SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
co-schappen en zieke buik zitten in de weg.. maar laat het weten als ik wel kanquote:
Muchos Ellendos.. maar dragelijkquote:
Zit in mijn favorieten nuquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://www.spiristore.nl/(...)jdz7YCFdHLtAod2WQAww
Met gratis wierrook
Zoon zei nog: gatver dat stinkt...
Ik bedoelde dat je Air telkens zelf afwijstquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:42 schreef Evie het volgende:
Goede TT!
[..]
co-schappen en zieke buik zitten in de weg.. maar laat het weten als ik wel kan
[..]
Muchos Ellendos.. maar dragelijkEn verder ook wel goed
het zal ook eens geen drama bij jou zijn heh.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:42 schreef Evie het volgende:
Goede TT!
Muchos Ellendos.. maar dragelijkEn verder ook wel goed
mij ook. de trut.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je Air telkens zelf afwijst![]()
Mij niet natuurlijk, mij wijs je niet af
Dit was een voorbeeld van een concrete vraag, waarvan jij vervolgens beweert dat het niet concreet is.quote:
Naja.. valt allemaal redelijk mee...quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
het zal ook eens geen drama bij jou zijn heh.
Ik beweer niet dat het niet concreet is, maar met een tijd erbij en een plaats zou het nog beter zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit was een voorbeeld van een concrete vraag, waarvan jij vervolgens beweert dat het niet concreet is.
Aankomende zaterdagavond, mijn bed, 8 uur. Tot dan!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:45 schreef Evie het volgende:
Ik beweer niet dat het niet concreet is, maar met een tijd erbij en een plaats zou het nog beter zijn
Veeleisend ben jij zeg!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat het niet concreet is, maar met een tijd erbij en een plaats zou het nog beter zijn
A euhm dat is engquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aankomende zaterdagavond, mijn bed, 8 uur. Tot dan!
Daar ga je weer met je 1.001 excuses en uitvluchten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:46 schreef Evie het volgende:
A euhm dat is eng
B ik weet niet waar je bed slaapt
C dan heb ik dienst
Zeg dan gewoon dat je niet wiltquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:46 schreef Evie het volgende:
[..]
A euhm dat is eng
B ik weet niet waar je bed slaapt
C dan heb ik dienst
Pfff het zit je ook niet meequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Naja.. valt allemaal redelijk mee...
Vergeleken met de normale gang van zaken..
Alleen een op niet zo lange termijn terminale moeders en misschien de ziekte van crohn nu
Hihihi maar jij bent dan ook cool!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veeleisend ben jij zeg!!
Ik zou dan zeggen: wat is je nummer? App mij even als je er bent en dan kom ik die kant wel op
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ga je weer met je 1.001 excuses en uitvluchten.
Wil best een biertje doen met m.. als het ten eerste niet in zn bed is en als ik kanquote:
sterkte.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Naja.. valt allemaal redelijk mee...
Vergeleken met de normale gang van zaken..
Alleen een op niet zo lange termijn terminale moeders en misschien de ziekte van crohn nu
Stel dan zelf wat voor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihi maar jij bent dan ook cool!
[..]Maar het is zo
[..]
Wil best een biertje doen met m.. als het ten eerste niet in zn bed is en als ik kan
Morgenavond? Vrijdagavond? Zondagavond?quote:
Nee zou niet weten hoe ik er mee om zou moeten gaan als het een keer mee zou zitten in mn levenquote:
Komt wel goed.. dood gaan hoort bij het leven.. alleen even emo doen af en toe.. want het blijft je moeder..quote:
Pure wijsheid en waarheid ditquote:
Morgenavond of vrijdagavond zou kunnen,. zondag ook dienstquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morgenavond? Vrijdagavond? Zondagavond?
Het is ook nooit goed hier ook hequote:
maar ik kan niet multitaskenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed hier ook he
Dan DM ik het adres van mijn bed wel ff.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:50 schreef Evie het volgende:
Morgenavond of vrijdagavond zou kunnen,. zondag ook dienst![]()
Hoe laat draai je? 8 of half 9?quote:
Hey voorwaarde is dat het niet in een bed is maar ergens waar andere mensen zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan DM ik het adres van mijn bed wel ff.
Direct een orgie op de eerste date.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:54 schreef Evie het volgende:
Hey voorwaarde is dat het niet in een bed is maar ergens waar andere mensen zijn
air legt vrijdag een troostend lid arm om je heen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee zou niet weten hoe ik er mee om zou moeten gaan als het een keer mee zou zitten in mn leven![]()
haha
[..]
Komt wel goed.. dood gaan hoort bij het leven.. alleen even emo doen af en toe.. want het blijft je moeder..
En mn buik sjah,... zie kiezen maar een andere diagnose waar ik me beter in kan vindenwhehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm iets eerder dan 8 of iets eerder dan half 9?quote:
Bij de bar kun je er eentje halen, je mag 'm bij mij in de buurt opdrinken.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Direct een orgie op de eerste date.De meeste vrouwen zijn toch wat minder ruimdenkend dan dat.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
air legt vrijdag een troostend lid arm om je heen.Thnx.. komt wel goed.. denk dat ik het wel kan hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Als ik dan toch al bij de bar ben blijf ik wel bij die blonde staanquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij de bar kun je er eentje halen, je mag 'm bij mij in de buurt opdrinken.
That's what she saidquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Thnx.. komt wel goed.. denk dat ik het wel kan hebben
Nu is er paupermuziek. Lola draait nog niet dusquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm iets eerder dan 8 of iets eerder dan half 9?
Of nu al?
oehhh vertel welke blonde?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:57 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik dan toch al bij de bar ben blijf ik wel bij die blonde staan
Kusje chick!!quote:
Prima, des te meer Evie voor mij.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:57 schreef rival het volgende:
Als ik dan toch al bij de bar ben blijf ik wel bij die blonde staan
Zal ik maar danquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu is er paupermuziek. Lola draait nog niet dus
That's what she saidquote:
Evie slaat wel ... dat je even oppastquote:
Nice!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:59 schreef rival het volgende:
[..]
Die daar ook aan de bar staat, ik weet nog geen naam.... Komt eraan
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:00 schreef rival het volgende:
[..]
tenzij Evie die blonde ook wel ziet zitten natuurlijk
Dat soort uitspraken komt stukken geloofwaardiger over als je niet al eerst tig afspraken heb afgezegd met allemaal watjesredenen.quote:
Ik drink meestal gewone HJquote:
Ik geloof dat we het over bier haddenquote:
Dan vergeet je een streepjequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geloof dat we het over bier hadden
ik alleen als dat in de reclame is koop meestal het bier wat in de reclame is, muv amstelquote:
Nee geen thema gewoon waar ik zin in hebquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb je een thema deze show? Of is het gewoon Lompe Lola, nothing more, nothing less!?
Een uur lang luisteren naar het geluid van een pocket rocket?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
Nee geen thema gewoon waar ik zin in heb
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ik alleen als dat in de reclame is koop meestal het bier wat in de reclame is, muv amstelheineken
jupiler en palm. dat zijn kleine babyflesjes.
Ik moet van het weekend weer even een krat naar boven sjouwen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ik alleen als dat in de reclame is koop meestal het bier wat in de reclame is, muv amstelheineken
jupiler en palm. dat zijn kleine babyflesjes.
Ben je ziek?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet van het weekend weer even een krat naar boven sjouwen.
Ik koop eigenlijk niet zo vaak bier meer
Zonde van de batterijen johquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een uur lang luisteren naar het geluid van een pocket rocket?
ik heb een lift.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet van het weekend weer even een krat naar boven sjouwen.
Ik koop eigenlijk niet zo vaak bier meer
Dat hangt er vanaf waar ze 'm tegenaan duwt.quote:
Nee, ik heb gewoon geen zin om een krat naar boven te sjouwen en sixpackjes vind ik best wel duur. Die haal ik af en toe als ik toch trek heb in een pilsje.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een uur lang luisteren naar het geluid van een pocket rocket?
tissues klaarquote:
Ze wil niet meer sensueel oid doen op de radioquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf waar ze 'm tegenaan duwt.
Ik heb een zoon die alles naar boven wil sjouwen maar geen bierquote:
ik vond 1 bladzijde al erg genoegquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze wil niet meer sensueel oid doen op de radio
De persoon die als eerste belt zodra hij de tissues hoort ritselen wint PRRRRRRRRRRRRRRIJZEN!quote:
Die zijn echt wel op na ruim een week flink snotterenquote:
Zondequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon geen zin om een krat naar boven te sjouwen en sixpackjes vind ik best wel duur. Die haal ik af en toe als ik toch trek heb in een pilsje.
Heb nu al bijna 2 weken 4 biertjes in de koelkast staan
Alle ruimte dus voor een ordinaire zelfbevredigingssessie.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn rug is het op zich best wel eens met mijn beslissing hoor!!quote:
ikheb een kat die luilekker naar me kijkt als ik een paar kratten naar binnen sjouw.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een zoon die alles naar boven wil sjouwen maar geen bier
Zal ik hfdstk 25 voor je insprekenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vond 1 bladzijde al erg genoeg
Wat? Dat die biertjes oud staan te worden in de koelkast?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn rug is het op zich best wel eens met mijn beslissing hoor!!
nee want jouw accent is niet bepaald hitsigquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik hfdstk 25 voor je inspreken
Ik heb een kat die op de krat springt en een hond die dan voor mijn voeten gaat lopen en een zoon die dan een kutopmerking moet maken over alcoholmisbruik!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ikheb een kat die luilekker naar me kijkt als ik een paar kratten naar binnen sjouw.
Ik schrok me rot toen ik hoorde hoe Rotterdams ik klinkquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee want jouw accent is niet bepaald hitsig
2 weken is toch niet oud joh!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:13 schreef rival het volgende:
[..]
Wat? Dat die biertjes oud staan te worden in de koelkast?
Ze lijkt wel een feyenoorder hequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee want jouw accent is niet bepaald hitsig
Ik vind dat nog best meevallen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok me rot toen ik hoorde hoe Rotterdams ik klink
Ook jij kan te ver gaan klootzakquote:
Je bent niet wijs manquote:
ik drink denk ik vaker.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een kat die op de krat springt en een hond die dan voor mijn voeten gaat lopen en een zoon die dan een kutopmerking moet maken over alcoholmisbruik!!
Ik win!
Zo ver gaat mijn agenda nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand zin om 25 mei mee te gaan naar NK Breakdancen in Eindhoven?
Ik heb er het geld niet voor. En je wordt dik van drinken dus op zich is minderen wel een goed planquote:
Alsof dat serieus iets is waar jij heen zou willen?quote:
Riv klinkt supergeil man!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jouw accent is helemaal goed te horen
En trots dat ik er op ben!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jouw accent is helemaal goed te horen
Klootzakquote:
Ik vind er niks aanquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Riv klinkt supergeil man!!!
Riv die zijn best doet om ABN te praten is geweldig grappig!
quote:
ik drink elke dag 3/4 pilsjes, soms een dag niet en gemiddeld doe ik een uur over een flesje. veel&snel is uit den boze. die paar kilo's zijn welkom.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er het geld niet voor. En je wordt dik van drinken dus op zich is minderen wel een goed plan
Zeg nooit nooit ik was ook op een meet bij jou thuis weet je nogquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof dat serieus iets is waar jij heen zou willen?
Ja maar jij vindt ook dat ik niet Rotterdams klink dus echt betrouwbaar is jouw mening niet in dezenquote:
Nog steeds van slag daardoor!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef rival het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit ik was ook op een meet bij jou thuis weet je nog
Daar zit wel een verschil in hèquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt ook dat ik niet Rotterdams klink dus echt betrouwbaar is jouw mening niet in dezen
Ik heb dat wel een tijdje gedaan, ik heb daar nu gewoon het geld niet voor baal ik wel van want na een biertje slaap ik veel lekkerderquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ik drink elke dag 3/4 pilsjes, soms een dag niet en gemiddeld doe ik een uur over een flesje. veel&snel is uit den boze. die paar kilo's zijn welkom.
Dat raakt me, diep van binnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw mening als het over accenten gaat is onbetrouwbaarquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dat raakt me, diep van binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus als ik zeg dat ik het niks aan vind, is dat niet zo?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw mening als het over accenten gaat is onbetrouwbaar![]()
Dan luister je dus goed!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog steeds van slag daardoor!!
En ik zei geen nooit
euroshopperbier of sterke drank?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dat wel een tijdje gedaan, ik heb daar nu gewoon het geld niet voor baal ik wel van want na een biertje slaap ik veel lekkerder
Doe eens niet mijn knorlach belachelijk makenquote:
Hertog Janquote:
Klopt. Daarom drink ik nu niet vaak meer thuisquote:
Dat je bent gaan kijken doet mij al glimlachenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet mijn knorlach belachelijk maken![]()
En mn bier is nog houdbaar tot 20-12-2013 dus die 2 weekjes maakte heus niet uit!!
Enjoyquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Sterke drank drink ik eigenlijk zelden tot nooit![]()
Misschien dat ik zaterdag aan de fles die nog steeds van Rival is ga beginnen, maar om dat nou onder sterke drank te scharen
Alsof je niet wist dat ik heus wel zou gaan kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je bent gaan kijken doet mij al glimlachen
Als ik hem zaterdag ga drinken dan zal ik er vast wel van genieten jaquote:
+1quote:
Doei hequote:
Geen ideequote:
Enge ontwikkeling wel jaquote:
suc6quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
Wie gaat er even wat te drinken voor mij pakken?
Dan vraag je even 2 minuten nyancat of narwhals ofzo aan zodat je naar beneden kanquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, zo lang er leuke muziekjes zijn blijf ik nog even
Nu dusquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan vraag je even 2 minuten nyancat of narwhals ofzo aan zodat je naar beneden kan
Ik had de opdracht om van tien hondenrassen wat info te zoeken. Ik heb er nu zes, de rest doe ik morgen wel weer.quote:
Doe je de Border Collie?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had de opdracht om van tien hondenrassen wat info te zoeken. Ik heb er nu zes, de rest doe ik morgen wel weer.
Ik mocht niet zelf kiezen. Ik kreeg er uit elke rasgroep één:quote:
Welke rassen heb je?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had de opdracht om van tien hondenrassen wat info te zoeken. Ik heb er nu zes, de rest doe ik morgen wel weer.
Lhasa Apso, vind ik altijd wel mooi.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mocht niet zelf kiezen. Ik kreeg er uit elke rasgroep één:
- Hollandse Herdershond
- Shar Pei
- Fox Terriër
- Dashond (teckel)
- Chow Chow
- Beagle
- Ierse Setter
- Golden Retriever![]()
- Lhasa Apso
- Ierse Wolfshond
En dan van allemaal de neutrale houding (oren en staart), oorspronkelijke taak en de invloed van deze taak op het gedrag.
Zie de post boven je.quote:
Ik deed een spuitje 11quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mocht niet zelf kiezen. Ik kreeg er uit elke rasgroep één:
- Hollandse Herdershond
- Shar Pei
- Fox Terriër
- Dashond (teckel)
- Chow Chow
- Beagle
- Ierse Setter
- Golden Retriever![]()
- Lhasa Apso
- Ierse Wolfshond
En dan van allemaal de neutrale houding (oren en staart), oorspronkelijke taak en de invloed van deze taak op het gedrag.
Ik heb een hekel aan dat soort kleine mormels.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lhasa Apso, vind ik altijd wel mooi.
Wat een domme kutten. Niet eens weten waar je spreekbeurt over gaat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik deed een spuitje 11![]()
Ik heb ooit klasgenootjes gehad die een spreekbeurt hielden over chowchows. Ze spraken het alleen wel uit als chihuahua. Dus zij maar zeggen: de chihuahua is een grote harige hond met blauwe tong!![]()
Zei ik daar iets van tijdens de spreekbeurt gingen ze me helemaal tegenspreken enz.
Aan het eind van hun spreekbeurt bij het vragenrondje bracht ik het nogmaals naar voren en wederom verklaarden de dames me voor gek.
Leraar: nou C. heeft gelijk en sorry maar ik kan hier geen voldoende voor geven!
Die meiden zijn de rest van het jaar boos gebleven op mij
Vooral hoe ze tekeer gingen omdat ik dat zei. Opmerkingen als "het is onze spreekbeurt en wij weten heus wel waar we het over hebben hoor!"quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een domme kutten. Niet eens weten waar je spreekbeurt over gaat.
Ik had ook echt niet m'n bek kunnen houden als ik dat had gehoord.
Prachtigquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral hoe ze tekeer gingen omdat ik dat zei. Opmerkingen als "het is onze spreekbeurt en wij weten heus wel waar we het over hebben hoor!"
Zo mooi, bleek later namelijk dat de leraar een chowchow had dus die had ook zoiets van hier klopt iets niet
Whahahaha, dan faal je extra hard.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral hoe ze tekeer gingen omdat ik dat zei. Opmerkingen als "het is onze spreekbeurt en wij weten heus wel waar we het over hebben hoor!"
Zo mooi, bleek later namelijk dat de leraar een chowchow had dus die had ook zoiets van hier klopt iets niet
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil asap naar Rotterdam om mn zusje te laten zien wat ik voor haar dochter heb laten zetten
Heb je hem gezien? Heel klein hoor en heel onverwachtsquote:
Leuk is dat he.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik krijg de laatste tijd wat random vriendverzoeken op fb.
Nu weer een, een vrouw van een jaar of 40-45 die Arachide kennelijk kent. Wat is deze?
Wel iets geleerd?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
Was wel mooi trouwens vandaag. Had training op m'n werk met een paar man, geluncht, training hervat.. ligt na een kwartiertje iedereen zowat te pitten
Ja hij is mooiquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je hem gezien? Heel klein hoor en heel onverwachts![]()
Ik dacht ik ga langs om een afspraak te maken, Mario dacht ik zet hem ff
Hij is kleinquote:
Lekkere MILF?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik krijg de laatste tijd wat random vriendverzoeken op fb.
Nu weer een, een vrouw van een jaar of 40-45 die Arachide kennelijk kent. Wat is deze?
Beetje jammerlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk is dat he.
Wildvreemde mensen die je willen toevoegen omdat je toevallig iemand kent die zij ook kennen.
Sommige mensen voegen iedereen toe om het aantal te vergroten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje jammerlijk.
Al vind ik het nog vreemder als je helemaal geen gemeenschappelijke vrienden hebt.
Ja en dan een berichtje erbij krijgen van "hoi ik heb bij je op school gezeten!! Leuk je gevonden te hebben"quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje jammerlijk.
Al vind ik het nog vreemder als je helemaal geen gemeenschappelijke vrienden hebt.
Ze is niet bepaald een Cameron Diaz, nee.quote:
Ik zie ValHallen op een van haar foto's staan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige mensen voegen iedereen toe om het aantal te vergroten.
En soms is het ook een soort spamaccount. Wel mee oppassen.
Dat is nog iets anders, als ze bij je op school hebben gezeten of iets.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan een berichtje erbij krijgen van "hoi ik heb bij je op school gezeten!! Leuk je gevonden te hebben"
Ik heb zo'n beetje iedereen die ooit bij mij of bij mij in het dorp op school heeft gezeten al op fb dus dan geen gemeenschappelijke vrienden is weird!!
Ik heb het een beetje opgelost denk ik!quote:
Okquote:
Nu heb ik het gevecht zeker gemist?quote:
Draadje is kapot bij mijquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje opgelost denk ik!
We doen het wel eens overquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu heb ik het gevecht zeker gemist?
Hoeveel mensen doen mee aan het gevecht?quote:
Ik gok dat het aan de ondergrond lag, nu doet ie weer normaalquote:
quote:
Ik zie hem net toevallig op fb voorbij komenquote:
2? Of zijn er nog wat leuke vriendinnen die mee willen vechten?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel mensen doen mee aan het gevecht?
Helaas nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
2? Of zijn er nog wat leuke vriendinnen die mee willen vechten?
Whehehe.quote:
quote:
Nu, morgen, overmorgen, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, maandag enzquote:
Goed hequote:
Waarmee? Ik heb het niet echt gevolgd.quote:
Vechten! Lijven ingesmeerd met olie en los gaan!quote:
Lijfen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vechten! Lijfen ingesmeerd met olie en los gaan!
Lijvenquote:
Vechten in olie is wel lastig.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vechten! Lijfen ingesmeerd met olie en los gaan!
Hoe kan ik het goedmaken?quote:
Maar wel sexyquote:
Ja daarom, houd de uitkomst onvoorspelbaarquote:
Happy endquote:
Met of zonder papieren zak?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja daarom, houd de uitkomst onvoorspelbaar
[..]
Happy end
Waaraan?quote:
Met ingesmeerde weapons of opportunity.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja daarom, houd de uitkomst onvoorspelbaar
[..]
Happy end
Uhm ....quote:
Je vangt het maar ergens anders mee opquote:
Niet op filmpjes in ieder geval. Misschien als ik er vlakbij sta.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ....
2 (bijna) naakte vrouwen die glad en glimmend zijn van de olie en elkaar op de leukste plekjes vastpakken enz vindt je niks aan?
Ga jij er lekker bij staanquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet op filmpjes in ieder geval. Misschien als ik er vlakbij sta.
Inderdaad. Vind er geen kut aan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Duidelijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je vangt het maar ergens anders mee op
Dat mag meestal niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga jij er lekker bij staan L;(
Ik doe wel mee!
Ze hebben het een keer gedaan in de stripclub waar ik vaak kwam.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Nooit geweest.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben het een keer gedaan in de stripclub waar ik vaak kwam.
Live is zoiets zoveel leuker
Je hebt veel gaatjes vrijquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu, morgen, overmorgen, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, maandag enz
Jullie hebben er meerquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Met ingesmeerde weapons of opportunity.![]()
Saai levenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt veel gaatjes vrij
[..]
Jullie hebben er meer
Afgelopen weekend had je anders weinig gaatjes beschikbaarquote:
Welkom in 2002quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag geleerd hoe torrents werken.
Is best makkelijk hequote:Op dinsdag 16 april 2013 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag geleerd hoe torrents werken.
Dit weekend zit ik ook volquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Afgelopen weekend had je anders weinig gaatjes beschikbaar
Alles?quote:
quote:
Nog wat gehoord van dr?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb heulemaal niks te doen. Alleen motor kijken zaterdag
En m'n stalkende ex ontlopen
Haters gaan haten.quote:
Eigenlijk wel. Alleen geen aanbieders voor wat ik wil.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
vrijdag plannen, zaterdag plannen, zondag bijkomen van alle plannen
Ze heeft me 2x gebeld, mooi niet opgenomenquote:
Hoe zoek je wat je wil hebben? Newsfeeds zijn vaak wel beter voor zeldzame dingenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haters gaan haten.
[..]
Eigenlijk wel. Alleen geen aanbieders voor wat ik wil.
Dus je hebt sms gestuurd dat ze moet opbokken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft me 2x gebeld, mooi niet opgenomen
Websites die ik al kende en een die Roy me stuurde.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe zoek je wat je wil hebben? Newsfeeds zijn vaak wel beter voor zeldzame dingen
Nog niet. Ben benieuwd of ze het al door heeftquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je hebt sms gestuurd dat ze moet opbokken?
Het werkt ook vaak zat niet maar gewoon in google kan je ook soms nog wel eens iets vinden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Websites die ik al kende en een die Roy me stuurde.
Die wil gewoon dr spinrag verwijderd hebbenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog niet. Ben benieuwd of ze het al door heeft
Like that's gonna happenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wil gewoon dr spinrag verwijderd hebben
A girl can dream can't she?quote:
Wat is er zo erg aan haarquote:
Exen die stalken.quote:
quote:
Dit. Het is bijna een jaar laterquote:
Ja goed, maar waarom, is ze lelijk, stinkt ze, is ze 500 kg, heeft ze de buschauffeur gedaan omdat de chip leeg was?!quote:
Stalkers die niet meer stalkenquote:
Neppers zijn datquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja goed, maar waarom, is ze lelijk, stinkt ze, is ze 500 kg, heeft ze de buschauffeur gedaan omdat de chip leeg was?!
Prima!!quote:
Ik heb ook veel fake stalkersquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima!!
Ik heb liever een neppe stalker dan dat wat ik had!!
Dat is wel heel erg. Maar heel herkenbaar. Nu gelukkig geen last meer van.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dit. Het is bijna een jaar later
Ze had nog wat spullen, maar dat hoef ik nu ook niet meer terug
Het is niet voor niets m'n ex héquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja goed, maar waarom, is ze lelijk, stinkt ze, is ze 500 kg, heeft ze de buschauffeur gedaan omdat de chip leeg was?!
Waarom ze een ex is? Geen idee.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb jouw facebook niet dus ik kan je niet stalkenquote:
De buschauffeur dusquote:
Dat maakt jou dus ook een fake stalkerquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb jouw facebook niet dus ik kan je niet stalken
Ik las voetbal fistenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.voetbalflitsen.com/artikel/4617
Gelukkig heb jij er geen last meer van.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg. Maar heel herkenbaar. Nu gelukkig geen last meer van.
En van die spullen, tsja, het is maar net hoe belangrijk die zijn. Maar het is voor haar natuurlijk een goed excuus om je eventueel te zien. Tenzij ze het gewoon op kan sturen.
Ik ook niet!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nooit een probleem met ex'en.
Ik mag geen promotie naar een echte?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De buschauffeur dus
[..]
Dat maakt jou dus ook een fake stalker
Waar het hart van vol is....quote:
Hij refereert naar een vorige postquote:
Uur of 4 was het.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet!!
Wat ik vanochtend las van Vin snap ik ook echt niet wat sommige vrouwen bezielt!!
Oh het is <insert nachtelijk tijdstip> en hij reageert niet op whatsapp en/of sms ik ga hem wel even bellen waarom niet?!
Nou omdat het midden in de nacht is en hij misschien wel ligt te slapen raar wijf met het verstand van een lege pindadop!!
Oh dat. Nee, het was gewoon een bitch. En niet de leuke variant.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij refereert naar een vorige post
Vrouwen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet!!
Wat ik vanochtend las van Vin snap ik ook echt niet wat sommige vrouwen bezielt!!
Oh het is <insert nachtelijk tijdstip> en hij reageert niet op whatsapp en/of sms ik ga hem wel even bellen waarom niet?!
Nou omdat het midden in de nacht is en hij misschien wel ligt te slapen raar wijf met het verstand van een lege pindadop!!
Achterlijk toch?quote:
Dan verliest ze haar excuus om jou te zien natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij er geen last meer van.
Ja, opsturen wilt ze dus niet, want dat kost te veel moeiteOpbokken bitch
Veel te tijdrovend, heb ik wel van jou meegekregen hierquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag geen promotie naar een echte?
[..]
Niet het hart hoorquote:Waar het hart van vol is....
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Achterlijk toch?
Wat de neuk is er zo dringend om 4 uur 's nachts dan?
Ja precies. Laat dan maar lekker zittenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan verliest ze haar excuus om jou te zien natuurlijk.
Wel balen. Zijn het toffe spullen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja precies. Laat dan maar lekker zitten
Mensen? Niet alleen haar?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.
Ik was wakker, mensen van FB af gegooid, want daar was ze ook al bezig, geblokkeerd op whatsapp. Alleen nog geen optie gevonden om d'r nummer te kunnen blokkeren.
Nou inderdaad!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Veel te tijdrovend, heb ik wel van jou meegekregen hier
[..]
Niet het hart hoor
Ja, eigenlijk wel. Maar ja, die zijn vervangbaar.quote:
Ik bedoel mens.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen? Niet alleen haar?
Ja die optie is er alleen via je provider, als die er al is
Contact opnemen met de provider? Wellicht weten die meer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar ja, die zijn vervangbaar.
[..]
Ik bedoel mens.
Ik meen mij te herinneren dat ik ook iets in mijn telefoon kon instellen dat dat nummer op de zwarte lijst ging en dan kreegt diegene gelijk de voicemail. Maar nog niet kunnen vinden.
Godverdomme dit kun je niet menenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.politie.nl/nie(...)ijs-aangehouden.html_!
Volgens mij kan dat alleen via de provider en dan vaak ook alleen als je kan aantonen dat je al lang wordt lastiggevallen ofzoquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar ja, die zijn vervangbaar.
[..]
Ik bedoel mens.
Ik meen mij te herinneren dat ik ook iets in mijn telefoon kon instellen dat dat nummer op de zwarte lijst ging en dan kreegt diegene gelijk de voicemail. Maar nog niet kunnen vinden.
Mja, eerst maar eens kijken of ze kapt of nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Contact opnemen met de provider? Wellicht weten die meer.
Jawel!!quote:
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat alleen via de provider en dan vaak ook alleen als je kan aantonen dat je al lang wordt lastiggevallen ofzo
Hehehequote:Op dinsdag 16 april 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel!!
Mijn moeder verdacht mij omdat ik vaak ijs eet
Ze had verkeerd geluisterd, dacht dat het ijs nog steeds gejat was maar politie zoekt de eigenaar van het ijs.quote:
Heel snel etenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze had verkeerd geluisterd, dacht dat het ijs nog steeds gejat was maar politie zoekt de eigenaar van het ijs.
Had ik maar een grotere vriezer
Geen idee!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heel snel eten
Maar hoe kom je erop om zoiets te jatten
Zalf?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee!!
KUT!!! verkeerde zalf gekocht
Moet tatt toch insmerenquote:
Forum Opties | |
---|---|