SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
co-schappen en zieke buik zitten in de weg.. maar laat het weten als ik wel kanquote:
Muchos Ellendos.. maar dragelijkquote:
Zit in mijn favorieten nuquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://www.spiristore.nl/(...)jdz7YCFdHLtAod2WQAww
Met gratis wierrook
Zoon zei nog: gatver dat stinkt...
Ik bedoelde dat je Air telkens zelf afwijstquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:42 schreef Evie het volgende:
Goede TT!
[..]
co-schappen en zieke buik zitten in de weg.. maar laat het weten als ik wel kan
[..]
Muchos Ellendos.. maar dragelijkEn verder ook wel goed
het zal ook eens geen drama bij jou zijn heh.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:42 schreef Evie het volgende:
Goede TT!
Muchos Ellendos.. maar dragelijkEn verder ook wel goed
mij ook. de trut.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je Air telkens zelf afwijst![]()
Mij niet natuurlijk, mij wijs je niet af
Dit was een voorbeeld van een concrete vraag, waarvan jij vervolgens beweert dat het niet concreet is.quote:
Naja.. valt allemaal redelijk mee...quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
het zal ook eens geen drama bij jou zijn heh.
Ik beweer niet dat het niet concreet is, maar met een tijd erbij en een plaats zou het nog beter zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit was een voorbeeld van een concrete vraag, waarvan jij vervolgens beweert dat het niet concreet is.
Aankomende zaterdagavond, mijn bed, 8 uur. Tot dan!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:45 schreef Evie het volgende:
Ik beweer niet dat het niet concreet is, maar met een tijd erbij en een plaats zou het nog beter zijn
Veeleisend ben jij zeg!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat het niet concreet is, maar met een tijd erbij en een plaats zou het nog beter zijn
A euhm dat is engquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aankomende zaterdagavond, mijn bed, 8 uur. Tot dan!
Daar ga je weer met je 1.001 excuses en uitvluchten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:46 schreef Evie het volgende:
A euhm dat is eng
B ik weet niet waar je bed slaapt
C dan heb ik dienst
Zeg dan gewoon dat je niet wiltquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:46 schreef Evie het volgende:
[..]
A euhm dat is eng
B ik weet niet waar je bed slaapt
C dan heb ik dienst
Pfff het zit je ook niet meequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Naja.. valt allemaal redelijk mee...
Vergeleken met de normale gang van zaken..
Alleen een op niet zo lange termijn terminale moeders en misschien de ziekte van crohn nu
Hihihi maar jij bent dan ook cool!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veeleisend ben jij zeg!!
Ik zou dan zeggen: wat is je nummer? App mij even als je er bent en dan kom ik die kant wel op
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ga je weer met je 1.001 excuses en uitvluchten.
Wil best een biertje doen met m.. als het ten eerste niet in zn bed is en als ik kanquote:
sterkte.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Naja.. valt allemaal redelijk mee...
Vergeleken met de normale gang van zaken..
Alleen een op niet zo lange termijn terminale moeders en misschien de ziekte van crohn nu
Stel dan zelf wat voor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihi maar jij bent dan ook cool!
[..]Maar het is zo
[..]
Wil best een biertje doen met m.. als het ten eerste niet in zn bed is en als ik kan
Morgenavond? Vrijdagavond? Zondagavond?quote:
Nee zou niet weten hoe ik er mee om zou moeten gaan als het een keer mee zou zitten in mn levenquote:
Komt wel goed.. dood gaan hoort bij het leven.. alleen even emo doen af en toe.. want het blijft je moeder..quote:
Pure wijsheid en waarheid ditquote:
Morgenavond of vrijdagavond zou kunnen,. zondag ook dienstquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morgenavond? Vrijdagavond? Zondagavond?
Het is ook nooit goed hier ook hequote:
maar ik kan niet multitaskenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed hier ook he
Dan DM ik het adres van mijn bed wel ff.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:50 schreef Evie het volgende:
Morgenavond of vrijdagavond zou kunnen,. zondag ook dienst![]()
Hoe laat draai je? 8 of half 9?quote:
Hey voorwaarde is dat het niet in een bed is maar ergens waar andere mensen zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan DM ik het adres van mijn bed wel ff.
Direct een orgie op de eerste date.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:54 schreef Evie het volgende:
Hey voorwaarde is dat het niet in een bed is maar ergens waar andere mensen zijn
air legt vrijdag een troostend lid arm om je heen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee zou niet weten hoe ik er mee om zou moeten gaan als het een keer mee zou zitten in mn leven![]()
haha
[..]
Komt wel goed.. dood gaan hoort bij het leven.. alleen even emo doen af en toe.. want het blijft je moeder..
En mn buik sjah,... zie kiezen maar een andere diagnose waar ik me beter in kan vindenwhehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm iets eerder dan 8 of iets eerder dan half 9?quote:
Bij de bar kun je er eentje halen, je mag 'm bij mij in de buurt opdrinken.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Direct een orgie op de eerste date.De meeste vrouwen zijn toch wat minder ruimdenkend dan dat.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
air legt vrijdag een troostend lid arm om je heen.Thnx.. komt wel goed.. denk dat ik het wel kan hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Als ik dan toch al bij de bar ben blijf ik wel bij die blonde staanquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij de bar kun je er eentje halen, je mag 'm bij mij in de buurt opdrinken.
That's what she saidquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Thnx.. komt wel goed.. denk dat ik het wel kan hebben
Nu is er paupermuziek. Lola draait nog niet dusquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm iets eerder dan 8 of iets eerder dan half 9?
Of nu al?
oehhh vertel welke blonde?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:57 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik dan toch al bij de bar ben blijf ik wel bij die blonde staan
Kusje chick!!quote:
Prima, des te meer Evie voor mij.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:57 schreef rival het volgende:
Als ik dan toch al bij de bar ben blijf ik wel bij die blonde staan
Zal ik maar danquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu is er paupermuziek. Lola draait nog niet dus
That's what she saidquote:
Evie slaat wel ... dat je even oppastquote:
Nice!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:59 schreef rival het volgende:
[..]
Die daar ook aan de bar staat, ik weet nog geen naam.... Komt eraan
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:00 schreef rival het volgende:
[..]
tenzij Evie die blonde ook wel ziet zitten natuurlijk
Dat soort uitspraken komt stukken geloofwaardiger over als je niet al eerst tig afspraken heb afgezegd met allemaal watjesredenen.quote:
Ik drink meestal gewone HJquote:
Ik geloof dat we het over bier haddenquote:
Dan vergeet je een streepjequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geloof dat we het over bier hadden
ik alleen als dat in de reclame is koop meestal het bier wat in de reclame is, muv amstelquote:
Nee geen thema gewoon waar ik zin in hebquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb je een thema deze show? Of is het gewoon Lompe Lola, nothing more, nothing less!?
Een uur lang luisteren naar het geluid van een pocket rocket?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
Nee geen thema gewoon waar ik zin in heb
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ik alleen als dat in de reclame is koop meestal het bier wat in de reclame is, muv amstelheineken
jupiler en palm. dat zijn kleine babyflesjes.
Ik moet van het weekend weer even een krat naar boven sjouwen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ik alleen als dat in de reclame is koop meestal het bier wat in de reclame is, muv amstelheineken
jupiler en palm. dat zijn kleine babyflesjes.
Ben je ziek?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet van het weekend weer even een krat naar boven sjouwen.
Ik koop eigenlijk niet zo vaak bier meer
Zonde van de batterijen johquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een uur lang luisteren naar het geluid van een pocket rocket?
ik heb een lift.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet van het weekend weer even een krat naar boven sjouwen.
Ik koop eigenlijk niet zo vaak bier meer
Dat hangt er vanaf waar ze 'm tegenaan duwt.quote:
Nee, ik heb gewoon geen zin om een krat naar boven te sjouwen en sixpackjes vind ik best wel duur. Die haal ik af en toe als ik toch trek heb in een pilsje.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een uur lang luisteren naar het geluid van een pocket rocket?
tissues klaarquote:
Ze wil niet meer sensueel oid doen op de radioquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf waar ze 'm tegenaan duwt.
Ik heb een zoon die alles naar boven wil sjouwen maar geen bierquote:
ik vond 1 bladzijde al erg genoegquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze wil niet meer sensueel oid doen op de radio
De persoon die als eerste belt zodra hij de tissues hoort ritselen wint PRRRRRRRRRRRRRRIJZEN!quote:
Die zijn echt wel op na ruim een week flink snotterenquote:
Zondequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon geen zin om een krat naar boven te sjouwen en sixpackjes vind ik best wel duur. Die haal ik af en toe als ik toch trek heb in een pilsje.
Heb nu al bijna 2 weken 4 biertjes in de koelkast staan
Alle ruimte dus voor een ordinaire zelfbevredigingssessie.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn rug is het op zich best wel eens met mijn beslissing hoor!!quote:
ikheb een kat die luilekker naar me kijkt als ik een paar kratten naar binnen sjouw.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een zoon die alles naar boven wil sjouwen maar geen bier
Zal ik hfdstk 25 voor je insprekenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vond 1 bladzijde al erg genoeg
Wat? Dat die biertjes oud staan te worden in de koelkast?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn rug is het op zich best wel eens met mijn beslissing hoor!!
nee want jouw accent is niet bepaald hitsigquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik hfdstk 25 voor je inspreken
Ik heb een kat die op de krat springt en een hond die dan voor mijn voeten gaat lopen en een zoon die dan een kutopmerking moet maken over alcoholmisbruik!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ikheb een kat die luilekker naar me kijkt als ik een paar kratten naar binnen sjouw.
Ik schrok me rot toen ik hoorde hoe Rotterdams ik klinkquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee want jouw accent is niet bepaald hitsig
2 weken is toch niet oud joh!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:13 schreef rival het volgende:
[..]
Wat? Dat die biertjes oud staan te worden in de koelkast?
Ze lijkt wel een feyenoorder hequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee want jouw accent is niet bepaald hitsig
Ik vind dat nog best meevallen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok me rot toen ik hoorde hoe Rotterdams ik klink
Ook jij kan te ver gaan klootzakquote:
Je bent niet wijs manquote:
ik drink denk ik vaker.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een kat die op de krat springt en een hond die dan voor mijn voeten gaat lopen en een zoon die dan een kutopmerking moet maken over alcoholmisbruik!!
Ik win!
Zo ver gaat mijn agenda nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand zin om 25 mei mee te gaan naar NK Breakdancen in Eindhoven?
Ik heb er het geld niet voor. En je wordt dik van drinken dus op zich is minderen wel een goed planquote:
Alsof dat serieus iets is waar jij heen zou willen?quote:
Riv klinkt supergeil man!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jouw accent is helemaal goed te horen
En trots dat ik er op ben!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jouw accent is helemaal goed te horen
Klootzakquote:
Ik vind er niks aanquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Riv klinkt supergeil man!!!
Riv die zijn best doet om ABN te praten is geweldig grappig!
quote:
ik drink elke dag 3/4 pilsjes, soms een dag niet en gemiddeld doe ik een uur over een flesje. veel&snel is uit den boze. die paar kilo's zijn welkom.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er het geld niet voor. En je wordt dik van drinken dus op zich is minderen wel een goed plan
Zeg nooit nooit ik was ook op een meet bij jou thuis weet je nogquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof dat serieus iets is waar jij heen zou willen?
Ja maar jij vindt ook dat ik niet Rotterdams klink dus echt betrouwbaar is jouw mening niet in dezenquote:
Nog steeds van slag daardoor!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef rival het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit ik was ook op een meet bij jou thuis weet je nog
Daar zit wel een verschil in hèquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt ook dat ik niet Rotterdams klink dus echt betrouwbaar is jouw mening niet in dezen
Ik heb dat wel een tijdje gedaan, ik heb daar nu gewoon het geld niet voor baal ik wel van want na een biertje slaap ik veel lekkerderquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ik drink elke dag 3/4 pilsjes, soms een dag niet en gemiddeld doe ik een uur over een flesje. veel&snel is uit den boze. die paar kilo's zijn welkom.
Dat raakt me, diep van binnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw mening als het over accenten gaat is onbetrouwbaarquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dat raakt me, diep van binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus als ik zeg dat ik het niks aan vind, is dat niet zo?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw mening als het over accenten gaat is onbetrouwbaar![]()
Dan luister je dus goed!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog steeds van slag daardoor!!
En ik zei geen nooit
euroshopperbier of sterke drank?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dat wel een tijdje gedaan, ik heb daar nu gewoon het geld niet voor baal ik wel van want na een biertje slaap ik veel lekkerder
Doe eens niet mijn knorlach belachelijk makenquote:
Hertog Janquote:
Klopt. Daarom drink ik nu niet vaak meer thuisquote:
Dat je bent gaan kijken doet mij al glimlachenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet mijn knorlach belachelijk maken![]()
En mn bier is nog houdbaar tot 20-12-2013 dus die 2 weekjes maakte heus niet uit!!
Enjoyquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Sterke drank drink ik eigenlijk zelden tot nooit![]()
Misschien dat ik zaterdag aan de fles die nog steeds van Rival is ga beginnen, maar om dat nou onder sterke drank te scharen
Alsof je niet wist dat ik heus wel zou gaan kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je bent gaan kijken doet mij al glimlachen
Als ik hem zaterdag ga drinken dan zal ik er vast wel van genieten jaquote:
+1quote:
Doei hequote:
Geen ideequote:
Enge ontwikkeling wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |