal het vaker moeten acteren zonder bal en ik denk dat ze daar onvoldoende bedreven in zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:23 schreef Nativism het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Dit jaar is Bayern ook in verdedigend opzicht sterk gegroeid. Iets wat in het verleden hun mankement was.
(En met verleden doel ik dan op de afgelopen jaren uiteraard)
geeft niet , hij is toch lang.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Als Daniel van Buyten speelt verliest Bayern
Als we zo gaan redeneren is het einde zoek.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Laat Bayern eerst Arsenal in eigen stadion maar eens de baas proberen te worden, dan gaan we praten over een eventuele winst tegen Barcelona
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Laat Bayern eerst Arsenal in eigen stadion maar eens de baas proberen te worden, dan gaan we praten over een eventuele winst tegen Barcelona
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
barc-real 1:3 (real beter dan barca)quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Kan goed zijn bij standaardsituaties ja. Verder is die niet sterk tegen snelle spelersquote:
Wat een redenering.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
whutquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Doe eens niet zo domquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
die wedstrijd zit de Beieren nog stevig in het geheugen, het was een dieptepunt voor Bayern, en het einde van het Klinsmann-debacle..quote:Op donderdag 18 april 2013 18:06 schreef Nober het volgende:
Idd. Denk 1-1 en thuis wint Barca dankzij Messi.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:03 schreef Rickazio het volgende:
Dit wordt de wedstrijd van seizoen 2012/2013!
Ik kan je verzekeren dat ook inmiddels mijn buren weten dat FC Bayern die beste is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:10 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Tot in de late uurtjes ga ik deze draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |